Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Geschiedenis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 november 2008, 16:38   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.585
Standaard De Dood van de Arische Invasie Theorie

ik heb onderstaande tekst uit het engels vertaald en gepubliceerd ophet kritisch podium dewanand.


De Dood van de Arische Invasie Theorie
door Stephen Knapp
Translated by Dewanand from English

Offeraar Vertaald uit Engels door Dewanand
Offercode wfor0326 (source wfor0325)
Offerdatum 17 november 2008


Bron url voor Engelstalige tekst
# http://www.stephen-knapp.com/death_o...ion_theory.htm


Inhoud

1. Inleiding
2. Theorieën over de oorsprong van de Ariërs
3. Was er ooit een Arische invasie?
4. De Indus Vallei beschaving was een deel van de geavanceerde Vedische cultuur
5. De Vedische literatuur levert geen bewijs van een Arische invasie
6. Meer bewijs voor de oorspronkelijke vestiging van de Vedische Ariërs
7. De Vedische verklaring van de oorsprong van de Ariërs en hoe hun invloed zich verspreidde door de hele wereld
8. De chronologie van de gebeurtenissen aangaande de verspreiding van de Vedische cultuur
9. Conclusie

hele tekst (ruim 34 pag in nl taal) te lezen op kritisch podium dewanand.

nou wat is jullie mening? het is nu duidelijk dat india de alleroudste beschaving had en dat de sanathan dharm al minstens 15 000 jaar bestaat. Hindoeisme is dus superieur. blanken stellen over tien jaar niets meer voor en gaan helemaal uitgeroeid worden.

alleen serieuze reacties graag en topic niet verpesten.

groeten uit krishnaloka

dewanand
hindoe fundamentalist
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2008, 00:28   #2
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
HAMC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht

dewanand
hindoe fundamentalist
Ik weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen.
__________________




Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2008, 00:36   #3
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Metternich's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Berichten: 10.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Hindoeisme is dus superieur. blanken stellen over tien jaar niets meer voor en gaan helemaal uitgeroeid worden.
En dan
Citaat:
alleen serieuze reacties graag
__________________


Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2008, 07:28   #4
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.064
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Ik weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen.
Iemand met een heilige koeienvlaaigordel op zijn lichaam?
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2008, 07:44   #5
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Andro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Locatie: Spanje/La Nucia
Berichten: 11.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Ik weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen.
Een hindoegozertje met poederbrieven in zijn boekentas.
__________________
"We did not know that child abuse was a crime." - Catholic archbishop Rembert G Weakland
Andro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2008, 19:30   #6
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kastenstelsel
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2008, 10:33   #7
Vendetta
Vreemdeling
 
Vendetta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 september 2008
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Ik weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Iemand met een heilige koeienvlaaigordel op zijn lichaam?
Moord op Gandhi


Op 30 januari 1948 onderweg naar een gebedsdienst werd Gandhi doodgeschoten in New Delhi door Nathuram Godse. Godse was een radicale Hindoe die waarschijnlijk banden had met rechtse organisaties waaronder Mahasabha. Godse en zijn medeverdachte Narayan Apte werden veroordeeld en op 15 november 1949 geëxecuteerd. Vinayak Damodar Savarkar, de voorzitter van de Mahasabha werd beschuldigd de opdracht te hebben gegeven, maar hij werd vrijgelaten bij gebrek aan bewijs.

De laatste woorden van Gandhi waren "He Ram!" (Oh God!) en staan gegraveerd op zijn monument in New Delhi. De uitvaartplechtigheid werd bijgewoond door vele honderdduizenden.




