Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 november 2018, 06:17   #61
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Gelukkig was het hier beter met heerlijke oorlogen, Crash van 29, Cools, Agusta, Zilverfondsen ...
En al honderd jaar allemaal rijk en gelukkig

Afrika heeft het RECHT elkaar uit te moorden. Gij hebt het recht tegen België te zijn. Gij daar, Waal in uwen hof. Punt uit. Waal buiten, gij buiten afrika.
Al de rest is "iedereen op de wereld moet doen wat ik vind". Dat is gemakkelijk. Tis te zeggen, neen, want iedereen kan dat net denken.

Heb je al eens stilgestaan dat sinds de kolonies weg zijn, West Europa geen oorlog meer kent?
Dit is een schoolvoorbeeldje van naast de kwestie te lullen.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2018, 16:57   #62
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Gelukkig was het hier beter met heerlijke oorlogen, Crash van 29, Cools, Agusta, Zilverfondsen ...
En al honderd jaar allemaal rijk en gelukkig

Afrika heeft het RECHT elkaar uit te moorden. Gij hebt het recht tegen België te zijn. Gij daar, Waal in uwen hof. Punt uit. Waal buiten, gij buiten afrika.
Al de rest is "iedereen op de wereld moet doen wat ik vind". Dat is gemakkelijk. Tis te zeggen, neen, want iedereen kan dat net denken.

Heb je al eens stilgestaan dat sinds de kolonies weg zijn, West Europa geen oorlog meer kent?
Toch wel, we zijn aan een serieuze wereldoorlog bezig!
De inval van de moslims en de islam.
Die oorlog ziet er gewoon wat anders uit dan gewoonlijk. En het uiteindelijk resultaat zal erger zijn dan bij vorige oorlogen! Er komt gewoon geen einde aan...
Eens ze geslaagd zullen zijn in hun opzet beginnen ze gewoon tegen elkaar oorlog te voeren, zoals ze nu bezig zijn in hun landen!

Laatst gewijzigd door andev : 1 december 2018 om 16:58.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2018, 17:22   #63
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Dit is een schoolvoorbeeldje van naast de kwestie te lullen.
Enkel als ideologie U niet toelaat de boodschap te aanvaarden.
Er is geen superieur deel in de wereld vol bloemetjes en zonneschijn
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 1 december 2018 om 17:22.
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2018, 17:24   #64
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Toch wel, we zijn aan een serieuze wereldoorlog bezig!
De inval van de moslims en de islam.
Die oorlog ziet er gewoon wat anders uit dan gewoonlijk. En het uiteindelijk resultaat zal erger zijn dan bij vorige oorlogen! Er komt gewoon geen einde aan...
Eens ze geslaagd zullen zijn in hun opzet beginnen ze gewoon tegen elkaar oorlog te voeren, zoals ze nu bezig zijn in hun landen!
Niet toevallig dat het westen de laatste 25 jaar niet anders gedaan heeft dan moslimlanden binnenvallen. Wat een toeval.
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2018, 15:18   #65
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Hoe oud bent u eigenlijk? Heeft u echt geen idee hoe goed het daar in de Congo voor iedereen was toen de Belden er de baas speelden en hoe het er nu is? Idem zuid-Afrika ze hebben apartheid afgeschaft en een volledig zwarte regering aangesteld met moord en corruptie armoede en honger als gevolg en dat in het ooit zo rijke land onder blank bestuur.
Nu je het over Zuid-Afrika hebt... Als je daar als blanke een bedrijf hebt en een offerte wil indienen voor een staatsbedrijf, dan moet je op vermelden hoeveel zwarten je in dienst hebt. Zijn er dat niet voldoende, dan val je uit de boot met je offerte.
Positieve discriminatie, maar dat mag allemaal voor onze de westerse pers. Ik zie de VRT nog geen 5 delige reeks uitzenden hoe de blanken in Afrika gediscrimineerd worden. Dat zou niet passen in het plaatje van linkse poco betweterij.
Ik kan trouwens hetzelfde zeggen over zuid-amerika. Ik ken Europeanen die er slachtoffer zijn van racisme, omdat ze 'vreemdeling' zijn. Ook daar wacht ik op de VRT dat ze eens een reeks reportages uitzenden.
Maar als hier in Europa, met België op kop, een verkeerd woord gezegd wordt over de kleine teen van een 'vreemdeling', dan is het kot te klein.
Ik begrijp niet waarom er van de rechtse kant niet veel harder op tafel wordt geslaan in de debatten. Elke zin die een linkse joernalist uitspreekt is voldoende om serieus tegenwerk te bieden. Ik zie zoveel gemiste kansen. Links is in dat opzicht VEEL beter geoefend. Zeg maar een half woord dat wat rechts klinkt en je krijgt er kritiek op. Er is dus nog heel veel werk aan de winkel om de geest van linkse gedachtengoed uit de fles te krijgen.

