Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 december 2018, 14:04   #3461
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Awel ik heb erin gezeten, dat valt best heel goed mee. Men kijkt er eigenlijk niet op eens ingesteld. Dat is bij klassieke autos ook zo (radio-gps-airco displays) staan ook niet achter het stuur

Tenzij men natuurlijk op semi-autopilot meezwemt zal men wel eens wat kijken of afgeleid worden. Maar een spraakfunctie is er zeker ook.

Ik ken autos waar de afleiding veel groter is. Er zijn er zelfs met centrale display. Een BMW Z8 ken ik (mee gereden). Een Mini is ook gekend.
Ik ben nogal snel afgeleid. Mijn voorkeur gaat daarom uit naar fysiek draaiknoppen en fysieke ronde wijzers die altijd op de zelfde plek blijven en blijven staan. Tevens ben ik nachtblind, een verlicht scherm in het donker lijkt mij geen hulpmiddel. PUNT ! Maaruh Elon kennende zal daar wel weer een app als soort van oplossing voor worden gezocht (..) Of totaal negeren (..) Laatste ga ik vooralsnog vanuit omdat er bij Tesla itt andere autofabrikanten geen keuze is.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 18 december 2018 om 14:05.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2018, 14:05   #3462
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Ik wil de data van verzekeringsbedrijven wel eens zien wat het verschil in ongelukken is met een 'antiek' dashbord en touch screen.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2018, 14:17   #3463
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ik ben nogal snel afgeleid. Mijn voorkeur gaat daarom uit naar fysiek draaiknoppen en fysieke ronde wijzers die altijd op de zelfde plek blijven en blijven staan. Tevens ben ik nachtblind, een verlicht scherm in het donker lijkt mij geen hulpmiddel. PUNT ! Maaruh Elon kennende zal daar wel weer een app als soort van oplossing voor worden gezocht (..) Of totaal negeren (..) Laatste ga ik vooralsnog vanuit omdat er bij Tesla itt andere autofabrikanten geen keuze is.
Nightmodus: S en X
https://www.youtube.com/watch?v=EaoAyT0lWT4

Idem model 3:
https://www.youtube.com/watch?v=mueveicidBk

kleurtjes kiezen en nog wat meer dimmen kun je natuurlijk ook nog. (neem ik aan, het is een pc hé)

Citaat:
Ik wil de data van verzekeringsbedrijven wel eens zien wat het verschil in ongelukken is met een 'antiek' dashbord en touch screen.
Ik ook, maar ook dat is geen bewijs.

Want anders zou het aantal ongevallen fors gestegen moeten zijn. (denk ook aan het smartphonegebruik in "antieke" autos)

Laatst gewijzigd door Micele : 18 december 2018 om 14:23.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2018, 14:43   #3464
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Nightmodus: S en X
https://www.youtube.com/watch?v=EaoAyT0lWT4

Idem model 3:
https://www.youtube.com/watch?v=mueveicidBk

kleurtjes kiezen en nog wat meer dimmen kun je natuurlijk ook nog. (neem ik aan, het is een pc hé)


Ik ook, maar ook dat is geen bewijs.
Ik ben van het andere soort Michele. Mijn kinderen krijgen geen Tablet in handen. Als ik de bush inga om te werken dan laat ik mijn computer thuis en gaat nog alles met pen en papier. Al zou ik een soldaat zijn dan zou denk ik mijn voorkeur naar een Kalashnikov gaan. Schermpjes zus en zo dimmen; niet mijn ding.

Het probleem met die Silicon Valley boys is dat alles aan iedereen opgedrongen wordt. Fouten in software wordt veels te gemakkelijk over gedaan dunkt me; immers er is toch straks weer een nieuwere software versie. Extra tools aanschaffen betekent weer diep in de portemonnee kijken. Laptop kapot; jammer had u maar voorzichtiger moeten zijn zijn met uw laptop-tas.

