Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 februari 2008, 15:15   #821
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Inderdaad, als de evolutionisten toch zo zeker zijn van hun stuk, lijkt het me helemaal niet problematisch om ook het creationistisch standpunt uit te leggen. Of hebben ze voor de botsing van ideeën schrik?
Niet onderbouwde fabeltjes gebaseerd op geloof (een boek geschreven door talloze volksmenners) vs. wetenschap gebaseerd op een solide theorie met een hoop indirect bewijs.

Ge moet al serieus van uw lotje getikt zijn om nr 1 te kiezen.....ge kunt evengoed doen alsof Cinderella echt zou zijn....
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2008, 15:18   #822
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Niet onderbouwde fabeltjes gebaseerd op geloof (een boek geschreven door talloze volksmenners) vs. wetenschap gebaseerd op een solide theorie met een hoop indirect bewijs.

Ge moet al serieus van uw lotje getikt zijn om nr 1 te kiezen.....ge kunt evengoed doen alsof Cinderella echt zou zijn....
Eens te meer komt het bijna neurotische fanatisme bovendrijven bij de evolutionisten, bang als ze zijn dat mensen dat evolutionisme ontdaan wordt van zijn bijna goddelijke status die de evolutionisten het toeschrijven. Eigenlijk best wel benauwend dat er zoveel haat te bespeuren valt, waardoor men zelfs de meest abjectieve benamingen niet schuwt...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2008, 15:24   #823
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Eens te meer komt het bijna neurotische fanatisme bovendrijven bij de evolutionisten, bang als ze zijn dat mensen dat evolutionisme ontdaan wordt van zijn bijna goddelijke status die de evolutionisten het toeschrijven. Eigenlijk best wel benauwend dat er zoveel haat te bespeuren valt, waardoor men zelfs de meest abjectieve benamingen niet schuwt...
Ik haat het als de godsdienst zich komt moeien in het onderwijs, de wetenschap of het openbaar bestuur. Het heeft daar niks te zoeken.

We hebben die tijden van complete achterlijkheid achter ons gelaten. Op dit moment GELOVEN we niet meer, maar zoeken we naar de meest waarschijnlijke verklaring en proberen we die te onderbouwen met bewijzen. Een tegenbewijs invalideert deze dan weer. Tot op heden is er geen enkel tegenbewijs geleverd.

U gelooft nog steeds in creatie, alhoewel de bewijzen er tegen zich massaal opstapelen. Dat is blind geloof, en hoort niet meer thuis in de 21ste eeuw. Ik verafschuw dit inderdaad. Dat u thuis in uw prive doet en denkt wat u wilt, maar op scholen is het gewoonweg crimineel om fabeltjes over god te vertellen. Leugens. Niet onderbouwde leugens voortkomende uit een tijd waarin ze werd gebruikt om het volk onder de knoet te houden.

Gelooft u maar beste Jan. Ik weet dat er schakels in de evolutietheorie misschien nog niet 100 % duidelijk zijn, maar ik weet ook dat er mensen zijn die daar naar zoeken. Dat is wetenschap. U ontkent het bestaan van de zon zelfs als het in uw kraam past.

God bestaat niet. Er is nog nooit een bewijs voor God geleverd.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2008, 15:28   #824
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht

God bestaat niet. Er is nog nooit een bewijs voor God geleverd.
een bewijs dat hij niet bestaat ook niet - ook uw overtuiging is dus een geloof

ik respecteer dat geloof van u - het is uw recht

wilt u dat omgekeerd ook doen ?

of wilt u godsdienst verbieden ?
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 februari 2008 om 15:29.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2008, 15:30   #825
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

ik geef toe dat ik dogmatisch ben in die zin dat ik geloof dat er een god bestaat

maar degenen die geloven van niet zijn ook dogmatisch

tot er in één vd twee richtingen een bewijs wordt geleverd
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2008, 15:30   #826
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
een bewijs dat hij niet bestaat ook niet - ook uw overtuiging is dus een geloof

ik respecteer dat geloof van u - het is uw recht

wilt u dat omgekeerd ook doen ?
bullshitargument.

Ik geloof dat er onzichtbare lilliputters rond u circelen. Deze stelling heeft evenveel waarde als "ik geloof in god".

Probeert u maar eens te bewijzen dat er geen onzichtbare lilliputters rond u circelen......
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2008, 15:33   #827
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
bullshitargument.

Ik geloof dat er onzichtbare lilliputters rond u circelen. Deze stelling heeft evenveel waarde als "ik geloof in god".

