Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 februari 2013, 20:42   #81
Spinoza
Minister-President
 
Spinoza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2004
Locatie: Breda
Berichten: 5.228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
Nogal merkwaardig dat men de mede-Nederlanders uit het noorden als indringers ziet.
Nog merkwaardiger is dat de Nederlanders dit maar blijven tolereren. Als wij de Vlamingen zouden behandelen zoals zij ons behandelen, dan was er allang een oorlog uitgebroken.
Spinoza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 21:03   #82
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spinoza Bekijk bericht
Nog merkwaardiger is dat de Nederlanders dit maar blijven tolereren. Als wij de Vlamingen zouden behandelen zoals zij ons behandelen, dan was er allang een oorlog uitgebroken.
Om geheel andere redenen had dit vlak na WOI er op uit hebben kunnen draaien.
In 1922 had men daar plannen voor klaar liggen (de aanval is de beste verdediging)

Gelukkig nu niet meer mogelijk. Ook al niet, gezien onze krijgsmacht(jes), er weining anders op zit dan met - Friet en Bier - naar elkaar kogelen

Laatst gewijzigd door Adrian M : 15 februari 2013 om 21:04.
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 21:08   #83
Van Poppel
Gouverneur
 
Geregistreerd: 18 augustus 2009
Berichten: 1.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Om geheel andere redenen had dit vlak na WOI er op uit hebben kunnen draaien.
In 1922 had men daar plannen voor klaar liggen (de aanval is de beste verdediging)

Gelukkig nu niet meer mogelijk. Ook al niet, gezien onze krijgsmacht(jes), er weining anders op zit dan met - Friet en Bier - naar elkaar kogelen
Op vliegbasis Volkel ligt genoeg materiaal waarmee we de Belgen een loer kunnen draaien. Rutte hoeft alleen nog maar op de rode knop te drukken.
Van Poppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 21:09   #84
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nvalid Bekijk bericht
Het feit is dat nederlanders vaak vlamingen inhuren voor de belgische markt,als dat nu gerechtvaardigd is of niet is niet van belang..
Feit is dat dit bewijst dat er een cultuurverschil is in zaken doen,en het feit dat vlamingen nederlanders associeren met oplichterij waar feitelijk ook wel een gegronde reden voor is..
Je groot nederland zal uitsluitend bestaan tussen je twee oren en op een forum
Iedere regio kent zijn eigen gewoonten en tradities, dus ook de zuid-Nederlanders.
De ascociatie echter van een volk of een bepaald volksdeel met oplichterij is puur racistisch én discriminerend.
En inderdaad in het noorden zitten we niet te wachten op dergelijke racistische lieden.
Als racisme de cultuur is van de zuid-Nederlanders (Vlamingen) dan zeg ik nee tegen groot-Nederland, maar dat weiger ik te geloven.
Ik geloof echter dat oplichterij niets te maken heeft met een volk of een bevolkingsdeel.
Dat is hét verschil tussen u en mij!
__________________
Ní neart go cur le chéile!
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 21:17   #85
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spinoza Bekijk bericht
Je beseft toch wel dat zoiets twee kanten op werkt? Vlaanderen zal dan zelf ook invoerrechten moeten betalen. Antwerpen krijgt veel van z'n ruwe olie via Rotterdam. Dus ik denk niet dat men in de haven van Antwerpen blij is met jouw plan.
Andermaal maak je de fout te denken dat wat nu is, ook zo blijft in geval van... Wij hebben NL niet nodig, geloof me. We kunnen eraan werken om die ruwe olie ook van elders te halen.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 21:18   #86
Van Poppel
Gouverneur
 
Geregistreerd: 18 augustus 2009
Berichten: 1.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Andermaal maak je de fout te denken dat wat nu is, ook zo blijft in geval van... Wij hebben NL niet nodig, geloof me. We kunnen eraan werken om die ruwe olie ook van elders te halen.
Zonder Antwerpen gaat jullie soort binnen mum van tijd failliet.
Van Poppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 21:20   #87
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Van Poppel Bekijk bericht
Vergeet de Westerschelde niet; iedere boot die van en naar Antwerpen vaart, zal de kassa moeten passeren.
Niet alleen is dat bezet gebied dat Vlaanderen toebehoort, en dat Vlaanderen ook maar eens actief moet gaan claimen op internationaal vlak, je maakt een kapitale fout te denken dat we er als VL alleen voor zouden staan.

