Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 september 2008, 21:00   #41
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

@Okke
Citaat:
Gegroet. Jammer dat een gesprek met jou nog steeds niet mogelijk is. Spijtig.
Zeg nu gewoon uit welke landen we deze import het best halen, dat is de enige vraag. Misschien moeten we eerst de criteria bepalen, hoe zouden die het best geformuleerd worden ? Wat denk je ? Moeten we nu eerst weer jaren rond de pot draaien om te weten welke slaafjes ons het best kunnen dienen misschien ? Straks is de vergrijzing dood en moet we ze al terug sturen vooraleer we weten vanwaar we ze gaan importeren. Lijkt een beetje op BHV dan, ook zielig om zien.
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2008, 22:09   #42
okke
Gouverneur
 
okke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2008
Berichten: 1.296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MIS Bekijk bericht
@OkkeZeg nu gewoon uit welke landen we deze import het best halen, dat is de enige vraag.
Welke import?
__________________
Handtekening tijdelijk buiten bedrijf. Onze excuses voor het ongemak.
okke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2008, 21:43   #43
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

Citaat:
Welke import ?
Je hebt me welllicht verkeerd begrepen, het gaat over ‘legale migratie’. Hoe dat je ertoe komt om het ‘import’ te noemen ontgaat me even.
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2008, 09:34   #44
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

niets import er zijn nog steeds een heel pak werklozen eerst dezen aan het werk dan eventeel europeanen of van andere westerse landen dan zuid amerika/zuid oost azie
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2008, 10:54   #45
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

Citaat:
Niets import, er zijn nog steeds een heel pak werklozen eerst dezen aan het werk dan eventeel europeanen of van andere westerse landen dan zuid amerika/zuid oost azie
De werklozen van vandaag zijn een doelbewuste buffer van politiek Europa in functie van de vergrijzing. Het zijn er jammer genoeg niet genoeg volgens de statistieken dus we moeten wel aan import doen, zo heeft politiek Europa dat becijfert. Men heeft blijkbaar (zoals we kunnen lezen) het verkeerde ras gekozen in het verleden, die brengen hun familie mee en dat brengt niets op. Het idee is dan ook om wereldwijd (en in eerste instantie) alle weeskinderen te ronselen, dat is het positieve van oorlog en armoede. Die weeskinderen kunnen we nog naar onze hand zetten en het sociale integratie noemen. We zijn redelijk goed in het bedenken van sociaal ogende termen, de bevolking slaapt toch. Niks dan voordelen dus. Nu, in de veronderstelling dat we onze logistieke kennis naar behoren hebben kunnen exploreren vraag ik me af wat de situatie dan wordt als de vergrijzing dood is, enig idee hierover. Moeten we die weeskinderen dan terugsturen omdat ze overbodig zijn ?
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2008, 11:02   #46
okke
Gouverneur
 
okke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2008
Berichten: 1.296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MIS Bekijk bericht
Het zijn er jammer genoeg niet genoeg volgens de statistieken dus we moeten wel aan import doen, zo heeft politiek Europa dat becijfert.
Heb je een bron?

Citaat:
Men heeft blijkbaar (zoals we kunnen lezen) het verkeerde ras gekozen in het verleden, die brengen hun familie mee en dat brengt niets op.
Wil je ons laten meelezen?

Citaat:
Het idee is dan ook om wereldwijd (en in eerste instantie) alle weeskinderen te ronselen, dat is het positieve van oorlog en armoede.
Wiens idee?
__________________
Handtekening tijdelijk buiten bedrijf. Onze excuses voor het ongemak.
okke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2008, 11:40   #47
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

Citaat:
Heb je een bron?
http://www.wereldomroep.nl/actua/eur...d20050114_ECIE

‘…. De toenemende vergrijzing in Europa zal naar verwachting tot een tekort van 10 tot 20 miljoen arbeiders kunnen leiden tussen 2010 en 2030.’