Laatst gewijzigd door kwantum : 2 december 2018 om 15:19.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2018, 15:18   #66
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Niet toevallig dat het westen de laatste 25 jaar niet anders gedaan heeft dan moslimlanden binnenvallen. Wat een toeval.
En zijn ze die landen zomaar zonder reden binnengevallen?
Feit is wel dat ze dat beter niet hadden gedaan, hen de toegang tot onze landen belet hadden, hun olie kopen met zaken die ze daar nodig hebben, want eigenlijk hadden ze daar niets. Ze konden nog hun eten warmen op gedroogde kamelenkak, en nu zitten we daar met moslimlanden die uitpuilen van de oliedollars en anderen die uitpuilen van achterlijkheid en miserie...
Eens de olie op kunnen ze weer afzakken naar "vroeger".
En het hier zitten verpesten.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2018, 15:22   #67
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Niet toevallig dat het westen de laatste 25 jaar niet anders gedaan heeft dan moslimlanden binnenvallen. Wat een toeval.
En blijkbaar hebben ze hun werk niet goed gedaan, want het onkruid zit nu al tot hier bij ons.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2018, 15:28   #68
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Nu je het over Zuid-Afrika hebt... Als je daar als blanke een bedrijf hebt en een offerte wil indienen voor een staatsbedrijf, dan moet je op vermelden hoeveel zwarten je in dienst hebt. Zijn er dat niet voldoende, dan val je uit de boot met je offerte.
Positieve discriminatie, maar dat mag allemaal voor onze de westerse pers. Ik zie de VRT nog geen 5 delige reeks uitzenden hoe de blanken in Afrika gediscrimineerd worden. Dat zou niet passen in het plaatje van linkse poco betweterij.
Ik kan trouwens hetzelfde zeggen over zuid-amerika. Ik ken Europeanen die er slachtoffer zijn van racisme, omdat ze 'vreemdeling' zijn. Ook daar wacht ik op de VRT dat ze eens een reeks reportages uitzenden.
Maar als hier in Europa, met België op kop, een verkeerd woord gezegd wordt over de kleine teen van een 'vreemdeling', dan is het kot te klein.
Ik begrijp niet waarom er van de rechtse kant niet veel harder op tafel wordt geslaan in de debatten. Elke zin die een linkse joernalist uitspreekt is voldoende om serieus tegenwerk te bieden. Ik zie zoveel gemiste kansen. Links is in dat opzicht VEEL beter geoefend. Zeg maar een half woord dat wat rechts klinkt en je krijgt er kritiek op. Er is dus nog heel veel werk aan de winkel om de geest van linkse gedachtengoed uit de fles te krijgen.
Probeer het eender waar eens andersom.





__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 2 december 2018 om 15:28.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2018, 16:46   #69
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ik ben nog nooit getrouwd geweest, wij leven al jaren in zonde bij elkaar.

(maar concreet blijft dat hetzelfde als getrouwd zijn, ik breng binnen, zij draagt/gooit buiten.)
Strak plan
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be