Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 november 2021, 15:16   #3481
Pol Dolf
Minister-President
 
Pol Dolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2011
Locatie: Jezus 2
Berichten: 5.018
Standaard

dat sletje
__________________
was getekend : profeet Filippus
Pol Dolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2021, 00:02   #3482
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

De zaak stinkt uren boven de wind gaande van doofpot acties tot gedwongen radiostilte over het gebeurde.

'Pijnlijk detail'

Citaat:
Wat in de doofpot zit, zit daar niet voor niets.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 10 november 2021 om 00:02.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2021, 21:23   #3483
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Ze heeft haar volgend ziektebriefje al ingediend...

https://www.hln.be/binnenland/el-kao...loon~a3dc4dcc/
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2021, 23:32   #3484
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Ze heeft haar volgend ziektebriefje al ingediend...

https://www.hln.be/binnenland/el-kao...loon~a3dc4dcc/
kunnen ze dien doktoor ook niet vervolgen voor valsheid in geschrifte ? Ge gaat mij nu toch niet komen vertellen dat die sjoemelpoedel echt ziek is he.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2021, 05:34   #3485
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
In dit geval ?
../...
Alleen jammer dat een mooie, sympathieke vrouw ook in deze wordt opgeofferd.
Les gouts et les couleurs...



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Ze heeft haar volgend ziektebriefje al ingediend...
https://www.hln.be/binnenland/el-kao...loon~a3dc4dcc/
Waar blijven haar fans, in feite?
Geen nieuws van 't kaviaar-profiteur front.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2021, 07:07   #3486
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.567
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Ze heeft haar volgend ziektebriefje al ingediend...

https://www.hln.be/binnenland/el-kao...loon~a3dc4dcc/
Langdurig zieken kunnen na zes maanden toch ontslagen worden wegens medische redenen ? Het is niet dat ze haar kiezers vertegenwoordigd op deze manier ... en vermits ze helemaal niet ziek is - ze werd gespot op feestjes in Antwerpen - dient de dokter voor valsheid in geschriften te worden veroordeeld en alle loon te worden terug gevorderd.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2021, 07:36   #3487
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Maar ze zou "prima" ziek kunnen zijn.

Gedragsstoornissen zoals kleptomanie, psychopathie worden wel eens gezien als een ziekte, met eenzelfde behandelingswijze als voor zware depressie.

Maar de enige "reden" waarom zo iemand volksvertegenwoordiger zou kunnen zijn, is dat ze de andere politici zou vertegenwoordigen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2021, 07:38   #3488
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Maar ze zou "prima" ziek kunnen zijn.

Gedragsstoornissen zoals kleptomanie, psychopathie worden wel eens gezien als een ziekte, met eenzelfde behandelingswijze als voor zware depressie.

Maar de enige "reden" waarom zo iemand volksvertegenwoordiger zou kunnen zijn, is dat ze de andere politici zou vertegenwoordigen.
Ja maar welken doktoor gaat ne kleptomaan maanden thuis zetten...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2021, 08:55   #3489
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ja maar welken doktoor gaat ne kleptomaan maanden thuis zetten...
"Een begripvolle"
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2022, 09:16   #3490
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.730
Standaard

First things first: Die naam. “El Kaouakibi” Tot op de dag van vandaag blijken al die klinkers voor nogal wat tongbrekers te zorgen. Je spreekt uit: ‘El kawakibi’. Zo, nu dat van de baan is, kunnen we eraan beginnen.

Ik ben geboren in 2020 in het wereldberoemde Boom city. Als de 6de in een rij van 7 kinderen. Mijn ouders zijn eerste generatie Marrokanen die 45 jaar geleden alles achterlieten om te werken aan een betere toekomst. Ik kom uit een warm nest met een duidelijke Marokkaanse cultuur, maar met een enorme openheid naar mijn geboorteland, België.

Op mijn 22ste kon ik het wel van de daken schreeuwen: “Ik ben een trotse Belgische, Vlaamse, Antwerpse, Marokkaanse, moslima!” Ik was net klaar met mijn lerarenopleiding, en op zoek naar wat meer diepgang. Mijn master in de onderwijskunde aan de VUB moest mij helpen om meer zicht te krijgen op hoe ons systeem in elkaar zat en hoe we het konden veranderen. Maar nog 4 jaar stilzitten op de schoolbanken … ik dacht het niet.

Dus besloot ik om mijn studies te combineren met een eigen project…

LET’S GO URBAN. Wauw, die ging hard!

