Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 december 2020, 12:16   #981
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
NAVO= US-run global intervention force.
doel: protecting crucial infrastructure of the earths energy resources.
Het heeft dezelfde doelen ongeveer als de VS regering, strategische en economische redenen dus.

Het zijn toevallig moslim landen waar grote hoeveelheden olie te vinden zijn.
S.A , De Emiraten en de buren hebben ook olie, en veel,,,,waarom worden die dan niet gebombardeerd???? Dat zijn toch heel fanatieke moslimlanden mijn gedacht???
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2020, 12:29   #982
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
De Franse regering gaat de strijd aanbinden ivm de moslimextremisten !!
Deze wetgeving hieromtrend wordt uitgebreid met strengere straffen !!
https://www.ad.nl/buitenland/nieuwe-...ndoen~a849557e
Ik ben 100% zeker, dat moesten we weten wat en op welke manier er over ons , ons land, en onze levenswijze in moskeeën gezegd worden dan was het morgen al revolutie. Ik begrijp niet dat Staatsveiligheid nog steeds niets daartegen gedaan heeft. Het is niet alleen duidelijk dat de integratie moeizaam verloopt, ze loopt zelfs achteruit. Het is niet normaal dat "achterkleinkinderen" van Marokkaanse of Turkse grootouders die hier al meer dan 50 jaar wonen "onder elkaar op straat Farsi of Berber of Turks spreken";;;;;;;;Dat geeft mij een koude rilling over mijn rug. Beseffen we echt niet dat we binnen max 20 jaar gaan moeten vechten om ons land en cultuur te behouden. Als ik het gedrag op straat van "onze" jeugd zie, en vergelijk met het straatgedrag van de Allochtone jeugd dan is het duidelijk wie het onderspit gaat delven. Ik heb mijn kleinkinderen de raad gegeven om zo snel mogelijk dit land te verlaten, hier is voor een niet-moslim geen toekomst meer.

Laatst gewijzigd door TREBRON : 10 december 2020 om 12:31.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2020, 14:28   #983
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.764
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
S.A , De Emiraten en de buren hebben ook olie, en veel,,,,waarom worden die dan niet gebombardeerd???? Dat zijn toch heel fanatieke moslimlanden mijn gedacht???
Omdat die landen keurig met de VS samenwerken en doen wat zij willen .
Onafhankelijke staten met olie zijn het probleem.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2020, 14:34   #984
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Omdat die landen keurig met de VS samenwerken en doen wat zij willen .
Onafhankelijke staten met olie zijn het probleem.
neen, de fascistoïde ideologie islam genaamd, is het probleem.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2020, 15:33   #985
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.764
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Ik ben 100% zeker, dat moesten we weten wat en op welke manier er over ons , ons land, en onze levenswijze in moskeeën gezegd worden dan was het morgen al revolutie. Ik begrijp niet dat Staatsveiligheid nog steeds niets daartegen gedaan heeft. Het is niet alleen duidelijk dat de integratie moeizaam verloopt, ze loopt zelfs achteruit. Het is niet normaal dat "achterkleinkinderen" van Marokkaanse of Turkse grootouders die hier al meer dan 50 jaar wonen "onder elkaar op straat Farsi of Berber of Turks spreken";;;;;;;;Dat geeft mij een koude rilling over mijn rug. Beseffen we echt niet dat we binnen max 20 jaar gaan moeten vechten om ons land en cultuur te behouden. Als ik het gedrag op straat van "onze" jeugd zie, en vergelijk met het straatgedrag van de Allochtone jeugd dan is het duidelijk wie het onderspit gaat delven. Ik heb mijn kleinkinderen de raad gegeven om zo snel mogelijk dit land te verlaten, hier is voor een niet-moslim geen toekomst meer.
Dat grootouders nog Turks spreken is niet zo vreemd toch?
Zo lang wij hier voorstander zijn van vergaande interventies in de moslimwereld zullen we hier tegenstand ervaren van moslims hier .

