Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 augustus 2020, 05:52   #261
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Ooit last head met mijn voeten.
Toen op aanraden eens een paar Mephisto gekocht.
Sindsdien nooit meer problemen.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2020, 08:01   #262
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.294
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ooit last head met mijn voeten.
Toen op aanraden eens een paar Mephisto gekocht.
Sindsdien nooit meer problemen.
Dat heeft allicht eerder met passendheid dan met kwaliteit te maken?
Mephisto is mogelijk kwaliteit - ik kwam het merk totnogtoe weinig of nooit tegen tweedehands of gedumpt, wat zou kunnen betekenen dat ze meegaan tot versleten, en dat dragers content zijn. Brol kom je vaak in pakskes tegen, 1 kapot rest nagelnieuw. Het "brol-zijn" ontdekt via de eerste, en de laatste met die voorkennis mee gedumpt.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2020, 18:01   #263
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.708
Standaard

Ondertussen is het al zeker 10 jaar van hetzelfde....

Zowat alle electronicshe apparaatjes komen uit de PRC...en als daar een setje batterijtjes bij verpakt zit is de aan te raden handelswijze : batterijtjes DIRECT in het bebat zakje of doosje....

Ik WEET het gewoon,uit schade en schande geleerd,het toestelletje mag zo goed zijn als het wil,die batterijtjes zullen het binnen het jaar mollen door "uit te lopen"....Heb het gedaan,alweer,in een draadloze muis zo een "batterijtje,zoals geleverd,geplaatst.....kelt toch kelt toch....ezel!....goeie muis na een jaar DOOD.....binninin was het een smerige zooi)

Het" uitlopen" van kool/zink en alkaline-batterijen was een probleem dat de "oude fabrikanten" al 40 jaar geleden opgelost hadden,maar dat o n a f g e b r o k e n terugkomt in die "chinese "batterijtjes....

Wel mooie bedrukkingen op die batterijtjes wel,ik heb al panters gezien,tijgers(ooit was het Deense "Hellesens" het "merk met de tijger",en die lekten niet.....en dat was in de jaren zeventig VORIGE EEUW),witte olifanten...of mooie gouden en groene accenten....


Hopeloze en eigenlijk gevaarlijke brol...
Goed nieuws voor de ons "bekende" merken,want zelfs al komt HUN produktie eventueel ook uit de PRC,die lekken niet....

Laatst gewijzigd door kelt : 4 augustus 2020 om 18:03.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2020, 17:53   #264
sbe4kdr
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2020
Berichten: 2.170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Dat heeft allicht eerder met passendheid dan met kwaliteit te maken?
Mephisto is mogelijk kwaliteit - ik kwam het merk totnogtoe weinig of nooit tegen tweedehands of gedumpt, wat zou kunnen betekenen dat ze meegaan tot versleten, en dat dragers content zijn. Brol kom je vaak in pakskes tegen, 1 kapot rest nagelnieuw. Het "brol-zijn" ontdekt via de eerste, en de laatste met die voorkennis mee gedumpt.
Ik heb al meer dan 20 jaar een paar schoenen van Mephisto, zien er niet meer nieuw uit maar zijn nog in perfecte staat.
Heb vorige jaar 8 paar van mijn maat gekocht voor 40 euro per paar, die krijg ik nooit meer versleten.
sbe4kdr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2020, 18:10   #265
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.686
Standaard

,


Hier de grootste brol
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2020, 18:11   #266
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sbe4kdr Bekijk bericht
Ik heb al meer dan 20 jaar een paar schoenen van Mephisto, zien er niet meer nieuw uit maar zijn nog in perfecte staat.
Heb vorige jaar 8 paar van mijn maat gekocht voor 40 euro per paar, die krijg ik nooit meer versleten.
Dat is maar 160 jaar hé.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2020, 18:36   #267
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.678
Standaard

Ik ben fan van Hush Puppies. Leuk logo ook.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 20 augustus 2020 om 18:36.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2020, 09:15   #268
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.294
Standaard

Hush Puppies ook al enkele keren tweedehands gekocht (om later door te verkopen), ook aantal keren gezien en geinspecteerd zonder te kopen, conclusie degelijk voor de prijs, maar zolen slijten relatief (er is veel erger) rap, schoentype lijkt me ook licht te zijn, terwijl je slijtage reduceert door dichtere en dus zwaardere materialen.