Deze soort van almachtig 'Silicon Valley' houding zie ik terug in Tesla. Dit is irritant en bovenal betreurenswaardig voor mensen - die hard hebben gewerkt voor hun Tesla - dat ze rekening op rekening krijgen gepresenteerd en bovenal hun klachten niet serieus worden genomen.

Zelf begin ik nooit aan een Tesla nu ik mij er meer in heb verdiept. Ik wacht mijn tijd wel af en koop in de toekomst een degelijke elektrische VW of Toyota. (Al dan niet met batterijen uit een Tesla fabriek)

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 18 december 2018 om 14:48.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2018, 14:54   #3465
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ik ben van het andere soort Michele.
Tja dat mag he, iedereen zijn smaak en beleving. Iedereen staat het vrij te kiezen. Je hebt precies een afkeer van software en digitalisering?
Awel je zult zeker niets missen in je leven.

Citaat:
Deze soort van almachtig 'Silicon Valley' houding zie ik terug in Tesla. Dit is irritant en bovenal betreurenswaardig voor mensen - die hard hebben gewerkt voor hun Tesla - dat ze rekening op rekening krijgen gepresenteerd en bovenal hun klachten niet serieus worden genomen.
Ondanks de problemen die Tesla als startup meemaakt zijn de Tesla-klanten de loyaalste van allemaal (ook wegens de visie van Tesla). Dat mag je gerust googlen. Ook in hun beginjaren met de Tesla S- problemen:
https://eu.usatoday.com/story/money/...mers/15139377/

Vraag je auto-klanten of ze opnieuw dat merk zouden kopen ga je wslk de meeste bij Tesla vinden. (ook dat kan je googlen)

En nu is Tesla de eerste die het waagt e-wagens in massaproductie te bouwen met het model 3. En ze zetten zich door met succes. En nee "men" hoeft geen nieuwe wagen te kopen die maar 2-3 jaar op de markt is. Men kan ook wat wachten tot de beginnersfoutjes eruit zijn. Bij een ICE doet men dat ook, minder kans op een "maandagswagen" te vallen. Maar ook dan kan men pech hebben. Awel koop dan een Lada hé. Of een goede occasie. Wie weet nog wagens die je in gang kunt draaien.

Tesla kan zich dat sowieso niet veroorloven en de wagens worden steeds beter. Maar Tesla zette zichzelf onder druk een bepaald aantal te halen, dat hoeft nu niet meer, en de productie zakt zelfs wat.

Wie denkt dat Tesla compleet idioot en naief doet op dat gebied moet het maar zelf weten. Tjonge toch, serieus blijven! Ze willen winst maken en nieuwe klanten blijven aantrekken, de concurrentie komt wel vroeg genoeg.


Citaat:
Zelf begin ik nooit aan een Tesla nu ik mij er meer in heb verdiept. Ik wacht mijn tijd wel af en koop in de toekomst een degelijke elektrische VW of Toyota. (Al dan niet met batterijen uit een Tesla fabriek)
Dat vraagt ook niemand hier. Iedereen mag doen en laten wat hij wil.

Laatst gewijzigd door Micele : 18 december 2018 om 15:10.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2018, 15:09   #3466
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht

Ondanks de problemen die Tesla als startup meemaakt zijn de Tesla-klanten de loyaalste van allemaal (ook wegens de visie van Tesla). Dat mag je gerust googlen. Ook in hun beginjaren met de Tesla S- problemen:
https://eu.usatoday.com/story/money/...mers/15139377/
Tesla S en Roadster is een niche markt en trekt andere mensen aan dan 'mainstream' die voor een betaalbare en degelijke middenklasser gaat.

Tesla 3 is bestemd voor de mainstream en Elon wil mainstream gaan. Dit publiek reageert anders en is naar ik aanneem allesbehalve 'Frankenstein publiek' die het bv niet op een touch screen heeft maar is WEL publiek die een degelijke auto wilt tegen lage reparatie- en onderhoudskosten.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 18 december 2018 om 15:16.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2018, 15:13   #3467
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Dit is een niche markt en trekt andere mensen aan dan 'mainstream' die voor een betaalbare en degelijke middenklasser gaat.

