Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 juni 2007, 18:24   #1
/Sarah/
Partijlid
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 234
Standaard Werkloosheid onder allochtonen

Werkloosheid onder allochtone jongeren daalt met 39%

De werkloosheid bij jongeren van Marokkaanse en Turkse afkomst is sinds mei 2005 in de dertien centrumsteden met 39 procent gedaald. De werkloosheid bij deze groep is even sterk gedaald als bij de "oude" Belgen en Europeanen. Dat zegt socioloog Jan Hertogen op basis van zijn berekeningen.

Vlaanderen
Hertogen baseerde zich voor zijn bevindingen op cijfers uit de databank Arvastat van de Vlaamse Dienst voor Arbeidsbemiddeling en Beroepsopleiding (VDAB). Vanaf juni 2005 is op twee jaar tijd de werkloosheid in Vlaanderen in het algemeen met 23 procent gedaald. Bij alle Vlaamse -25-jarigen is de daling veel groter: 37 procent, in de dertien Vlaamse centrumsteden is dat zelfs 39 procent.

Marokkanen en Turken
Tussen mei 2005 en mei 2007 daalde de werkloosheid bij -25-jarigen van Marokkaanse en Turkse afkomst van 1.761 naar 1.157, een daling van 38 procent. Beperkt tot de dertien centrumsteden was dat 39 procent. "Volledig gelijk aan het gemiddelde voor Vlaanderen", aldus Hertogen. Bij de mannelijke -25-jarigen van Marokkaanse en Turkse origine in de dertien centrumsteden is er sprake van een daling van de werkloosheid met 44 procent sinds juni 2005, bij de vrouwelijke -25-jarigen is dat 35 procent.

Jeugdwerkloosheid
Met een daling van 60 procent van de jeugdwerkeloosheid in de laatste twee jaar in Oostende, is daar de daling het spectaculairst. Bij de -25-jarigen van niet-Europese afkomst daalde de werkloosheid er in de laatste twee jaar met 61 procent, bij de jongeren van Marokkaanse en Turkse afkomst met 58 procent. Hierbij moet wel opgemerkt worden dat Oostende het laagst aantal allochtonen in haar werkloosheidspubliek had van alle centrumsteden: 14 procent niet-Europeanen en slechts 2 procent werkloze jongeren van Marokkaanse en Turkse afkomst.

Centrumsteden
Het aantal niet-Europese werkloze jongeren (de zogenaamde nieuwe Belgen inbegrepen) daalde tussen mei 2005 en mei 2007 in Antwerpen (-974 of -32%), Gent (-318 of -32%) en Mechelen (-145 of -35%). Samen zijn deze drie centrumsteden goed voor bijna de helft van de allochtone jongeren die in Vlaanderen niet meer in de werkloosheidsstatistieken terug te vinden is. (belga/hln)

Eindelijk eens een positieve topic op deze forum
/Sarah/ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2007, 18:27   #2
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /Sarah/ Bekijk bericht
Werkloosheid onder allochtone jongeren daalt met 39%

De werkloosheid bij jongeren van Marokkaanse en Turkse afkomst is sinds mei 2005 in de dertien centrumsteden met 39 procent gedaald. De werkloosheid bij deze groep is even sterk gedaald als bij de "oude" Belgen en Europeanen. Dat zegt socioloog Jan Hertogen op basis van zijn berekeningen.

Vlaanderen
Hertogen baseerde zich voor zijn bevindingen op cijfers uit de databank Arvastat van de Vlaamse Dienst voor Arbeidsbemiddeling en Beroepsopleiding (VDAB). Vanaf juni 2005 is op twee jaar tijd de werkloosheid in Vlaanderen in het algemeen met 23 procent gedaald. Bij alle Vlaamse -25-jarigen is de daling veel groter: 37 procent, in de dertien Vlaamse centrumsteden is dat zelfs 39 procent.

Marokkanen en Turken
Tussen mei 2005 en mei 2007 daalde de werkloosheid bij -25-jarigen van Marokkaanse en Turkse afkomst van 1.761 naar 1.157, een daling van 38 procent. Beperkt tot de dertien centrumsteden was dat 39 procent. "Volledig gelijk aan het gemiddelde voor Vlaanderen", aldus Hertogen. Bij de mannelijke -25-jarigen van Marokkaanse en Turkse origine in de dertien centrumsteden is er sprake van een daling van de werkloosheid met 44 procent sinds juni 2005, bij de vrouwelijke -25-jarigen is dat 35 procent.