Enkele nieuwe brolvaststellingen:
- zowat alle lichte regenkledij type zwart van buiten vaak met witte strepen en wit vanbinnen, is niks waard tegen regen, dat wit vanbinnen oogt als plastiekvel maar is eropgespoten tot een laagje net dik genoeg om het zwart van buitenkant niet meer te zien. Er zijn al zwarte (witte coating afgesleten) plekken in quasi nieuwstaat, en 1 keer dragen is het overal weg waar gewicht zat / schuurde (zoals zitvlak broek op fietszadel).

Voorbeeldmerk: Adidas.

Dan Samsonite valiezen, deze week 5de brolvoorval, gaat hier over soepele/textiel/plastiek valiezen met rits, dit was een groene, ik kocht hem okkazie, kocht later eten (oa brood), stak dat in de valies boven mijn bagagerek, en toen ik thuiskwam plakten de verpakkingen eten vol met groene schilfertjes. Miskoop dus. Ik ga terug pogen dat groen vanbinnen af te wrijven, zal zien, is eerste Samsonite geval op dit schilfertjes vlak, eerder al 4 gehad waarbij er tussen binnen en buitenbekleding een soort vulling/schuim moet hebben gezeten, dat verging tot een erg fijn poeder dat uit de valies wolkte / gevangen tussen binnen en buiten dus maar er heel uit te krijgen door naden te ontnaaien en nadien terug dicht te naaien.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2020, 09:28   #269
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.601
Standaard

Wegwerpmaskers die je her en der op straat opraapt of uit vuilnisbakken recupereert.



De koortjes zijn gelijmd op het masker. De koordjes komen veel los door onhandigheid en worden nieuw weggesmeten. Je kan de koordjes terug vast nieten. Je kan ook proberen een gaatje te prutsen in het masker en zo de koordjes vast te knopen.

Het blijft wegwerpspul. Ik heb nog geen manier gevonden om de snot, koffiegeur en andere contaminatie uit wegwerpmaskers weg te krijgen. Laten drogen in klaar zonlicht ( met UV) haalt de geur er niet uit en heropend niet de poriën van de kunststof.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2020, 08:06   #270
sbe4kdr
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2020
Berichten: 2.170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Wegwerpmaskers die je her en der op straat opraapt of uit vuilnisbakken recupereert.



De koortjes zijn gelijmd op het masker. De koordjes komen veel los door onhandigheid en worden nieuw weggesmeten. Je kan de koordjes terug vast nieten. Je kan ook proberen een gaatje te prutsen in het masker en zo de koordjes vast te knopen.

Het blijft wegwerpspul. Ik heb nog geen manier gevonden om de snot, koffiegeur en andere contaminatie uit wegwerpmaskers weg te krijgen. Laten drogen in klaar zonlicht ( met UV) haalt de geur er niet uit en heropend niet de poriën van de kunststof.
Wegwerpmaskers
sbe4kdr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2020, 08:34   #271
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.294
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Wegwerpmaskers die je her en der op straat opraapt of uit vuilnisbakken recupereert.



De koortjes zijn gelijmd op het masker. De koordjes komen veel los door onhandigheid en worden nieuw weggesmeten. Je kan de koordjes terug vast nieten. Je kan ook proberen een gaatje te prutsen in het masker en zo de koordjes vast te knopen.