Probeert u maar eens te bewijzen dat er geen onzichtbare lilliputters rond u circelen......
levert u mss om te beginnen een bewijs dat iets kan ontstaan uit niets, dat leven kan ontstaan uit dode materie en dat soorten kunnen evolueren uit andere soorten

ik respecteer uw niet geloven in god en wat u ook wilt geloven in de plaats daarvan

nogmaals wilt u mijn vrijheid om te geloven wat ik wil ook respecteren

met dank bij voorbaat
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 februari 2008 om 15:35.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2008, 15:36   #828
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

ps lever mij een bewijs tavek en ik zal mijn overtuiging aanpassen he - zoals ik dat eerder deed

ik wacht geduldig
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 februari 2008 om 15:38.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2008, 15:39   #829
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
levert u mss om te beginnen een bewijs dat iets kan ontstaan uit niets, dat leven kan ontstaan uit dode materie en dat soorten kunnen evolueren uit andere soorten

ik respecteer uw niet geloven in god en wat u ook wilt geloven in de plaats daarvan

nogmaals wilt u mijn vrijheid om te geloven wat ik wil ook respecteren

met dank bij voorbaat
Ik respecteer niet dat u gelooft in God. Sorry, maar het waanbeeld God is de oorzaak van erg veel miserie op deze planeet. Hoeveel mensen zijn er al vermoord in opdracht van "God" ?

Ik heb aanwijzingen, vermoedens en indirect bewijs over hoe het leven is ontstaan uit het niets. Gezien de beperkingen (tijd, omstadigheden) kan ik daarmee leven. Ik geloof maar in 1 ding: dat mijn collegas capabele mensen zijn. En omdat ze capabele mensen zijn zullen ze over een aantal jaren wel met meer een meer sluitende theorie komen. Of het nu over 10 jaar is of over 100 jaar.

En komt dit niet overeen met wat de wetenschap nu denkt, accepteer ik dat. Things can change. God blijkbaar niet, die is eeuwig.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2008, 15:41   #830
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
ps lever mij een bewijs tavek en ik zal mijn overtuiging aanpassen he - zoals ik dat eerder deed

ik wacht geduldig
Herlees de thread eens. Een paar posts van Pieke waren er raak op, maar er is NOOIT antwoord op gekomen van jullie.

Mijn vraag, wat het verschil is tussen een waanbeeld en geloof (in god) is ook nooit beantwoord.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2008, 15:42   #831
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik respecteer niet dat u gelooft in God. Sorry, maar het waanbeeld God is de oorzaak van erg veel miserie op deze planeet. Hoeveel mensen zijn er al vermoord in opdracht van "God" ?
.
pff alsof de mensen zonder een god geen ander excuus zouden gevonden hebben om elkaar te vermoorden

in de ussr werden gelovigen vermoord en vervolgd vanuit uw onverdraagzaamheid
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2008, 15:43   #832
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik haat het als de godsdienst zich komt moeien in het onderwijs, de wetenschap of het openbaar bestuur. Het heeft daar niks te zoeken.
Evolutionisme is evenzeer een geloof in onbewezen veronderstellingen. Alleen tracht het zich te verhullen in de mantel van de wetenschap. D�*t is nu net het probleem. Niet het bestaan van de theorie op zichzelf.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2008, 15:46   #833
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
We hebben die tijden van complete achterlijkheid achter ons gelaten. Op dit moment GELOVEN we niet meer, maar zoeken we naar de meest waarschijnlijke verklaring en proberen we die te onderbouwen met bewijzen. Een tegenbewijs invalideert deze dan weer. Tot op heden is er geen enkel tegenbewijs geleverd.
Hier komt de droom van het positivisme volop beleden alsook de kunstmatig in het leven geroepen tegenstelling tussen wetenschap en geloof. Fijn echter dat u onderstreept dat men uitgaat van een mogelijke "verklaring" (lees: veronderstelling) om vervolgens "bewijzen" te zoeken. Daar die bewijzen nog steeds ontbreken, blijven dus volop in de wereld steken van de veronderstellingen, meer zelfs, bij de evolutionisten, in de wereld van de dogma's en axioma's.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2008, 15:46   #834
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Herlees de thread eens. Een paar posts van Pieke waren er raak op, maar er is NOOIT antwoord op gekomen van jullie.
welk van de eerder door mij gevraagde twee of drie bewijzen leverde hij dan waar ?
Citaat:

Mijn vraag, wat het verschil is tussen een waanbeeld en geloof (in god) is ook nooit beantwoord.
mijn vraag wat het verschil is tss uw dogma en het mijne ook niet

ik heb toegegeven een dogma te geloven

u niet - u houdt uw dogma voor absolute heilige waarheid die blijkbaar opgelegd moet worden zonder dat er onomstotelijk bewijs voorhanden is

ik blijf toch lekker geloven wat ik wil

oa in de vrijheid van levensovertuiging eredienst enz

als gelovige ben ik bereidt te strijden voor uw recht om atheist te zijn

omgekeerd u blijkbaar niet

blijkbaar verwerpt u dus ook de mensenrechten
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 februari 2008 om 15:47.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2008, 15:47   #835
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
pff alsof de mensen zonder een god geen ander excuus zouden gevonden hebben om elkaar te vermoorden

in de ussr werden gelovigen vermoord en vervolgd vanuit uw onverdraagzaamheid
Gelovigen mogen doen en laten wat ze willen, zolang Kerk en staat strikt gescheiden zijn en geloof een zaak van binneshuis is.

