Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Rechts
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Rechts Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond rechtse thema's.
Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 februari 2007, 09:16   #61
IlluSionS667
Banneling
 
 
IlluSionS667's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GaRnaaLBeeR Bekijk bericht
Maar de propaganda kitsh van Stalin en de plakkerige gezins tafereeltjes van het Hitler tijdperk zijn idd niet zo veel van elkaar verwijdert.
Ik kan die creaties meer appreciëren dan veel van de rommel uit Lenin's tijdperk, al was Stalinistische kunst soms wat overdreven. Het Paleis van Wetenschap en Kunst in Warschau (zie foto) is een prachtig voorbeeld van "overdone" Stalinistische architectuur



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GaRnaaLBeeR Bekijk bericht
Ik ben niet zo actief in de ghotic-scene, dus mischien verklaart dat waarom ik nog nooit in mijn hele leven een rechts-nationaal-anarchist ben tegengekomen.
Je zou toch eens moeten komen piepen. Er zitten heel wat interessante mensen in die kringen, vooral in de meest obscuurdere sub-genres als neo-folk, EBM (Electronic Body Music: een genre verwant met techno) of noize(what's in a name?! ).

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GaRnaaLBeeR Bekijk bericht
Veel punkers zijn trouwens nog steeds haatvol tegen de skinny's omdat ze hun merken hebben gepikt
Ik denk niet dat dat de enige reden is van de haat van punkers tav "skinnies".

Ik vind het persoonlijk erg spijtig dat er zo'n bloeiende haat is tussen beide groepen. Als ze eens wisten hoeveel ze met elkaar gemeen hebben....
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2007, 19:43   #62
GaRnaaLBeeR
Parlementsvoorzitter
 
GaRnaaLBeeR's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 2.384
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
Ik kan die creaties meer appreciëren dan veel van de rommel uit Lenin's tijdperk, al was Stalinistische kunst soms wat overdreven. Het Paleis van Wetenschap en Kunst in Warschau (zie foto) is een prachtig voorbeeld van "overdone" Stalinistische architectuur
Aan de andere kant dan weer.




Citaat:
Je zou toch eens moeten komen piepen. Er zitten heel wat interessante mensen in die kringen, vooral in de meest obscuurdere sub-genres als neo-folk, EBM (Electronic Body Music: een genre verwant met techno) of noize(what's in a name?! ).
Noize, kan ik nog wel hebben. Er zijn soms goede feestjes van een verwant gare in hof ter lo.
http://forum.scholieren.com/showthre...ostid=22797004
Bij mijn weten zijn daar enkel alternatieve liefhebbers en pille pakers te vinden, ghotics ben ik nog nooit tegengekomen




Citaat:
Ik denk niet dat dat de enige reden is van de haat van punkers tav "skinnies".

Ik vind het persoonlijk erg spijtig dat er zo'n bloeiende haat is tussen beide groepen. Als ze eens wisten hoeveel ze met elkaar gemeen hebben....
Ok, ik ben ok niet zo actief in de punker scene.
GaRnaaLBeeR is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2007, 02:04   #63
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
Ik kan die creaties meer appreciëren dan veel van de rommel uit Lenin's tijdperk, al was Stalinistische kunst soms wat overdreven. Het Paleis van Wetenschap en Kunst in Warschau (zie foto) is een prachtig voorbeeld van "overdone" Stalinistische architectuur
.....
Wat heb je toch tegen die Pałac?

In ieder geval heb je van daaruit een prachtig zicht op heel Warschau.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 17 februari 2007 om 02:07.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2007, 10:15   #64
IlluSionS667
Banneling
 
 
IlluSionS667's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GaRnaaLBeeR Bekijk bericht
Noize, kan ik nog wel hebben. Er zijn soms goede feestjes van een verwant gare in hof ter lo.
http://forum.scholieren.com/showthre...ostid=22797004
Bij mijn weten zijn daar enkel alternatieve liefhebbers en pille pakers te vinden, ghotics ben ik nog nooit tegengekomen
Jij gaat echt wel naar de verkeerde feestjes

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Wat heb je toch tegen die Pałac?
Op foto vind ik 'm er nog OK uit zien, maar in het echt vind ik 'm n stuk minder aantrekkelijk. Het is gewoon een kakafonie van niet echt bij elkaar passende stijlen met een reusachtige voet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
In ieder geval heb je van daaruit een prachtig zicht op heel Warschau.
Ik ben enkel op de gelijkvloerse verdieping geweest, waar nu een filmzaal is
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2007, 16:39   #65
GaRnaaLBeeR
Parlementsvoorzitter
 
GaRnaaLBeeR's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 2.384
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
Jij gaat echt wel naar de verkeerde feestjes
Bwa nee, break core is te experimenteel voor de agresieve main stream gabbers en jonnen.

