Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 juli 2019, 07:20   #61
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Het is niet z’n slimste uitspraak, dat is zeker. Maat het is geen racisme, als ze hun kleurtje en afkomst gebuiken om stemmen te halen dan is dat vrij spel.
Als jij denkt dat die dames een 'racistische verkiezings campagne' voeren mag je dat aantonen, tot dan is het onzin.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Oranje man met strooidakje is ook een racistische uitspraak, evenals hem hem uitmaken voor debiel, crimineel of gelijk wat anders. Het is allemaal erg eenzijdig.
Woorden hebben betekenis. 'oranje man met strooidakje' is niet racistisch (net als debiel, crimineel etc.) omdat er geen ras is van Oranje mannen met een strooidakje, het is gewoon een belediging op basis van zijn ridicule uiterlijk en op basis van zijn gedrag (debiel, crimineel, ...)

Koop eens een woordenboek zou ik zeggen.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2019, 08:28   #62
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Als jij denkt dat die dames een 'racistische verkiezings campagne' voeren mag je dat aantonen, tot dan is het onzin.
Ze spelen hun ras uit tegenover blanke tegenstanders en die mogen daar dan niets over zeggen vanwege de racisme kaart, dat op zich al.

Dan zijn open grenzen inherent racistisch en door de UN beschouwd als genocide want de bevolking zou overspoeld worden door andere culturen zoals de Tibetanen worden overspoeld door chinezen. Hun programma is puur racisme.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2019, 12:33   #63
Ozymandias
Gouverneur
 
Ozymandias's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 november 2006
Berichten: 1.393
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Ze spelen hun ras uit tegenover blanke tegenstanders en die mogen daar dan niets over zeggen vanwege de racisme kaart, dat op zich al.

Dan zijn open grenzen inherent racistisch en door de UN beschouwd als genocide want de bevolking zou overspoeld worden door andere culturen zoals de Tibetanen worden overspoeld door chinezen. Hun programma is puur racisme.
Waar? Waar spelen ze hun ras uit tegenover blanke tegenstanders? Waar zeggen ze: Blanken mogen X niet, vanwege hun afkomst?
Ozymandias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2019, 12:55   #64
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Dat was helemaal niet bedoeld voor dat domme #AOC schepsel, dat elke dag wel door iemand voor schut gezet wordt zonder al teveel inspanning.
Er zijn geen namen genoemd, maar wie 't daar zo'n beetje volgt, weet dat 't ging om de mohamedaanse Ilhan " Some People Did Something" Omar, die de VS 'n amoreel land noemt.

Wel, niemand wordt verplicht in 'n amoreel, of immoreel land te (ver)blijven.
Stel orde op zaken in je eigen shithole zandbak en kom dan terug om te vertellen hoe wij 't moeten doen, dat was de boodschap.

Hier een link waar Tucker voormalig asielzoeker Hirshi Ali en Omar naast elkaar houdt. Subliem hoe hij de vinger op zere plek houdt.. Ik denk dat alle programma' 's van Tucker nauwkeurig worden gevolgd door Trump.

https://www.aei.org/publication/tuck...vance-mongers/

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 16 juli 2019 om 13:20.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2019, 13:03   #65
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Ik ben wel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Het is niet zozeer Die zogenaamde quad, het is vooral Omar die over de scheef gaat.

Blijven de democraten Omar bijstaan dan tekenen ze hun doodvonnis, zeggen ze tegen haar dat ze moet opflikkeren en congres vrouw af moet zijn — gaan ze tegen de wet en (hun) beschaafd gedrag in. Ergo, de dems zitten echt in hun maag met deze dame.

Dit gesluierde poppetje gaat nml. de publieke agenda bepalen door haar gedrag en tweets. Eenmaal in de picture, en vastbesloten om aan te blijven, gaat ze nog dommer standpunten innemen en verkondigen. Nu weet ik niet of Omar als onafhankelijk congres lid kan doorgaan. Zoiets als de afsplitsing van Denk en PvdA in Nederland. Laatste zou de Democraten nog gezichtsverlies kunnen besparen.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 16 juli 2019 om 13:11.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2019, 15:33   #66
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.418
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ik ben wel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Het is niet zozeer Die zogenaamde quad, het is vooral Omar die over de scheef gaat.

Blijven de democraten Omar bijstaan dan tekenen ze hun doodvonnis, zeggen ze tegen haar dat ze moet opflikkeren en congres vrouw af moet zijn — gaan ze tegen de wet en (hun) beschaafd gedrag in. Ergo, de dems zitten echt in hun maag met deze dame.