Toch eenvoudig, je maakt een analyse van hoe sterk de prijzen gaan stijgen in relatie tot diegenen die winst kunnen boeken. Je past de arbeidsduur aan om geld te creëren om het tekort dat hierdoor ontstaat terug aan te vullen. Volgens hetzelfde systeem zullen dan de lonen per individu stijgen waardoor op zich de zogenaamde lage loonlanden ontstaan die nu onze concurrent zijn. Op die manier kan je de bevolking in de greep houden waardoor, mits wat relationeel cijfermateriaal, een getal van 20 miljoen mensen ontstaat. Af en toe passen we wat bij om de economie in onze greep te houden en dat in de hoop dat niemand ons plan doorziet. Anders gezegd, als we regelmatig wat problemen creëren houden mensen zich bezig met de problemen waardoor de alternatieven niet bespreekbaar kunnen gesteld worden. Zo doen we dat tegenwoodig, creatief denken noemt dat met een doelstelling die we sociaal voorstellen. We zijn natuurlijk niet voor niets naar school geweest.
Citaat:
Wil je ons laten meelezen ?
Staat toch in datzelfde artikel ? …. ‘Dat de lidstaten huiverig zijn om ongeschoolde arbeiders aan te trekken, heeft ook te maken met de ervaringen die landen hebben met de vorige golf van ongeschoolde gastarbeiders. Jan Niessen: "Die brachten veel 'volgmigratie' met zich mee en integreerden over het algemeen slecht. De verwachting is dat de kennismigranten dat beter doen."

De ‘zgn. ‘volgmigratie’ kost ons veel teveel geld. Sterker nog, het is met ons geld dat ze in het land van herkomst huizen gaan bouwen. Natuurlijk creatief bedacht van die ‘volgmigrant’, ze hebben blijkbaar ook hersenen in hun hoofd.
Citaat:
Wiens idee?
Onze loge heeft geheimhouding wat namen betreft, de ideeën zelf worden verspreid en getuigend van economisch inzicht. Als we ‘volgmigratie’ willen vermijden zoek je naar import die geen gevolg heeft en dan zijn weeskinderen het ideale materiaal, dat spreekt voor zich. Naar de bevolking toe kunnen we zeggen dat het een daad van menslievendheid is. We kunnen dus perfect een sociaal tintje meegeven aan die slavenhandel, we hebben geleerd vanuit het verleden. Nu, we moeten dat eerst eens becijferen en misschien is er zelfs de mogelijkheid om diegenen die nu niet renderen volgens ons plan terug huiswaarts te sturen. Het zal ons een veiliger gevoel geven, die weeskinderen kunnen we in sociale kampen onderbrengen, ze zullen het in ieder geval beter hebben dan nu. Zo ook zou VDAB wereldwijd sloppenwijken bezoeken, er zijn daar altijd mensen die ons geloven en nog gezond genoeg zijn om ervan te kunnen profiteren. Beetje creativiteit kan geen kwaad natuurlijk, de wereld is nu éénmaal relatief kleiner geworden.
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2008, 14:23   #48
Paul Nollen
Parlementslid
 
Geregistreerd: 24 juli 2005
Berichten: 1.625
Standaard

Vanuit een "onverdachte bron " leren we de voordelen van de immigratie

http://www.credit-suisse.com/news/en...e.jsp?ns=40454

Citaat:
Moreover, upward pressure on wages is weakening. An alleviation of the problem of labor scarcity is one of the major reasons for this abatement, as is the way in which labor migration limits the power of unions to negotiate wage increases, as this in turn acts as a restraint on wage inflation. The immigration of additional workers influences the parameters of the negotiation process: Both the degree of centralization and the number of union members as a proportion of the overall workforce decrease, while (potential) competition for jobs increases.
Paul
__________________

Laatst gewijzigd door Paul Nollen : 13 september 2008 om 14:25.
Paul Nollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2008, 14:54   #49
okke
Gouverneur
 
okke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2008
Berichten: 1.296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MIS Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door okke
Heb je een bron?
http://www.wereldomroep.nl/actua/eur...d20050114_ECIE

‘…. De toenemende vergrijzing in Europa zal naar verwachting tot een tekort van 10 tot 20 miljoen arbeiders kunnen leiden tussen 2010 en 2030.’
Dat is mijn bron die ik jou op 9 september gaf. Je bedankte me uitbundig voor deze link, waaruit ik opmaak dat het artikel nieuw was voor je. Ik benieuwd naar jouw bron voor het bericht dat je op 26 augustus plaatste (en het bericht dat je begin januari 2008 op een ander forum).

Citaat:
Toch eenvoudig, je maakt een (berekening) waardoor (...) een getal van 20 miljoen mensen ontstaat.
Kan je deze berekening laten zien? Voor hetzelfde geld wordt er met een factor geen rekening gehouden, waardoor de berekening op een overschot van 20 miljoen uitkomt in plaats van een tekort...

Citaat:
Staat toch in datzelfde artikel ? …. ‘Dat de lidstaten huiverig zijn om ongeschoolde arbeiders aan te trekken, heeft ook te maken met de ervaringen die landen hebben met de vorige golf van ongeschoolde gastarbeiders. Jan Niessen: "Die brachten veel 'volgmigratie' met zich mee en integreerden over het algemeen slecht. De verwachting is dat de kennismigranten dat beter doen."

