Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 mei 2018, 14:14   #261
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Maar vraag mij toch af, hoeveel procent van de groep die nu in armoede zit, uit de armoede geraakt met een paar honderd euro meer. Komt daarbij, daar de armoedegrens fictief is vastgesteld, heel de discussie nogal fictief is. Al of niet arm zijn is ook een attitude, of beter gezegd, naargelang uw attitude zult ge meer of minder geld nodig hebben om voldoende te hebben, en als ge het niet hebt, zult ge met de goede attitude, u wel inspannen om het te krijgen.
Citaat:

De vraag wat die "minimale levensbehoeften" zijn en welk bedrag daarmee gemoeid is, is niet eenvoudig te beantwoorden. Enerzijds wordt hierbij gekeken naar de (minimale) kosten van voedsel, kleding, een vorm van onderdak, en de meest eenvoudige medische zorg, anderzijds wordt hieronder ook vaak begrepen het onderhouden van zodanige contacten dat men op een relevante wijze deelneemt aan het maatschappelijk verkeer. Dit onderscheid, en de daaruit voortvloeiende discussie welke activiteiten tot die deelname zouden bijdragen, maken dat de vraag waar de armoedegrens nu precies ligt vrijwel niet te beantwoorden is.

De armoedegrens verschilt per land. Ook worden in diverse landen geheel verschillende definities van het begrip armoede gehanteerd. Duidelijk is echter wel dat een aanmerkelijk deel van de wereldbevolking grote moeite heeft om in het bestaansminimum te voorzien. De Wereldbank hanteert als armoedegrens een inkomen van 1,25 dollar per dag.

Voor sommige doeleinden wordt de armoedegrens uitgedrukt als een percentage van het mediaan inkomen: het inkomen waarbij de helft van het aantal huishoudens een hoger inkomen, en de andere helft van de huishoudens een lager inkomen heeft. Een dergelijke aanpak wordt in Europees verband gehanteerd: de armoedegrens wordt hier op 60% van het mediaan inkomen bepaald.




Volgens cijfers van Eurostat leefde anno 2008 11% van de Nederlanders onder de armoedegrens, door Eurostat gesteld op 60% van het mediaan inkomen per volwassene. Hiermee had Nederland na Tsjechië het laagste armoedepercentage in de Europese Unie.[4]
België
Vlaanderen: 1 op de 7 Vlamingen leeft in armoede. Dat blijkt uit een onderzoek van de Universiteit Antwerpen dat op 3 december 2012 is voorgesteld.[5] Het probleem treft vooral eenoudergezinnen: vier op de tien alleenstaande ouders hebben het moeilijk om de maand door te komen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Armoedegrens


Laat ons dus normaal doen, blijkbaar kent 1 van de landen met de laagste minumlonen wel de minste armoede.

https://nl.express.live/2011/09/22/d...st-exp-152961/
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2018, 22:14   #262
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.367
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freddie Bekijk bericht
De overgrote meerderheid van de werkgevers.
Awel, dan heb ik een zeer rare ervaring gehad met mijn laatste reeks van solicitaties een 18 maanden geleden.
Van 15-20 solicitaties was er maar 1 waar een hospitalisatieverzekering niet in het loonpakket inbegrepen was.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2018, 19:05   #263
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Awel, dan heb ik een zeer rare ervaring gehad met mijn laatste reeks van solicitaties een 18 maanden geleden.
Van 15-20 solicitaties was er maar 1 waar een hospitalisatieverzekering niet in het loonpakket inbegrepen was.
Ik heb er geen flauw idee van of die verzekering aangeboden wordt door weinig of veel werkgevers.
Maar wat ik wel weet: elke sector heeft zo zijn eigen specificiteiten.
Er zijn sectoren waar het normaal is dat een salariswagen wordt aangeboden. En er zijn er waar dit uitzonderlijk is.

En nu komt mijn grote hypothese: jij hebt wellicht in één sector gesolliciteerd. namelijk een die wat overeenkomt met jouw vaardigheden.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2018, 19:08   #264
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Idd

Zo zijn er nog voorbeelden.

