Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 januari 2020, 09:56   #321
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Niemand houdt van mouwenvegers.
Wanneer wordt je eens volwassen binnen de discussies?
Jezelf in iemands standpunt kunnen vinden is geen mouwvegen Geert, enkel jij denkt in kampen hier..toch de beste wensen voor dit jaar!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2021, 22:33   #322
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.962
Standaard

Het is nog waar ook. Wanneer ouders dit aan hun baby geven en het kind er beter op reageert dan chemo; mogen we ons toch vragen stellen?

Wat mogen we van deze regering verwachten hieromtrent?
Vergif schrijven ze snel voor, alcohol mag vanaf 16 jaar: maar ons welzijn mogen we niet in eigen handen nemen?

Draait dit dan om het patent of de patiënt?
https://m.youtube.com/watch?v=K_GyzNoLeqg
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2021, 01:22   #323
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Cannabis kilt kankercellen net zoals bleekwater en nog duizend andere dingen, in een reageerbuis.

Wil je het in uw lichaam dan moet je u zo verzadigen dat je zeker aan het product of cannabis dood zal zijn alvorens het de kanker zal killen.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 23 januari 2021 om 01:22.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2021, 01:36   #324
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.962
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Cannabis kilt kankercellen net zoals bleekwater en nog duizend andere dingen, in een reageerbuis.

Wil je het in uw lichaam dan moet je u zo verzadigen dat je zeker aan het product of cannabis dood zal zijn alvorens het de kanker zal killen.
Neenee in die documentaire zie je de tumoren ook in de patiënt verdwijnen na scans. Helaas is dat niet altijd het geval, maar er komt een vrouw in die dat geeft aan andere kankerpatiënten omdat ze er zelf van genezen is.
Netflix - We(ed) the people

Wijziging: In Israël is er een uitvoerig onderzoek gebeurd op muizen. De helft waar ze tumoren veroorzaakte en behandelde met cannabis had veel kleinere tumoren dan de helft waar ze niet met cannabis behandelde.

Maar iedere kanker kan niet behandeld worden met dezelfde soort. Borstkanker vereiste een andere soort dan die voor longkanker bv.

De wetenschap is er dus he, follow the science.
Van God mag het ook, Genesis 1:29. Mensen op de zwarte markt duwen veroorzaakt een onverschillig resultaat. Ze betalen daar 3000 dollar voor 3 potjes waar de productiekost nog geen 100 euro van is en mensen misschien niet de juiste soort cannabis toedienen.

Bless you Israël, bless you in infinite amounts!
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 23 januari 2021 om 02:05.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2021, 17:40   #325
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.962
Standaard

Niet alleen kanker. Het is een werkelijk wondermedicijn. Het stond de hele tijd in ons gezicht te blinken.

Komaan overheid, legaliseer dit eens en spring mee op de trein om te helpen in het onderzoek.
Make humanity great again.

Marijuana can make you sleepy as well as keep you awake. Marijuana can help stimulate the appetite as well as control it. Marijuana can potentially treat depression, insomnia, cancer, epilepsy, irritable bowel syndrome (IBS), pain, diabetes, various neurological conditions … The list goes on.

How many drugs are out there that can treat as many conditions as marijuana possibly can? Moreover, how many drugs are out there that can treat conditions that are the opposite of one another (e.g. insomnia and narcolepsy)? Cannabis has such a wide variety of potential uses that it’d be almost impossible for any scientific-leaning mind to not be fascinated by its potential. There is clearly something special going on inside this plant, and figuring it out could mean cannabinoid-based medicines becoming de rigeur.

https://cannakids.org/cannabis-medicine-future/
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2021, 18:08   #326
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Niet alleen kanker. Het is een werkelijk wondermedicijn. Het stond de hele tijd in ons gezicht te blinken.

Komaan overheid, legaliseer dit eens en spring mee op de trein om te helpen in het onderzoek.
Make humanity great again.

Marijuana can make you sleepy as well as keep you awake. Marijuana can help stimulate the appetite as well as control it. Marijuana can potentially treat depression, insomnia, cancer, epilepsy, irritable bowel syndrome (IBS), pain, diabetes, various neurological conditions … The list goes on.

How many drugs are out there that can treat as many conditions as marijuana possibly can? Moreover, how many drugs are out there that can treat conditions that are the opposite of one another (e.g. insomnia and narcolepsy)? Cannabis has such a wide variety of potential uses that it’d be almost impossible for any scientific-leaning mind to not be fascinated by its potential. There is clearly something special going on inside this plant, and figuring it out could mean cannabinoid-based medicines becoming de rigeur.

https://cannakids.org/cannabis-medicine-future/
Sorry, maar wondermedicijnen bestaan niet, en cannabis is al helemaal geen wondermedicijn.