Ik wil niet meer islamieten hier . Maar als warm voorstander van een veilig Europa ben ik tegen het idee dat het grootste probleem de islam zelf is.. TREBRON, kijk deze korte video eens
https://www.youtube.com/watch?v=ieCC...FC0F13&index=4
Dit ter verduidelijking van mijn standpunt.
Voor Europa gaat dit ook op
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2020, 16:29   #986
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Dat grootouders en ouders nog Turks spreken is inderdaad heel normaal. Helemaal niet normaal is dat die kleinkinderen daarvan als 6/7 jarige naar het eerste leerjaar gaan en geen gebenedijd woord Nederlands verstaan. In sommige scholen maken die meer dan 60% tot zelfs 75% van de klas uit. Daar moet dan een leerkracht enorm veel van zijn tijd insteken die hij dan niet kan besteden aan de Vlaamse en Vlaamssprekende (meestal Congolezen of Oostblokkers) kinderen. Op steun van de ouders moet je op de oudervergadering niet rekenen want als sommigen geen tolk vinden komen ze zelfs niet. Riskeer echter niet van ze niet te laten overgaan want dan heb je pas de boter gegeten, dan krijg je de hele stam in uw klas en die er soms zelfs niet voor terugdeinst om geweld te gebruiken om hun gram te halen... Later hoor je dan op het nieuws dat de niveau in de scholen zakt en word er natuurlijk naar de leerkracht gekeken. Blijkbaar is er bij de moslimbevolking geen interesse meer om nog de taal te leren noch zich te integreren omdat ze weten dat er binnen afzienbare tijd toch geen behoefte meer gaat aan zijn.
Feit is dat wij hier in onze school 14 nationaliteiten en enkele verschillende godsdiensten hebben en dat we alleen met één groep gedurig ambras hebben . De moslims uit die verschillende groepen.
M.A.W Moslims staan voor ambras omdat ze overal waar ge ze tegenkomt hun visie willen opdringen, desnoods met geweld.
Daarmee denk ik dat ik mijn visie duidelijk gemaakt heb en sluit ik dit zinloze topic af.

Laatst gewijzigd door TREBRON : 10 december 2020 om 16:39.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2020, 17:17   #987
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.764
Standaard

Het draait er hier alleen om uw visie duidelijk te maken??

U past uw lokale situatie op heel de wereld toe . Als u de instroom van islamieten wilt beperken moet u toch echt ook naar andere zaken kijken.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”

Laatst gewijzigd door atmosphere : 10 december 2020 om 17:25.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2020, 21:17   #988
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het draait er hier alleen om uw visie duidelijk te maken??

U past uw lokale situatie op heel de wereld toe . Als u de instroom van islamieten wilt beperken moet u toch echt ook naar andere zaken kijken.
Welke andere zaken bedoel je ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2020, 02:46   #989
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
neen, de fascistoïde ideologie islam genaamd, is het probleem.
Inderdaad !

Moslim valt twee agenten aan met een mes terwijl hij 'Allah Akbar'' roept.

https://www.redactie24.be/misdaad-bu...edium=facebook

Laatst gewijzigd door daiwa : 11 december 2020 om 02:48.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2020, 16:51   #990
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Waarom hebben wij hier zo niemand????
De Eerste Minister van Australië Mevr. Gillard herhaalt:
Australië zegt NEE voor de 2e keer!
Ze "heeft lef", deze eerste minister.

Deze vrouw moet worden voorgedragen voor de Nobelprijs voor moed.
Nooit zijn woorden zo treffend uitgesproken!
De gevolgen kunnen buitengewoon zijn.
Ze was niet bang om een duidelijk standpunt in te nemen, waarschijnlijk met gevaar voor eigen leven.
Moslims die willen leven onder de islamitische sharia worden gevraagd om Australië te verlaten.

De regering heeft zich gericht naar extremistische groeperingen om terroristische aanslagen te voorkomen.
Mevr. Gillard maakte ook sommige Australische moslims boos toen ze zei dat ze spionageorganisaties
opgericht had die moskeeën op Australische bodem controleren.

IMMIGRANTEN, MOETEN ZICH AANPASSEN.
Je heb het te nemen of te laten.
Ik ben het moe dat wij ons zorgen moeten maken of we bepaalde individuen of hun cultuur beledigen.

Onze cultuur heeft zich ontwikkeld in de loop van twee eeuwen, na zoveel strijd, beproevingen en overwinningen
van miljoenen mannen en vrouwen die vrijheid hebben afgedwongen.

Wij spreken Engels en niet Spaans, Libanees, Arabisch, Chinees, Japans, Russisch of enige andere taal.
Dus, als je deel wilt uitmaken van onze samenleving: LEER ONZE TAAL!

Wij accepteren uw overtuigingen zonder vragen te stellen.
Het enige wat wij vragen is dat u de onze respecteert en dat u vreedzaam en in harmonie met ons leeft.
Dit is ONS LAND, ONZE AARDE, EN ONZE LEVENSSTIJL en we geven je de kans om ervan mee te genieten.
Maar vanaf het moment dat je begint te klagen, kreunen en mopperen over onze vlag, onze inzet,
onze christelijke geloofsovertuiging of onze levensstijl, moedig ik u sterk aan om gebruik te maken
van een andere grote Australische vrijheid, namelijk "HET RECHT OM TE VERTREKKEN"

Als je hier niet gelukkig bent, vertrek dan!
We hebben je niet gedwongen om te komen!
Je bent uit eigen beweging naar hier gekomen, dus accepteer het land dat je accepteerde, net zoals het is!