Naief, idealistisch, op mijn basketsloefkes, alleen, zonder kapitaal en zonder netwerk wilde ik het verschil maken voor de nieuwe generatie. Ik miste geloof in de jongeren, ik miste ambitie en vooral… ik zag hoe erbarmelijk we omgingen met diversiteit. Het begon in 2020 als een bescheiden naschools opvangprojectje in Urban Culture. Maar vandaag is Let’s Go Urban een bloeiend sociaal project met 2 succecvolle spin-offs…

Een Let’s Go Urban Academy, waarbij we wekelijks meer dan 2020 jongeren van alle kleuren, religies en sociale achtergronden opvangen na school. Ze kunnen zich uitleven in hun passie (dans, muziek, sport, acteren, ondernemen, … ) en met een team van 50 begeleiders coachen we ze in hun persoonlijke ontwikkeling totdat ze kunnen zeggen ‘I AM SOMEBODY’ en weerbaar hun toekomst tegemoet kunnen. Bezoek de Let’s Go Urban website.

Daarnaast is er het Let’s Go Urban Network. Dit is een community van doorstromers die in de creatieve sector verder gaan. Het zijn rolmodellen die vele andere jongeren inspireren als creative entrepreneurs.

Nu geeft zo’n project bakken vol voldoening maar er moest natuurlijk ook brood op de plank. Zonder businessplan, met enkel mijn 70 kilo en een laptop, begon ik A WOMAN’S VIEW. Mijn eenmans consultancyzaakje dat vandaag is uitgegroeid tot een KMO met de nadruk op de K. Jarenlang hebben we bedrijven geïnspireerd en in co-creatie nieuwe brands ontwikkeld om te connecteren met de nieuwe generatie.

Daarnaast zetel ik nog in enkele raden van bestuur zoals De Studio, De Zomerschool, De Schoolbrug en als jongste bestuurslid ooit bij de VRT.

Maar in 2020 stopte mijn wereld even met draaien. Toen mijn mentor Marleen Van Ouytsel overleed na een strijd tegen kanker, vroeg ik mezelf af ‘waar naartoe?’…

Let’s Go Urban is als een kind voor me. Maar moest ik daarnaast écht nog een succesvolle business uitbouwen? Had ik wel zin in zoveel mensen op mijn payroll?

Ik ben een doener in hart en nieren. Amerikaans in mijn gedachten ‘YES WE CAN’ , Marokkaans in mijn trots en Belgisch in mijn down-to-earth mentaliteit. En verdorie… de wereld staat in brand, onze nieuwe generatie schreeuwt om aandacht en onze economie heeft nood aan langetermijn-oplossingen. Dus let’s go!

Mijn missie is zoveel mogelijk positieve sociale impact. Niet alleen voor die 2020 jongeren van Let’s Go Urban maar liefst meteen voor 10-duizenden jongeren én met een directe impact op onze economie.

Daarom ben ik sinds 2 jaar bezig met POINT URBAIN. Een nieuw bedrijf dat zowel digitaal als fysiek de mismatch tussen bedrijven en de nieuwe generatie wil dichten. Een recruitmentservice die ervoor zorgt dat het potentieel in al zijn kleuren en vormen hun weg naar het bedrijsleven vindt.

Zoveel mogelijk impact… dat is een mooie uitdaging. Een uitdaging die me kwetsbaar maakt. Ja, zelfs onzeker. Maar ik heb er verdomd veel goesting in!

Als Serial Social Entrepreneur wil ik blijven gaan, blijven verderbouwen. Niet alleen. Dat kan ik niet. Met een fantastisch team, een sterke community, believe-angels en… met jou!

Welkom op mijn website en dikke merci voor jullie #BELIEVE

Sihame


Bron:

https://sihame-el-kaouakibi.com/


Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 2 september 2022 om 09:17.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2022, 10:03   #3491
Pol Dolf
Minister-President
 
Pol Dolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2011
Locatie: Jezus 2
Berichten: 5.018
Standaard

die gaat zweten
__________________
was getekend : profeet Filippus
Pol Dolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2022, 10:48   #3492
Onzijdig
Europees Commissaris
 
Onzijdig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 november 2021
Berichten: 6.658
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Langdurig zieken kunnen na zes maanden toch ontslagen worden wegens medische redenen ? Het is niet dat ze haar kiezers vertegenwoordigd op deze manier ... en vermits ze helemaal niet ziek is - ze werd gespot op feestjes in Antwerpen - dient de dokter voor valsheid in geschriften te worden veroordeeld en alle loon te worden terug gevorderd.
Zou haar dokter Moslim zijn? Voor echte Moslims gelden immers andere regels.
Onzijdig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2022, 11:18   #3493
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Maar ze zou "prima" ziek kunnen zijn.