Tesla 3 is bestemd voor de mainstream en Elon wil mainstream gaan. Dit publiek reageert anders en is naar ik aanneem allesbehalve 'Frankenstein publiek' die het niet op een touch screen heeft maar mensen die een degelijke auto willen tegen lage reparatie- en onderhoudskosten.
Awel die moeten dan zeker geen Tesla kopen als ze denken dat een Tesla niets voor hun is, wat is het probleem?

Kijk hier ene zeker Peter is content met zijn Hyundai Kona EV:

Citaat:
https://www.egear.be/hyundai-kona-electric/

Peter / 12-12-2018 / ·

Ondertussen al 4.500 met mijn KONA EV gereden.

Was eerste die garage Moyaert uit Kuurne geleverd heeft eind september. Wagen kan makkelijk 450 km rijden zonder opladen bij normaal gebruik. Om te racen best wat anders kopen.

Gemiddeld verbruik 14 KWh voor 100 km, dus ongeveer 3 Euro.

Laadpalen op het werk zijn gratis voor personeel. Dus nul euro voor 100km.
Mocht ik foto kunnen opladen, dan bezorg ik foto’s van boordcomputer over gemiddeld verbruik.

Al meerdere keren ritten gedaan van Kortrijk naar Charleroi en van Kortrijk naar Venlo. Wagen rijdt fantastisch, maar het is geen stoefbak zoals Jaguar, Audi E-tron en Tesla. Puur economisch gezien, beste en meest economische wagen voor 25.000 Km/jaar.

Laatst gewijzigd door Micele : 18 december 2018 om 15:17.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2018, 15:15   #3468
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Awel die moeten dan zeker geen Tesla kopen als ze denken dat een Tesla niets voor hun is, wat is het probleem?
Daar zijn wij er eindelijk uit. Tesla kan niet groot worden met auto's.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2018, 15:20   #3469
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Is wel erg hoor..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein
(..)maar mensen die een degelijke auto willen tegen lage reparatie- en onderhoudskosten.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michele
Awel die moeten dan zeker geen Tesla kopen als ze denken dat een Tesla niets voor hun is, wat is het probleem?
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2018, 15:21   #3470
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Daar zijn wij er eindelijk uit.
Ja?

Ze verkopen wel wereldwijd de meeste E-wagens. Helaas voor de andere gaan ze nog veel verder uitlopen. (ook wegens hun laadpalennetwerk)

Heb je daar een probleem mee? Nee toch.

Citaat:
Tesla kan niet groot worden met auto's.
Dat is enkel jouw mening of jouw glazen bol.

Musk zal zeker niet met pensioen gaan vooraleer ze 1 miljoen wagens per jaar produceren.
Natuurlijk maakt Tesla veel meer dan enkel autos. Groot worden wil Tesla niet, ze willen jeweetwel... aja hier staat de link:
Citaat:
https://www.tesla.com/nl_BE/about

Tesla's missie is om de wereldwijde transitie naar duurzame energie te versnellen.
Citaat:
Is wel erg hoor..
Zelfs erger dan sjoemeldiesels. lol.

Peter is content met zijn Kona (het is maar een wagen hoor)

Citaat:
Peter / 12-12-2018 / ·

Ondertussen al 4.500 met mijn KONA EV gereden.

Was eerste die garage Moyaert uit Kuurne geleverd heeft eind september. Wagen kan makkelijk 450 km rijden zonder opladen bij normaal gebruik. Om te racen best wat anders kopen.

Gemiddeld verbruik 14 KWh voor 100 km, dus ongeveer 3 Euro.

Laadpalen op het werk zijn gratis voor personeel. Dus nul euro voor 100km.
Mocht ik foto kunnen opladen, dan bezorg ik foto’s van boordcomputer over gemiddeld verbruik.

