Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 september 2007, 16:01   #1
1handclapping
Europees Commissaris
 
1handclapping's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2003
Locatie: Antwerpen-Deurne
Berichten: 7.132
Standaard Na de hoofddoek het blote borstengebod!

Je mag er de koran gerust bijnemen : het enige gebod ivm vrouwenkledij in dit fraaie werkje is dat zij zich zedig dient te kleden en haar borsten moet bedekken.

In deze tijden dat onze vrouwelijke volksgenoten alles willen behalve betiocht worden van religieuze propaganda neem ik dus aan dat men zich niet mag storen aan enige religeuze of ideologische kledingsvoorschriften
& derhalve om een strikte neutraliteit te betrachten in feite precies het tegendeel moet doen (kwestie van consequent te blijven !)

Dames die derhalve een "loketfunctie" wensen te bekleden, gelieve zich dus te ontkleden ! (Van billen is geen sprake, maar wel van borsten).

Ten bewijze van een totaal gebrek aan religieuze en ideologische vooringenomenheid :maak bloot die borst(en).. (één volstaat !)

....

Wat het "bermuda-verbod" betreft - men heeft in het prachtige nieuwe Boekenbergparkzwemvijver vastgesteld dat inderdaad de aanwezigheid van Bermuda's een negatief effect heeft op de waterkwaliteit, het zou dus zo zijn dat indien men de gewraakte bermuda's zou toelaten er minder volk dagelijks in het zwemdok zou kunnen toelaten. De Koran zegt overigens absoluut niets over Bermuda's.. ook keppeltjes en tulbanden zie ik niet aan een zwemdok verschijnen.

Of een normaal hoofddoekdragende moslima zich gewoon in badpak te water begeeft kan ik niet bevestigen of ontkennen : maar het zou mij verwonderen indien dit niet zo zou zijn. De Quick van Borsbeek zit vol "ingepakte moslima's" die met hun kroost smakelijk hun niet-halal maaltijd zitten te verorberen. Ik lig loerend op de wacht om de eerste Joodse dame te betrappen, die hier met eveneens haar kroost een niet-koosher maaltje tot zich te nemen, haar talrijke mannelijke geloofsgenoten overigens navolgend..

Hij/zij die zonder zonde is werpe de eerste steen.. Voordeel van het multiculturalisme : men kan al eens gemakkelijker "zondigen"...
__________________
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest

Laatst gewijzigd door 1handclapping : 3 september 2007 om 16:03.
1handclapping is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2007, 16:12   #2
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Hoe zie jij dat al die maaltijden niet halal zijn? Zondigen in het openbaar, is dat niet net zo stom als vloeken in de kerk?
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2007, 16:15   #3
Laya
Minister
 
Geregistreerd: 30 september 2006
Berichten: 3.230
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
De Quick van Borsbeek zit vol "ingepakte moslima's" die met hun kroost smakelijk hun niet-halal maaltijd zitten te verorberen. Ik lig loerend op de wacht om de eerste Joodse dame te betrappen, die hier met eveneens haar kroost een niet-koosher maaltje tot zich te nemen, haar talrijke mannelijke geloofsgenoten overigens navolgend..

Hij/zij die zonder zonde is werpe de eerste steen.. Voordeel van het multiculturalisme : men kan al eens gemakkelijker "zondigen"...
Ze serveren bij Quick en McD kip en vis 1handclapping, we gaan daar ook wel es... zou me sterk verwonderen dat ze een hamburger binnenspelen. Ik kan me uiteraard vergissen he...
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2007, 16:18   #4
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

En het word tegenwoordig toch allemaal halal geslacht om het niet op twee verschillende manieren te hoeven doen...
En anders ben ik blij dat ze de boel wat minder serieus gaan nemen.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 3 september 2007 om 16:18.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2007, 16:31   #5
1handclapping
Europees Commissaris
 
1handclapping's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2003
Locatie: Antwerpen-Deurne
Berichten: 7.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Ze serveren bij Quick en McD kip en vis 1handclapping, we gaan daar ook wel es... zou me sterk verwonderen dat ze een hamburger binnenspelen. Ik kan me uiteraard vergissen he...

