Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 september 2012, 18:18   #61
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Ik heb wel van leerkrachten deeltijdsonderwijs gehoord dat zij vaak jongeren moeten aanspreken voor het tekenen van hakenkruisen in hun boeken.

Kan je dat zeggen zonder in lachen uit te barsten?
Durf je het op je haatboek Heillige Koran zweren?
Ik wed dat jij een hele dikke duim hebt, en er hard vanalles uitzuigt.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2012, 18:19   #62
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Dus jij wil moslims stigmatiseren?
Als de waarheid stigmatiserend werkt, dan heb ik daar inderdaad geen moeite mee.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2012, 18:24   #63
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Integendeel, hij is dolblij!

Over en weer schelden op dit forum is namelijk zijn enige vorm van sociaal contact...
Jeps.
Ik geil op moslims, fake en echte.
Maar meest nog op die zeer intellectuele, kosmopolitische, strijdbare muzelmannen, met een snuifje flamingantisme.
Als ik ze uitscheld, dan krijg ik megaveel aandacht.
Spaart me een bezoek aan de psychiater.
Welkom terug (van nooit weggeweest), cheile Bink!
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2012, 19:10   #64
Scorpio
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Berichten: 4.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
In zo'n klas dien je de gangleader onmiddellijk te herkennen en een charme-offensief te starten. Hij beslist of er zal lesgegeven worden of niet. Hij wordt je rechterhand als je het slim aanlegt.

Pedagogisch totaal onverantwoord, maar het werkt. En dat had die leerkracht blijkbaar niet door. Zelfs dan nog blijft elke les koorddansen en zonder vangnet.
Die tactiek gebruik ik soms ook wel, maar dan vooral wanneer de 'leader' gewoon een 'sterk karakter' is, die vooral 'baas' wil zijn over de rest van de klas. Dan is het handig die aan je kant te hebben. Dat soort types zijn meestal ook de slechtsten niet. Zij hebben meestal ook niet als doelstelling om de klas tegen je op te zetten, dat doen ze enkel wanneer zij vinden dat jij er niks van bakt.

Bij de leiderstypes die vooral keet willen schoppen en de klas op stelten willen zetten pas ik vaak een andere tactiek toe: in het begin van het schooljaar (je moet er steeds snel bij zijn) als hij je uittest, al lachend een welgeplaatste 'steek' geven wanneer iedereen het hoort. Stom voorbeeld: als twee leerlingen zitten te fikfakken (wat duwen en trekken, je kent dat wel) dan is een opmerking als 'jongens, als je dat wil doen, huur dan eens een kamer' verbazend effectief: je hebt de lachers op je hand, maar ze lachen nu met hun 'leider'. Gevolg: leider onttroond. Misschien niet politiek correct, maar o zo doeltreffend
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2012, 19:31   #65
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
als die leraar iets agressiever is, dan krijgt hij een reprimande wegens racisme op zijn brood!

en ik vind nu eenmaal dat de houding van dat gedragsgestoord jongetje nogal eens héél dikwijls voorkomt bij "die bepaalde minderheidsgroep". Dat ze ze nog een extra pamperke geven zodat ze zeker hun gebroed niet hoeven op te voeden.

Ik zou alvast zo'n gedrag van mijn kinderen op school nooit dulden en die zouden dit echt wel op voorhand geleerd krijgen.
Wat het onderwijs echt nodig heeft, is een vrije markt. Voed je je kinderen slecht op? OK, dan zul je afdokken als je wil dat iemand ze nog van straat wil houden.

Nu wordt de prijs betaald door leerkrachten en brave leerlingen. Dat is discriminatie.

En de leerplicht moet natuurlijk wel blijven bestaan.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2012, 21:24   #66
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Als je waarheden vertelt dan kan het altijd zo zijn dat de aangesproken persoon haatgevoelens krijgt. En dan ben jij een verspreider van haat.
Of dingen die je zegt waar of onwaar zijn, doet niet ter zake. De wet is daarin duidelijk.
Aangezien voor onze wetten is gestemd door onze parlementariërs, of door EU-bureaucraten bij de Commissie en de Raad, en ook nog wel door het EU-schijnparlement, dienen de leden van alle voornoemde instanties de wet na te leven.

Ik heb noch vóór noch tegen de wet kunnen stemmen. Voor mij geldt hij dus niet.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2012, 22:14   #67
KAHRAMAN Yücel
Schepen
 
Geregistreerd: 23 oktober 2003
Locatie: Beringen
Berichten: 436
Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht

Kan je dat zeggen zonder in lachen uit te barsten?
Durf je het op je haatboek Heillige Koran zweren?
Ik wed dat jij een hele dikke duim hebt, en er hard vanalles uitzuigt.
Ik ben bloed serieus. Ik krijg er iets van als mensen mij voor leugenaar houden terwijl ik een allergie heb tegen leugens.
Geen probleem als je het mij wil laten zweren op eender welk boek.
Ik kan je met mijn dikke duim aanduiden welke leerkracht mij dat heeft gezegd.
__________________
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
KAHRAMAN Yücel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2012, 22:19   #68
KAHRAMAN Yücel
Schepen
 
Geregistreerd: 23 oktober 2003
Locatie: Beringen
Berichten: 436
Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard

