Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 12 oktober 2015, 23:23   #81
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Het Koerdisch volk wordt anno 2015 niet onderdrukt zoals een misleidende perceptie in de opinievorming ons doet geloven.
:r ofl:
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 12 oktober 2015, 23:30   #82
Stannis
Burger
 
Geregistreerd: 8 oktober 2014
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
:r ofl:
Ach je moest eens weten. Vooral doorgaan met de ongenuanceerde en eenzijdige pro-PKK* circlejerk zonder plaats voor enig kritische observatie.

*Ik zeg niet, pro-Koerdisch, want ik weet dat onderscheid te maken, genoeg Koerden die de PKK haten. Zoals de helft van de miljoenen Koerden in Turkije die voor de AKP stemmen. Zoals de Koerdische KDP van Noord-Irak die het extreem-linkse terreur van de PKK afwijzen. Zoals de huilende Koerdische moeders wier kinderen door de PKK zijn ontvoerd voor een zinloze strijd. Zoals de Koerdische winkeliers en studenten die hun activiteiten niet kunnen ontplooien omdat het de PKK niet aanstaat.

Ja hoor, vooral doorgaan met deze organisatie goed te praten.
Stannis is offline  
Oud 12 oktober 2015, 23:33   #83
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
:r ofl:
En dat zeggen vlak na die groffe aanslag in Ankara. Die aanslag zomaar als een valse vlag van de PKK afdoen wijst ook wel op een ietwat extremistische ingesteldheid. En hoe vriendelijk de ordediensten de slachtoffers nog eens bejegenden...dat alles toont blijkbaar de grote liefde van Turkije voor de Koerden. Beter gezegd de megalomanie die het hen niet toestaat Koerdistan haar eigen weg te laten gaan.

Het 'antwoord' op de vraag naar het referendum zegt genoeg.

Misschien is dit nog de beste oplossing voor het 'Turkse volk':

Citaat:
And what about Turkey? Here’s the short answer. Sultan Erdogan simply can’t handle the Kurds — either in Syria or in Turkey. He can’t handle Syria. Not to mention he can’t handle Moscow. There’s a running joke from Syria to Iraq and Iran that one does not need to attack Turkey; you just let it fall apart by itself. Sultan Erdogan is making sure that happens.
__________________

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 12 oktober 2015 om 23:53.
Johan Bollen is offline  
Oud 12 oktober 2015, 23:44   #84
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik denk niet dat je antwoord zult krijgen op je vraag.

Ik weet wél dat het geen toeval was dat Erdogan onlangs door koning Flip werd ontvangen.

En dat de naar onafhankelijkheid strevende Koerden ook door Belgique een mes in de rug zal gestoken worden.
Zelfs nadat Turkije Europa in de rug steekt:

Citaat:
The Sultan’s myriad impasses explain why Turkish Prime Minister Ahmet Davutoglu – he of the former “zero problems with our neighbors” doctrine — is now saying Ankara is ready to talk to Moscow and Tehran about Syria, as long as that does not mean “legitimizing” Assad. Davutoglu is also developing the warped logic that Russian airstrikes increase the flow of Syrian refugees into Turkey. So expect Ankara to release another wave of refugees kept on “holding camps” all the way to Fortress Europe. And then blame it on Putin. And Putin’s missiles.
__________________

Website
Johan Bollen is offline  
Oud 12 oktober 2015, 23:45   #85
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stannis Bekijk bericht
Ach je moest eens weten. Vooral doorgaan met de ongenuanceerde en eenzijdige pro-PKK* circlejerk zonder plaats voor enig kritische observatie.

*Ik zeg niet, pro-Koerdisch, want ik weet dat onderscheid te maken, genoeg Koerden die de PKK haten. Zoals de helft van de miljoenen Koerden in Turkije die voor de AKP stemmen. Zoals de Koerdische KDP van Noord-Irak die het extreem-linkse terreur van de PKK afwijzen. Zoals de huilende Koerdische moeders wier kinderen door de PKK zijn ontvoerd voor een zinloze strijd. Zoals de Koerdische winkeliers en studenten die hun activiteiten niet kunnen ontplooien omdat het de PKK niet aanstaat.

Ja hoor, vooral doorgaan met deze organisatie goed te praten.
Kom kom "Stannis".
We zijn geen idioten en hebben allang door waarom jij aan het Turkse eind trekt.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 12 oktober 2015, 23:48   #86
Stannis
Burger
 
Geregistreerd: 8 oktober 2014
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Kom kom "Stannis".
We zijn geen idioten en hebben allang door waarom jij aan het Turkse eind trekt.
Ah uiteraard. Zelfs als ik zou zijn wat u insinueert, wat dan? Wat ik vertel kan per definitie afgeschreven worden? Ook respectabele Belgische academici (gelukkig maar) die hetzelfde vertellen als wat ik hier verkondig.