Voor bepaalde aandoeningen zoals bv. MS kan cannabis een verlichting van de pijn geven. Er kunnen wel neveneffecten optreden en er is eigenlijk heel weinig geweten van het gebruik op lange termijn.

M.a.w. het resultaat van het medicinaal gebruik van cannabis is weinig spectaculairs.

Dat cannabis-sites het promoten als wondermiddel, lijkt me logisch: hun winkeltje moet draaien.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2021, 18:10   #327
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.962
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Sorry, maar wondermedicijnen bestaan niet, en cannabis is al helemaal geen wondermedicijn.

Voor bepaalde aandoeningen zoals bv. MS kan cannabis een verlichting van de pijn geven. Er kunnen wel neveneffecten optreden en er is eigenlijk heel weinig geweten van het gebruik op lange termijn.

M.a.w. het resultaat van het medicinaal gebruik van cannabis is weinig spectaculairs.

Dat cannabis-sites het promoten als wondermiddel, lijkt me logisch: hun winkeltje moet draaien.
Als het de tumoren bij iemand met stage 4 longkanker op enkele maanden kan wegnemen vind ik dat een wondermedicijn.
Het behandelt meer dan 1 kwaal, dus niet enkel kanker.
Follow the science
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2021, 20:16   #328
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Sorry, maar wondermedicijnen bestaan niet, en cannabis is al helemaal geen wondermedicijn.

Voor bepaalde aandoeningen zoals bv. MS kan cannabis een verlichting van de pijn geven. Er kunnen wel neveneffecten optreden en er is eigenlijk heel weinig geweten van het gebruik op lange termijn.

M.a.w. het resultaat van het medicinaal gebruik van cannabis is weinig spectaculairs.

Dat cannabis-sites het promoten als wondermiddel, lijkt me logisch: hun winkeltje moet draaien.
Cannabis heeft meer medische potentie dan u doet uitschijnen en daar is al heel wat onderzoek naar gebeurd, al blijven bijkomende testen nodig uiteraard:

Cannabinoids in health and disease

“Despite the mild addiction to cannabis and the possible enhancement of addiction to other substances of abuse, when combined with cannabis, the therapeutic value of cannabinoids is too high to be put aside.

Numerous diseases, such as anorexia, emesis, pain, inflammation, multiple sclerosis, neurodegenerative disorders (Parkinson's disease, Huntington's disease, Tourette's syndrome, Alzheimer's disease), epilepsy, glaucoma, osteoporosis, schizophrenia, cardiovascular disorders, cancer, obesity, and metabolic syndrome-related disorders, to name just a few, are being treated or have the potential to be treated by cannabinoid agonists/antagonists/cannabinoid-related compounds.


https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3202504/

Mocht het absoluut geen enkel medisch effect sorteren, dan zouden die onderzoeken al lang geleden gestopt geweest zijn.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 23 januari 2021 om 20:18.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2021, 21:54   #329
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

'....Kan cannabis gebruikt worden in de behandeling van kanker?

Het is belangrijk te begrijpen dat cannabis bij kanker momenteel alleen gebruikt kan worden als ondersteunende behandeling: misselijkheid bestrijden, eetlust verhogen, en eventueel pijn bestrijden. Cannabis kan niet voor de curatieve (genezende) behandeling van de kanker gebruikt worden omdat nooit bewezen is dat het kanker geneest bij mensen. We bespreken die twee daarom apart....'


https://www.kanker.be/kankerpreventi...abis-en-kanker

en nog 2 andere bronnen: https://www.oncologie.nu/nieuws/medi...is-bij-kanker/
https://www.scriptiebank.be/sites/de...VERPLEGERS.pdf

Alstubliefteru.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 23 januari 2021 om 21:57.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2021, 22:05   #330
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.962
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
'....Kan cannabis gebruikt worden in de behandeling van kanker?

Het is belangrijk te begrijpen dat cannabis bij kanker momenteel alleen gebruikt kan worden als ondersteunende behandeling: misselijkheid bestrijden, eetlust verhogen, en eventueel pijn bestrijden. Cannabis kan niet voor de curatieve (genezende) behandeling van de kanker gebruikt worden omdat nooit bewezen is dat het kanker geneest bij mensen. We bespreken die twee daarom apart....'


https://www.kanker.be/kankerpreventi...abis-en-kanker

en nog 2 andere bronnen: https://www.oncologie.nu/nieuws/medi...is-bij-kanker/
https://www.scriptiebank.be/sites/de...VERPLEGERS.pdf

