Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 september 2021, 19:37   #81
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Wat is solidariteit?
Kinderen vaccineren om de zwaarlijvigen te beschermen, of die zwaarlijvigen aanzetten gezonder te leven en een voorbeeld tentoon te stellen?
Alsof alles met een spuitje op te lossen is? Onze weerstand wordt verzwakt door corrupte politici, onze welvaart aldus goede gezondheidszorg verdwijnt door corrupte politici, corona is massaal kunnen verspreiden door politiek correcte politici.

Nu verdelen ze het kamp in 2 om al hun (politici) fouten op af te schuiven.
IK HEB MET EIGEN OGEN GEZIEN hoe deze overheid ZELF superverspreidingen organiseerde. Iemand met een iq hoger dan een schaap maakt ge die blaaskes niet meer wijs.
Ik ontken het virus niet en dat er risicopatiënten zijn; maar iedereen risicopatiënt maken, gijzelen, terroriseren met maatregelen en dan een gratis potentieel dodelijke injectie aanbieden? En haatzaaien tegen wie weigert?
Ge zijt niet eens verkozen anti democratische anti christen!
Yep.
Ik heb dat ook met eigen ogen gezien, en ik wist toen niet eens wat "corona" was, daar ik geen krant heb en naar televisie noch radio kijk/luister.
Ik reed op een vrijdag terug van werk naar huis, wilde eten inslaan voor het weekend, en kwam overal middenin superverspreidingen (de term bestond toen nog niet) terecht. Veroorzaakt door aankondiging van het in spe nazi bewind om de winkels te sluiten, met hamsteringen tot gevolg.
Alsof die niet voorspelbaar zijn als je aankondigt dat je de bevoorrading gaat krimpen tot alleen supermarkten.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2021, 20:39   #82
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Wie met een spuit nog maar in de omgeving durft te komen van mijn kleinkinderen, die maak ik af, daar ga ik voor zitten.
Zo zouden er meer moeten zijn.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2021, 20:58   #83
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Yep.
Ik heb dat ook met eigen ogen gezien, en ik wist toen niet eens wat "corona" was, daar ik geen krant heb en naar televisie noch radio kijk/luister.
Ik reed op een vrijdag terug van werk naar huis, wilde eten inslaan voor het weekend, en kwam overal middenin superverspreidingen (de term bestond toen nog niet) terecht. Veroorzaakt door aankondiging van het in spe nazi bewind om de winkels te sluiten, met hamsteringen tot gevolg.
Alsof die niet voorspelbaar zijn als je aankondigt dat je de bevoorrading gaat krimpen tot alleen supermarkten.
Zo is het, ze plannen alles en iedere fout is moedwil waarvoor reeds een geplande zondebok is.
Ze gaan ook letterlijk mensen doden. Maar het sterven is gewin. Wie wilt nu nog onder deze tirannie leven!?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2021, 20:59   #84
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Hoe zeker is men eigenlijk over tot waar de mRNA-instructies geraken in het lichaam?
Voor zover ik het begrijp zijn er twee mogelijkheden:
  • Ofwel gaat de injectie in je spier en dan raakt het vaccin niet verder dan je bovenarm
  • Ofwel gaat de injectie per ongeluk in een bloedvat en kan het vaccin in principe overal gaan waar de bloedsomloop gaat

Er zijn landen waar het medisch personeel bij het toedienen van covid-vaccin-injecties verplicht is om te "aspireren": wanneer de naald in de arm zit moeten ze eerst "zuigen" met de spuit en controleren of er bloed wordt opgezogen. Alleen wanneer dit niet het geval is mag het vaccin ingespoten worden.

Deze techniek was bij ons vroeger ook aanbevolen, geloof ik. De jongere generaties wordt dat niet langer aangeleerd. Nochtans had het hele AstraZeneca bloedklonter gedoe gewoon niet bestaan indien aspireren standaard-procedure was geweest bij alle covid vaccinaties. John Campbell kan zich daar - voor zijn doen - behoorlijk druk in maken:

https://www.youtube.com/watch?v=WuyAtvwP2H4

https://www.youtube.com/watch?v=e3lx6Scwfhg
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2021, 21:31   #85
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Welke idioot zou zijn kinderen onnodig vaccineren tegen een virus waar ze geen last van hebben om dan het risico te lopen om dood te vallen door het vaccin?
Behalve gatachterlijk is het misdadig.