Zoals ik al zei, zou het de bedoeling zijn om Duitsland zeer aantrekkelijke handelsvoorwaarden aan te bieden. Zo aantrekkelijk, dat Duitsland ook de nodige druk op het Hollandse keteltje zal zetten om snel in te binden. Jullie economietje stelt in vergelijking met de Duitse niks voor.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 21:20   #88
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nvalid Bekijk bericht
Het feit is dat nederlanders vaak vlamingen inhuren voor de belgische markt,als dat nu gerechtvaardigd is of niet is niet van belang..
Feit is dat dit bewijst dat er een cultuurverschil is in zaken doen,en het feit dat vlamingen nederlanders associeren met oplichterij waar feitelijk ook wel een gegronde reden voor is..
Je groot nederland zal uitsluitend bestaan tussen je twee oren en op een forum
De Belgische markt dient u echter wel te verdelen in: Vlaamse en Waalse markt.
Beide markten dienen door Hollanders, qua mentaliteit, ieder op zijn manier benaderd te worden.
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 21:23   #89
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jacob Van Artevelde Bekijk bericht
D�*t, had ik dus ook al gesnopen...
Zaag er dan niet over.


Citaat:
En daarvoor moet zonodig een aparte draad gemaakt worden, in de plaats van dat bericht te posten in de belangrijkste draad van dat onderwerp...
Het gaa hier niet over die 250 euro, wel over de ongewenste bemoeienis van die CDA-kaaskop.
Geef toch gewoon toe dat je niet kan verdragen dat er kritiek komt op die Hollandse bemoeienis en daarom een dergelijke draad liever niet ziet.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 21:26   #90
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser Bekijk bericht
Hier:



Wat heb jij een kort geheugen, zeg...
Neen lieverd, lees het eens rustig en goed opnieuw.
Ik heb NERGENS gezegd dat "de belastingen verlaagd worden".

Ik heb het over de creatie van een financieel paradijs (invoering van een verregaand bankgeheim oa) en eraan gekoppeld een grondig veranderd fiscaal systeem. Dat betekent NIET automatisch lagere belastingen voor iedereen.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 21:28   #91
Van Poppel
Gouverneur
 
Geregistreerd: 18 augustus 2009
Berichten: 1.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Niet alleen is dat bezet gebied dat Vlaanderen toebehoort, en dat Vlaanderen ook maar eens actief moet gaan claimen op internationaal vlak, je maakt een kapitale fout te denken dat we er als VL alleen voor zouden staan.

Zoals ik al zei, zou het de bedoeling zijn om Duitsland zeer aantrekkelijke handelsvoorwaarden aan te bieden. Zo aantrekkelijk, dat Duitsland ook de nodige druk op het Hollandse keteltje zal zetten om snel in te binden. Jullie economietje stelt in vergelijking met de Duitse niks voor.
De Westerschelde is Nederlands grondgebied. Wat mij betreft wordt ieder Dutrouxbootje dat zich op Nederlandse wateren bevindt, kapot gebombardeerd.

De Duitsers kan het niets schelen of ze worden bevoorraad door Antwerpen of Rotterdam. Sterker nog, ze geven de voorkeur aan Rotterdam. Duitsland en Nederland behoren tot hardwerkend Noord-Europa. Zij hebben geen zin om hun zuur verdiende geld naar het corrupte en luie Zuid-Europa (België, Griekenland, Spanje, Italië, Cyprus) te zien gaan.
Van Poppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 21:30   #92
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
De scheiding beschouw ik zelf als een historische vergissing, ontstaan uit hoogverraad.Het is alleen nogal merkwaardig dat veel Vlamingen zich afwenden van hun Nederlandse wortels.
Die hebben we NIET. Dat is een verzinsel.


Citaat:
Misschien is het "anti-Kaaskopdenken" wel ontstaan uit het Belgicisme.
En dan? Vlaanderen is wat het is anno 2012. Geen schoonmoeder meer nodig!
Citaat:
Nogal merkwaardig dat men de mede-Nederlanders uit het noorden als indringers ziet.
De draad is net een bewijs ervan: een kaaskop die zich meent te moeien met de stad Antwerpen.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 21:32   #93
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Van Poppel Bekijk bericht
De Westerschelde is Nederlands grondgebied. Wat mij betreft wordt ieder Dutrouxbootje dat zich op Nederlandse wateren bevindt, kapot gebombardeerd.
Stoer Poppelke, heel stoer. Maar ook heel lachwekkend. Dergelijke verbale agressie verraadt zwakheid.

Citaat:
De Duitsers kan het niets schelen of ze worden bevoorraad door Antwerpen of Rotterdam. Sterker nog, ze geven de voorkeur aan Rotterdam. Duitsland en Nederland behoren tot hardwerkend Noord-Europa. Zij hebben geen zin om hun zuur verdiende geld naar het corrupte en luie Zuid-Europa (België, Griekenland, Spanje, Italië, Cyprus) te zien gaan.
Vlaanderen kan de Duitsers vééél betere voorwaarden bieden mits de juiste ingrepen in ons financieel systeem als we de onafhankelijkheid hebben. Tenzij NL ook uit de EU stapt en ook een financieel paradijs wil worden, zal het pleit vrij snel beslecht zijn.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 21:33   #94
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Niet alleen is dat bezet gebied dat Vlaanderen toebehoort, en dat Vlaanderen ook maar eens actief moet gaan claimen op internationaal vlak, je maakt een kapitale fout te denken dat we er als VL alleen voor zouden staan.