Inderdaad ..missen is menselijk, je kan hetzelfde fenomeen zien aan de Quellinstraat, het Astridplein.. Maar het was wel eerer een "vakantieverschijnsel".. Overigens : het is een moslim die me vertelde dat indien men "door onwetendheid" niet-halal geslachte waren zou verbruiken dit niet geldt als zijnde "zondig".. Hetzelfde geldt mn ook voor de diverse versies van de Koran (jaja : er zijn verschillen, Mohammed had dezelfde slechte gewoonte als JC hij schreef niets op.. dat deden anderen wat later in zijn plaats) In de 12de eeuw bekeek een arabische theoloog dat probleem zeer naarstig en kwam tot de slotsom dat indien een moslim uit onwetendheid een verkeerde versie van de koran dus verkeerd interpreteerde ook dan zijn alle zonden hem vergeven...
& dan heb ik het nog niet over alle uitzonderingen die er zijn qua ramadanopvolging.. Laat de Ramadan in de zomer vallen en ga in een moslimgemeenschap boven de poolcirkel wonen .. ik denk dat een "interpretatie" van de geboden wel op zijn plaats zou zijn.

Andere religies kennen vanzelfsprekend dezelfde problemen.. onder de streep geldt per slot van rekening het eigen geweten, zoals men het ook in de Islam kent: de moraliteit is iets tussen god en de gelovige en daar heeft geen priester of imam of mullah verder uitstaans mee...
__________________
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest
1handclapping is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2007, 16:34   #6
1handclapping
Europees Commissaris
 
1handclapping's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2003
Locatie: Antwerpen-Deurne
Berichten: 7.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
En het word tegenwoordig toch allemaal halal geslacht om het niet op twee verschillende manieren te hoeven doen...
En anders ben ik blij dat ze de boel wat minder serieus gaan nemen.
In Nederland misschien ? U mag gerust samen met Gaia eens een kijkje gaan nemen in de slachthuizen.. er wordt uiterst humaan en niet-halal of niet-koosher geslacht hoor !

De weg van het geld kennende (en er zijn al dikwijls onderozken gedaan, die mijn bewering staven) zal het eerder gebeuren dat er "halal slachtingen" gebeuren die alles behalve halal zijn. Niet iedere amateurslachter heeft een goed kompas om aan te duiden waar Mekka nu toch precies ligt.

Nog nooit een moslim alcohol zien verbruiken ?
__________________
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest
1handclapping is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2007, 17:03   #7
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Ze serveren bij Quick en McD kip en vis 1handclapping, we gaan daar ook wel es... zou me sterk verwonderen dat ze een hamburger binnenspelen. Ik kan me uiteraard vergissen he...
en hoe zijn jullie er zeker van dat al die kippetjes netjes hun strotje zijn overgesneden met een scherp mes NADAT per kip het gebedje voor Allah gemaakt werd?
Want als je ineens een hele meute kippen met één Allah-gebedje halal de strot kan oversnijden (volgens mij hangen ze met hun kop naar beneden: is dat wel richting mekka?), dan zie ik niet in waarom ze datzelfde niet kunnen doen met één meute koeien tegelijk!
En waar staat in de koran dat ze die beesten eerst geen verdovende stroomstoot mogen geven alvorens hen de strot over te snijden?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2007, 17:42   #8
Basy Lys
Minister
 
Basy Lys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 mei 2004
Locatie: Dar al-Harb
Berichten: 3.926
Standaard

Zoals Chokri dat zag?

__________________
Le drame de notre temps, c'est que les gens bêtes pensent.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2007, 19:11   #9
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
In Nederland misschien ? U mag gerust samen met Gaia eens een kijkje gaan nemen in de slachthuizen.. er wordt uiterst humaan en niet-halal of niet-koosher geslacht hoor !