De ‘zgn. ‘volgmigratie’ kost ons veel teveel geld. Sterker nog, het is met ons geld dat ze in het land van herkomst huizen gaan bouwen. Natuurlijk creatief bedacht van die ‘volgmigrant’, ze hebben blijkbaar ook hersenen in hun hoofd.
Wat heeft de scholingsgraad van migranten te maken met de keuze voor ras?
__________________
Handtekening tijdelijk buiten bedrijf. Onze excuses voor het ongemak.

Laatst gewijzigd door okke : 13 september 2008 om 14:54.
okke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2008, 16:47   #50
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

@Okke
Citaat:
Dat is mijn bron die ik jou op 9 september gaf. Je bedankte me uitbundig voor deze link, waaruit ik opmaak dat het artikel nieuw was voor je. Ik benieuwd naar jouw bron voor het bericht dat je op 26 augustus plaatste (en het bericht dat je begin januari 2008 op een ander forum).
Vond het inderdaad al een beetje absurd dat je naar je eigen bronnen vroeg. Ben al blij dat je ze zelf gegeven hebt.
Citaat:
Kan je deze berekening laten zien? Voor hetzelfde geld wordt er met een factor geen rekening gehouden, waardoor de berekening op een overschot van 20 miljoen uitkomt in plaats van een tekort...
Ik hoef die berekening niet te zien, het resultaat is dat politiek Europa binnenkort 20 miljoen mensen gaat importeren. Dergelijke berekeningen zijn sowieso op drijfzand gebaseerd dus de detail hoe men tot een dergelijke slavenhandel komt kan enkel van dezelfde makelij zijn, derhalve tijdverlies om nog meer grafieken en getallen te zien. We moeten in de toekomst denken en te weten komen uit welke landen we moeten importeren. Maar volledig akkoord, als men niet tot twee kan tellen krijg je de meest wonderbaarlijke berekeningen, het resultaat van de verstarring is dan ook mensonterend.
Citaat:
Wat heeft de scholingsgraad van migranten te maken met de keuze voor ras ?
Geen flauw idee, een ander ras of cultuur is nu éénmaal minderwaardig aan de onze en dat ongeacht de scholingsgraad. Tenzij we er zelf van kunnen profiteren zullen we doen alsof we er respect voor hebben maar ook enkel dan. Wij zijn het die kunnen beslissen over hen, andersom is uit den boze. Wij hebben tenminste geleerd wat het is om sociaal te zijn en daarom mogen wij beslisssen wie er waar werkt en wanneer. Wij zijn de intellectuelen, zij niet. De nieuwe import mag ook niet ouder zijn dan 30 jaar, werd ons gemeld.
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2008, 17:28   #51
okke
Gouverneur
 
okke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2008
Berichten: 1.296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MIS Bekijk bericht
@Okke
Vond het inderdaad al een beetje absurd dat je naar je eigen bronnen vroeg. Ben al blij dat je ze zelf gegeven hebt.
Je bent blij dat ik mijn bron gegeven heb. Prima. Maar wil je jouw bron ook geven?

Citaat:
Ik hoef die berekening niet te zien, het resultaat is dat politiek Europa binnenkort 20 miljoen mensen gaat importeren.
Uit welke besluiten van politiek Europa blijkt dat?

Citaat:
Een ander ras of cultuur is nu éénmaal minderwaardig aan de onze en dat ongeacht de scholingsgraad.
Dat zijn jouw woorden. Tekenend.

Citaat:
De nieuwe import mag ook niet ouder zijn dan 30 jaar, werd ons gemeld.
Nogmaals: heb je hier een bron van? Wie is 'ons' en hoe werd het die 'ons' gemeld?
__________________
Handtekening tijdelijk buiten bedrijf. Onze excuses voor het ongemak.
okke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2008, 17:46   #52
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