Jeugdwerkloosheid
Met een daling van 60 procent van de jeugdwerkeloosheid in de laatste twee jaar in Oostende, is daar de daling het spectaculairst. Bij de -25-jarigen van niet-Europese afkomst daalde de werkloosheid er in de laatste twee jaar met 61 procent, bij de jongeren van Marokkaanse en Turkse afkomst met 58 procent. Hierbij moet wel opgemerkt worden dat Oostende het laagst aantal allochtonen in haar werkloosheidspubliek had van alle centrumsteden: 14 procent niet-Europeanen en slechts 2 procent werkloze jongeren van Marokkaanse en Turkse afkomst.

Centrumsteden
Het aantal niet-Europese werkloze jongeren (de zogenaamde nieuwe Belgen inbegrepen) daalde tussen mei 2005 en mei 2007 in Antwerpen (-974 of -32%), Gent (-318 of -32%) en Mechelen (-145 of -35%). Samen zijn deze drie centrumsteden goed voor bijna de helft van de allochtone jongeren die in Vlaanderen niet meer in de werkloosheidsstatistieken terug te vinden is. (belga/hln)

Eindelijk eens een positieve topic op deze forum
Ja,en nog 1000de allochtonen die niet WILLEN werken nu,geen cijfers uit verband trekken hé
Er zijn nog altijd veel meer allochtonen ZONDER werk wat schanden is
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren

Laatst gewijzigd door duveltje382 : 4 juni 2007 om 18:29.
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2007, 18:41   #3
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /Sarah/ Bekijk bericht
Eindelijk eens een positieve topic op deze forum
Ah ja ??? En je zei niet eens hoeveel er terug emigreren ....
__________________
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2007, 18:51   #4
Gargamel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 februari 2004
Berichten: 2.765
Standaard

En de begrafenisondernemers,die hebben ook vette tijden voor zich.


Verkoop van hoertjes,drugs,schiet en andere geweren is in stijgende lijn,vivat de muliticul


Luxewagens voor de lieverdjes niet inbegrepen.Het uitschot van hun eigen volk moet het stellen met bermuda's in de zwembaden om onze vrouwen en kinderen lastig te vallen.


Het vliegtuig in en adieu,voorgoed.

Laatst gewijzigd door Gargamel : 4 juni 2007 om 18:56.
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2007, 19:01   #5
Gargamel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 februari 2004
Berichten: 2.765
Standaard

Alstemblieft,relaas van een vlaamse werkende moeder...

Zwemmen in Beveren,

Vandaag was het bijna 30 graden, een mooie zondag en dus kwam ik op het
idee met mijn kinderen gezellig te gaan zwemmen, in het gemeentelijk
zwembad te Beveren.


In een ver en achterlijk verleden kwam je als Vlaming in zo'n zwembad
vooral Vlamingen tegen; wat een bekrompenheid. Nu kom je er gelukkig
Marokanen tegen. Veel Marokanen.


Marokanen zijn, dat is bekend, welwillend en nieuwsgierig. Bij het betreden
van het zwembad werd ik dan ook aan een uitgebreide lichaamscontrole
onderworpen door een vijftal oudere Marokaanse heren, die van op een bank
een goed uitzicht hadden over het hele gebeuren. Geruststellend, zo'n
team Marokaanse controleurs, ongetwijfeld ook voor Vlaamse vrouwen in
zwembadkledij.


Marokanen zijn ook erg behendig. Het was opmerkelijk hoe de Marokaanse


jongemannen erin slaagden steeds op enkele millimeters van mijn
dochtertje in het water te duiken; dat ze angstig gilde door de
watergolven, ach, dat hoort erbij.


Marokanen zijn ook erg sociaalvoelend, en komen op voor hun medemensen.
Toen mijn 11-jarige zoon bij het zwemmen per ongeluk de voet van een
16-jarige Marokaan aanstootte, kreeg hij meteen een welwillende scheldpartij
van de hele tienkoppige groep over zich heen. Ontroerend, hoe Marokaanse
mensen ook Vlaamse kinderen op het rechte pad willen houden.