Dit gesluierde poppetje gaat nml. de publieke agenda bepalen door haar gedrag en tweets. Eenmaal in de picture, en vastbesloten om aan te blijven, gaat ze nog dommer standpunten innemen en verkondigen. Nu weet ik niet of Omar als onafhankelijk congres lid kan doorgaan. Zoiets als de afsplitsing van Denk en PvdA in Nederland. Laatste zou de Democraten nog gezichtsverlies kunnen besparen.
Olie op het vuur. Alsof het "gezin" gezin van Uncle Sam zit te wachten op een islamiete die wat tegen de USA gaat zeiken. Breng de popcorn maar, het wordt mooi om te zien hoe ze zichzelf in de shit draait.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2019, 16:09   #67
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ik ben wel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Het is niet zozeer Die zogenaamde quad, het is vooral Omar die over de scheef gaat.

Blijven de democraten Omar bijstaan dan tekenen ze hun doodvonnis, zeggen ze tegen haar dat ze moet opflikkeren en congres vrouw af moet zijn — gaan ze tegen de wet en (hun) beschaafd gedrag in. Ergo, de dems zitten echt in hun maag met deze dame.

Dit gesluierde poppetje gaat nml. de publieke agenda bepalen door haar gedrag en tweets. Eenmaal in de picture, en vastbesloten om aan te blijven, gaat ze nog dommer standpunten innemen en verkondigen. Nu weet ik niet of Omar als onafhankelijk congres lid kan doorgaan. Zoiets als de afsplitsing van Denk en PvdA in Nederland. Laatste zou de Democraten nog gezichtsverlies kunnen besparen.
Trump heeft hen, maar vooral Amerika-hatende Ilhan Omar, 't gezicht gemaakt van de Democrat Party.

Hij heeft 't aas uitgeworpen, en ze hebben gretig gehapt.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2019, 20:49   #68
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Trump is nu helemaal knettergek geworden.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190714_04509718
AOC is meer Amerikaan dan Drumpf, kleinzoon van een Duits die de heimat niet meer binnen mocht.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2019, 20:51   #69
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Dat was helemaal niet bedoeld voor dat domme #AOC schepsel, dat elke dag wel door iemand voor schut gezet wordt zonder al teveel inspanning.
Er zijn geen namen genoemd, maar wie 't daar zo'n beetje volgt, weet dat 't ging om de mohamedaanse Ilhan " Some People Did Something" Omar, die de VS 'n amoreel land noemt.

Wel, niemand wordt verplicht in 'n amoreel, of immoreel land te (ver)blijven.
Stel orde op zaken in je eigen shithole zandbak en kom dan terug om te vertellen hoe wij 't moeten doen, dat was de boodschap.
Als verkozen volksvertegenwoordiger heeft ze wel het democratisch recht om een mening te uiten over haar land he en wat ze denkt dat er verkeerd gaat.

Dat is een beetje de essentie van democratie. Maargoed, ik begrijp dat rechts daar problemen mee heeft.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2019, 20:52   #70
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias Bekijk bericht
Nee, dat zeg ik helemaal niet. Ik zeg dat de beweging achter Trump wel een slimme marketeer was, dat hij goed wist wat hij wilde verkopen, maar er eerst nog wat meer nood dan normaal voor moest creëren. Met andere woorden: Meer verdeeldheid, meer tweedracht, meer polarisatie. Hoe meer hoe beter, en dan zelfs in gebieden waar dat normaal niet zo'n issue was. Dus issues plots nationaal maken die daarvoor hoogstens statelijk waren.

Ik heb het ook niet over uitvinden van nood, maar creëren van nood. Grote verschillen. Het is inderdaad niet heel moeilijk om op die manier verkozen te raken. Maar wel om op die manier ook maar enig beleid te voeren, wat we dus zien met Trump. Of ook maar iets positiefs te doen voor het land in z'n geheel, zoals we ook zien met Trump: Het is altijd goed voor sommigen, maar niet voor die stoute anderen.

Want zodra hij die tweedracht niet meer erkent en niet meer heeft, is het uit met de pret. Dan knapt de zeepbel.
Trump heeft hier een slimme zet mee gedaan. Hij tekent de democraten nu allemaal in dezelfde hoek als de 4 lefties, the squad.

De man teert op chaos, die hij liefst zelf creeert. Pelosi weet dit, maar ze kan de squad niet controleren, jonge honden....

Rust en hem vooral negeren is wat ze nu moeten doen.