Laatst gewijzigd door GaRnaaLBeeR : 18 februari 2007 om 16:39.
GaRnaaLBeeR is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2007, 17:21   #66
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
Op foto vind ik 'm er nog OK uit zien, maar in het echt vind ik 'm n stuk minder aantrekkelijk. Het is gewoon een kakafonie van niet echt bij elkaar passende stijlen met een reusachtige voet.
Die kakafonie is ook te wijten aan de corporate buildings die men er nu rondom bouwt.

Citaat:
Ik ben enkel op de gelijkvloerse verdieping geweest, waar nu een filmzaal is
Dan heb je ongelijk... Volgende keer echt eens doen. Een echte aanrader! Ik ga regelmatig naar Warschau, en dan ga ik ook altijd eens naar boven...
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2007, 09:13   #67
IlluSionS667
Banneling
 
 
IlluSionS667's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Die kakafonie is ook te wijten aan de corporate buildings die men er nu rondom bouwt.
Deels.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Dan heb je ongelijk... Volgende keer echt eens doen. Een echte aanrader! Ik ga regelmatig naar Warschau, en dan ga ik ook altijd eens naar boven...
Ik had maar een namiddagje de tijd om in Warschau door te brengen en was er helemaal in mijn eentje. Ik was eigenlijk maar gewoon mijn tijd aan het verdoen om tegen de vroege avond mijn vliegtuig naar huis te nemen na 3 maanden om professionele redenen in de streek van Lublin te vertoeven.

Ik zal eraan denken voor de volgende keer, al denk ik niet dat dat binnenkort zal zijn. Bij mijn eerstvolgende bezoek naar Polen zal mijn aandacht vooral naar Krakow en de Wieliczka zoutmijnen gaan, die ik vorige keer helaas niet heb kunnen aandoen.
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2008, 13:57   #68
GaRnaaLBeeR
Parlementsvoorzitter
 
GaRnaaLBeeR's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 2.384
Standaard

Hergé
Citaat:
Veto: Heb je er bewust voor gekozen een vrij neutrale biografie van Hergé te maken?
Stanislas: «De auteurs houden allemaal van Hergé, we weten dat hij fouten heeft gemaakt zoals ieder mens dat al eens doet. We wilden noch zijn goede noch zijn slechte kanten benadrukken. Het is een verhaal over iemand die leefde voor zijn werk. Hij was een arrivist, zoals zoveel van de grote kulturele persoonlijkheden, of het nu om John Lennon, Picasso of Simenon gaat. De term arrivist is misschien een beetje pejoratief, hij was iemand die er gewoon alles voor deed om te slagen. Zijn omgeving gebruikte hij als het hem uitkwam, anders liet hij hen aan de kant staan. Hij heeft zich tijdens zijn jeugd ingelaten met ekstreem rechts en maakte tijdens de oorlog een grote fout. Ik denk dat hij gewoon jong was en dat er in zijn omgeving gevaarlijke en fascistoïde elementen rondliepen. Hij gebruikt die entourage omdat hij zijn werk wou publiceren. Dat kon in de Vingtième Siècle en tijdens de oorlogsperiode in de gestolen Le Soir.»

Rechts
«Waarschijnlijk had hij niet hetzelfde gedaan als de kranten zich in kommunistische handen bevonden, omdat Hergé zich toch rechts konservatief opstelde. Hij heeft misschien zijn ogen gesloten voor het fascistische karakter van bepaalde personen, daarover wil ik niet oordelen, ik heb die periode niet meegemaakt. Ik voel me in verlegenheid gebracht als mensen hem onmiddellijk veroordelen, het is veel ingewikkelder dan gewoon te zeggen dat hij een verschrikkelijke kollaborateur was. Ik hoop maar dat als ik in die periode geleefd had dat ik aan de goeie kant, die van de verzetstrijders zou gestaan hebben, je weet het natuurlijk niet. Voor jongeren hing het van zovele zaken af naar welke kant de balans doorsloeg. Het is een heel delikate materie. Veel hangt van je opvoeding af. Hergé heeft de slechte kant gekozen, maar dat maakt hem niet zijn hele leven een verschrikkelijke fascist.»
Veto: De mite van Hergé bestaat dus niet, hij is een gewoon mens zoals iedereen?
Stanislas: «Ja, gelukkig maar. Dat is eigen aan een biografie, het leven van een mens vertellen zoals het is geweest. Hij was Kuifje niet, hij heeft zijn kwaliteiten en gebreken, hij bedroog zijn vrouw, hij maakte slechte politieke keuzes en hij hield van geld. En dat is maar goed ook. Kuifje zelf is immers maar een heel saai personage. Als Hergé hem niet omringd had met allemaal mensen met gebreken, zouden de avonturen helemaal niet hebben aangesproken.»