@Okke
Citaat:
Je bent blij dat ik mijn bron gegeven heb. Prima. Maar wil je jouw bron ook geven?
Dat is dezelfde bron of denk je dat politiek Europa in twee verschillende kamertjes plots tot hetzelfde resultaat komt ? Politiek Europa zijn naar mijn idee politiekers die omwille van hun status de bevolking zeggen wat ze moeten doen. Wie kortzichtig denkt heeft altijd gelijk en omdat ze nu éénmaal gestudeerd hebben zullen we ons schikken naar deze beslissingen. Wat wij hierover ook denken speelt geen rol, we hebben slechts het recht om het dom te vinden of de slavenhandel te koesteren en er ons profijt uit trachten te halen.
Citaat:
Uit welke besluiten van politiek Europa blijkt dat ?
Geen idee, dat staat in die bron van je. Wil je dan zeggen dat die bron liegt ? Of is het een verzinsel dat men mensenhandel promoot misschien ?
Citaat:
Dat zijn jouw woorden. Tekenend
Dat zijn niet mijn woorden, dat is een nuchtere gevolgtrekking. Het lukt nochtans heel aardig om slavenhandel te camoufleren met iets dat we voor onszelf als ‘legaal’ gedoopt hebben. Een mens laat zich nogal eens verblinden door dergelijke termen, zeker wanneer een stropdas het zegt, dat lijkt net echt. Mooie symboliek nochtans, die strop.
Citaat:
Nogmaals: heb je hier een bron van? Wie is 'ons' en hoe werd het die 'ons' gemeld?
Ik heb je reeds gezegd dat de namen van onze loge niet bekend gemaakt worden. Kijk enkel naar het resultaat dat eruit voortvloeit. Ofwel doe je mee aan deze mensenhandel ofwel niet. Maar hoe gaan we nu die 20 miljoen mensen hier krijgen en tegelijkertijd zeggen dat het menswaardig is. Zoals ik reeds zei, het getal is in principe veel groter maar dat gaat dan over de locale bevolking (inclusief de reeds geïmporteerden) die enkele jaren langer mag gaan werken. Over de impact op het milieu spreken we even niet, de relatie hiertussen zou te moeilijk worden binnen het huidige systeem.
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2008, 19:12   #53
okke
Gouverneur
 
okke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2008
Berichten: 1.296
Standaard

__________________
Handtekening tijdelijk buiten bedrijf. Onze excuses voor het ongemak.
okke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2008, 19:26   #54
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

Inderdaad, BHV is een symbooldossier. Een mens wordt er wat slaperig van.

Daar zie je het tegenovergestelde effect, men zou graag mensen exporteren. Waar dit alles gaat eindigen, ben toch benieuwd.

ps : wat is dat blauwe ding op die foto ?

Laatst gewijzigd door MIS : 13 september 2008 om 19:27.
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2008, 19:47   #55
okke
Gouverneur
 
okke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2008
Berichten: 1.296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MIS Bekijk bericht
ps : wat is dat blauwe ding op die foto ?
Zo'n ding heet doorgaans een broche of medaille.
__________________
Handtekening tijdelijk buiten bedrijf. Onze excuses voor het ongemak.
okke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2008, 19:55   #56
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

Citaat:
Zo'n ding heet doorgaans een broche of medaille.
Thanks, zouden ze nu een broche krijgen omdat men heeft becijfert dat we 20 miljoen mensen gaan importeren ? Nu, ik vind dat ze op z’n minst mogen zeggen uit welke landen die gaan komen. Hoeveel mensen zouden ervoor België bestemd zijn, heb je daar info over ?
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2008, 20:22   #57
okke
Gouverneur
 
okke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2008
Berichten: 1.296
Standaard

Ik heb geen idee waarover je spreekt, Werner. Jij hebt het er herhaaldelijk over dat er een tekort van 20 miljoen arbeiders zal zijn in Europa. Ik kan daar niets over vinden op internet, behalve één (1) artikeltje van Radio Nederland Wereldomroep van drie jaar oud. Ook herhaaldelijke vragen aan jou, kunnen geen duidelijkheid geven op het door jou herhaaldelijk aangehaalde cijfer.
__________________
Handtekening tijdelijk buiten bedrijf. Onze excuses voor het ongemak.
okke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2008, 22:38   #58
uwagan
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 25 juni 2003
Berichten: 379
Standaard

The EU reckons that for these sectors to compete internationally, 20 million skilled workers will be needed over the next 20 years.

http://findarticles.com/p/articles/m..._/ai_n25123946

http://www.cfo.com/article.cfm/10754953/c_10788146

The European Commission says the EU needs 20 million skilled immigrants over the next 20 years, especially in the computer technology and engineering sectors.

http://www.workpermit.com/news/2007-...o-frattini.htm
__________________
Kritiek op politieke correctheid is vandaag politiek correct.
uwagan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2008, 10:55   #59
MIS
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 november 2007
Berichten: 8.492
Standaard

