Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 augustus 2022, 23:30   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.590
Standaard Germaanse Holocaust, moordenaars: eerste blank christelijke (romeinse) legers

ONderwerp:

Germaanse Holocaust, moordenaars: eerste blank christelijke (romeinse) legers


Analyse

1) Een ding dat ik mij nu realiseer is dat de allereerste grote genocides en holocausten in Europa begonnen na de kerstening van Rome, toen ontstonden de eerste grote, sterke Blank Christelijke LEGERS olv Romeinse keizers, en drie eeuwen lang hebben zij toen tientallen miljoenen oude Germanen totaal vernietigd. Onbeschrijflijk bloedbaden waren dat, met het zwaard, messen, staken, vechthamers, man tegen man, bloedig tot en met. De soldaten liepen door smerig rood modderig bloed destijds op het strijdveld, helemaal rood bebloed.

2) Wie weet hier meer vanaf?? Blanken kennen nu echte geschiedenis niet meer, WOKE en BLM roeien het blanke Europese RAS en volk nu verder uit en dat is The White Genocide, the new world order, zonder blanken dus. Veel blanken vinden het prima ok, maak het blanke RAS maar AF, pure zelfhaat bij heel veel arme blanken en EUSSR haat blanke ras. Omvolking is de politieke doctrine, dus dit kan zo niet verder gaan ok. Geen enkele genocide kan goed zijn, ook de White Genocide vind ik dus geen zuivere koek, al haat ik blanken soms ook. Ik mis wel vaak een leuke blanke top homo macho man als mijn prive seks slaafje.

3) hele christelijke geloof is een grote onzin verhaal. Bijbel is vol met genocides ok, bloedbaden, hoe kan dit nou een heilig boek zijn???

4) De Tien Duistere Middeleeuwen in Christelijk Europa waren feitelijk de Germaanse Holocaust ok door de Blanke Christelijke TERRORISTISCHE LEGERS in naam van jezus en maria de ijzeren maagd???


-----------------------------------


Did Christians genocide pagans?


https://www.quora.com/Did-Christians...pagans?share=1

----------------------------------------




---------- Oorspronkelijk Bericht ----------
Van: waldo doerga <[email protected]>
Aan:
Datum: 07-08-2022 00:12
Onderwerp: aub dit onderzoeken, dit weet u niet geloof ik???




miaauw miaauw namastiaauw Herr/ Shri Th CC de Gemanifesteerde Grote,



1) Ben niet zo stabiel meer, kan niet concentreren meer.?* vermoeidheid ok, verward vaak



2) Maar zie onder, dit aub onderzoeken, eerste blanke christelijke legers waren vd Romeinen en die hebben flink zitten moorden en verkrachten om de oude Germaanse?* volkeren totaal uit te roeien, gaat om heleboel genocides, drie volle eeuwen lang, bloedbaden, PAAS vuren waarin miljoenen germaanse vrouwen als heksen levend werden verbrand ok.?*?*



dus waar hebben wij het nu nog over???*

De bijbel is een Satanisch geschrift dat nog flink druipt van het warme, vers geronnen bloed van de blanke christelijke genocides ok



Blanke christenen ontkennen de Koloniale Holocaust v ruim 600 miljoen niet blanke en niet arische, niet europese mensen v vroeger door de blanke christelijke europeanen uit het verleden, en daarom?* moet ik hier werk van maken internationaal komende jaren.?*?*



dit onderzoeken, veel online nu

zoek verder



=========================



Did Christians genocide pagans?








https://www.quora.com/Did-Christians...pagans?share=1


========================



----------------------------------------






-------------------------------------
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2022, 07:38   #2
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.750
Standaard

Ja, dat was Julius Caesar.
Maar daaraan hebben we niet alleen het christendom te danken, maar ook de Grieks-Romeinse cultuur.
Deze heeft zich aldus in Noord-Europa verder ontwikkeld en later nog verder naar de gehele wereld en is ook nog verschoven naar de Verenigde Staten van Amerika (na de tweede wereldoorlog).
En daaraan hebben we ook nog de wedergeboren Christus te danken.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be