Wie met een spuit nog maar in de omgeving durft te komen van mijn kleinkinderen, die maak ik af, daar ga ik voor zitten.
Wow, we hebben een held in ons midden.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2021, 07:15   #86
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik weet zelfs niet of die myocarditis afkomstig is van het vaccin dat uw hartspier bereikt, dan wel een secundair effect van een ontsteking die door het vaccin elders werd veroorzaakt.
Ik ook niet maar het klinkt wel logisch. Het wordt wel onderzocht volgens dit artikel maar kan er verder niet zoveel over vinden, het is ook niet iets wat ze makkelijk openbaar zouden maken.

Normaal gezien moet je bij een prik eerst eens zuigen met de spuit om te controleren of je niet in een bloedvat zit. Bij het COVID vaccin wordt dat niet gedaan, ik vermoed omdat je dan vaccins kan verliezen. (Het aspireren zoals Vanderzapig vermelde, lees ik nu net. Het is een bekend probleem)

https://www.indiatoday.in/coronaviru...416-2021-07-03
Is faulty injection technique behind rare clot disorder reported post Covid vaccination?

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 19 september 2021 om 07:19.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2021, 08:38   #87
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.805
Standaard

Ik heb het artikel eens gelezen en ik vrees dat die fout wel eens veel zou kunnen voorkomen. In de foto zie je hoe de spuit verkeerd wordt gezet, ze knijpt in de arm waardoor het vaccin niet rechtstreeks in de spier terecht komt.

Voor het zetten van een insulinespuit bv moet je de huid wel samenknijpen, voor een vaccin net niet.

https://www.indiatoday.in/coronaviru...416-2021-07-03
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2021, 23:01   #88
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.805
Standaard

je moet eens foto's opzoeken van vaccinaties, een heel pak daarvan doen ze het verkeerd en knijpen ze in de spier waardoor er meer kans is om een bloedvat te raken.

Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2021, 12:50   #89
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.164
Standaard

Vaccin ook goedgekeurd voor 5 tot 11 jarigen. De dosis ligt wel 3 keer lager dan die voor volwassen, en waar ze tot nu toe ook alle 12jarigen of zelfs jonger hebben ingespoten. Is dit als een schuldbekentenis dat de dosis voor jongeren veel te hoog was? Of wat is er anders aan een 11 jarigen dan aan een 12jarige, buiten een leeftijdsjaar natuurlijk?


https://www.hln.be/buitenland/vaccin...igen~abb3362b/
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2021, 13:31   #90
StV
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 16 december 2020
Berichten: 863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
je moet eens foto's opzoeken van vaccinaties, een heel pak daarvan doen ze het verkeerd en knijpen ze in de spier waardoor er meer kans is om een bloedvat te raken.

Daar zou wel eens iets kunnen inzitten (pun not intended)

Deze, weliswaar kleinschalige, studie toont aan dat antigenen van het vaccin eveneens aangetroffen worden in de bloedbaan.
https://academic.oup.com/cid/advance...iab465/6279075

Men kan dan wel beweren dat de vaccins in principe hetzelfde doen als het virus, en dat klopt dan wel ook MAAR men mag wel niet vergeten dat het virus het lichaam binnentreedt via de luchtwegen terwijl het vaccin binnentreedt via de deltaspier en kan inderdaad (zelfs grotendeels) in de bloedbaan terechtkomen.
En daar schuilt het grote gevaar misschien in want daar bevinden zich ook ACE2 receptoren en via de bloedstroom komt het dan ook snel in andere organen terecht!

Deze studie toont aan dat het spike-eiwit (op zich) de wanden van de bloedvaten kan beschadigen:
https://www.ahajournals.org/doi/10.1...AHA.121.318902

Laatst gewijzigd door StV : 20 september 2021 om 13:50.
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2021, 16:04   #91
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.625
Standaard

"Risk for myocarditis after vaccination with mRNA vaccines is 1 in 25,000. The risk for 12-17 yr olds to experience myocarditis following a Covid infection is ca. 10x higher, 1 in 2,200. "

Well, that settles it I guess?

sources:
https://www.newscientist.com/article...n-vaccination/
https://www.cbc.ca/news/health/covid...xers-1.6188806

Ik heb het niet in detail gelezen. Wijs me op fouten indien ik iets zou missen
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2021, 16:23   #92
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
"Risk for myocarditis after vaccination with mRNA vaccines is 1 in 25,000. The risk for 12-17 yr olds to experience myocarditis following a Covid infection is ca. 10x higher, 1 in 2,200. "