http://www.veto.student.kuleuven.ac....stanislas.html

D.W Griffith
http://nl.wikipedia.org/wiki/D.W._Griffith

Laatst gewijzigd door GaRnaaLBeeR : 23 januari 2008 om 14:00.
GaRnaaLBeeR is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2008, 22:13   #69
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN
 
From_Vlaanderen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2008
Locatie: Kempen
Berichten: 22.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
Nee, hoor. Nationaal-anarchisten hebben heel wat meer niveau dan hun linkse equivalent
extremer en extremer zeker. Dat hebben ze eens tegen mij gezegd: "Ik ben nog al wa extremer ze."

ps. Het was op een schiet stand in een schietclub niet op een neo-nazi bijeenkomst.
From_Vlaanderen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2008, 14:38   #70
Pavolini
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 september 2007
Berichten: 1.046
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Persoonlijk vraag ik me af waar we nog echt rechtse mensen in de cultuursector vinden, die voor hun mening durven uitkomen.
Moet ik altijd linkse koek slikken? Ik krijg zou de indruk dat alle Vlaamse artiesten tegenwoordig linkiewinkies geworden zijn en vermits ik graag ook eens het werk zou bewonderen van rechts geaarde artiesten van eigen bodem, vraag ik me af waar ik daarvoor terecht kan.
De 0110 concerten duiden aan dat mainstream Vlaamse muziek links is. Jammer, want van een groep als bv Laïs valt me dat sterk tegen. Ik vind er hun muziek niet minder goed door, maar voel me toch niet meer geroepen om hun volgende CD nog te kopen. Veel Vlaamse films, zoals "De zaak Alzheimer" bekijk ik nu ook anders en "Buitenspel", "De hel van Tanger" en "Verlengd weekend", heb ik links laten liggen. Ik heb genoeg van al die linkse hypocrieten.
Ik lees bv ook nooit boeken van Kristien Hemmerechts, omdat haar persoonlijkheid me niet aanstaat. Ik lees de laatste tijd nog zeer weinig, omdat ik de Vlaamse literaire wereld te onverdraagzaam tegenover mij vind.

Kan iemand me suggesties geven welke Vlaamse artiesten hier hun eigen cultuur nog niet verraden?

De rechterzijde in Vlaanderen (met inbegrip van de Vlaams-nationale rechterzijde) is te dom om te beseffen dat alles valt met de culturele macht! In het buitenland heeft men dat wel begrepen, vooral Italië is avant-garde op dat vlak:
http://zentropa.splinder.com/

Laatst gewijzigd door Pavolini : 29 maart 2008 om 14:39.
Pavolini is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2008, 16:21   #71
toccata
Europees Commissaris
 
toccata's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 november 2006
Berichten: 7.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pavolini Bekijk bericht
De rechterzijde in Vlaanderen (met inbegrip van de Vlaams-nationale rechterzijde) is te dom om te beseffen dat alles valt met de culturele macht! In het buitenland heeft men dat wel begrepen, vooral Italië is avant-garde op dat vlak:
http://zentropa.splinder.com/
Ik dacht het niet hoor
Als ik goed heb zijn Frank van Hecke enzo aanhangers van "Nieuw-rechts", dat zegt dat je om politieke macht te veroveren ook eerst de cultuur moet beïnvloeden, feit is dat het hier niet echt wil lukken, onze culturele sector is nogal progressief
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Heel wat prille democratieen met onwillige burgers zouden het toejuichen, voor de chocoladecigarettenindustrie zou het een slag zijn

toccata is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2008, 18:27   #72
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pavolini Bekijk bericht
De rechterzijde in Vlaanderen (met inbegrip van de Vlaams-nationale rechterzijde) is te dom om te beseffen dat alles valt met de culturele macht! In het buitenland heeft men dat wel begrepen, vooral Italië is avant-garde op dat vlak:
http://zentropa.splinder.com/
Ik raak niet echt wijs uit je zentropa links, maar ik weet wel dat je gelijk hebt. Het probleem hier is echter wel dat je meteen een media boycot aan je broek hebt als je nog maar iets zegt dat in een rechtse richting gaat. Wees eens artiest of zo... het moment dat je iets publiceert dat ingaat tegen wat de VRT en VTM goed vinden, dan krijg je een boycot aan je broek en ben je nooit meer te horen op radio of tv. En Vlaanderen is helaas nogal klein om te overleven op een underground circuit. Hoe radicaal je boodschap ook en hoe gemotiveerd je ook bent... op het einde van de dag moet je eten. En dat is wat hier gebeurt in "ons land": je wordt gebroodroofd op het moment dat je ook maar iets verkeerd zegt.