Marokaanse meisjes waren vreemd genoeg niet te zien; ach, met dit warme weer
bleven zij ongetwijfeld liever thuis dan verveeld in het water te
dobberen.


Marokanen zijn erg gezagsgetrouw. Toen zij steevast in strijd met alle
regels de grote waterglijbaan met grote groepen versperden, lachten zij
het Beverse personeel, dat hen terechtwees, steeds vriendelijk in het
aangezicht uit.


Bij het verlaten van het zwembad verrichtte een Marokaanse jongeman
tenslotte speciaal voor mij nog een behendigheidskunstje. Met
overtuiging mikte hij een vers gerochelde fluim net voor mijn voeten in
de goot. Men moet toegeven, zoiets vergt oefening en bekwaamheid.


Ja, ik prijs mij gelukkig dat wij dankzij VLD, SP.a en CD&V afscheid
hebben kunnen nemen van de bekrompen Vlaamse mentaliteit, ook onder de
Beverse kerktoren, en dat dit multiculturele paradijs ons nu bekend is.
Een dagje zwemmen zal nooit meer hetzelfde zijn. Alleen merkwaardig dat
ik een Vlaming in de kleedkamer fluisterend hoorde zeggen 'dat er toch
wel erg veel Marokanen waren vandaag'...




Sta er zondag 10 juni even bij stil !!!
Greetz...
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2007, 19:06   #6
Villa Comedia
Schepen
 
Villa Comedia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2006
Berichten: 481
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Sta er zondag 10 juni even bij stil !!!
Greetz...
Waarom? Storten de Marokkanen dan collectief ter aarde of zo?
__________________
"Politics is the art of looking for trouble, finding it everywhere, diagnosing it incorrectly and applying the wrong remedies. "
Villa Comedia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2007, 19:21   #7
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde
 
slobodan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 maart 2006
Berichten: 838
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /Sarah/ Bekijk bericht
Werkloosheid onder allochtone jongeren daalt met 39%


Eindelijk eens een positieve topic op deze forum
Integratie van grote groepen Islamieten in ons Europa is helemaal GEEN goed nieuws! Laaat ze maar werkloos en semi-crimineel blijven, vroeg of laat keert onze bevolking zich massaal tegen de cultuurvreemde legioenen!
slobodan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2007, 19:24   #8
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde
 
slobodan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 maart 2006
Berichten: 838
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Marokaanse meisjes waren vreemd genoeg niet te zien; ach, met dit warme weer
bleven zij ongetwijfeld liever thuis dan verveeld in het water te
dobberen.
Die moegen idd opgesloten in de kelder de couscous bereiden want die moet klaar staan als mannetjes en zoontjes moe maar tevreden terugkomen van het zwembad waar ze Vlaamse meisjes(zonder hoofddoek)eeen hele middag hebben mogen molesteren en bespuwen!
slobodan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2007, 19:24   #9
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde
 
slobodan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 maart 2006
Berichten: 838
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Villa Comedia Bekijk bericht
Waarom? Storten de Marokkanen dan collectief ter aarde of zo?
Laten we daar maar over dromen...

Laatst gewijzigd door slobodan : 4 juni 2007 om 19:25.
slobodan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2007, 19:51   #10
F16_Pilot_B
Partijlid
 
F16_Pilot_B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 222
Standaard

Ze komen naar hier voor op het OCMW hun kap te leven en dan hebben ze een luxe leventje en wij kunnen gaan werken en betalen,en houden hun aan de wreet!
F16_Pilot_B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2007, 21:16   #11
Duym
Minister
 
Duym's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.496
Standaard

Een vraagje. Als je als werkloze de bak invliegt, wordt je dan niet meer als werkloze geteld? Het zou het een en ander kunnen verklaren.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2007, 06:28   #12
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN
 
Dronkoers's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2007
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 84.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /Sarah/ Bekijk bericht
...
Marokkanen en Turken
Tussen mei 2005 en mei 2007 daalde de werkloosheid bij -25-jarigen van Marokkaanse en Turkse afkomst van 1.761 naar 1.157, een daling van 38 procent. ...
Ah, hebben ze er 604 teruggestuurd naar land van herkomst?
__________________
PBL-RKT
Undefeated Army
Bietan Jarrai
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2007, 07:19   #13
Laya
Minister
 
Geregistreerd: 30 september 2006
Berichten: 3.230
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F16_Pilot_B Bekijk bericht
Ze komen naar hier voor op het OCMW hun kap te leven en dan hebben ze een luxe leventje en wij kunnen gaan werken en betalen,en houden hun aan de wreet!
Een luxeleventje op de kap van het OCMW? Ik heb geen verstand van uitkeringen, zijn die dan zo hoog? (en wat is de wreet?)

