Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 juli 2022, 09:30   #541
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Bij een arts geweest die niet van hier was, maar al wel voldoende Nederlands sprak.

Weet, ik loop al jaar en dag naar artsen; kwam daar buiten met het gevoel nooit geholpen te zijn of verliet de praktijk met een slechter gevoel.

Voor het eerst in jaren voel ik mij echt succesvol behandeld. Het was een half uurtje afzien, maar ik kwam daar als een nieuw mens buiten.
Zij is zoals dokter pimplepopper, maar dan hier achter den hoek.
Ik heb terug een afspraak en ga nu 2x per jaar op controle.
EINDELIJK
Afzien ?
Naar mijn gevoel zag ze er goed uit.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2022, 22:25   #542
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

1 allochtoon alleen heeft meer blijk van intelligentie dan al het plebs samen die hun meningen door ex nazi/derde rijkers laten voorkauwen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2022, 22:32   #543
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Omdat er meer mensen wereldburger worden
Omdat blanke religieuze extremisten veel gevaarlijker zijn voor onze democratie.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2022, 22:39   #544
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Omdat blanke religieuze extremisten veel gevaarlijker zijn voor onze democratie.
Waarom?
De angst is echter terecht, we hebben met nieuwe derde rijkers te maken waartegen never again gezworen is. Ze geschieden naar hun woord als ze afgeknald zouden worden. Simpel. Kindermoordende vaccinazi/derde rijkers en al hun achterban verdienen geen pardon, except they repent.
Niet dat ik me geroepen voel, maar ik zou niet verbaasd zijn noch wakker liggen. De vijand zit hier als onze eigen mensen en bevoegdheden en zijn selectief verontwaardigd op basis van hun tv om duivels beleid te pushen en zichzelf te verrijken, gelijk Hitler en zijn achterban des tijds. Wapenhandelende dealers aan minderjarigen en Babylonische lobbyvaccinazihoeren
Niemand heeft die fascisten verkozen hun genocidaal beleid te pushen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 26 juli 2022 om 23:08.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2022, 10:18   #545
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.644
Standaard

Citaat:
Een 25-jarige man riskeert een effectieve celstraf van een jaar voor het uiten van bedreigingen aan een medewerkster van het OCMW van Geel. “Ze leefde voortdurend in angst”, zei de openbare aanklager op de rechtbank.

De verdediging van E.A. vroeg om de man na het recente vonnis niet opnieuw te veroordelen. “Hij was moederziel alleen en had zijn emoties niet onder controle. Hij wil zo snel mogelijk weer naar BangladeshBron.
Laten we hopen dat hij niet is vergeten te liegen.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be