En nogmaals, ik trek niet aan het Turkse eind. Turkse misdaden zijn er ook (onder Erdogan) en dat heb ik al gezegd. Ik kaart enkel de misdaden van de PKK aan die velen uit gemakzucht/opzet vergeten want ook dat moet gezegd worden. Beide kanten van het verhaal moeten een plaats krijgen.

Laatst gewijzigd door Stannis : 12 oktober 2015 om 23:50.
Stannis is offline  
Oud 12 oktober 2015, 23:59   #87
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stannis Bekijk bericht

En nogmaals, ik trek niet aan het Turkse eind.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 13 oktober 2015, 00:00   #88
Stannis
Burger
 
Geregistreerd: 8 oktober 2014
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Turkse misdaden zijn er ook (onder Erdogan) en dat heb ik al gezegd.

Ik weet dat lezen moeilijk is voor jou, echt waar, ik snap dat en ik heb daar de volle sympathie voor. Echter, een beetje inzet langs jouw kant kan toch geen kwaad .
Stannis is offline  
Oud 13 oktober 2015, 00:17   #89
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stannis Bekijk bericht
Turkse misdaden zijn er ook (onder Erdogan) en dat heb ik al gezegd.

Ik weet dat lezen moeilijk is voor jou, echt waar, ik snap dat en ik heb daar de volle sympathie voor. Echter, een beetje inzet langs jouw kant kan toch geen kwaad .
Nochtans lees ik nog meer tussen de lijnen dat er op.

Waarom veranderde je eigenlijk van nick?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 13 oktober 2015, 00:17   #90
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stannis Bekijk bericht
Turkse misdaden zijn er ook (onder Erdogan) en dat heb ik al gezegd.

Ik weet dat lezen moeilijk is voor jou, echt waar, ik snap dat en ik heb daar de volle sympathie voor. Echter, een beetje inzet langs jouw kant kan toch geen kwaad .
Hoe sta jij tegenover de Turkse genocide op de Armeniërs Stannis?
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 13 oktober 2015, 00:20   #91
Stannis
Burger
 
Geregistreerd: 8 oktober 2014
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Nochtans lees ik nog meer tussen de lijnen dat er op.

Waarom veranderde je eigenlijk van nick?
Nick? Ik heb altijd enkel gepost onder deze nick.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Hoe sta jij tegenover de Turkse genocide op de Armeniërs Stannis?
Uh, een walgelijke gebeurtenis uit de geschiedenis? Wat voor vraag is dat nu? Vraag jij ook aan mensen hoe ze staan tegenover de Holocaust of de Rwandese genocide?
Stannis is offline  
Oud 13 oktober 2015, 00:25   #92
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stannis Bekijk bericht
Het Koerdisch volk wordt anno 2015 niet onderdrukt zoals een misleidende perceptie in de opinievorming ons doet geloven. Er zijn nog tekorten ja, maar onderdrukt? Ironisch genoeg zijn juist onder die gehate Erdogan grote hervormingen geboekt m.b.t. Koerdische rechten. Er zijn grote stappen ondernomen en ja grote stappen moeten nog ondernomen worden. Daarvoor is er de HDP, die in de verkiezingen grote succes behaalde.

Welke nood is er nog voor een heropflakkering van het gewapend conflict(die -ik reïtereer- door de PKK terug is begonnen) als de HDP zich bereid toont, zowel in theorie als in de praktijk, deel te nemen aan het democratisch proces om die hervormingen te bewerkstelligen? Datzelfde democratisch proces waarmee al heel wat vooruitgang is geboekt en nog mee geboekt kan worden.

De PKK is even schuldig als Erdogan, zo niet nog meer schuldig, aan het belemmeren van de evolutie en progressie van het democratisch systeem in Turkije. En dit, weer ironisch genoeg, ten koste van het politiek en maatschappelijk welzijn van de Koerdische bevolking die ze pogen te 'beschermen'.

En een referendum? Ik weet niet hoe dat werkt in Turkije, maar zoals ik al zei, dat is aan het Turks volk om te beslissen.
Waar is die regering, waar de HDP, met zijn groot succes in de verkiezingen, in zit?
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 13 oktober 2015, 00:27   #93
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stannis Bekijk bericht
Nick? Ik heb altijd enkel gepost onder deze nick.



