Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 september 2021, 08:51   #121
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
In hemelsnaam ... al 100.000 keer uitgelegd ...
En telkens mis
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2021, 08:51   #122
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
We zullen zien hoe belabberd of niet elke politieker er uit zal komen na de volgende verkiezingen.
Wat gij of ik daarover spuien op dit forum, is maar wat jennen.
Denk jij dat er nog verkiezingen komen ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2021, 08:56   #123
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.227
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
... en hier op het forum. De social media manager is ze aant verdienen se
Als kabinetsleden krampachtig proberen om een journalist zijn tekst te laten aanpassen mist dat alle geloofwaardigheid. Alsof een door de wol geverfde politicus als Jambon ook maar enige onduidelijkheid over een dergelijk gevoelig onderwerp zou toelaten... Alsof zijn kabinetsleden plots zo dom zouden zijn dat ze dat niet beseffen als ze hierover communiceren...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2021, 09:32   #124
WYSIWYG
Minister-President
 
Geregistreerd: 21 mei 2021
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
De communicatie dienst van Jan Jambon zit de journalisten blijkbaar te bestoken om de eerdere berichtgeving dat hij zijn kar keerde ivm de coronapas te laten 'nuanceren'.
Alleen gaan die journalisten daar niet in mee, en krijgt hij enkel gehoor bij de vendelzwaaiers van Doorbraak.be
https://doorbraak.be/kabinet-wil-rec...der-coronapas/

Wat voor slecht theater is me dit weer...
Te laten nuanceren?
Rechtzetten betekent gans wat anders: namelijk foute berichtgeving herstellen.
Dat mag iedereen vragen als zijn woorden foutief gepubliceerd zijn of als zijn bedoelingen anders geformuleerd worden dan hij bedoelde.
De Croo kon daar ook gebruik van gemaakt hebben, maar doet dat wijselijk niet omdat er dan nog meer onfraais zou kunnen boven water komen. Hij weet wel waarom hij geen rechtzetting van P-magazine, Verschelden en anderen vraagt.
__________________
Citaat:
België geïllustreerd Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus
Solidariteit is de basis van een mooie samenleving, maar als men de rollen gaat perverteren en de bediener van de bedelnap zijn eisen gaat dicteren aan de rest v/d maatschappij die zijn situatie financiert dan denk ik dat we een probleem hebben.
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2021, 09:33   #125
WYSIWYG
Minister-President
 
Geregistreerd: 21 mei 2021
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Als kabinetsleden krampachtig proberen om een journalist zijn tekst te laten aanpassen mist dat alle geloofwaardigheid. Alsof een door de wol geverfde politicus als Jambon ook maar enige onduidelijkheid over een dergelijk gevoelig onderwerp zou toelaten... Alsof zijn kabinetsleden plots zo dom zouden zijn dat ze dat niet beseffen als ze hierover communiceren...
Aanpassen? U moet eens nagaan wat het woord 'rechtzetting ' betekent.
__________________
Citaat:
België geïllustreerd Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus
Solidariteit is de basis van een mooie samenleving, maar als men de rollen gaat perverteren en de bediener van de bedelnap zijn eisen gaat dicteren aan de rest v/d maatschappij die zijn situatie financiert dan denk ik dat we een probleem hebben.
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2021, 10:14   #126
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Als kabinetsleden krampachtig proberen om een journalist zijn tekst te laten aanpassen mist dat alle geloofwaardigheid. Alsof een door de wol geverfde politicus als Jambon ook maar enige onduidelijkheid over een dergelijk gevoelig onderwerp zou toelaten... Alsof zijn kabinetsleden plots zo dom zouden zijn dat ze dat niet beseffen als ze hierover communiceren...
Het zal wel weer zoiets als de leugen van Koen Kennis zijn zeker. De gazetten hebben ons verkeerd begrepen.

Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2021, 10:16   #127
lancalot
Burgemeester
 
lancalot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2021
Berichten: 567
Standaard

Jambon heeft gezichtsverlies door een al dan niet verkeerde berichtgeving.
Maar hij zet dan een hoop mensen aan het werk om dat recht te zetten terwijl dat vechten tegen de bierkaai is.
Politici zouden zich beter bezig houden met de essentie, en hun medewerkers echt werk laten doen.