Alstubliefteru.
Kijk Weed the people op Netflix. Het helpt niet altijd, maar merendeel van die kinderen met kanker stegen aanzienlijk in gezondheid eens ze cannabisolie kregen.
Het helpt effectief en ook bij de genezing van kanker. Ik weet zeker dat chemo in combinatie met de juiste soorten cannabis een hoger percentage genezing geeft in de statistiek.
Mens, eis verdorie dat recht op want het redt levens.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2021, 23:17   #331
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.962
Standaard

Context
The use of the cannabis plant (Cannabis sativa L.) for the palliative treatment of cancer patients has been legalized in multiple jurisdictions including Israel. Yet, not much is currently known regarding the efficacy and patterns of use of cannabis in this setting.

Conclusion
Cannabis use is perceived as highly effective by some patients with advanced cancer and its administration can be regulated, even by local authorities. Additional studies are required to evaluate the efficacy of cannabis as part of the palliative treatment of cancer patients.
https://www.sciencedirect.com/scienc...85392414003121
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2021, 23:21   #332
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Kijk Weed the people op Netflix. Het helpt niet altijd, maar merendeel van die kinderen met kanker stegen aanzienlijk in gezondheid eens ze cannabisolie kregen.
Het helpt effectief en ook bij de genezing van kanker. Ik weet zeker dat chemo in combinatie met de juiste soorten cannabis een hoger percentage genezing geeft in de statistiek.
Mens, eis verdorie dat recht op want het redt levens.
Als ondersteunde maatregel, eetlust verhogen, pijn bestrijden, ... mag je het volgens mij niet onderschatten want indirect draagt dat zo bij bij het herstel van de patient.
Verder is men momenteel nog niet.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2021, 23:30   #333
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.962
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Als ondersteunde maatregel, eetlust verhogen, pijn bestrijden, ... mag je het volgens mij niet onderschatten want indirect draagt dat zo bij bij het herstel van de patient.
Verder is men momenteel nog niet.
Ze zijn niet verder omdat ze geen onderzoek doen of erkennen. Babylonische lobbyhoeren, de psychopaten die zich achter mediageilen verstoppen runnen deze wereld.

1 van die kinderen was een hele dikkop door die pijnstillers van de big pharma, eens die cannabisolie kreeg ging die aanzienlijk vooruit. Medisch wonder zei zijn arts, stond perplex. Andere gast vol met pijnstillers en kon niet eten, zijn longtumoren verdwenen binnen maanden na cannabisolie. Meisje wiens tumor niet zou krimpen, haar chemo zou enkel de groei stoppen. Na cannabisolie verdween de tumor en de arts stond perplex.

De geest is uit de fles. Legalize this now!
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2021, 10:57   #334
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.831
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Mocht het absoluut geen enkel medisch effect sorteren, dan zouden die onderzoeken al lang geleden gestopt geweest zijn.
Op zich wel grappig..

Cannabis 'zou' kunnen bijdragen aan..... > verbieden.
Mondmaskers 'zouden' kunnen helpen bij de bestrijding van covid > verplichten

Cannabis op lange termijn heeft mogelijks ongekende bijwerkingen > verbieden.
Over korte & lange-termijn-gevolgen bij covid-vaccins weten we niets > sterk aan te bevelen produkt..



En de simpelen juichen ’t toe.


Anekdote:
Ik kende een hond die na een sessie van wat cbd-olie-druppels geen last meer had van haar heupen.. 't beestje kon niet meer geholpen worden volgens dierenartsen, een dodelijk spuitje werd aangeraden, want 't beestje (11jaar) zag wreed af.. dus bedacht 't baasje: cbd eens proberen.. paar weken later mankte de hond een pak minder en sprong die met nauwelijks enige moeite terug in de koffer om een uitstapje te maken. Is uiteindelijk van ouderdom gestorven.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2021, 09:09   #335
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.962
Standaard

Gisteren stond ik in een tuin waar ik potentie zag.
Hoe kan men een biologisch product waar medicinale olie van behaald kan worden criminaliseren?
Misschien is een decriminalisatie voldoende?

Haal cannabis uit de strafwet en mensen kunnen mensen helpen. Of leven we in een samenleving waar enkel gepatenteerd vergif met meer complicaties verkocht mag worden?
Wat is erger, een kind met kanker volpompen met pijnstillers of medicinale cannabis? Als het hier ooit zover komt ga ik voor cannabisolie, wie is bevoegd de data tegen te spreken?

