Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Milieu
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, ....

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 april 2016, 08:54   #21
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.202
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Enfin zeg hoe kan je entrecôte of andere edele stukken doorbakken en dat hij nog mals en sappig is. Op het einde geef je het zelf toe en spreek je van een schoenzool wat het ook is. Ga dan liever een doorbakken Macdo eten in plaats van vlees te verkloten.

Trouwens zalm is het lekkerst rauw zolang het goede kwaliteit is en de zalm een paar minuten daarvoor gedood is.
Een entrecôte doorbakken is een culinaire misdaad...

Over zalm : gisteren op een feest in kwaremont voor de eerste keer versgerookte zalm gegeten. Echt lekker. Die gast had een gigantische oklahoma trail wagon laten aanrukken en zette in de rooktoren bakplaten met daarop grote plakken verse zalm, met daarop een mengeling van groene kruiden en specerijen. De kunst is : net lang genoeg in die warme rook om te garen maar zeker niet laten uitdrogen. Het resultaat was ongelooflijk lekker.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2016, 09:16   #22
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Enfin zeg hoe kan je entrecôte of andere edele stukken doorbakken en dat hij nog mals en sappig is. Op het einde geef je het zelf toe en spreek je van een schoenzool wat het ook is. Ga dan liever een doorbakken Macdo eten in plaats van vlees te verkloten.

Trouwens zalm is het lekkerst rauw zolang het goede kwaliteit is en de zalm een paar minuten daarvoor gedood is.
Steak ff dichtschroeien en dan op een zacht vuurke.
Als ge dat niet dichtschroeit gaan alle sappen verloren.
Zalm is sowieso nog sappig als ge hem laat doorgaan, maar niet op het hardste vuur he.

Als gij dat op hoge vuren doet, vaneigenst dat ge dan schoenzolen krijgt.
Maar ik eet niets rauw meer. Ik vind het persoonlijk jammer want ik at graag ossenvlees nog wat rood. Maar resistante bacteriën zijn geen kattenpis.
Trouwens, als ik vlees wil verkrachten doe ik dat. Ik betaal het en het is mijn eigendom dan.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be