En Jambon zelf zou eens een cursus moeten gaan volgen: 'Maak volledige zinnen in het nederlands voor dummys'
In elk interview maakt die man nooit zijn zinnen af en worden de laatste woorden afgekapt.
lancalot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2021, 10:45   #128
WYSIWYG
Minister-President
 
Geregistreerd: 21 mei 2021
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het zal wel weer zoiets als de leugen van Koen Kennis zijn zeker. De gazetten hebben ons verkeerd begrepen.

De gazetten hadden Koen Kennis niet verkeerd begrepen.
Naar ik vernomen heb, waren dat een paar would-be-liberalen op een of ander forum die er dan maar een fantadraad, inclusief een eigen gefabuleerde versie over een denkbeeldige leugen, over gecreëerd hebben en dat getrol in gelijk welk ander topic levendig trachten te houden.
__________________
Citaat:
België geïllustreerd Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus
Solidariteit is de basis van een mooie samenleving, maar als men de rollen gaat perverteren en de bediener van de bedelnap zijn eisen gaat dicteren aan de rest v/d maatschappij die zijn situatie financiert dan denk ik dat we een probleem hebben.
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2021, 11:00   #129
Jakko
Minister-President
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Berichten: 5.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG Bekijk bericht
Te laten nuanceren?
Rechtzetten betekent gans wat anders: namelijk foute berichtgeving herstellen.
Dat mag iedereen vragen als zijn woorden foutief gepubliceerd zijn of als zijn bedoelingen anders geformuleerd worden dan hij bedoelde.
De Croo kon daar ook gebruik van gemaakt hebben, maar doet dat wijselijk niet omdat er dan nog meer onfraais zou kunnen boven water komen. Hij weet wel waarom hij geen rechtzetting van P-magazine, Verschelden en anderen vraagt.
De Croo? Die zou Van Thillo toch in zijn broekzak hebben? Enkel P-magazine wist erover te berichten. Het verscheen daarna ook in het boek van Verschelden wat me doet vermoeden dat Verschelden een abonnement op P-magazine had, het magazine van de omstreden zakenman Maurice De Velder. Als geloofwaardigheid kan dat tellen.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2021, 11:07   #130
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.054
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
De Croo? Die zou Van Thillo toch in zijn broekzak hebben? Enkel P-magazine wist erover te berichten. Het verscheen daarna ook in het boek van Verschelden wat me doet vermoeden dat Verschelden een abonnement op P-magazine had, het magazine van de omstreden zakenman Maurice De Velder. Als geloofwaardigheid kan dat tellen.
als die berichtgeving onjuist zou zijn, is het laster en zou De Croo wel klacht neerleggen. Trouwens, vanwaar dan de "bezorgdheid" van Rutten ("ben je chanteerbaar" ??) ?
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2021, 11:23   #131
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.227
Standaard

Die kabinetsleden die nu 'rechtzetting' vragen om hun eerdere uitspraken te verdoezelen gaan er waarschijnlijk van uit dat journalisten achterlijk zijn en hun interviews niet opnemen ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2021, 11:39   #132
WYSIWYG
Minister-President
 
Geregistreerd: 21 mei 2021
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Die kabinetsleden die nu 'rechtzetting' vragen om hun eerdere uitspraken te verdoezelen gaan er waarschijnlijk van uit dat journalisten achterlijk zijn en hun interviews niet opnemen ?
Dat liberalen kunstenaars zijn in een eigen interpretatie aan woorden geven, wordt hier en elders om de haverklap bewezen.
__________________
Citaat:
België geïllustreerd Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus
Solidariteit is de basis van een mooie samenleving, maar als men de rollen gaat perverteren en de bediener van de bedelnap zijn eisen gaat dicteren aan de rest v/d maatschappij die zijn situatie financiert dan denk ik dat we een probleem hebben.
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2021, 12:53   #133
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
De communicatie dienst van Jan Jambon zit de journalisten blijkbaar te bestoken om de eerdere berichtgeving dat hij zijn kar keerde ivm de coronapas te laten 'nuanceren'.
Alleen gaan die journalisten daar niet in mee, en krijgt hij enkel gehoor bij de vendelzwaaiers van Doorbraak.be
https://doorbraak.be/kabinet-wil-rec...der-coronapas/

Wat voor slecht theater is me dit weer...
Toen ik deze draad begon had ik zelf niet de bedoeling Jambon als lachwekkend uit de discussie te laten komen.
Dat het een zwak lachwekkend figuur is, wisten we al sinds de farce van zijn kinderlijke kersttoespraak. Dat was nog lachen gieren brullen.