Of is het probleem dat vele mensen dit gratis zouden doen op kennis van buitenlandse onderzoeken?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2021, 21:57   #336
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.962
Standaard

What are we waiting for? Cannabis en covid, verbijsterende onderzoeken die uiteraard niet de verdiende aandacht krijgen.

https://www.pgmcg.nl/?s=covid

CBD en THC hebben een antiviraal effect op het nieuwe coronavirus en verbetert symptomen
Wetenschap: CBD en THC kunnen een antiviraal effect hebben op het nieuwe coronavirus. en activeren CB2 receptor verbetert symptomen
https://www.pgmcg.nl/2020/12/cbd-en-...ert-symptomen/

Wetende dat er nu mensen aan het creperen zijn omdat wij slappe vodden als politici hebben die zich laten omkopen door big pharma en andere consoorten.
Wat moet een mens geloven? Het censuur of de underdog?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2021, 12:33   #337
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
maar ook hersencellen blijkbaar....
Laten wij dat allemaal eens nalezen welke schade het aan de hersencellen zou kunnen toebrengen?

Dossier - Cannabis (.pdf)

p.s.

Teveel alcohol drinken breekt ook hersencellen af.

Ik reageerde daar meestal beleefd op als iemand mij daar in een ver verleden op attendeerde: Ik weet dat maar ik ben enooooooorm verstandig geboren, ik kan er wel enkele missen. (<<- ver gezocht maar het werkte)

Ik ben géén fan van jointrokers & bepaalde producten snuivers.

In de meeste gevallen zullen de gebruikers die bepaalde 'geestverrijkende' producten gebruiken het proberen goed te praten maar toch ...

Mochten zij zelf ziek worden dan is het vanachter in de rij aanschuiven om geholpen te worden.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 6 februari 2021 om 12:37.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2021, 12:53   #338
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Laten wij dat allemaal eens nalezen welke schade het aan de hersencellen zou kunnen toebrengen?

Dossier - Cannabis (.pdf)

p.s.

Teveel alcohol drinken breekt ook hersencellen af.

Ik reageerde daar meestal beleefd op als iemand mij daar in een ver verleden op attendeerde: Ik weet dat maar ik ben enooooooorm verstandig geboren, ik kan er wel enkele missen. (<<- ver gezocht maar het werkte)

Ik ben géén fan van jointrokers & bepaalde producten snuivers.

In de meeste gevallen zullen de gebruikers die bepaalde 'geestverrijkende' producten gebruiken het proberen goed te praten maar toch ...

Mochten zij zelf ziek worden dan is het vanachter in de rij aanschuiven om geholpen te worden.
Je moet ook opletten met te veel water drinken.....heel gevaarlijk....zelfs dodelijk.

Af en toe een joint zal niet veel kwaad doen.....af en toe een lijntje coke evenmin net als iedere maand een XTC pilletje of twee. Alle dagen een halve fles wodka is andere koek dan af en toe eens 2 trappisten drinken of een halve fles wijn soldaat maken.

Als je met niks overdrijft zal je er niet gauw problemen door krijgen.

Je weet wie alle dagen 3 uren gaat snel lopen zal niet zelden op zijn 50 nog amper 100 meter kunnen stappen .....
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2021, 03:54   #339
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.962
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Laten wij dat allemaal eens nalezen welke schade het aan de hersencellen zou kunnen toebrengen?

Dossier - Cannabis (.pdf)

p.s.

Teveel alcohol drinken breekt ook hersencellen af.

Ik reageerde daar meestal beleefd op als iemand mij daar in een ver verleden op attendeerde: Ik weet dat maar ik ben enooooooorm verstandig geboren, ik kan er wel enkele missen. (<<- ver gezocht maar het werkte)

Ik ben géén fan van jointrokers & bepaalde producten snuivers.

In de meeste gevallen zullen de gebruikers die bepaalde 'geestverrijkende' producten gebruiken het proberen goed te praten maar toch ...

Mochten zij zelf ziek worden dan is het vanachter in de rij aanschuiven om geholpen te worden.
Cannabis biedt net bescherming tegen vele ziektes en kan zelfs ziektes behandelen. Alcohol veroorzaakt zelfs meer spoedopnames dan mensen die coke snuiven. Perspectief.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2021, 04:01   #340
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Cannabis biedt net bescherming tegen vele ziektes en kan zelfs ziektes behandelen. Alcohol veroorzaakt zelfs meer spoedopnames dan mensen die coke snuiven. Perspectief.
Dat laatste heeft vooral te maken met het gegeven dat alcohol in tegenstelling tot coke legaal is; en aldus 1) makkelijker toegankelijk is; en 2) meer frequent in gebruik is. Het is dus helemaal niet zo moeilijk om te begrijpen dat er op basis overmatig alcoholgebruik meer spoedopnames zijn in vergelijk met een overmatig coke-gesnuif.
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be