Gedragsstoornissen zoals kleptomanie, psychopathie worden wel eens gezien als een ziekte, met eenzelfde behandelingswijze als voor zware depressie.

Maar de enige "reden" waarom zo iemand volksvertegenwoordiger zou kunnen zijn, is dat ze de andere politici zou vertegenwoordigen.
En wat met al onze eigen Politici die in haar net/val getrapt zijn?

Ontslagen, niet meer voor kiezen?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 2 september 2022 om 11:18.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2022, 11:26   #3494
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
First things first: Die naam. “El Kaouakibi” Tot op de dag van vandaag blijken al die klinkers voor nogal wat tongbrekers te zorgen. Je spreekt uit: ‘El kawakibi’. Zo, nu dat van de baan is, kunnen we eraan beginnen.

Ik ben geboren in 2020 in het wereldberoemde Boom city. Als de 6de in een rij van 7 kinderen. Mijn ouders zijn eerste generatie Marrokanen die 45 jaar geleden alles achterlieten om te werken aan een betere toekomst. Ik kom uit een warm nest met een duidelijke Marokkaanse cultuur, maar met een enorme openheid naar mijn geboorteland, België.

Op mijn 22ste kon ik het wel van de daken schreeuwen: “Ik ben een trotse Belgische, Vlaamse, Antwerpse, Marokkaanse, moslima!” Ik was net klaar met mijn lerarenopleiding, en op zoek naar wat meer diepgang. Mijn master in de onderwijskunde aan de VUB moest mij helpen om meer zicht te krijgen op hoe ons systeem in elkaar zat en hoe we het konden veranderen. Maar nog 4 jaar stilzitten op de schoolbanken … ik dacht het niet.

Dus besloot ik om mijn studies te combineren met een eigen project…

LET’S GO URBAN. Wauw, die ging hard!

Naief, idealistisch, op mijn basketsloefkes, alleen, zonder kapitaal en zonder netwerk wilde ik het verschil maken voor de nieuwe generatie. Ik miste geloof in de jongeren, ik miste ambitie en vooral… ik zag hoe erbarmelijk we omgingen met diversiteit. Het begon in 2020 als een bescheiden naschools opvangprojectje in Urban Culture. Maar vandaag is Let’s Go Urban een bloeiend sociaal project met 2 succecvolle spin-offs…

Een Let’s Go Urban Academy, waarbij we wekelijks meer dan 2020 jongeren van alle kleuren, religies en sociale achtergronden opvangen na school. Ze kunnen zich uitleven in hun passie (dans, muziek, sport, acteren, ondernemen, … ) en met een team van 50 begeleiders coachen we ze in hun persoonlijke ontwikkeling totdat ze kunnen zeggen ‘I AM SOMEBODY’ en weerbaar hun toekomst tegemoet kunnen. Bezoek de Let’s Go Urban website.

Daarnaast is er het Let’s Go Urban Network. Dit is een community van doorstromers die in de creatieve sector verder gaan. Het zijn rolmodellen die vele andere jongeren inspireren als creative entrepreneurs.

Nu geeft zo’n project bakken vol voldoening maar er moest natuurlijk ook brood op de plank. Zonder businessplan, met enkel mijn 70 kilo en een laptop, begon ik A WOMAN’S VIEW. Mijn eenmans consultancyzaakje dat vandaag is uitgegroeid tot een KMO met de nadruk op de K. Jarenlang hebben we bedrijven geïnspireerd en in co-creatie nieuwe brands ontwikkeld om te connecteren met de nieuwe generatie.

Daarnaast zetel ik nog in enkele raden van bestuur zoals De Studio, De Zomerschool, De Schoolbrug en als jongste bestuurslid ooit bij de VRT.

Maar in 2020 stopte mijn wereld even met draaien. Toen mijn mentor Marleen Van Ouytsel overleed na een strijd tegen kanker, vroeg ik mezelf af ‘waar naartoe?’…

Let’s Go Urban is als een kind voor me. Maar moest ik daarnaast écht nog een succesvolle business uitbouwen? Had ik wel zin in zoveel mensen op mijn payroll?

Ik ben een doener in hart en nieren. Amerikaans in mijn gedachten ‘YES WE CAN’ , Marokkaans in mijn trots en Belgisch in mijn down-to-earth mentaliteit. En verdorie… de wereld staat in brand, onze nieuwe generatie schreeuwt om aandacht en onze economie heeft nood aan langetermijn-oplossingen. Dus let’s go!