Boerenmensen die in het bezit zijn van een boerderiij. Krijdne een klein zelfstandigenpensioen. Boerderij zo goed als onverkoopbaar, want nadat zij dat bouwden is de straat volgebouwd met gezinswoningen. En die mensen willen natuurlijk geen hinder van dieren (stank).

Dan leef je niet zonder zorgen. Tenzij je een ruime spaarpot hebt.
Tot die boer beseft dat zijn grond woongebied is geworden door de jaren, en hij mits een verkavelingsvergunning schatrijk is geworden.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2018, 19:41   #265
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Gemidelde huurppijs van een woning zit rond de 600€ pe rmaand
...
Maar daar zitten de hurende gezinnen bij.
Dus pakweg gemiddeld 300 euro per kop.

Wat is eigenlijk het minimum dat een vrijgezel nodig heeft?
Eén kamer met eettafel en twee stoelen, een relaxzetel, een uitklapbaar bed/zetel (tweepersoons, voor de one night stand), wat kasten, het keukentje in een hoek; aansluitend een douche en een toilet. En buiten een autostaanplaats.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2018, 20:48   #266
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Maar daar zitten de hurende gezinnen bij.
Dus pakweg gemiddeld 300 euro per kop.

Wat is eigenlijk het minimum dat een vrijgezel nodig heeft?
Eén kamer met eettafel en twee stoelen, een relaxzetel, een uitklapbaar bed/zetel (tweepersoons, voor de one night stand), wat kasten, het keukentje in een hoek; aansluitend een douche en een toilet. En buiten een autostaanplaats.
Is het aan u om dat te bepalen dan ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2018, 21:10   #267
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
https://www.hln.be/geld/economie/65-...ioen~a72a7a87/

Al het geblaat over de pensioenen is dus vooral gebakken lucht door populistische schijtpartijen. Maar dat wisten we al lang.

Mensen die een eigen woning bezitten en zeggen dat ze in armoede leven zouden ze beter gewoon afknallen.
Gij zoudt beter bij uw "rode?" crèmekes blijven man.
Dat je voor alle zekerheid en gelukkig maar wat gespaard hebt, heeft toch niks te maken met uw rechten als gepensioneerde ....?
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2018, 21:12   #268
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.367
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik heb er geen flauw idee van of die verzekering aangeboden wordt door weinig of veel werkgevers.
Ik iets meer dus.
Citaat:
En nu komt mijn grote hypothese: jij hebt wellicht in één sector gesolliciteerd. namelijk een die wat overeenkomt met jouw vaardigheden.
Nope, mijn vaardigheden zijn in een aantal sectoren zeer gevraagd.
Van voeding tot farmacie, van sanitair tot kerncentrale.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2018, 22:24   #269
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

een hospitalisatieverzekering is een zodanig goedkoop extralegaal voordeel dat bijna iedere werkgever ze geeft.

Een echte groepsverzekering daarintegen....
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2018, 22:49   #270
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Amaai, ikke gelukkig!
'k Heb er 4 en zelfs niet gepensioneerd toen ik verhuisde.
Damn I'm good!
Zo gelukkig dat je ganser dagen ligt op te vullen met te posten op een Belgisch forum. Uw lijf mag dan wel in Hong Kong zijn uw geest is duidelijk nog steeds in Belgie.
Is er in Hong Kong dan geen forum. Ik zou dan toch meer daar mijn tijd insteken. Blijkbaar kan de Belgische situatie u nog steeds veel meer boeien dan het leven in Hong Kong.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 mei 2018 om 22:51.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2018, 00:22   #271
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Ik beken dat ik geen enkel idee heb hoeveel een «normale» of gemiddelde pensioenuitkering bedraagt, noch in mijn land, noch in België. Maar het lijkt mij in verband met het aanhouden van een bepaalde levensstandaard volkomen logisch dat het een welhaast doorslaggevend verschil maakt of een gepensioneerde al dan niet nog de kost van een maandelijkse huishuur of van de afbetaling van een woning moet dragen.

Het bezit van een (volledige betaalde) eigen woonst tegen ten laatste de pensioenleeftijd lijkt mij derhalve om die reden alleen al een na te streven nuttig doel.