Geloof mag NOOIT een staatszaak zijn, zoals in Iran. Nooit mag een mens gedwongen worden om zijn leven aan te passen aan het geloof van een groep mensen. NOOIT. Wij moeten vrij in ons denken zijn.

Heeft een wetenschapper ooit u gedwongen om de evolutietheorie te slikken ? Wel, ik moest op school wel alle adam en eva bullshit slikken, maar van de evolutietheorie kreeg ik pas iets te horen in de laatste jaren van de lessen biologie. Voor sommigen kan het dan al te laat zijn....voor de minderbegaafden vooral. God schept = simpel. Mutaties en natuurlijke selectie = moeilijk....
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2008, 15:47   #836
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
U gelooft nog steeds in creatie, alhoewel de bewijzen er tegen zich massaal opstapelen. Dat is blind geloof, en hoort niet meer thuis in de 21ste eeuw. Ik verafschuw dit inderdaad. Dat u thuis in uw prive doet en denkt wat u wilt, maar op scholen is het gewoonweg crimineel om fabeltjes over god te vertellen. Leugens. Niet onderbouwde leugens voortkomende uit een tijd waarin ze werd gebruikt om het volk onder de knoet te houden.
't Zelotisme komt hier weer eens mooi tot uiting: de ene theorie wordt verheerlijkt (alhoewel er helemaal geen sluitende bewijzen zijn), terwijl de andere verketterd wordt. Puur fanatisme verhuld van haat voor alles wat het niet kent of accepteert.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2008, 15:51   #837
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Gelovigen mogen doen en laten wat ze willen, zolang Kerk en staat strikt gescheiden zijn en geloof een zaak van binneshuis is.
aah nu respecteert u mijn levensovertuiging wel dus - goed zo
Citaat:
Geloof mag NOOIT een staatszaak zijn, zoals in Iran. Nooit mag een mens gedwongen worden om zijn leven aan te passen aan het geloof van een groep mensen. NOOIT. Wij moeten vrij in ons denken zijn.
volledig mee eens - ps volgens mijn geloofsovertuiging wil god ook geen aanhangers die daartoe gedwongen worden - vandaar uw mogelijkheid en volste recht om hier niet in hem te geloven
Citaat:
Heeft een wetenschapper ooit u gedwongen om de evolutietheorie te slikken ? Wel, ik moest op school wel alle adam en eva bullshit slikken,
u moet het recht hebben geen godsdienstlesen te willen volgen
Citaat:
maar van de evolutietheorie kreeg ik pas iets te horen in de laatste jaren van de lessen biologie. Voor sommigen kan het dan al te laat zijn....voor de minderbegaafden vooral. God schept = simpel. Mutaties en natuurlijke selectie = moeilijk....
ik ben ouder dan u en kreeg darwin toch op vrij vroege leeftijd uitgelegd hoor en ik geloofde het ook

pas toen ik op latere leeftijd van een atheistisch leraar trouwens zelfstandig leerde denken kon ik een aantal zaken in vraag stellen en mijn eigen mening vormen en dus mijn eigen keuze maken
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 februari 2008 om 15:53.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2008, 16:00   #838
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Ik denk persoonlijk dat jullie gewoon nood hebben aan zingeving in het leven, en God/gelooft dit biedt.

Het zal wel akelig zijn, om te weten dat je gewoon sterft en daarna enkel nog dient als maggot food. Want alweer : een sluitend bewijs voor het tegengestelde is er niet.

Voor de evolutietheorie zijn er ten minste aanwijzingen. En veel.....
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2008, 16:05   #839
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

ik bekijk het zo

voor beide visies zijn er aanwijzingen

ik vind het echter leuker en aangenamer en het geeft mij een beter gevoel te geloven dat we hier om een hogere reden zijn

als het niet blijkt te zijn en er niets is na de dood dan heb ik er dan ook geen last meer van want dan ben ik er niet meer en kan ik mijzelf niet meer beklagen dat ik iets gelooft heb dat niet blijkt te zijn

verder heb ik in mijn eigen ervaringswereld empirisch bewijs gekregen ten gevolge van deze houding

daarover uitwijden doe ik niet want dat is persoonlijk

het enige dat ik kwijt wil daarover is dat ik zonder armoede dit persoonlijk empirisch bewijs heel waarschijnlijk nooit gevonden had

als de oorlog uitbreekt stromen de kerken vol

volgens mij zijn de meeste atheisten trouwens gewoon kwaad op god omwille van het heikele vraagstuk van de theodicee - en daarom "willen" ze niet geloven

wat nogmaals hun volste recht is ( en naar mijn overtuiging vind god dat zelf ook - zoniet zou hij het immers niet toestaan dat jullie een andere overtuiging hebben )
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 februari 2008 om 16:10.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2008, 16:10   #840
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Dus geloof zou de default mode van de mens moeten zijn ? Dat is wat u stelt.

Ik ben niet kwaad op God omdat er helemaal geen God is. Ik weet van het waanbeeld God omdat een of andere godsdienstleerkracht dat heeft verkondigt in het eerste studiejaar.

Het idee dat er een wezen zou zijn dat alles heeft geschapen is erg vergezocht.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be