Laatst gewijzigd door Laya : 5 juni 2007 om 07:21.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2007, 07:26   #14
Duym
Minister
 
Duym's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Een luxeleventje op de kap van het OCMW? Ik heb geen verstand van uitkeringen, zijn die dan zo hoog? (en wat is de wreet?)
Neen, maar ik kan niet met een BMW rijden (of misschien zijn die intussen goedkoper geworden ).
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2007, 07:35   #15
Laya
Minister
 
Geregistreerd: 30 september 2006
Berichten: 3.230
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Alstemblieft,relaas van een vlaamse werkende moeder...
Die moeder heeft wel veel verstand van Marokkanen, ik zie het verschil niet tussen een Marokkaan, een Turk en een Egyptenaar om maar iets te noemen... zij blijkbaar wel.

Oudere Marokkanen die aan een zwembad zitten? Awel dat zou ik eens willen zien, voor zover ik weet is zwemkleding verplicht in zwembaden, oudere (dus traditionelere) arabische mannen in zwembroek of short?

Die oudere mannen zaten dan nog op een rijtje (halfnaakte) vrouwen te keuren? Durven die dat?

Haar 11-jarige zoon raakt de voet van een Marokkaanse jongen en op telepathische wijze krijgt de moeder die gast zijn leeftijd doorgeseind? Of stond die op zijn voorhoofd te lezen?

Er zijn veel (doorgaans luidruchtige) 'Marokkanen' en ze verstaat in de kleedhokjes iemand die fluistert? Op drukke dagen bij ons in de kleedhokjes moet je roepen om elkaar te verstaan, in Beveren kleden ze zich blijkbaar om in stilte.

Arme vrouw, zoveel tegenslag in zo'n korte tijd, echt voor het ongeluk geboren blijkbaar, zoveel negatieve ervaringen in één uutje.

Ik heb dat verhaal nogal gelezen, als je't mij vraagt een hoax van jewelste geschreven door iemand die niet zoveel moet weten van Marokkanen. (Pas op, ik ook niet, maar ik ga mezelf daarom niet verlagen tot het verzinnen van verhaaltjes om ze allemaal in discrediet te brengen)

Laatst gewijzigd door Laya : 5 juni 2007 om 07:51.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2007, 07:40   #16
Laya
Minister
 
Geregistreerd: 30 september 2006
Berichten: 3.230
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Neen, maar ik kan niet met een BMW rijden (of misschien zijn die intussen goedkoper geworden ).
Oww al die kutmarokkaantjes rijden met een BMW? Ik ga je eens iets vertellen, toen ik mijn man (een Syriër btw) leerde kennen reed die ook met een BMW, niet van de minste trouwens, die heeft daar heel erg hard voor gewerkt.
Jullie zien af en toe een allochtoon met een 'dikke auto' en dat valt op. Maar dat de meesten met een rammelkar rijden of zelfs geen wagen hebben dat ziet geen kat. Of laten ze allemaal hun BMW staan en nemen ze het openbaar vervoer enkel en alleen om Belgen te pesten?

Als je dat wil laat ik mijn man je in pb haarfijn uitleggen hoe hij aan zijn BMW is gekomen, het duurt een paar jaartjes en vraagt hard werk maar iedereen kan het op die manier, je moet er gewoon opkomen.

Laatst gewijzigd door Laya : 5 juni 2007 om 07:42.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2007, 07:55   #17
Duym
Minister
 
Duym's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Jullie zien af en toe een allochtoon met een 'dikke auto' en dat valt op. Maar dat de meesten met een rammelkar rijden of zelfs geen wagen hebben dat ziet geen kat.
Af en toe een allochtoon met een dikke auto?
Elk weekend wordt hier het kruispunt geterroriseerd door slierten auto's op weg naar een huwelijksfeest. Allochtonenn in de allernieuwste dure wagens. Ze toeteren onophoudelijk, hangen uit hun ramen en veroorzaken iedere keer bijna-ongevallen (vandaag of morgen is het prijs).
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2007, 08:09   #18
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Een luxeleventje op de kap van het OCMW? Ik heb geen verstand van uitkeringen, zijn die dan zo hoog? (en wat is de wreet?)
Je gaat op't ocmw heus geen luxe leventje hebben. Maar t'is wel handig.