Vendetta
Vendetta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 23:43   #8
bgf324
Secretaris-Generaal VN
 
bgf324's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2008
Locatie: Rijks-Vlaanderen
Berichten: 21.712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Hindoeisme is dus superieur. blanken stellen over tien jaar niets meer voor en gaan helemaal uitgeroeid worden.
Je stelt dat het gaat gebeuren. Maar sta je er ook achter? Wil je dat dit gebeurt (uitroeiing van de Ariërs)?
Is bekering een optie? Hoe sta je tegenover blanke hindoe's?
Hoe sta je tegenover het Jodendom?
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2011, 06:55   #9
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
het is nu duidelijk dat india de alleroudste beschaving had en dat de sanathan dharm al minstens 15 000 jaar bestaat. Hindoeisme is dus superieur. blanken stellen over tien jaar niets meer voor en gaan helemaal uitgeroeid worden.
Vreemd dat Wisord/Jurgen dit niet heeft opgenomen is zijn racisme lijstje..voor sommigen kan helaas enkel 'het ander volk' slachtoffer zijn..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2011, 07:32   #10
bgf324
Secretaris-Generaal VN
 
bgf324's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2008
Locatie: Rijks-Vlaanderen
Berichten: 21.712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Vreemd dat Wisord/Jurgen dit niet heeft opgenomen is zijn racisme lijstje..voor sommigen kan helaas enkel 'het ander volk' slachtoffer zijn..
Hij zegt volgens mij niet dat ze uitgeroeid moeten worden, maar hij zegt enkel dat het gaat gebeuren.

Voorbeeld:

Als Geert Wilders aan de macht komt, gaan alle Moslims uitgeroeid worden <--> Als Geert Wilders aan de macht komt, hoop ik dat hij alle moslims uit roeit
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2011, 08:39   #11
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Hij zegt volgens mij niet dat ze uitgeroeid moeten worden, maar hij zegt enkel dat het gaat gebeuren.

Voorbeeld:

Als Geert Wilders aan de macht komt, gaan alle Moslims uitgeroeid worden <--> Als Geert Wilders aan de macht komt, hoop ik dat hij alle moslims uit roeit
hij noemt één bepaald ras/religie duidelijk 'superieur' , sinds dat in mein kampf heeft gestaan is dat 100% onversneden racisme geworden...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2011, 09:10   #12
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Fijn dat je ook even uitlegt waar dat boek over gaat Dewanand. Niet iedereen heeft zich verdiept in de oorsprong van dat gedeelte van de Indiërs die nauwer verwant zijn aan blanken dan aan Aziaten, of in de ideeën van bijvoorbeeld Hitler dat de ariërs blond haar en blauwe ogen hadden. Alleen hoofdstuktitels plaatsen maakt je verhaal er absoluut niet duidelijker op. Bovendien bestond het hindoeïsme niet tijdens de alleroudste beschavingen, die overigens in het Midden-Oosten ontstonden. Alles wat de Indiërs ooit hebben gedaan voor de beschaving was de nul toevoegen aan het numerieke stelsel van de Japanners en Chinezen. Oké, eerlijk is eerlijk, daarmee komen ze misschien wel verder dan Europeanen, maar om er nou over te gaan lopen opscheppen is dan ook weer het andere uiterste.

Als ik een stenen beeld voor jouw deur was zou ik je offers niet eens meer opeten. Maar toch fijn dat je het weer over een andere boeg gooit nu je merkt dat we je blanke sperma verhaal niet slikken. [/en de sperma zelf ook niet]
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2011, 09:27   #13
bgf324
Secretaris-Generaal VN
 
bgf324's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2008
Locatie: Rijks-Vlaanderen
Berichten: 21.712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Fijn dat je ook even uitlegt waar dat boek over gaat Dewanand. Niet iedereen heeft zich verdiept in de oorsprong van dat gedeelte van de Indiërs die nauwer verwant zijn aan blanken dan aan Aziaten, of in de ideeën van bijvoorbeeld Hitler dat de ariërs blond haar en blauwe ogen hadden. Alleen hoofdstuktitels plaatsen maakt je verhaal er absoluut niet duidelijker op. Bovendien bestond het hindoeïsme niet tijdens de alleroudste beschavingen, die overigens in het Midden-Oosten ontstonden. Alles wat de Indiërs ooit hebben gedaan voor de beschaving was de nul toevoegen aan het numerieke stelsel van de Japanners en Chinezen. Oké, eerlijk is eerlijk, daarmee komen ze misschien wel verder dan Europeanen, maar om er nou over te gaan lopen opscheppen is dan ook weer het andere uiterste.