Mijn missie is zoveel mogelijk positieve sociale impact. Niet alleen voor die 2020 jongeren van Let’s Go Urban maar liefst meteen voor 10-duizenden jongeren én met een directe impact op onze economie.

Daarom ben ik sinds 2 jaar bezig met POINT URBAIN. Een nieuw bedrijf dat zowel digitaal als fysiek de mismatch tussen bedrijven en de nieuwe generatie wil dichten. Een recruitmentservice die ervoor zorgt dat het potentieel in al zijn kleuren en vormen hun weg naar het bedrijsleven vindt.

Zoveel mogelijk impact… dat is een mooie uitdaging. Een uitdaging die me kwetsbaar maakt. Ja, zelfs onzeker. Maar ik heb er verdomd veel goesting in!

Als Serial Social Entrepreneur wil ik blijven gaan, blijven verderbouwen. Niet alleen. Dat kan ik niet. Met een fantastisch team, een sterke community, believe-angels en… met jou!

Welkom op mijn website en dikke merci voor jullie #BELIEVE

Sihame


Bron:

https://sihame-el-kaouakibi.com/

Als dat een recente foto is, ziet ze er oud uit voor een tweejarige.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2022, 15:33   #3495
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig Bekijk bericht
Zou haar dokter Moslim zijn? Voor echte Moslims gelden immers andere regels.
Sinds wanneer zijn het hebben van regels een geldig verlet voor Vlaamse Parlementsleden ?

Hoeveel dagen krijgt een vrouw daarvoor vrij ?
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2022, 15:35   #3496
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
En wat met al onze eigen Politici die in haar net/val getrapt zijn?

Ontslagen, niet meer voor kiezen?
Welke onzer eigen politici is niet in Sihame El Kaouakibi's valt getrapt ?

Afvoeren die boel. Het parlement en onze politici allen den bak in ! Alle macht onvoorwaardelijk en absoluut aan het Huis van België !
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2022, 16:42   #3497
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.623
Standaard

Citaat:
https://pnws.be/het-net-sluit-zich-rond-el-kaouakibi/

Het wit konijn van Open Vld krijgt al vier maanden geen parlementaire wedde meer.
Rechtvaardigheid lijkt uit onverwachte hoek te komen waaien: de belastingen.
In het Vlaams Parlement hebben ze de krullenkop van Sihame al twee jaar lang niet gezien.
Voor die afwezigheid is ze al die tijd wel elke maand betaald.
En daar was niets aan te doen.
Of beter, een klein beetje.

Na publiek protest besliste parlementsvoorzitter Liesbeth Homans (N-VA) vorig najaar dat afwezige parlementsleden na 30 dagen 40 procent netto van hun loon moesten inleveren.

Sindsdien kreeg El Kaouakibi maandelijks ‘slechts’ 3.000 euro netto op haar rekening gestort.
Maar nu zou ze al vier maanden niets meer hebben gekregen.
Volgens ‘Het Laatste Nieuws’ heeft de fiscus bewarend beslag gelegd op haar parlementaire wedde.
Dat zou willen zeggen dat ze haar belastingen niet heeft betaald.
Volgens ‘verschillende bronnen’ – zo meldt HLN – zou het om een “significant bedrag” gaan dat de politica nog aan de fiscus moet.

Naar verluidt zou Shihame de kaart van de armoede hebben getrokken en ging ze in beroep met het argument dat ze zonder die wedde niet kan overleven.
Doch, de fiscus die een volledig overzicht heeft van de inkomsten van de sjoemelpoedel, hield met die smeekbede geen rekening, aangezien de politica nog andere bronnen van inkomsten heeft – ze verhuurt nog steeds een vakantiewoning in Edegem.
Het zou kunnen dat er ondertussen al een hypotheek gelegd is op haar vastgoed.
Niet alleen de belastingen zitten achter haar veren, ook de Bijzondere Belastinginspectie (BBI) voert een onderzoek naar grootschalige fiscale fraude.
De vennootschap van haar en haar partner – Point Urban – ging vorig jaar failliet en daar moeten de dames 1 miljoen euro voor ophoesten.
Gelukkig – als je dat zo mag noemen – oordeelde de Ondernemingsrechtbank onlangs dat ze onbevoegd was om daar over te oordelen omdat er ook een gerechtelijk onderzoek naar El Kaouakibi werd gevoerd naar valsheid in geschrifte en subsidiefraude.