Al meerdere keren ritten gedaan van Kortrijk naar Charleroi en van Kortrijk naar Venlo. Wagen rijdt fantastisch, maar het is geen stoefbak zoals Jaguar, Audi E-tron en Tesla. Puur economisch gezien, beste en meest economische wagen voor 25.000 Km/jaar.

https://www.egear.be/hyundai-kona-electric/ onderaan

Laatst gewijzigd door Micele : 18 december 2018 om 15:31.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2018, 15:43   #3471
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Sjoemel-diesels is het exacte voorbeeld van ''You can fool people some time but you can't fool them all the time''

Echter staat compleet los van VW-kwaliteit, hetgeen weer de naam uitstekend heeft.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 18 december 2018 om 15:47.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2018, 15:51   #3472
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Imago schade is heel erg voor een merk.

Al maak je ze daarna dubbel zo goed, dat blijft tientallen jaren hangen.

En imago schade hebben ze inmiddels dubbel en dik.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 18 december 2018 om 15:51.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2018, 16:00   #3473
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Sjoemel-diesels is het exacte voorbeeld van ''You can fool people some time but you can't fool them all the time''

Echter staat compleet los van VW-kwaliteit, hetgeen weer de naam uitstekend heeft.
Naam? daar denkt CAM en de Duitse Welt.de heel anders over.

Het sprookje van de de Duitse autobouwers...

VW telt vijfde meeste terugroepacties:

https://www.welt.de/wirtschaft/artic...-Maerchen.html

En in de (grootste) pannenstatistiek van de ADAC zijn ze soms goed, ook matig tot onvoldoende naargelang model.
Aantal echte pannes (dus niet meer kunnen rijden) per 1000 wagens:

https://www.adac.de/_mmm/pdf/29004_318390.pdf volgens bouwjaren 2007 - 2014 , alle segmenten.
laatste ADAC pannenstatistiek 2017.pdf (of 4-2018)

vorige pdfs : https://www.adac.de/infotestrat/unfa...ePageId=259736

via: https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeu...tatistik-2018/
Nog meer weten?

Laatst gewijzigd door Micele : 18 december 2018 om 16:10.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2018, 16:17   #3474
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Imago schade is heel erg voor een merk.

Al maak je ze daarna dubbel zo goed, dat blijft tientallen jaren hangen.

En imago schade hebben ze inmiddels dubbel en dik.
Tesla heeft ca. 150% meer wagens verkocht dan verleden jaar.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2018, 16:23   #3475
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Tesla S en Roadster is een niche markt en trekt andere mensen aan dan 'mainstream' die voor een betaalbare en degelijke middenklasser gaat.

Tesla 3 is bestemd voor de mainstream en Elon wil mainstream gaan. Dit publiek reageert anders en is naar ik aanneem allesbehalve 'Frankenstein publiek' die het bv niet op een touch screen heeft maar is WEL publiek die een degelijke auto wilt tegen lage reparatie- en onderhoudskosten.
Welkom in de 21ste eeuw.

Zelfs Dragon Crew capsule is toch screen all around.

Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2018, 16:41   #3476
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Deja vu gisteren. De Duitsers nemen tenminste hun verantwoordelijkheid door auto's terug te roepen. Nu is VW na Toyota meen ik de grootste autobouwer ter wereld. Ergo 5e meeste terugroepacties moet wel in de juiste context worden gezien. Dat de gemiddelde Duitse vakbekwaamheid onder de arbeiders achteruit gaat zal ik ook niet ontkennen..

Tesla beweert doodleuk dat 90% afkeur is vanwege hun absurde kwaliteitseisen. De directie van VW hoeft dit niet in hun hoofd te halen om met deze arrogantie weg te komen. Zeker wat gebeurd is na de sjoemel diesel affaire.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Naam? daar denkt CAM en de Duitse Welt.de heel anders over.

Het sprookje van de de Duitse autobouwers...