De weg van het geld kennende (en er zijn al dikwijls onderozken gedaan, die mijn bewering staven) zal het eerder gebeuren dat er "halal slachtingen" gebeuren die alles behalve halal zijn. Niet iedere amateurslachter heeft een goed kompas om aan te duiden waar Mekka nu toch precies ligt.

Nog nooit een moslim alcohol zien verbruiken ?
Nog nooit een Christen gezien die seks voor het huwelijk heeft gehad? En zou u dat als iets goeds of iets slechts typeren, het minder letterlijk volgen van regeltjes?
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2007, 20:35   #10
BitterSweet
Minister-President
 
BitterSweet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 december 2004
Berichten: 4.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Nog nooit een Christen gezien die seks voor het huwelijk heeft gehad? En zou u dat als iets goeds of iets slechts typeren, het minder letterlijk volgen van regeltjes?
natuurlijk wel,maar wij doen daar zo hypocriet niet over.
__________________
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer
BitterSweet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2007, 10:50   #11
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet Bekijk bericht
natuurlijk wel,maar wij doen daar zo hypocriet niet over.
En die moslima die je iets niet halals ziet eten doet er wel hypocriet over? Wat deed ze dan?
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2007, 11:26   #12
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Eindelijk een topic van mijn niveau.
Tettn.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2008, 16:54   #13
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

maar geen fotootjes.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2008, 19:15   #14
Sjaax
Europees Commissaris
 
Sjaax's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2006
Locatie: tussen het stemvee
Berichten: 7.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
Je mag er de koran gerust bijnemen : het enige gebod ivm vrouwenkledij in dit fraaie werkje is dat zij zich zedig dient te kleden en haar borsten moet bedekken.

In deze tijden dat onze vrouwelijke volksgenoten alles willen behalve betiocht worden van religieuze propaganda neem ik dus aan dat men zich niet mag storen aan enige religeuze of ideologische kledingsvoorschriften
& derhalve om een strikte neutraliteit te betrachten in feite precies het tegendeel moet doen (kwestie van consequent te blijven !)

Dames die derhalve een "loketfunctie" wensen te bekleden, gelieve zich dus te ontkleden ! (Van billen is geen sprake, maar wel van borsten).

Ten bewijze van een totaal gebrek aan religieuze en ideologische vooringenomenheid :maak bloot die borst(en).. (één volstaat !)

....

Wat het "bermuda-verbod" betreft - men heeft in het prachtige nieuwe Boekenbergparkzwemvijver vastgesteld dat inderdaad de aanwezigheid van Bermuda's een negatief effect heeft op de waterkwaliteit, het zou dus zo zijn dat indien men de gewraakte bermuda's zou toelaten er minder volk dagelijks in het zwemdok zou kunnen toelaten. De Koran zegt overigens absoluut niets over Bermuda's.. ook keppeltjes en tulbanden zie ik niet aan een zwemdok verschijnen.

Of een normaal hoofddoekdragende moslima zich gewoon in badpak te water begeeft kan ik niet bevestigen of ontkennen : maar het zou mij verwonderen indien dit niet zo zou zijn. De Quick van Borsbeek zit vol "ingepakte moslima's" die met hun kroost smakelijk hun niet-halal maaltijd zitten te verorberen. Ik lig loerend op de wacht om de eerste Joodse dame te betrappen, die hier met eveneens haar kroost een niet-koosher maaltje tot zich te nemen, haar talrijke mannelijke geloofsgenoten overigens navolgend..