@Okke
Citaat:
Ik heb geen idee waarover je spreekt, Werner. Jij hebt het er herhaaldelijk over dat er een tekort van 20 miljoen arbeiders zal zijn in Europa. Ik kan daar niets over vinden op internet, behalve één (1) artikeltje van Radio Nederland Wereldomroep van drie jaar oud. Ook herhaaldelijke vragen aan jou, kunnen geen duidelijkheid geven op het door jou herhaaldelijk aangehaalde cijfer.
Het getal van 20 miljoen mensen die we in Europa gaan importeren zal omwille van het onmenselijke karakter ervan niet uitvergroot worden aangezien het een ware revolutie zou kunnen induceren. Wanneer je het artikel dat je zelf aanbracht nuchter en aandachtig leest, kan je ook bespeuren waarom men bvb de clash met de Moslimwereld zelf op de spits drijft, men lijkt dat niet te begrijpen. Misschien begrijpt men dat wel en net daarom zal men het verbloemen met sociale termen die mits aandachtige lezing verschrikkelijk doorzichtig zijn. Los van de 20 miljoen mensen die we extra nodig hebben volgens het huidige paradigma is ook de autochtone bevolking slachtofer van hetzelfde systeem (ic verhoging pensioenleeftijd). Het punt is echter dat het gedreven wordt door de misvatting over economie op zich waardoor deze fenomenen of beslissingen ontstaan. De demografische factor moge hierin een rol spelen maar is op zich een bijzondere oppervlakkige analyse, net zoals economie kortzichtig bekeken wordt. Economie is nu éénmaal geen Monopoly, dat is wat we ervan gemaakt hebben waardoor we denken dat het wel zo is. Het systeem neemt een loopje met de mensheid waardoor dat wat initieel goed leek ontaardt in een moordmachine waardoor het systeem zichzelf onder druk zet. Het is dan deze moordmachine die aanleiding geeft tot wat we zonder probleem slavenhandel mogen noemen met een sociaal sausje erom heen, meer ook niet. Nu, als we het getal van 20 miljoen aannemen zal men nog minder willen zeggen vanuit welke landen ze moeten komen, de loge weet dit wel maar doet rustig verder met een plan dat op zich op drijfzand gebaseerd is, we zullen dan ook de gevolgen hiervan dragen in de nabije toekomst.
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2008, 11:33   #60
okke
Gouverneur
 
okke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2008
Berichten: 1.296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MIS Bekijk bericht
Het getal van 20 miljoen mensen die we in Europa gaan importeren zal omwille van het onmenselijke karakter ervan niet uitvergroot worden aangezien het een ware revolutie zou kunnen induceren. Wanneer je het artikel dat je zelf aanbracht nuchter en aandachtig leest, kan je ook bespeuren waarom men bvb de clash met de Moslimwereld zelf op de spits drijft, men lijkt dat niet te begrijpen. Misschien begrijpt men dat wel en net daarom zal men het verbloemen met sociale termen die mits aandachtige lezing verschrikkelijk doorzichtig zijn. Los van de 20 miljoen mensen die we extra nodig hebben volgens het huidige paradigma is ook de autochtone bevolking slachtofer van hetzelfde systeem (ic verhoging pensioenleeftijd). Het punt is echter dat het gedreven wordt door de misvatting over economie op zich waardoor deze fenomenen of beslissingen ontstaan. De demografische factor moge hierin een rol spelen maar is op zich een bijzondere oppervlakkige analyse, net zoals economie kortzichtig bekeken wordt. Economie is nu éénmaal geen Monopoly, dat is wat we ervan gemaakt hebben waardoor we denken dat het wel zo is. Het systeem neemt een loopje met de mensheid waardoor dat wat initieel goed leek ontaardt in een moordmachine waardoor het systeem zichzelf onder druk zet. Het is dan deze moordmachine die aanleiding geeft tot wat we zonder probleem slavenhandel mogen noemen met een sociaal sausje erom heen, meer ook niet. Nu, als we het getal van 20 miljoen aannemen zal men nog minder willen zeggen vanuit welke landen ze moeten komen, de loge weet dit wel maar doet rustig verder met een plan dat op zich op drijfzand gebaseerd is, we zullen dan ook de gevolgen hiervan dragen in de nabije toekomst.
Je gebruikt veel woorden, maar zegt eigenlijk niets.

Wat je wel zegt is dat er mogelijk een tekort aan arbeidskrachten is of dat dit verondersteld wordt en dat er daarom plannen zouden zijn om slavenhandel opnieuw in te voeren en dat daarom de pensioengerechtigde leeftijd omhoog gaat.

Ik heb geen besluiten van de Europese Commissie of van regeringen van lidstaten van de EU gezien waaruit blijkt dat slavenhandel opnieuw ingevoerd zou worden. Jij wel?
__________________
Handtekening tijdelijk buiten bedrijf. Onze excuses voor het ongemak.
okke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be