Uh, een walgelijke gebeurtenis uit de geschiedenis? Wat voor vraag is dat nu? Vraag jij ook aan mensen hoe ze staan tegenover de Holocaust of de Rwandese genocide?
Tuurlijk vraag ik dat. Hangt er vanaf tegen wie je bezig denkt te zijn natuurlijk. Ik moet de eerste Turk nog tegen komen die de genocide op de Armeniërs erkent.
Turken hebben iets met minimaliseren, als het hun eigen wandaden betreft tenminste. Men kan zelfs spreken van een structurele, door de staat gestimuleerde ontkenningsdrang.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 13 oktober 2015 om 00:29.
Nierika is offline  
Oud 13 oktober 2015, 00:44   #94
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Tuurlijk vraag ik dat. Hangt er vanaf tegen wie je bezig denkt te zijn natuurlijk. Ik moet de eerste Turk nog tegen komen die de genocide op de Armeniërs erkent.
Let hoe Stannis dit enkel omschrijft als een 'walgelijke gebeurtenis'. Dezelfde soort van ontwijkende taal die je krijgt ivm een onafhankelijkheidsreferendum voor 'het Koerdische volk'. Dat dient een beslissing te zijn van 'het Turkse volk' blijkbaar. Zijn eigen mening omtrent dat referendum geeft hij niet. Waarschijnlijk omdat hij zo'n referendum niet wil. Iemand met een verborgen maar ook doorzichtige agenda.
__________________

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 13 oktober 2015 om 00:45.
Johan Bollen is offline  
Oud 13 oktober 2015, 00:50   #95
Stannis
Burger
 
Geregistreerd: 8 oktober 2014
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Let hoe Stannis dit enkel omschrijft als een 'walgelijke gebeurtenis'. Dezelfde soort van ontwijkende taal die je krijgt ivm een onafhankelijkheidsreferendum voor 'het Koerdische volk'. Dat dient een beslissing te zijn van 'het Turkse volk' blijkbaar. Zijn eigen mening omtrent dat referendum geeft hij niet. Waarschijnlijk omdat hij zo'n referendum niet wil. Iemand met een verborgen maar ook doorzichtige agenda.
Hoe moet ik het in hemelsnaam anders omschrijven? Het is toch een vreselijke gebeurtenis uit de geschiedenis? Sorry, maar na deze compleet idiote en ondoordachte opmerking kan ik u niet serieus nemen. Verbanden en complotten zoeken waar er geen zijn. Dat zorgt voor een grovelijke vorm van cognitieve dissonantie.
Stannis is offline  
Oud 13 oktober 2015, 00:57   #96
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Tuurlijk vraag ik dat. Hangt er vanaf tegen wie je bezig denkt te zijn natuurlijk. Ik moet de eerste Turk nog tegen komen die de genocide op de Armeniërs erkent.
Turken hebben iets met minimaliseren, als het hun eigen wandaden betreft tenminste. Men kan zelfs spreken van een structurele, door de staat gestimuleerde ontkenningsdrang.
En laat "Stannis" perfect aan dat profiel beantwoorden.
Hij beweert (bijvoorbeeld) de Armeense genocide een "walgelijke gebeurtenis uit de geschiedenis" te vinden maar is duidelijk verveeld met de vraag.

Die "gebeurtenis uit de geschiedenis" was véél meer dan een "gebeurtenis". Een "gebeurtenis" die bovendien door geen énkele Turk wordt erkend. Zoals ook geen énkele Turk de "gebeurtenissen" op de Koerden erkennen.

Wedden dat "Stannis" één van de aanwezigen was die Erdogan onlangs in Hasselt toejuichte?

Wedden dat hij de talrijke Turkse wandaden die opgesomd worden in de onderstaande link als "gebeurtenissen in de geschiedenis" klasseert, en het woord "genocide" niet in de mond zal nemen?
Nochtans verschilt de Armeense genocide door de Turken geen h�*�*r van de Holocaust van Hitler.

http://curiales.nl/2015/01/19/turkij...ke-combinatie/
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 13 oktober 2015 om 00:59.
Knuppel is offline  
Oud 13 oktober 2015, 01:02   #97
Stannis
Burger
 
Geregistreerd: 8 oktober 2014
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
En laat "Stannis" perfect aan dat profiel beantwoorden.
Hij beweert (bijvoorbeeld) de Armeense genocide een "walgelijke gebeurtenis uit de geschiedenis" te vinden maar is duidelijk verveeld met de vraag.

Die "gebeurtenis uit de geschiedenis" was véél meer dan een "gebeurtenis". Een "gebeurtenis" die bovendien door geen énkele Turk wordt erkend. Zoals ook geen énkele Turk de "gebeurtenissen" op de Koerden erkennen.