Hij/zij die zonder zonde is werpe de eerste steen.. Voordeel van het multiculturalisme : men kan al eens gemakkelijker "zondigen"...
Gebod? Het is toch een schande met al die geboden en verboden. Je mag volgens sommigen al niet eens meer met een hoofddoek achter een loket zitten. Je mag volgens sommigen al niet eens meer met blote tieten achter een loket zitten. Je mag volgens sommigen al niet eens meer als nudist over straat wandelen.
Mijn idee: opheffen al die geboden en verboden. Kleed of ontkleed je naar eigen believen. Waarom moeten we neutraal zijn als robotten? (Kunnen we eigenlijk niet vervangen worden door robotten?) Bestaat neutraliteit eigenlijk? En zo ja die bestaat, waarom heeft die zoveel verschillende vormen?
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2008, 20:08   #15
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
(volgens mij hangen ze met hun kop naar beneden: is dat wel richting mekka?),

Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 6 mei 2008 om 20:09.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2008, 19:47   #16
FDM
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 maart 2008
Locatie: NEEE
Berichten: 4.466
Standaard

nu wat allochtone klederdracht betreft
gaan de joodse mannen ook zwaar uit de bocht
ok als ze er echt op staan dan dragen ze die mini-pannkoek , cowboyhoed of behaarde autoband maar
voetbalkousen ? in dit land is vooral voetbal koning
maar die pijpekrullen ?????
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2008, 19:56   #17
shaddy
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 mei 2008
Berichten: 2.789
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
En het word tegenwoordig toch allemaal halal geslacht om het niet op twee verschillende manieren te hoeven doen...
En anders ben ik blij dat ze de boel wat minder serieus gaan nemen.
neen niet alles wordt halal geslacht en hopelijk kunnen wij het tegenhouden. Jammerlijk dat u halal steunt bah !!!!! Onmenselijk onbeschaafd en niet humaan bijzonder wreedaardig de pocos die halal goedkeuren.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2008, 19:57   #18
shaddy
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 mei 2008
Berichten: 2.789
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
Je mag er de koran gerust bijnemen : het enige gebod ivm vrouwenkledij in dit fraaie werkje is dat zij zich zedig dient te kleden en haar borsten moet bedekken.

In deze tijden dat onze vrouwelijke volksgenoten alles willen behalve betiocht worden van religieuze propaganda neem ik dus aan dat men zich niet mag storen aan enige religeuze of ideologische kledingsvoorschriften
& derhalve om een strikte neutraliteit te betrachten in feite precies het tegendeel moet doen (kwestie van consequent te blijven !)

Dames die derhalve een "loketfunctie" wensen te bekleden, gelieve zich dus te ontkleden ! (Van billen is geen sprake, maar wel van borsten).

Ten bewijze van een totaal gebrek aan religieuze en ideologische vooringenomenheid :maak bloot die borst(en).. (één volstaat !)

....

Wat het "bermuda-verbod" betreft - men heeft in het prachtige nieuwe Boekenbergparkzwemvijver vastgesteld dat inderdaad de aanwezigheid van Bermuda's een negatief effect heeft op de waterkwaliteit, het zou dus zo zijn dat indien men de gewraakte bermuda's zou toelaten er minder volk dagelijks in het zwemdok zou kunnen toelaten. De Koran zegt overigens absoluut niets over Bermuda's.. ook keppeltjes en tulbanden zie ik niet aan een zwemdok verschijnen.

Of een normaal hoofddoekdragende moslima zich gewoon in badpak te water begeeft kan ik niet bevestigen of ontkennen : maar het zou mij verwonderen indien dit niet zo zou zijn. De Quick van Borsbeek zit vol "ingepakte moslima's" die met hun kroost smakelijk hun niet-halal maaltijd zitten te verorberen. Ik lig loerend op de wacht om de eerste Joodse dame te betrappen, die hier met eveneens haar kroost een niet-koosher maaltje tot zich te nemen, haar talrijke mannelijke geloofsgenoten overigens navolgend..

Hij/zij die zonder zonde is werpe de eerste steen.. Voordeel van het multiculturalisme : men kan al eens gemakkelijker "zondigen"...
Bij quick vis en vis en vis te verkrijgen !!!
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be