Evenwel, dat men daarbij in het artikel van de openingspost en in eerdere posts van deze draad al van «een vermogen» spreekt (stel, vanaf 200.000 euro, de waarde van de woning incluis) die bovendien bij sommigen zelfs jaloersheid blijkt op te wekken, verbaast mij een beetje.

Ben ik dan werkelijk wereldvreemd als ik stel dat eenieder die het geluk heeft zonder jarenlange ziekte of enorme tegenslagen welkdanige actieve loopbaan te kunnen uitbouwen, desgewenst tegen de pensioenleeftijd zonder al te veel moeite en risicoloos dergelijk «vermogen» kan vergaren ?

Laatst gewijzigd door Gwylan : 22 mei 2018 om 00:23.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2018, 00:25   #272
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik snap niet waarom er geleuterd wordt over Jay-P's verblijf in Hong Kong. Blijkbaar heeft die man de poen om er te kunnen wonen. So? Is het zo onmogelijk dat die een deftige verzekering betaald en niet vertrouwd op het Blegische publieke systeem?
Dat doet niemand die 3 hersencellen heeft die samenwerken.
Trouwens, welke deftige werkgever geeft geen hospitalisatieverzekering bij een contract van onbepaalde duur?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Awel, dan heb ik een zeer rare ervaring gehad met mijn laatste reeks van solicitaties een 18 maanden geleden.
Van 15-20 solicitaties was er maar 1 waar een hospitalisatieverzekering niet in het loonpakket inbegrepen was.
'k Zou mijne werkgever eens serieus tegen zijn schenen moeten stampen dan misschien? Ik heb er ook geen gekregen van 't bedrijf, maar ja 't is ook maar een klein ondernemerke, he.
'k Neem het 'hem' niet kwalijk in feite.
DISCLAIMER: Dat van dat 'schenen stampen' hierboven neem ik terug. Mijn werkgever en ik komen altijd al tot een compromis alvorens ruzie te maken. Wij voelen onszelf nogal goed met mekaar. Als ik dat zo mag schrijven, tenminste.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 22 mei 2018 om 00:43.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2018, 00:43   #273
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.367
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Het bezit van een (volledige betaalde) eigen woonst tegen ten laatste de pensioenleeftijd lijkt mij derhalve om die reden alleen al een na te streven nuttig doel.
Hangt volledig van de personen in kwestie af. Er zijn er die heel hun leven huren, en er zijn er die elke 5 jaar een andere woning kopen en verhuizen.

Citaat:
Evenwel, dat men daarbij in het artikel van de openingspost en in eerdere posts van deze draad al van «een vermogen» spreekt (stel, vanaf 200.000 euro, de waarde van de woning incluis) die bovendien bij sommigen zelfs jaloersheid blijkt op te wekken, verbaast mij een beetje.
Da's nu eenmaal menselijk.
Citaat:
Ben ik dan werkelijk wereldvreemd als ik stel dat eenieder die het geluk heeft zonder jarenlange ziekte of enorme tegenslagen welkdanige actieve loopbaan te kunnen uitbouwen, desgewenst tegen de pensioenleeftijd zonder al te veel moeite en risicoloos dergelijk «vermogen» kan vergaren ?
Als ge een eigen woonst als kapitaal bekijkt, is het zelfs logisch.
Maar, stel dat je als koppel de woning voor €250K verkoopt en dan naar een "zorgflat" verhuist die met alles erop en eraan €1500 per maand kost, dan ben je 13 jaar verder en is het kapitaal van de verkoop volledig op.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2018, 05:07   #274
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
......Als ge een eigen woonst als kapitaal bekijkt, is het zelfs logisch.
Maar, stel dat je als koppel de woning voor €250K verkoopt en dan naar een "zorgflat" verhuist die met alles erop en eraan €1500 per maand kost, dan ben je 13 jaar verder en is het kapitaal van de verkoop volledig op.
Ik begrijp uw reactie niet zo goed. Neem nu het in citaat vermelde... dat op zich weliswaar juist is, maar als datzelfde koppel gans het leven had gehuurd in plaats van een eigen woning te kopen, dan zou het "kapitaal" al op zijn op het ogenblik zelve dat het naar een zorgflat verhuist, toch ?
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2018, 08:26   #275
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
'k Zou mijne werkgever eens serieus tegen zijn schenen moeten stampen dan misschien? Ik heb er ook geen gekregen van 't bedrijf, maar ja 't is ook maar een klein ondernemerke, he.
'k Neem het 'hem' niet kwalijk in feite.
DISCLAIMER: Dat van dat 'schenen stampen' hierboven neem ik terug. Mijn werkgever en ik komen altijd al tot een compromis alvorens ruzie te maken. Wij voelen onszelf nogal goed met mekaar. Als ik dat zo mag schrijven, tenminste.
Gaat ge uzelf een lap rond uw oren geven ?
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2018, 09:28   #276
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Is het aan u om dat te bepalen dan ?
Je moet zo kwaad niet zijn op mij, omdat ik een flamingant ben of zo. Alhoewel ... ik heb daar wel heimelijk plezier in, want dan kan ik reposten dat je niet zo kwaad moet zijn op mij, omdat ik een flamingant ben of zo.