Helaas.....zo slim zijn ze niet.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2019, 21:44   #71
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Prachtig. AOC is meer Amerikaan dan Trump. Wat een hersenspoelsel is dit zeg.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 16 juli 2019 om 21:51.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2019, 21:48   #72
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Amerika is het land dat de Indianen uitgeroeid heeft, ook al waren het er niet veel meer die de mazelen overleefd hadden—maar bon; negerfokprogramma's had ten tijde van de slavernij, de Chinezen in de 19e eeuw geweerd hebben en eruit hebben gepest, concentratiekampen voor de Jappen in eigen land heeft opgezet. Punt. En dat allemaal voor tijdens en na opa Trump.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 16 juli 2019 om 22:07.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2019, 21:55   #73
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.919
Standaard

Wel mooi dat Trump het opneemt voor het blanke ras. Te weinig mensen doen dat.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2019, 22:12   #74
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Prachtig. AOC is meer Amerikaan dan Trump. Wat een hersenspoelsel is dit zeg.
Gewoon even nieuwsflash, want u begrijpt het niet helemaal: AOC is geboren in NY. Haar vader is geboren in NY. Haar voorouders zijn Puerto Ricanen. Ik weet dat uw rechts brein dit niet begrijpt, maar PR is Amerika. Trump is daar staatshoofd.

Ze is volbloed amerikaan.

In tegenstelling tot Trump. Die is derde generatie immigrant, en in feite, een voze Duits.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2019, 22:28   #75
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Ik begrijp het niet...

@Waarom niet gewoon zeggen: Ik weet het beter want je bent toch maar een (whatever)
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2019, 22:30   #76
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Wel mooi dat Trump het opneemt voor het blanke ras. Te weinig mensen doen dat.
Correctie, het oranje ras.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2019, 22:36   #77
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

@Tavek, ik meen te herinneren dat ge mij wilde omtoveren in een Tesla believer. Nu schijnt u dan toch de aandelen van de hand te hebben gedaan. Ook de overwinning van Trump kwam meen ik voor u als een totale verassing.. Zo kan ik wel doorgaan..

Ik denk, ik kan beter beweren 'ik weet', dat u niet weet wat er speelt in de werkelijke wereld. Punt.

Ik laat mij niet uit wie er meer Amerikaan is.

Edch svp nooit meer tegen zeggen "u begrijpt (niet). Dit is een vorm van arrogantie overigens die ik te vaak in het Westen tegenkom.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 16 juli 2019 om 22:38.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2019, 22:37   #78
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Gewoon even nieuwsflash, want u begrijpt het niet helemaal: AOC is geboren in NY. Haar vader is geboren in NY. Haar voorouders zijn Puerto Ricanen. Ik weet dat uw rechts brein dit niet begrijpt, maar PR is Amerika. Trump is daar staatshoofd.

Ze is volbloed amerikaan.

In tegenstelling tot Trump. Die is derde generatie immigrant, en in feite, een voze Duits.
AOC is natuurlijk Amerikaanse, het ging 'm vooral over die kwaaie moslima.

Het leest trouwens als een mop, moest het niet in een tweet staan maar live gebracht dan zou het heel anders klinken.

"So interesting to see “Progressive” Democrat Congresswomen, who originally came from countries whose governments are a complete and total catastrophe, the worst, most corrupt and inept anywhere in the world (if they even have a functioning government at all), now loudly and viciously telling the people of the United States, the greatest and most powerful Nation on earth, how our government is to be run. Why don’t they go back and help fix the totally broken and crime infested places from which they came. Then come back and show us how it is done. These places need your help badly, you can’t leave fast enough. I’m sure that Nancy Pelosi would be very happy to quickly work out free travel arrangements!"
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2019, 22:40   #79
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Trump heeft hen, maar vooral Amerika-hatende Ilhan Omar, 't gezicht gemaakt van de Democrat Party.

Hij heeft 't aas uitgeworpen, en ze hebben gretig gehapt.
Hij heeft dat prachtig gedaan, waarschijnlijk ongewild in eerste instantie maar heeft gretig meegesurft op de verontwaardigingsstorm. Die 4 vrouwen zijn vanaf nu het uithangbord voor de Democraten, geniaal gewoon.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2019, 22:50   #80
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
@Tavek, ik meen te herinneren dat ge mij wilde omtoveren in een Tesla believer. Nu schijnt u dan toch de aandelen van de hand te hebben gedaan. Ook de overwinning van Trump kwam meen ik voor u als een totale verassing.. Zo kan ik wel doorgaan..

Ik denk, ik kan beter beweren 'ik weet', dat u niet weet wat er speelt in de werkelijke wereld. Punt.

Ik laat mij niet uit wie er meer Amerikaan is.

Edch svp nooit meer tegen zeggen "u begrijpt (niet). Dit is een vorm van arrogantie overigens die ik te vaak in het Westen tegenkom.
Feiten zijn feiten.

En ik zeg tegen u wat ik wil he, je mag me steeds op de negeerlijst zetten.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be