Zoals ik al zei, zou het de bedoeling zijn om Duitsland zeer aantrekkelijke handelsvoorwaarden aan te bieden. Zo aantrekkelijk, dat Duitsland ook de nodige druk op het Hollandse keteltje zal zetten om snel in te binden. Jullie economietje stelt in vergelijking met de Duitse niks voor.
Bezet gebied dat aan Vlaanderen toebehoort? Leef je nog in de 19e eeuw?
Vrees dat als je dit internationaal wil claimen men zich achter de oren krabt, dan wel spontaan begint te lachen.

Daarbij .... sinds wanneer voelen de Zeeuwen zich bezet? De Limburgers en de N-Brabanders voelen zich bezet?

Welke economie in de EU stelt wel iets voor in vergelijking met de Duitse economie?
De vergelijking Nederlandse versus Duitse economie maken is al helemaal absurd.

Laatst gewijzigd door Adrian M : 15 februari 2013 om 21:33.
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 21:43   #95
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Stoer Poppelke, heel stoer. Maar ook heel lachwekkend. Dergelijke verbale agressie verraadt zwakheid.
Als van Poppel dat van plan is zal het wel op een Piper Cub uitdraaien met een handgranaat. Als we dat al nog kunnen kunnen (willen) betalen
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 21:45   #96
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Bezet gebied dat aan Vlaanderen toebehoort? Leef je nog in de 19e eeuw?
Vrees dat als je dit internationaal wil claimen men zich achter de oren krabt, dan wel spontaan begint te lachen.
Zeeuws-Vlaanderen = zoals de naam het zegt, een deel van... Vlaanderen. Ik zeg niet dat we dat openlijk moeten gaan claimen, maar indien de Hollanders denken te moeten ambetant doen over de scheepvart naar Antwerpen, wordt alles mogelijk.

Citaat:
Daarbij .... sinds wanneer voelen de Zeeuwen zich bezet? De Limburgers en de N-Brabanders voelen zich bezet?
Dat is van geen belang. Het geheel is belangrijker dan de delen. Individuen en kleinere groepen zijn vervangbaar of spelen niet mee als actoren in de politiek en de machtsstrijd, tenzij ze een financiële machtsgroep kunnen vormen. Maar aangezien een flink deel van de Zeeuwse economie draait dankzij Vlaanderen (horeca, mosselteelt en handel, handel in het algemeen in de zuidelijke gemeenten,...) zal dat vrij los lopen.

Citaat:
Welke economie in de EU stelt wel iets voor in vergelijking met de Duitse economie?
De vergelijking Nederlandse versus Duitse economie maken is al helemaal absurd.
Inderdaad. Enkel maar om te zeggen dat indien Vlaanderen zeer nauwe banden aanhaalt met Duitsland, en die mogelijkheid heeft het, dat NL niet te veel moet piepen. Snaveltjes dicht.

Vlaanderen moet haar onfhankelijkheid (in alle betekenissen van het woord) slim uitspelen: enerzijds zichzelf als klein landje zeer aantrekkelijk maken voor datgene wat de Westerse (om niet te zeggen de ganse) wereld doet draaien: kapitaal; en anderzijds moet het zeer nauwe vriendschappelijke relaties aanknopen met een machtige buur. VK en Frankrijk zijn uitgesloten, NL nog meer (het is niet eens machtig). Blijft over: Duitsland, onze historische bondgenoot.

(Op dat vlak (enkel op dat vlak!) is Wit-Rusland een schoolvoorbeeld, door de nauwe relaties met Rusland zelf te onderhouden. Althans tot voor kort was dat zo, ik weet niet of het nu nog zo is maar in Minsk kunnen ze maar beter hopen van wel, als ze op hun troon willen blijven)).

Laatst gewijzigd door -Jo- : 15 februari 2013 om 21:47.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 22:00   #97
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Zeeuws-Vlaanderen = zoals de naam het zegt, een deel van... Vlaanderen. Ik zeg niet dat we dat openlijk moeten gaan claimen, maar indien de Hollanders denken te moeten ambetant doen over de scheepvart naar Antwerpen, wordt alles mogelijk.