VW telt vijfde meeste terugroepacties:

https://www.welt.de/wirtschaft/artic...-Maerchen.html

En in de (grootste) pannenstatistiek van de ADAC zijn ze soms goed, ook matig tot onvoldoende naargelang model.
Aantal echte pannes (dus niet meer kunnen rijden) per 1000 wagens:

https://www.adac.de/_mmm/pdf/29004_318390.pdf volgens bouwjaren 2007 - 2014 , alle segmenten.
laatste ADAC pannenstatistiek 2017.pdf (of 4-2018)

vorige pdfs : https://www.adac.de/infotestrat/unfa...ePageId=259736

via: https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeu...tatistik-2018/
Nog meer weten?

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 18 december 2018 om 16:45.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2018, 16:44   #3477
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Welkom in de 21ste eeuw.

Zelfs Dragon Crew capsule is toch screen all around.

OFF TOPIC, laatste aflevering van VPRO tegenlicht gezien ?
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2018, 16:50   #3478
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Deja vu gisteren. De Duitsers nemen tenminste hun verantwoordelijkheid door auto's terug te roepen.
Tesla doet dat ook hoor. (Ze zijn dat immers verplicht)

Citaat:
Nu is VW na Toyota meen ik de grootste autobouwer ter wereld. Ergo 5e meeste terugroepacties moet met wel in de juiste context worden gezien.
Dat is in de juiste context gezien.
Namelijk het percentage teruggeroepen wagens dat jaar per totaal ingeschreven wagens.
ff ~vertalen:
Citaat:
De Volkswagen-groep, waaronder Audi en Porsche, behaalde een recall-snelheid van 294 procent.

Dit betekent dat in 2017 bijna drie keer zoveel auto's naar de werkplaatsen teruggeroepen werden als ze dat jaar ingeschreven hadden. De terughaalverhouding geeft het aantal terugroepacties weer tov de nieuwe registraties. Het kan meer dan 100 procent zijn, omdat het ook oudere modellen betreft.

Citaat:
Die Volkswagen-Gruppe, also einschließlich Audi und Porsche, kam auf eine Rückrufquote von 294 Prozent.

Das bedeutet, dass 2017 fast drei Mal so viele Autos in die Werkstätten beordert wie in diesem Jahr zugelassen wurden. Die Rückrufquote setzt die Zahl der Rückrufe ins Verhältnis zu den Neuzulassungen. Sie kann über 100 Prozent liegen, weil auch ältere Modelle betroffen sind.
Denk je dat het Duitse CAM zomaar een clubje is?
Wetenschappelijk hé, bovendien hoofdzetel in Duitsland:
https://auto-institut.de/

Citaat:
Tesla beweert doodleuk dat 90% afkeur is vanwege hun absurde kwaliteitseisen.
Ja? Geef me eens de directe bron van Tesla. Ik wil de volledige context namelijk weten, er wordt al zoveel FUD verspreid door de context (deels) weg te laten.

Citaat:
De directie van VW hoeft dit niet in hun hoofd te halen om met deze arrogantie weg te komen. Zeker wat gebeurd is na de sjoemel diesel affaire.
Banee ze sjoemelen nog altijd 2,5 jaren lustig verder na het uitkomen van dieselgate. Wil je een bron van de NOx-metingen van hun euronorm 6 wagens die in Europa verkocht worden?

Laatst gewijzigd door Micele : 18 december 2018 om 17:17.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2018, 17:22   #3479
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

@ Bedankt voor de info, anyway ik ben een Toyota rijder en was al van plan om deze auto weer aan te schaffen. In Suriname (stuur rechts) rijden geen VW's rond, een enkele uitzondering daargelaten, met Frans kenteken.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2018, 17:28   #3480
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Imago schade is heel erg voor een merk.

Al maak je ze daarna dubbel zo goed, dat blijft tientallen jaren hangen.

En imago schade hebben ze inmiddels dubbel en dik.
Die houden wij erin !
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be