Well, that settles it I guess?

sources:
https://www.newscientist.com/article...n-vaccination/
https://www.cbc.ca/news/health/covid...xers-1.6188806

Ik heb het niet in detail gelezen. Wijs me op fouten indien ik iets zou missen
En nu wordt het stil...
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2021, 16:33   #93
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
"Risk for myocarditis after vaccination with mRNA vaccines is 1 in 25,000. The risk for 12-17 yr olds to experience myocarditis following a Covid infection is ca. 10x higher, 1 in 2,200. "

Well, that settles it I guess?

sources:
https://www.newscientist.com/article...n-vaccination/
https://www.cbc.ca/news/health/covid...xers-1.6188806

Ik heb het niet in detail gelezen. Wijs me op fouten indien ik iets zou missen
tijdvenster voor infectie is gezet op 3 maanden, wat wel ruim is, aangezien myocarditis een acute reactie is

ik mort het origineel zien, vreemd dat newscientist daar niet naar linkt
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2021, 16:35   #94
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
tijdvenster voor infectie is gezet op 3 maanden, wat wel ruim is, aangezien myocarditis een acute reactie is
Maakt dat uit? Is het geen (quasi) zekerheid om de infectie aan covid te linken? In ieder geval, hogere incidentie dan bij vaccinatie, toch?...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
ik mort het origineel zien, vreemd dat newscientist daar niet naar linkt
ja idd, even afwachten zeker?

Ik heb zelf niet verder gezocht. Zou tof zijn hier updates te plaatsen wie dat wel doet
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2021, 17:11   #95
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
"Risk for myocarditis after vaccination with mRNA vaccines is 1 in 25,000. The risk for 12-17 yr olds to experience myocarditis following a Covid infection is ca. 10x higher, 1 in 2,200. "

Well, that settles it I guess?

sources:
https://www.newscientist.com/article...n-vaccination/
https://www.cbc.ca/news/health/covid...xers-1.6188806

Ik heb het niet in detail gelezen. Wijs me op fouten indien ik iets zou missen
Wel raar dat je 1 jaar niets hoort van myocarditis bij de jeugd tot enkel nadat er sprake was van als nevenwerking van het vaccin.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2021, 17:12   #96
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Wel raar dat je 1 jaar niets hoort van myocarditis bij de jeugd tot enkel nadat er sprake was van als nevenwerking van het vaccin.
Is waar, ik had er nooit van gehoord tot het naar voor geschoven werd als een bijwerking van de vaccinatie
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2021, 17:36   #97
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Wel raar dat je 1 jaar niets hoort van myocarditis bij de jeugd tot enkel nadat er sprake was van als nevenwerking van het vaccin.
Het is wel waar dat die cijfers eerder geruststellend zijn, als men naar alle myocarditis gevallen kijkt.

Het punt is waarschijnlijk dat het om elke vorm ervan gaat, waarvan dus veel gevallen zo goed als ongemerkt en mild waren. Eigenlijk kan ons dat niet schelen, noch voor het vaccin, noch voor covid. Wat ons interesseert zijn de gevallen die redelijk tot heel ernstig zijn, en waar ziekenhuis opname nodig is.

Die getallen moeten vergeleken worden. Bovendien moet men niet eens vergelijken tussen gevaccineerden en covid patienten, want men elimineert uiteindelijk alle jongeren die een zodanig goede natuurlijke immuniteit hebben dat ze gewoon in de eerste plaats geen covid KUNNEN opdoen.

Ik had begrepen dat de ziekenhuis opnames 6 keer vaker gebeurden voor een myocarditis ten gevolge van vaccinatie, dan door covid ; maar het is juist dat niet alle jongeren tot hier toe aan covid blootgesteld werden.

In elk geval zal het in beide gevallen niet erg significant zijn. We hebben vorig jaar gezien dat jongeren de ziekenhuizen niet overbelasten. We hebben dit jaar gezien dat jongeren de ziekenhuizen niet overbelasten na vaccinatie. Dus beide dingen zijn ergens kifkif.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2021, 18:17   #98
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het is wel waar dat die cijfers eerder geruststellend zijn, als men naar alle myocarditis gevallen kijkt.

Het punt is waarschijnlijk dat het om elke vorm ervan gaat, waarvan dus veel gevallen zo goed als ongemerkt en mild waren. Eigenlijk kan ons dat niet schelen, noch voor het vaccin, noch voor covid. Wat ons interesseert zijn de gevallen die redelijk tot heel ernstig zijn, en waar ziekenhuis opname nodig is.