Als ik een stenen beeld voor jouw deur was zou ik je offers niet eens meer opeten. Maar toch fijn dat je het weer over een andere boeg gooit nu je merkt dat we je blanke sperma verhaal niet slikken. [/en de sperma zelf ook niet]
Maar de ariër (Indo-Europeanen) is toch een geëvolueerde vorm van de Indiërs?
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2011, 12:05   #14
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Dewanand, Eberhard, Codfried, Harriechristus...

Wat hebben ze gemeen?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2011, 12:20   #15
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.585
Standaard raszuivere blanken uitroeien door assimilatie

namaste forum tigers,
hoop vragen. Mbt hindoe fundamentalisme kan je liever mijn tekst hierover op mijn site onderzoeken. Ik wil feitelijk een nieuwe religieuze stroming ontwikkelen binnen Sanathan Dharm en dat noem ik het dewanisme, zie mijn site voor info of google het eens. Is nog volop in onderzoek, zie mijn eerste boek hierover op site, Altecrea, de technische expansie van Krishna.

Over rassen:
Het nieuwste onderzoek naar ons DNA bewijst nu dat er slechts dertig genen zijn die coderen voor de uiterlijke kenmerken van een mens, en dit is dus wat men het zgn ras noemt. Er zijn ruim 30.000 genen, dus alle mensen zijn voor 99,9 procent genetisch identiek.
Vanuit het dewanisme gezien is ons lichaam slechts een stoffelijk omhulsel en dat lenen wij van Mother Earth via voedsel en water dat wij consumeren, en ons laat leven.
Een groot probleem van het menszijn is de identificatie met je stoffelijk omhulsel, dus dan noem je jezelf een Hindoestani, een blanke, een neger, een jood, een chinees, een mixras, enz.; dit is onze ziekte en nu is dit wel steeds sneller aan het veranderen. De dewanistische theorie over menselijke rassen is wel uiterst complex, omdat er in het dewanisme ook rekening wordt gehouden met technologische ontwikkelingen in de verre toekomst; denk aan synthetische hersenen (bioram implantaten), cyborg implantaten, Eugenetica engineering (genetische manipulatie om een beter mensenras te ontwikkelen), enz. Ik zie nu een internationale trend op onze planeet dat alle zuivere rassen steeds sneller worden weggezuiverd door rasvermengingen. Mijn verwachting en extrapolatie is nu dat alle raszuivere ongepigmenteerde Caucasiers in het jaar 2200 totaal weggezuiverd zullen zijn; blank, blond, blauwe ogen zal dus totaal weggezuiverd worden en uitsterven na het jaar 2200. Of dit goed is, is wel een totaal ander verhaal, omdat het altijd een verlies is van biodiversiteit als een specifiek ras of soort totaal uitsterft. In het klassieke Hindoeisme heeft alles immers een specifieke waarde en moet je niet streven om het totaal te vernietigen.

De dewanistische visie op rassen is dus uiterst complex en is nog in onderzoek. Feit is wel dat sommige rassen nu een evolutionaire voorsprong hebben, zie betoog hieronder.

Thema blanke Hindoes vind ik toch irrelevant, maar ok mensen zijn immers racisten en hindoestanen vind ik behoorlijk bekrompen en racistisch. Voor mij is het geen probleem als een blanke of neger besluit om Hindoeistische data te downloaden in zijn brein en om zo Hindoeistisch of Vedisch of dewanistisch te gaan leven of denken. Ik keur rassenhaat en fascisme ten strengste af en vind rassenvermenging eerder een verrijking dan een vervuiling, zie mijn boekje online: Voordelen blank houden Nederland.