Wedden dat "Stannis" één van de aanwezigen was die Erdogan onlangs in Hasselt toejuichte?

Wedden dat hij de talrijke Turkse wandaden die vernoemt worden in de onderstaande link als "gebeurtenissen in de geschiedenis" klasseert, en het woord "genocide" niet in de mond zal nemen?
Nochtans verschilt de Armeense genocide door de Turken geen h�*�*r van de Holocaust van Hitler.

http://curiales.nl/2015/01/19/turkij...ke-combinatie/
Nogmaals, begrijpend lezen is moeilijk voor sommige mensen en ik heb daar de volste begrip voor. Ik ben echter heel duidelijk geweest omtrent Erdogan en de Armeense genocide. Hoe jij constant erin slaagt om mijn woorden niet te verdraaien, maar simpelweg compleet verzonnen zaken in mijn mond te duwen. Je bent of aan het trollen, of gewoon heel zielig omdat je geen deftige argumenten hebt.

En dan allerlei wilde vooronderstellingen maken zonder enige feitelijke basis. Haha, zo zielig dat ik er alleen maar mee kan lachen
Stannis is offline  
Oud 13 oktober 2015, 01:06   #98
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Let hoe Stannis dit enkel omschrijft als een 'walgelijke gebeurtenis'. Dezelfde soort van ontwijkende taal die je krijgt ivm een onafhankelijkheidsreferendum voor 'het Koerdische volk'. Dat dient een beslissing te zijn van 'het Turkse volk' blijkbaar. Zijn eigen mening omtrent dat referendum geeft hij niet. Waarschijnlijk omdat hij zo'n referendum niet wil. Iemand met een verborgen maar ook doorzichtige agenda.
Ik zie nu pas je post. Zoals je ziet is mij hetzelfde opgevallen.

Uiteraard geeft "Stannis" niet zijn eigen mening over een onafhankelijkheidsreferendum, maar het is zonneklaar dat hij daar precies hetzelfde over denkt als eender welke andere Turk.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 13 oktober 2015, 01:12   #99
Stannis
Burger
 
Geregistreerd: 8 oktober 2014
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik zie nu pas je post. Zoals je ziet is mij hetzelfde opgevallen.

Uiteraard geeft "Stannis" niet zijn eigen mening over een onafhankelijkheidsreferendum, maar het is zonneklaar dat hij daar precies hetzelfde over denkt als eender welke andere Turk.
En weer zo'n compleet ongegronde assumptie en op de man spelen. Ja ik heb me ook vuil gemaakt aan een paar ad hominem argumenten, maar ik pas me dan ook aan aan het niveau hier.

Ik zou zeggen, wees eens wat kritischer, neutraler en objectiever en belicht beide kanten van het verhaal. Maar op een politiek forum is dat ver gezocht en te veel gevraagd natuurlijk.
Stannis is offline  
Oud 13 oktober 2015, 01:25   #100
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stannis Bekijk bericht
Nogmaals, begrijpend lezen is moeilijk voor sommige mensen en ik heb daar de volste begrip voor. Ik ben echter heel duidelijk geweest omtrent Erdogan en de Armeense genocide. Hoe jij constant erin slaagt om mijn woorden niet te verdraaien, maar simpelweg compleet verzonnen zaken in mijn mond te duwen. Je bent of aan het trollen, of gewoon heel zielig omdat je geen deftige argumenten hebt.

En dan allerlei wilde vooronderstellingen maken zonder enige feitelijke basis. Haha, zo zielig dat ik er alleen maar mee kan lachen
Hoe kan je begrip hebben voor iemand die moeite heeft met begrijpend lezen maar hem in één moeite uitschelden voor het verdraaien van woorden, wilde veronderstellingen maken en verzonnen zaken in de mond leggen. Hem van trollen beschuldigen en zielig noemen omdat hij geen deftige argumenten zou hebben. Ik heb daar maar één woord voor: dikke, vette hypocrisie.
Als er iets is waar ik een bloedhekel aan heb, dan is het hypocrisie en achterbaksheid.

En neen. Noch over Erdogan. Noch over de Turkse genocide op de Armeniërs. Noch over de vijandelijke houding van jouw geliefde Turken wat betreft het onafhankelijkheidsstreven van de Koerden ben jij duidelijk geweest. De ingehouden valsheid en duidelijke voorliefde voor de Turken druipt van je postings af.

De link die ik hogerop postte bevat méér dan genoeg FEITENMATERIAAL om jouw hypocriete gezeik te ontkrachten.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be