Wat was dat vorige week in Aarschot. Bende hooligans bestormen twee limoesines. In krantencommentaren melden enkelen dat als een supportersbus ergens stopt er altijd wordt geroofd in de winkels en door dat er altijd slachtoffers vallen langs de weg.
Garantie dat het allochtonen zijn allemaal die hooligans, want bij autochtonen bestaat zoiets niet? )
__________________
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
KAHRAMAN Yücel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2012, 14:24   #69
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Wat was dat vorige week in Aarschot. Bende hooligans bestormen twee limoesines. In krantencommentaren melden enkelen dat als een supportersbus ergens stopt er altijd wordt geroofd in de winkels en door dat er altijd slachtoffers vallen langs de weg.
Garantie dat het allochtonen zijn allemaal die hooligans, want bij autochtonen bestaat zoiets niet? )
Daar zeg je wel zoiets, voetbalhooligans zijn inderdaad het uitschot van de autochtonen.
Maar,
- het verstand is ver zoek bij die mannen
- zware gevallen krijgen een nationaal stadiumverbod
- na een match worden ze als vee de trein op gedreven
- buitenlandse hooligans worden aan de grens en op straat vastgestekt en teruggestuurd
- politie is paraat met paarden, waterkanons en slaan ook niet verkeerd
- en masse worden ze opgepakt en pas na de match weer losgelaten met administratieve boete.

En dat allemaal zonder verontwaardiging bij de autochtone bevolking, wat een verrassing.

We hebben er dus best wat ervaring mee en die ervaring gebruiken we nu ook bij andere relschoppers, dat blijkt goed te werken. Van mij mogen ze het hele gamma toepassen op die brul-baard-apen met megafoons die de menigte proberen op te hitsen, moslim hooligans is misschien geen slechte naam voor die 'jongeren'.

Wij zijn misschien ongelovige honden


Maar die Sharia aanhangers kunnen wel goed de brul-baard-aap uithangen

Laatst gewijzigd door BonBon : 17 september 2012 om 14:24.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2012, 19:35   #70
KAHRAMAN Yücel
Schepen
 
Geregistreerd: 23 oktober 2003
Locatie: Beringen
Berichten: 436
Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Daar zeg je wel zoiets, voetbalhooligans zijn inderdaad het uitschot van de autochtonen.
Maar,
- het verstand is ver zoek bij die mannen
- zware gevallen krijgen een nationaal stadiumverbod
- na een match worden ze als vee de trein op gedreven
- buitenlandse hooligans worden aan de grens en op straat vastgestekt en teruggestuurd
- politie is paraat met paarden, waterkanons en slaan ook niet verkeerd
- en masse worden ze opgepakt en pas na de match weer losgelaten met administratieve boete.

En dat allemaal zonder verontwaardiging bij de autochtone bevolking, wat een verrassing.

We hebben er dus best wat ervaring mee en die ervaring gebruiken we nu ook bij andere relschoppers, dat blijkt goed te werken. Van mij mogen ze het hele gamma toepassen op die brul-baard-apen met megafoons die de menigte proberen op te hitsen, moslim hooligans is misschien geen slechte naam voor die 'jongeren'.

Wij zijn misschien ongelovige honden


Maar die Sharia aanhangers kunnen wel goed de brul-baard-aap uithangen
Bonbon, voor éénmaal een dikke duim, eindelijk lees ik iets dat mijn buik kan verteren. Echt waar.
__________________
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
KAHRAMAN Yücel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2012, 19:47   #71
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Weet je, wij zijn beschaafd en we zouden moeten beter weten maar de Neanderthaler in mij zegt dat je zo'n kereltje kei en keihard moet straffen er erger.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2012, 12:59   #72
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Bonbon, voor éénmaal een dikke duim, eindelijk lees ik iets dat mijn buik kan verteren. Echt waar.
Mooi, we komen al dichter bij elkaar. Nu nog uitdokteren wat de islam juist is en wie zich moslim kan noemen en wie niet, dan zijn we er helemaal.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2013, 00:20   #73
KAHRAMAN Yücel
Schepen
 
Geregistreerd: 23 oktober 2003
Locatie: Beringen
Berichten: 436
Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Dit is al een 3-tal jaartjes oud maar moet je eens zien hoe arrogant dit allochtoons kereltje tekeer gaat tegen een leraar. Laten we ze nog wat meer pamperen zeker ? Zo plat als een vijg zou ik het kereltje kloppen.

http://www.youtube.com/watch?v=vjqJQ...reen&NR=1&hd=1
Video waarin leraar minutenlang gepest en beschimpt wordt door leerlingen, zorgt voor ophef. Nog een?
http://krantennieuws.mamanieuws.be/b...oor-ophef.html
__________________
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
KAHRAMAN Yücel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2013, 00:51   #74
rebella
Burger
 
rebella's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 oktober 2012
Berichten: 182
Standaard

belgen reageerden niet, alsof het ok was, heel afschuwelijk. dit is volgens me geen arrogantie maar misdaad. het volk dat zich niet verdedigt, heeft het verdient)
__________________
Wij zijn te dom voor democratie…
http://www.bnr.nl/opinie/herbert-bla...oor-democratie
rebella is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2013, 01:29   #75
rebella
Burger
 
rebella's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 oktober 2012
Berichten: 182
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Surround Bekijk bericht
'Belgen'?
toch nederlanders? slechte geluid, ik versta bijna niks
__________________
Wij zijn te dom voor democratie…
http://www.bnr.nl/opinie/herbert-bla...oor-democratie

Laatst gewijzigd door rebella : 4 februari 2013 om 01:31.
rebella is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be