Het blijft wegwerpspul. Ik heb nog geen manier gevonden om de snot, koffiegeur en andere contaminatie uit wegwerpmaskers weg te krijgen. Laten drogen in klaar zonlicht ( met UV) haalt de geur er niet uit en heropend niet de poriën van de kunststof.
Dat is mogelijk siliconen met weinig lijm voor de goedkoopte (werk siliconen sprayen versus draad naaien).
Ik heb het hier denkelijk eerder gemeld: bvb Zeeman heeft in het gamma ondergoed waarvan de zomen gesiliconiseerd ipv genaaid zijn. Dat komt zelfs ongebruikt al los.
Schoenzolen, van bvb Bristol, zijn geplakt (en enkel langs de omtrek) met polyurethaan, veel te weinig plakkend, je trekt ze er zo af met twee vingers.
Die wegwerpmaskers (en eigenlijk ook andere) zie ik sinds de voor-iedereen-dwang overal liggen op straat. Duizenden heb ik er al gezien langs de baan, al fietsende.
Je kunt de koordjes naaien, dan maak je de elastieken niet korter zoals met gaatje en een knoop. Is niet veel werk: naald doorheen koord, verder doorheen stof, halve cm verder terug door stof, terug door koord, en dan terug naar eerste gaatje koord, herhaal. Met polyester of nylon draad heb je aan 3 lussen al genoeg.

Terzijde: op vlak van kost, wat is het verschil tussen "wegwerp" en "herbruikbaar"? De laatste kosten in aanschaf (prijs) een veelvoud van de eerste, maar om ze te "hergebruiken" moet je er telkens opnieuw aan werken (wassen ed), wat toevoegt aan de kost.
Allicht daarom dat ik die "herbruikbare" evengoed overal op straat zie liggen.
Dus er lijkt me toch wat goede reden te zitten in dat "herbruiken" van als "wegwerp" geclassificeerde.
Of nog beter: maak er zelf 1: ik maakte het uit een 50-20 cm geknipt stuk rekbare stof (op sluikstort gevonden sport tshirt. Knoop achter nek, aantrekken om spanning en maasgrootte (aantrekken = betere aansluiting / makkelijker ademen / mindere filtering) te regelen, tweede knoop strak, overschot strik in.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 18 oktober 2020 om 08:58.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2020, 20:29   #272
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.294
Standaard

Tegengekomen in een okkazie armatuur: Melitec led lamp E27 fitting. Deed niks meer. Volgens de specificaties zou die 25000 uur moeten halen. Melitec wordt (onderandere?) verkocht in Aldi.
De bol was van wit plastiek. Ik heb de lamp gesloopt om oorzaak uitval te weten.
De led(s) zaten met thermische pasta (analoog aan cpu op koellichaam in pc) op de aluminium onderkant gemonteerd. Dit is om de warmte te dissiperen. Zag er deftig uit en de leds waren goed.
Echter, het printje in de sokkel was duidelijk oververhit geweest. Geen enkele vermogencomponent erop had een thermische verbinding met de aluminium onderkant.
Oververhit en kapot.
Op deftige printplaten zitten vermogencomponenten (die zitten op een metalen koelvin in met een gaatje), gemonteerd op verdere dissiperende lichamen. Hier hadden ze niks meer, en dus sneuvelden ze.
Dat is ook deels door het ontwerp van de lamp. Er is weinig ruimte in een fitting, en dus lastig om daar veel in te steken.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2020, 22:43   #273
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.435
Standaard

Made in PRC. Oppassen daarmee.
__________________
Ignorance is bliss
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2020, 12:29   #274
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.708
Standaard

YT staat al redelijk gestoffeerd met filmpjes van electronica-knutselaars die voor hun herstellingen/projecten chips bestelden (en dat komt,uiteindelijk,grotendeels uit Azie) maar mochten ondervinden,soms met schade,dat er daar ook veel brol,in de vorm van defecte of gewoonweg verkeerd gelabelde componenten tussen zitten....


Het is bij veel-aankopers ondertussen al ingeburgerd om met behulp van chemicalien (isopropylalcohol,aceton,....) en een oorstaafje te proberen nagaan of de zojuist ontvangen chipjes niet "opnieuw geverfd en bedrukt" zijn....(echte fabrieksbedrukking uit een chipfabriek krijg je daarmee niet af!)