Je moet al echt met een serieus rechts collectief naar buiten komen voor je weerwerk kan bieden aan die linkse dominantie. Als je wat mensen weet met talent en die kan aanspreken dan wil ik helpen om het boeltje te organiseren. Anders gaat het blijven bij blogs.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2008, 19:06   #73
toccata
Europees Commissaris
 
toccata's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 november 2006
Berichten: 7.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ik raak niet echt wijs uit je zentropa links, maar ik weet wel dat je gelijk hebt. Het probleem hier is echter wel dat je meteen een media boycot aan je broek hebt als je nog maar iets zegt dat in een rechtse richting gaat. Wees eens artiest of zo... het moment dat je iets publiceert dat ingaat tegen wat de VRT en VTM goed vinden, dan krijg je een boycot aan je broek en ben je nooit meer te horen op radio of tv. En Vlaanderen is helaas nogal klein om te overleven op een underground circuit. Hoe radicaal je boodschap ook en hoe gemotiveerd je ook bent... op het einde van de dag moet je eten. En dat is wat hier gebeurt in "ons land": je wordt gebroodroofd op het moment dat je ook maar iets verkeerd zegt.

Je moet al echt met een serieus rechts collectief naar buiten komen voor je weerwerk kan bieden aan die linkse dominantie. Als je wat mensen weet met talent en die kan aanspreken dan wil ik helpen om het boeltje te organiseren. Anders gaat het blijven bij blogs.
Er zijn verschillende rechtse mensen die ruim aan bod komen
Nolle Versyp (NVA'er) heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij NV-a lid was en heeft toch altijd een job gekregen
Jan Verheyen, Carl Huysbrechts, Freddy DeKerpel (is wat er nu in me opkomt, zullen er nog wel zijn)
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Heel wat prille democratieen met onwillige burgers zouden het toejuichen, voor de chocoladecigarettenindustrie zou het een slag zijn

toccata is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 10:36   #74
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toccata Bekijk bericht
Er zijn verschillende rechtse mensen die ruim aan bod komen
Nolle Versyp (NVA'er) heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij NV-a lid was en heeft toch altijd een job gekregen
Jan Verheyen, Carl Huysbrechts, Freddy DeKerpel (is wat er nu in me opkomt, zullen er nog wel zijn)
Vraag het eens aan de Strangers.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 10:52   #75
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht

Kan iemand me suggesties geven welke Vlaamse artiesten hier hun eigen cultuur nog niet verraden?
Wat is dat, de eigen cultuur verraden?
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 17:22   #76
Pavolini
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 september 2007
Berichten: 1.046
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toccata Bekijk bericht
Ik dacht het niet hoor
Als ik goed heb zijn Frank van Hecke enzo aanhangers van "Nieuw-rechts", dat zegt dat je om politieke macht te veroveren ook eerst de cultuur moet beïnvloeden, feit is dat het hier niet echt wil lukken, onze culturele sector is nogal progressief
Helemaal niet! Ze hebben ooit in hun studententijd wat Nieuw-Rechtse zaakjes doorgenomen en zelfs een thesis over geschreven toen dat populair was (Toen was er oa de prijs van de Académie Française voor De Benoist), maar hun huidige opvattingen en praktijken staan MIJLENVER verwijderd van wat Nieuw-Rechts zegt. Ten andere, nieuw-rechts en partijpolitiek gaan hoe dan ook al niet goed samen.
Pavolini is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 18:21   #77
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Wat is dat, de eigen cultuur verraden?
Je roots miskennen?
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 18:32   #78
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Je roots miskennen?
1) is dat een misdaad?
2) hoe miskennen de "linkse kunstenaars" uit de openingspost hun roots?
3) is gebruik van het woord "roots" geen verraad?
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2008, 11:15   #79
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
1) is dat een misdaad?
2) hoe miskennen de "linkse kunstenaars" uit de openingspost hun roots?
3) is gebruik van het woord "roots" geen verraad?
niemand?
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2008, 09:18   #80
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

niemand, dus
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be