Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 oktober 2020, 05:58   #21
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.601
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Een propagandakanaal is uiteindelijk nog iets anders dan een forum met vragen, antwoorden, meningen.

Toen je het had over gecensureerde media dacht ik aan iets anders. Destijds nam ik al eens deel aan een discussie op het forum van de krant "De Standaard". Je post werd eerst gecontroleerd op ongewenste uitspraken, beleefdheid .... Dan pas werd die gepubliceerd. Op zich vond ik dat zo slecht nog niet. Het resultaat was dat je best twee keer nadacht vooraleer te posten.

fantastische discussies van 'henzelf met henzelf' gehad zekers?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2020, 08:01   #22
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Een propagandakanaal is uiteindelijk nog iets anders dan een forum met vragen, antwoorden, meningen.
Commerciële sociale netwerken zijn propaganda kanalen, net als openbare omroepen en prive omroepen. Bij die laatste is dat gewoon "erbij", bij die eerste is dat hun core business. Facebook en Twitter zijn propaganda instrumenten by design en het is het business model. Andere media zijn het maar in de mate dat hun financiering en privileges daarop gebaseerd zijn (zoals reclame of openbare fondsen), of waar de benoemingen van interessante postjes aan vasthangt.


Citaat:
Toen je het had over gecensureerde media dacht ik aan iets anders. Destijds nam ik al eens deel aan een discussie op het forum van de krant "De Standaard". Je post werd eerst gecontroleerd op ongewenste uitspraken, beleefdheid .... Dan pas werd die gepubliceerd. Op zich vond ik dat zo slecht nog niet. Het resultaat was dat je best twee keer nadacht vooraleer te posten.
Het probleem zou kunnen zijn dat men "meneer doktoor tegenspreken" als onbeleefd zou kunnen beschouwen.

Ik zou meer vertrouwen hebben in de moderatie hier, om gewoon de grofheden weg te halen als die echt de spuigaten uit lopen dan in de eerlijkheid van twitterkanalen om lastige meningen niet te censureren.

Men zou naar blockchain achtige toestanden moeten gaan om zeker te zijn dat er geen lastige meningen verwijderd worden en dat er geen Sybil accounts zijn in grote getallen.

Laatst gewijzigd door patrickve : 2 oktober 2020 om 08:04.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2020, 09:10   #23
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Ik zou eerder de vraag stellen welke gast hier zou willen op ingaan.
Dries.
Tinne V.
Annemans.
Het kalfveau.
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2020, 09:18   #24
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het probleem zou kunnen zijn dat men "meneer doktoor tegenspreken" als onbeleefd zou kunnen beschouwen.

Ik zou meer vertrouwen hebben in de moderatie hier, om gewoon de grofheden weg te halen als die echt de spuigaten uit lopen dan in de eerlijkheid van twitterkanalen om lastige meningen niet te censureren.

Men zou naar blockchain achtige toestanden moeten gaan om zeker te zijn dat er geen lastige meningen verwijderd worden en dat er geen Sybil accounts zijn in grote getallen.
Daar valt mee te leven.
Ik vrees echter voor een serieuze werklast 24/24 bij de moderatie.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be