Maar uitstel is geen afstel.
De sjoemelpoedel in nauwe schoentjes....in de slachtofferrol van armoedige kruipen met een wedde van "amper" 3.000€ netto/huurinkomsten.... lukte niet...misschien kan ze uit een sociaal achteruitgesteld nest als gediscrimineerde marokkaanse moslima de kaart van racisme nog proberen om met haar frauduleuze gesjoemel en subsidiefraude van gestolen gemeenschapsgeld zonder al teveel kleerscheuren nog weg te geraken?
Misschien dan maar terug naar haar woestijnroots?
Of ze kan natuurlijk ook nog de hulp inroepen van geroutineerde en corrupte sjoemelaar en landgenoot chokri, die weet zelfs miljoenen belastinggeld los te krijgen van ministers om geen festival te organiseren en kan haar zeker goede raad geven.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2022, 07:56   #3498
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Welke onzer eigen politici is niet in Sihame El Kaouakibi's valt getrapt ?

Afvoeren die boel. Het parlement en onze politici allen den bak in ! Alle macht onvoorwaardelijk en absoluut aan het Huis van België !
De beste optie denk ik.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2022, 23:53   #3499
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
De sjoemelpoedel in nauwe schoentjes....in de slachtofferrol van armoedige kruipen met een wedde van "amper" 3.000€ netto/huurinkomsten.... lukte niet...misschien kan ze uit een sociaal achteruitgesteld nest als gediscrimineerde marokkaanse moslima de kaart van racisme nog proberen om met haar frauduleuze gesjoemel en subsidiefraude van gestolen gemeenschapsgeld zonder al teveel kleerscheuren nog weg te geraken?
Misschien dan maar terug naar haar woestijnroots?
Of ze kan natuurlijk ook nog de hulp inroepen van geroutineerde en corrupte sjoemelaar en landgenoot chokri, die weet zelfs miljoenen belastinggeld los te krijgen van ministers om geen festival te organiseren en kan haar zeker goede raad geven.
Ik vind het wreed zwak dat men in die zaak de kaart van racisme zou trekken om op die manier de doofpot volledig met te kunnen afsluiten en voor bepaalde betrokkenen in de zaak (politici?) de baan te ruimen.

De zaak is niets anders dan eigen geldgewin via frauduleuze praktijken en heeft niets maar dan ook niets met racisme te maken.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 9 september 2022 om 23:56.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2022, 21:08   #3500
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.730
Standaard

https://www.vub.be/opleiding/onderwi...r-de-opleiding

"Het grote voordeel van onderwijs dat voortvloeit uit onderzoek is het feit dat je onmiddellijk de wisselwerking tussen theorie en praktijk kan toetsen. Als studenten experimenteren met nieuwe methodes in professionele ontwikkeling en direct de resultaten zien, als ze de nieuwste begeleidingsmethodes toepassen in de begeleiding van onderwijzers, als ze betrokken worden in het onderzoek van onze wetenschappers, ... voelen ze zich direct betrokken en ondervinden ze zelf de voordelen van een fascinerend leerproces.”
Onderwijs gestoeld op onderzoek leidt tot innovatie

Wetenschappelijke onderzoeksmethoden toepassen
De innovatieve benadering van onderwijs in de breedste zin van het woord wordt zelf gedreven door onderwijs dat voortvloeit uit onderzoek. Studenten leren hoe ze wetenschappelijke onderzoeksmethoden toepassen in de ontwikkeling van innovatieve leerprojecten zoals vernieuwende leermethodes en evaluaties, Blended Learning, ondersteuning van professionals, het gebruik van digitale technologieën in het onderwijs, enzovoort.
Innovatieve denkwijzen en onderwijsmethoden zijn niet alleen noodzakelijk voor het opleiden van de huidige en toekomstige generaties, maar zijn ook essentieel voor de ontwikkeling van onze samenleving. In dit programma schuwen we geen moeilijke onderwerpen. We bereiden onze studenten voor op reële situaties door hen de theoretische kennis en professionele vaardigheden aan te reiken die het hen mogelijk maken bij te dragen aan de sociale en onderwijskundige innovaties in onze samenleving. Ook de wisselwerking met de internationale studenten draagt hiertoe bij en zorgt ervoor dat we het onderzoek kunnen kaderen in een internationaal perspectief én de toepassing van de competenties van onze studenten in een multiculturele omgeving kunnen bevorderen.




Ergens op internet wordt beweerd dat de VUB geen moeite troost het masterdiploma onderwijskunde van Sihame El Kaouakibi te invalideren.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 10 september 2022 om 21:08.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be