Wij maken de toekomst zelf en wij als hele mensheid zijn hiervoor verantwoordelijk. In het dewanisme is een individuele actieve houding noodzakelijk en je moet leren om altijd te blijven handelen, met inachtname van de zuivere kennis uit Krishnaloka; door de tijdloze data uit de Bhagavad Gita, Veda's, Mahabharata enz te assimileren en te implementeren in je menselijk brein. Dit is nog in onderzoek, heeft te maken met de dewanistische constraints theorie.

Het hele verleden en geschiedenis van de mensheid is gewoon een bitter en droevig drama, en wij zijn verplicht om ervan te leren. Nu moeten wij verder want dat is onze eerste Dharmische plicht als mensheid. Wij moeten samen verder en ons bezinnen op onze plichten als intelligente wezens, ooit ontworpen door Altecrea. Kiezen voor leven is hierbij beter dan voor vernietiging, oorlog, genocide, dood of haat.

tot zover dit betoog, zie onder mijn nieuwste bewustwording mbt blanke west europeanen.

dewanand
hindoe fundamentalist, dewanistische stroming on Planet Earth.



namaste, zie hieronder een posting over mijn theoretisch onderzoek naar de ongelijkheid tussen mensen onderling en iets wat ik zo super interessant vindt, om mijn hersenmassa over te laten ratelen.

Een andere super interessante bewustwording van mij was dit feit:

op dit moment is het een hard feit dat het superieure, het beste, meest ontwikkelde en rijkste genetische materiaal (menselijke DNA pool global) feitelijk geconcentreerd is in West Europa. De statistische combinatie lang, intelligent, ontwikkeld, geleerd en rijk komt het meest voor in West Europa en dit zijn nu toevallig voor 90 procent blanke heteroseksuele mannen. Wat ik heel erg vind en een heel groot genetisch verlies vind voor de mensheid is dat juist deze populatie zich nu minimaal voortplant en internationaal het minste aantal vrouwen bevrucht, dus dit rijke en hoogkwalitatieve genetische materiaal kan over 30 jaar totaal verloren zijn; Als kriticus, wetenschapper, hindoe fundamentalist en niet blanke keur ik dit echt af en is het mijn wens dat men hier snel wat aan doet. Dus stem ik voor het verplicht bevruchten (natuurlijk he, zonder condoom) van 100 miljoen hindoemeisjes in India met het zaad van deze net genoemde populatie (lange, blanke, rijke, hoogontwikkelde) heteroseksuele mannen, puur om hun superieure genetische materiaal niet verloren te laten gaan voor de mensheid uit de toekomst.

dewanand
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2011, 12:23   #16
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Ben je een wetenschapper, Dewanand?
Wat heb je dan juist gestudeerd?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2011, 12:32   #17
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ben je een wetenschapper, Dewanand?
Wat heb je dan juist gestudeerd?
rassenleer
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2011, 12:35   #18
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.585
Standaard

mijn studie weten? zie interview in American Chronicle:

Today, Norm Goldman Publisher & Editor of Bookpleasures.com is pleased to have as our guest Dewanand. Dewanand is a Hindu writer and researcher who was born 1966 in Surinam and now lives in the Netherlands.

He studied mechanical engineering at the Delft University of Technology in the Netherlands and is the author of Holland: Paradise or Hell? and Koran: Forbid or Rewrite.

Good day Dewanand and thanks for participating in our interview.

http://www.americanchronicle.com/articles/view/238193
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2011, 12:41   #19
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Wat is dat: mechanical engineering?
Een bachelor, master, doctorandus?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 00:45   #20
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Dewanand, Eberhard, Codfried, Harriechristus...

Wat hebben ze gemeen?
Microwezentjes.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be