Dat is van geen belang. Het geheel is belangrijker dan de delen. Individuen en kleinere groepen zijn vervangbaar of spelen niet mee als actoren in de politiek en de machtsstrijd, tenzij ze een financiële machtsgroep kunnen vormen. Maar aangezien een flink deel van de Zeeuwse economie draait dankzij Vlaanderen (horeca, mosselteelt en handel, handel in het algemeen in de zuidelijke gemeenten,...) zal dat vrij los lopen.



Inderdaad. Enkel maar om te zeggen dat indien Vlaanderen zeer nauwe banden aanhaalt met Duitsland, en die mogelijkheid heeft het, dat NL niet te veel moet piepen. Snaveltjes dicht.

Vlaanderen moet haar onfhankelijkheid (in alle betekenissen van het woord) slim uitspelen: enerzijds zichzelf als klein landje zeer aantrekkelijk maken voor datgene wat de Westerse (om niet te zeggen de ganse) wereld doet draaien: kapitaal; en anderzijds moet het zeer nauwe vriendschappelijke relaties aanknopen met een machtige buur. VK en Frankrijk zijn uitgesloten, NL nog meer (het is niet eens machtig). Blijft over: Duitsland, onze historische bondgenoot.

(Op dat vlak (enkel op dat vlak!) is Wit-Rusland een schoolvoorbeeld, door de nauwe relaties met Rusland zelf te onderhouden. Althans tot voor kort was dat zo, ik weet niet of het nu nog zo is maar in Minsk kunnen ze maar beter hopen van wel, als ze op hun troon willen blijven)).
Anderzijds wanneer je Vlaanderen afsluit van drie van de vier omringende landen, Frankrijk, UK en Nederland, breng je Vlaanderen in een flink chantabele positie.

Je wordt daarmee zo goed als afhankelijk van Duitsland en kunt geen kant meer op.
De Duitsers zullen zich daarentegen wel op deze landen blijven richten, met als gevolg dat Vlaanderen hen zal moeten blijven volgen, ook ten aanzien van de omringende landen.

Overigens Vlaanderen zal, evenmin als Nederland, ook maar iets betekenen in de grote wereld. We kunnen hooguit wat lobbyen om ons staande te houden.
Als jij denkt dat Vlaanderen wel van tel zal zijn in de grote wereld, help ik het je hopen. Zou het zelfs toejuichen als een klein land als Vlaanderen dat zou lukken.
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 22:17   #98
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Die hebben we NIET. Dat is een verzinsel.



En dan? Vlaanderen is wat het is anno 2012. Geen schoonmoeder meer nodig!

De draad is net een bewijs ervan: een kaaskop die zich meent te moeien met de stad Antwerpen.
Dat Nederlandse verleden is er wel, en ook zonder dat het noorden aan te pas komt.

En de noord-Nederlanders "kaaskop" noemen is bedoeld om deze te grieven.
Uw berichten hebben een hoog "treiter-gehalte".
Trouwens, kaas maken hebben we geleerd van onze zuiderburen.
Onze gebieden waren in het verleden te drassig om daar iets te kunnen doen.
Nogal merkwaardig dat u "Voorpost" in uw onderschrift heeft, deze streven hereniging na met hun broeders in het noorden. Voorpost heeft trouwens ook leden in noord-Nederland.
__________________
Ní neart go cur le chéile!

Laatst gewijzigd door edwin2 : 15 februari 2013 om 22:18.
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 22:18   #99
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris
 
Jacob Van Artevelde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2008
Locatie: LEUVEN / DIETSLAND / DE HERENIGDE NEDERLANDEN
Berichten: 7.933
Standaard

Citaat:
Kijk en daarom worden Belgen zoals jij dom genoemd..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Wat kan mij het als Vlaming schelen hoe belgen genoemd worden? Ik ben geen belg, ze noemen me voorlopig enkel zo.
Maar wel eentje met zeer Belgicistische reflexen.....
__________________
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal.
Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie!
Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden.
Jacob Van Artevelde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2013, 22:50   #100
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris
 
Jacob Van Artevelde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2008
Locatie: LEUVEN / DIETSLAND / DE HERENIGDE NEDERLANDEN
Berichten: 7.933
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Niet alleen is dat bezet gebied dat Vlaanderen toebehoort, en dat Vlaanderen ook maar eens actief moet gaan claimen op internationaal vlak, je maakt een kapitale fout te denken dat we er als VL alleen voor zouden staan.
Ge moet gaan janken bij de Spanjaarden - (die zich nota bene gedroegen als een bezetter) - omdat die niet verder konden oprukken tijdens de 80-jarige oorlog....

Al bij al ontpopt onze zg. Vlaamsnationalist zich weeral als een hard-core Belgicist. Ik verwijs naar de Belgische annexatieplannen na WO I...
__________________
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal.
Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie!
Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden.

Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 15 februari 2013 om 22:52.
Jacob Van Artevelde is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be