Dubbele nationaliteit weet je wel. Als zo iemand werkt, officieel voor het thuisland, dan verdien die persoon niets in België. Tussen sommige landen is de uitwisseling van zulke informatie helemaal niet transparant.

Wat dus betekent dat iemand hier de huur van z'n appartement, water, electriciteit, allemaal op't OCMW kan afschuiven (dat zijn immers levensnoodzakelijke dingen), en ondertussen een weliswaar voor-België-zwarte maar zeer gunstige inkomsten kan hebben.

Dat levert idd nogal ... luxe op
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2007, 09:21   #19
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /Sarah/ Bekijk bericht
Werkloosheid onder allochtone jongeren daalt met 39%

De werkloosheid bij jongeren van Marokkaanse en Turkse afkomst is sinds mei 2005 in de dertien centrumsteden met 39 procent gedaald. De werkloosheid bij deze groep is even sterk gedaald als bij de "oude" Belgen en Europeanen. Dat zegt socioloog Jan Hertogen op basis van zijn berekeningen.

Vlaanderen
Hertogen baseerde zich voor zijn bevindingen op cijfers uit de databank Arvastat van de Vlaamse Dienst voor Arbeidsbemiddeling en Beroepsopleiding (VDAB). Vanaf juni 2005 is op twee jaar tijd de werkloosheid in Vlaanderen in het algemeen met 23 procent gedaald. Bij alle Vlaamse -25-jarigen is de daling veel groter: 37 procent, in de dertien Vlaamse centrumsteden is dat zelfs 39 procent.

Marokkanen en Turken
Tussen mei 2005 en mei 2007 daalde de werkloosheid bij -25-jarigen van Marokkaanse en Turkse afkomst van 1.761 naar 1.157, een daling van 38 procent. Beperkt tot de dertien centrumsteden was dat 39 procent. "Volledig gelijk aan het gemiddelde voor Vlaanderen", aldus Hertogen. Bij de mannelijke -25-jarigen van Marokkaanse en Turkse origine in de dertien centrumsteden is er sprake van een daling van de werkloosheid met 44 procent sinds juni 2005, bij de vrouwelijke -25-jarigen is dat 35 procent.

Jeugdwerkloosheid
Met een daling van 60 procent van de jeugdwerkeloosheid in de laatste twee jaar in Oostende, is daar de daling het spectaculairst. Bij de -25-jarigen van niet-Europese afkomst daalde de werkloosheid er in de laatste twee jaar met 61 procent, bij de jongeren van Marokkaanse en Turkse afkomst met 58 procent. Hierbij moet wel opgemerkt worden dat Oostende het laagst aantal allochtonen in haar werkloosheidspubliek had van alle centrumsteden: 14 procent niet-Europeanen en slechts 2 procent werkloze jongeren van Marokkaanse en Turkse afkomst.

Centrumsteden
Het aantal niet-Europese werkloze jongeren (de zogenaamde nieuwe Belgen inbegrepen) daalde tussen mei 2005 en mei 2007 in Antwerpen (-974 of -32%), Gent (-318 of -32%) en Mechelen (-145 of -35%). Samen zijn deze drie centrumsteden goed voor bijna de helft van de allochtone jongeren die in Vlaanderen niet meer in de werkloosheidsstatistieken terug te vinden is. (belga/hln)

Eindelijk eens een positieve topic op deze forum

Allez hoe kan dat nu ? Die allochtonen worden toch gediscrimineerd door ons Vlamingen ?
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2007, 17:49   #20
F16_Pilot_B
Partijlid
 
F16_Pilot_B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 222
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Een luxeleventje op de kap van het OCMW? Ik heb geen verstand van uitkeringen, zijn die dan zo hoog? (en wat is de wreet?)
Ze zijn met zoveel dat ze hun loontje met elkaar vermenigvuldigen en als je niets doet waarom moet je dan veel hebben als ze hun geld bij elkaar leggen hebben ze veel en doen niets!
F16_Pilot_B is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be