Ik bepaal niks. Ik stel een vraag, en geef een mogelijk antwoord.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2018, 09:31   #277
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Ik begrijp uw reactie niet zo goed. Neem nu het in citaat vermelde... dat op zich weliswaar juist is, maar als datzelfde koppel gans het leven had gehuurd in plaats van een eigen woning te kopen, dan zou het "kapitaal" al op zijn op het ogenblik zelve dat het naar een zorgflat verhuist, toch ?
Er zou gewoon geen kapitaal van de woning zijn.
Daarnaast kan het koppel bij verhuis naar een zorgflat ook de woning verhuren en zo een hoger inkomen genereren.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2018, 09:36   #278
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
...
Als ge een eigen woonst als kapitaal bekijkt, is het zelfs logisch.
Maar, stel dat je als koppel de woning voor €250K verkoopt en dan naar een "zorgflat" verhuist die met alles erop en eraan €1500 per maand kost, dan ben je 13 jaar verder en is het kapitaal van de verkoop volledig op.
Als je op immoweb.be wat surft, kan je zien dat je zorgflats ook kunt kopen.

Nu moet je niet intrekken in een zorgflat als je nog alles zelf goed kunt flikken. Je trekt daar naar toe, om nu maar eens een grof cijfer te geven, aan je 80ste.
En dan voorzie je dat je de kosten deels betaalt met je pensioen, en deels met je spaarcenten. Ook de spaarcenten die je opzij legt tussen je 65ste en je 80ste.

Afijn, je moet zaaien naar je zak.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2018, 09:38   #279
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Maar daar zitten de hurende gezinnen bij.
Dus pakweg gemiddeld 300 euro per kop.
Nee, je moet er rekening mee houden dat die van het gezamelijk inkomen af moet.
Niet alle koppels hebben 2 pensioenen, daar sommige meer overhouden door het eigen pensioen te laten vallen bij de partner ten laste te gaan.

Citaat:
Wat is eigenlijk het minimum dat een vrijgezel nodig heeft?
Eén kamer met eettafel en twee stoelen, een relaxzetel, een uitklapbaar bed/zetel (tweepersoons, voor de one night stand), wat kasten, het keukentje in een hoek; aansluitend een douche en een toilet. En buiten een autostaanplaats.
Weet jij wel hoeveel men vraagt voor een studio, vaak zijn volledige eensgezinswoningen goedkoper dan een studio.
En het is in België verboden om een caravan als officiele eerste verblijfplaats te hebben.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2018, 09:40   #280
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
https://www.hln.be/geld/economie/65-...ioen~a72a7a87/

Al het geblaat over de pensioenen is dus vooral gebakken lucht door populistische schijtpartijen. Maar dat wisten we al lang.

Mensen die een eigen woning bezitten en zeggen dat ze in armoede leven zouden ze beter gewoon afknallen.
Is afknallen niet overdreven
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be