Distributeurs als Alieexpress zijn overigens zeer ruimhartig in het aanvaarden en compenseren van claims,maar het moet zijn dat onder de leveranciers er geld te verdienen valt met dergelijke counterfitting.....hoewel ik niet goed zie hoe.Mogelijk gaat het erover dat de bedragen zo gering zijn dat de meeste gedupeerde clienten zelfs geen claim indienen en bedoelde rommel direct in de prullenbak kieperen en verder gaan met hun leven.

Maar de centen zijn binnen,daar aan de andere kant....

Laatst gewijzigd door kelt : 7 november 2020 om 12:31.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2020, 18:50   #275
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.294
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Made in PRC. Oppassen daarmee.
Ik kom PRC kwaliteit ook tegen.
Het hangt ervan af wat de distributeurs/doorverkopers hier willen betalen.
Als dat weing is, zeggen de Chinezen okee, en cutten cost tot die prijs, resultaat brol.
En omgekeerd.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 22:13   #276
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.294
Standaard

Regenvest, Panoply, maar niet enkel dit merk, euvel is alomtegenwoordig: elastiek koord is gestopt met elastisch te zijn. Harde brokjes binnen textielmantel, en als je eraan trekt klinkt het als bommetjes, knettert luid, en blijft de uitgetrokken afstand lang.

Fiets, hydraulische remmen, Magura, de montageklem van een remcilinder heeft een stalen bout in aluminium, en ze hebben een productiestap uitgespaard: geen voorafgaande draadtapping meer, de stalen bout is zogenaamd "zelftappend", resultaat is muurvast, de bout breekt eerder dan loskomen.

Zelfde Magura: remhendels zijn van spuitgietaluminium, niet massief, dunne profilage, resultaat breken aan hefboompunt.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2021, 21:07   #277
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.294
Standaard

Sioen bedrijfskleding.
Bestaat lang, produceer(de?) zeer robuuste legerkledij.
Recent echter, een gele fluo polyester werkvest - trekker rits weg, een segmentje weg, maar vooral opmerkelijk: een zijzak die binnenin los hing, met sporen van lijmtape rondom - quasi zelfde grap als dat gesiliconiseerde Zeeman ondergoed.
Ook, de ritsen van buitenzakken, de zomen ervan, waren bekleed met zilver fluo stof, waar quasi niks van overschoot, sterk lijkend op de polyurethaan rommel.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2021, 07:46   #278
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.294
Standaard

Iets dat me recent is beginnen opvallen: er zijn twee kleuren kinderbeveiligings kunststof in stekkerdozen: groen en rood, en alle (een 15 tal) stekkerdozen waarmee ik in recente jaren probleem had dat je de stekkers er met een hamer moest inkloppen (enkel mogelijk bij haakse met aarding), hadden rode kinderbeveiligingskunststof.
Omdat die rode kunststof weigerde te plooien, allicht verbrost / harder geworden, ook bevestigd door afbreken in sommige gevallen.
Daar stekkerdozen algemeen goed zijn, zal dit door anderen hier allicht ook ervaren zijn?
Bvb eergisteren, zag ik een groen afgeprijsde (geel > rood > groen-goedkoopst) 25 meter kabelhaspel in een Aldi, met rode kinderbeveiliging, op welks basis ik besloot ze toch niet te kopen.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2021, 21:03   #279
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.294
Standaard

Rollator (loophulpmiddel voor mindervaliden)
Merk: Vermeiren
Model: 286D
De stalen buizen met de handvaten zitten geklemd in stalen buizen van het frame.
De klemming (hoogte, positie) gebeurt door een bout met aan andere kant een plastiek hendeltje met een ingegoten (rond gekarteld?) tegenmoer, dat bij aanspannen de buitenbuizen samendrukt op de binnenbuizen
Een plastiek hendel, die dus staal op staal moet vastklemmen, door vervorming van de buizen.
Breekt dus af lang voordat de klemming volstaat om posiei te fixeren.
Hendels vervangen door tegenmoeren.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2021, 21:45   #280
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

al het vlees vd Hollandse supermarkten?
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be