Die getallen moeten vergeleken worden. Bovendien moet men niet eens vergelijken tussen gevaccineerden en covid patienten, want men elimineert uiteindelijk alle jongeren die een zodanig goede natuurlijke immuniteit hebben dat ze gewoon in de eerste plaats geen covid KUNNEN opdoen.

Ik had begrepen dat de ziekenhuis opnames 6 keer vaker gebeurden voor een myocarditis ten gevolge van vaccinatie, dan door covid ; maar het is juist dat niet alle jongeren tot hier toe aan covid blootgesteld werden.

In elk geval zal het in beide gevallen niet erg significant zijn. We hebben vorig jaar gezien dat jongeren de ziekenhuizen niet overbelasten. We hebben dit jaar gezien dat jongeren de ziekenhuizen niet overbelasten na vaccinatie. Dus beide dingen zijn ergens kifkif.
maareuh, het resulteert quasi zeker in hospitalisatie? Cfr. Morte-Vivante:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
86% van de vastgestelde gevallen werden opgenomen in het ziekenhuis. Ge zout dat eventueel kunnen vergelijken met hospitalisaties tgv corona, maar dat is zo'n kleine fractie van het aantal besmetten dat het mi weinig gaat veranderen aan de uitkomst

wat zijn we hier nu aan het vergelijken eigenlijk? #confused
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2021, 18:51   #99
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
"Risk for myocarditis after vaccination with mRNA vaccines is 1 in 25,000. The risk for 12-17 yr olds to experience myocarditis following a Covid infection is ca. 10x higher, 1 in 2,200. "

Well, that settles it I guess?

sources:
https://www.newscientist.com/article...n-vaccination/
https://www.cbc.ca/news/health/covid...xers-1.6188806

Ik heb het niet in detail gelezen. Wijs me op fouten indien ik iets zou missen
Nope, daar heb ik 5 punten op te zeggen.

1) De vaccins werken maar 6 maanden dus als je niet blijft herhalen gaan ze alsnog covid krijgen, dat vaccin is dan niets meer dan een extra risico. Als je de vaccins wel blijft herhalen dan heb je telkens kans op die ontsteking waardoor het risico aanzienlijk verhoogt.

2) Er werd in 2020 veel minder getest dan nu en ze vinden maar zoveel % van de gevallen, typisch maar 1 op 5 en al zeker als ze niet ziek zijn. We zouden de studie moeten zien hoe ze dit gegeven verwerkt hebben want van vaccinatie hebben we een 100% telling.

3) Bij covid wordt gekeken naar hartonstekingen 3 maanden na besmetting, bij het vaccin is dat maar na 10 dagen. Tenzij die studie dat anders zegt maar dat weten we dus niet.

4) Het is erg lastig om een nadelig effect te registreren na vaccinatie, het is een hele administratieve weg en alles wordt dan nog in vraag getrokken of het echt wel te maken heeft met het vaccin. Dit in tegenstelling tot een besmetting waarbij ze alles razendsnel opnemen in databanken.

5) Waar is die studie?
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2021, 19:23   #100
Reverberation
Minister
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 3.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Nope, daar heb ik 5 punten op te zeggen.

1) De vaccins werken maar 6 maanden dus als je niet blijft herhalen gaan ze alsnog covid krijgen, dat vaccin is dan niets meer dan een extra risico. Als je de vaccins wel blijft herhalen dan heb je telkens kans op die ontsteking waardoor het risico aanzienlijk verhoogt.

2) Er werd in 2020 veel minder getest dan nu en ze vinden maar zoveel % van de gevallen, typisch maar 1 op 5 en al zeker als ze niet ziek zijn. We zouden de studie moeten zien hoe ze dit gegeven verwerkt hebben want van vaccinatie hebben we een 100% telling.

3) Bij covid wordt gekeken naar hartonstekingen 3 maanden na besmetting, bij het vaccin is dat maar na 10 dagen. Tenzij die studie dat anders zegt maar dat weten we dus niet.

4) Het is erg lastig om een nadelig effect te registreren na vaccinatie, het is een hele administratieve weg en alles wordt dan nog in vraag getrokken of het echt wel te maken heeft met het vaccin. Dit in tegenstelling tot een besmetting waarbij ze alles razendsnel opnemen in databanken.

5) Waar is die studie?
Terechte opmerkingen.
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be