Nu wou ik gewoon de totale ongeschiktheid en ruggengraatloosheid van zwakke jan in de verf zetten. De huppelaae achter de federale.

Maar kijk, jan denkt er anders over, of misschien is het hem voorgefloten om anders te denken (wat meer waarschijnlijk is)
Maar jambon zoekt zelf de totaal ogeloofwaardige belachelijkheid op.

Goed zo…mijn inschatting van jambon en de totale N-VA wordt alweer maar eens bevestigd.
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2021, 13:00   #134
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Toen ik deze draad begon had ik zelf niet de bedoeling Jambon als lachwekkend uit de discussie te laten komen.
Dat het een zwak lachwekkend figuur is, wisten we al sinds de farce van zijn kinderlijke kersttoespraak. Dat was nog lachen gieren brullen.

Nu wou ik gewoon de totale ongeschiktheid en ruggengraatloosheid van zwakke jan in de verf zetten. De huppelaae achter de federale.

Maar kijk, jan denkt er anders over, of misschien is het hem voorgefloten om anders te denken (wat meer waarschijnlijk is)
Maar jambon zoekt zelf de totaal ogeloofwaardige belachelijkheid op.

Goed zo…mijn inschatting van jambon en de totale N-VA wordt alweer maar eens bevestigd.
En zeggen dat de traditio's het in de broek doen van de N-VA.

Je moet niet vragen wat voor clowns die traditio's zijn.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2021, 13:08   #135
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
En zeggen dat de traditio's het in de broek doen van de N-VA.

Je moet niet vragen wat voor clowns die traditio's zijn.
Die conclusie had ik 25 jaar geleden al getrokken....
Inderdaad verliezen van een partij waar een clown als jambon premier van Vlaanderen kan worden, dat moet zowat ook kunnen gepresteerd worden door een debiele hond met een hoed op of een kieken op een velo.
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2021, 13:09   #136
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Die kabinetsleden die nu 'rechtzetting' vragen om hun eerdere uitspraken te verdoezelen gaan er waarschijnlijk van uit dat journalisten achterlijk zijn en hun interviews niet opnemen ?
Die gaan er waarschijnlijk van uit dat iedereen het N-VA niveau niet overstijgt.
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2021, 13:10   #137
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.227
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Toen ik deze draad begon had ik zelf niet de bedoeling Jambon als lachwekkend uit de discussie te laten komen.
Dat het een zwak lachwekkend figuur is, wisten we al sinds de farce van zijn kinderlijke kersttoespraak. Dat was nog lachen gieren brullen.

Nu wou ik gewoon de totale ongeschiktheid en ruggengraatloosheid van zwakke jan in de verf zetten. De huppelaae achter de federale.

Maar kijk, jan denkt er anders over, of misschien is het hem voorgefloten om anders te denken (wat meer waarschijnlijk is)
Maar jambon zoekt zelf de totaal ogeloofwaardige belachelijkheid op.

Goed zo…mijn inschatting van jambon en de totale N-VA wordt alweer maar eens bevestigd.
Hij heeft waarschijnlijk een nogal luid telefoontje gekregen vanuit het 'schoon verdiep'

" Seg Jan, zedde gaae na ielemoaal zot geweure of wadiesda ? "
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2021, 13:11   #138
lancalot
Burgemeester
 
lancalot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2021
Berichten: 567
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Die conclusie had ik 25 jaar geleden al getrokken....
Inderdaad verliezen van een partij waar een clown als jambon premier van Vlaanderen kan worden, dat moet zowat ook kunnen gepresteerd worden door een debiele hond met een hoed op of een kieken op een velo.
dus de traditio's zijn clowns.
En van N-VA lust u ook duidelijk niet veel.
Er schiet niet veel meer over
lancalot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2021, 13:12   #139
lancalot
Burgemeester
 
lancalot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2021
Berichten: 567
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Hij heeft waarschijnlijk een nogal luid telefoontje gekregen vanuit het 'schoon verdiep'

" Seg Jan, zedde gaae na ielemoaal zot geweure of wadiesda ? "
Seg Jan, moakt a zinnen af.
lancalot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2021, 13:13   #140
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lancalot Bekijk bericht
dus de traditio's zijn clowns.
En van N-VA lust u ook duidelijk niet veel.
Er schiet niet veel meer over
Neen...!
Er schiet niets over. Niets de moeite waard om mij politiek te kunnen vertegenwoordigen.
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be