Misschien, als we deze toespraak verspreiden naar alle landen met dezelfde problemen met zijn immigranten,
zullen we allen de moed hebben om onze stemmen te laten horen en dezelfde waarheid te verkondigen!
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2020, 16:57   #991
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Waarom hebben wij hier zo niemand????
De Eerste Minister van Australië Mevr. Gillard herhaalt:
Australië zegt NEE voor de 2e keer!
Ze "heeft lef", deze eerste minister.

Deze vrouw moet worden voorgedragen voor de Nobelprijs voor moed.
Nooit zijn woorden zo treffend uitgesproken!
De gevolgen kunnen buitengewoon zijn.
Ze was niet bang om een duidelijk standpunt in te nemen, waarschijnlijk met gevaar voor eigen leven.
Moslims die willen leven onder de islamitische sharia worden gevraagd om Australië te verlaten.

De regering heeft zich gericht naar extremistische groeperingen om terroristische aanslagen te voorkomen.
Mevr. Gillard maakte ook sommige Australische moslims boos toen ze zei dat ze spionageorganisaties
opgericht had die moskeeën op Australische bodem controleren.

IMMIGRANTEN, MOETEN ZICH AANPASSEN.
Je heb het te nemen of te laten.
Ik ben het moe dat wij ons zorgen moeten maken of we bepaalde individuen of hun cultuur beledigen.

Onze cultuur heeft zich ontwikkeld in de loop van twee eeuwen, na zoveel strijd, beproevingen en overwinningen
van miljoenen mannen en vrouwen die vrijheid hebben afgedwongen.

Wij spreken Engels en niet Spaans, Libanees, Arabisch, Chinees, Japans, Russisch of enige andere taal.
Dus, als je deel wilt uitmaken van onze samenleving: LEER ONZE TAAL!

Wij accepteren uw overtuigingen zonder vragen te stellen.
Het enige wat wij vragen is dat u de onze respecteert en dat u vreedzaam en in harmonie met ons leeft.
Dit is ONS LAND, ONZE AARDE, EN ONZE LEVENSSTIJL en we geven je de kans om ervan mee te genieten.
Maar vanaf het moment dat je begint te klagen, kreunen en mopperen over onze vlag, onze inzet,
onze christelijke geloofsovertuiging of onze levensstijl, moedig ik u sterk aan om gebruik te maken
van een andere grote Australische vrijheid, namelijk "HET RECHT OM TE VERTREKKEN"

Als je hier niet gelukkig bent, vertrek dan!
We hebben je niet gedwongen om te komen!
Je bent uit eigen beweging naar hier gekomen, dus accepteer het land dat je accepteerde, net zoals het is!

Misschien, als we deze toespraak verspreiden naar alle landen met dezelfde problemen met zijn immigranten,
zullen we allen de moed hebben om onze stemmen te laten horen en dezelfde waarheid te verkondigen!
Het kan niet beter gezegd worden !
Een vrouw uit de duizend !!!
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2020, 22:38   #992
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.764
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Inderdaad !

Moslim valt twee agenten aan met een mes terwijl hij 'Allah Akbar'' roept.

https://www.redactie24.be/misdaad-bu...edium=facebook
Weer in Frankrijk, zoals ik al voorspelde.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2020, 22:51   #993
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.764
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Welke andere zaken bedoel je ?
De redenen van de stroom vluchtelingen die hier heen komen.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2020, 14:19   #994
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.373
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Weer in Frankrijk, zoals ik al voorspelde.
Hier is dat met moeite een fait divers.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2020, 09:45   #995
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
De redenen van de stroom vluchtelingen die hier heen komen.
Welke zijn de ECHTE redenen ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2020, 16:37   #996
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.373
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Welke zijn de ECHTE redenen ?
Ik zie er een paar.
  • De lokroep van de gouden wegen. Gebraden kiekes die recht in je bakkes vliegen.
  • De heilige strijd voor het ware geloof.


Effe opzij gaan staan omdat een stel bavianen het eigen land overhoop halen, dat kan ook door naar het buurland te gaan. Net zoals sommigen van onze voor-, overgroot- en grootouders deden.
Niet dat ze daar echt gewenst waren... Maar ze deden het toch maar, en terugkeren in grote hopen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2020, 16:43   #997
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Weer in Frankrijk, zoals ik al voorspelde.
Troost u, hier gebeurd dat ook dagelijks . Gewoonlijk door opgestookte jongeren, zoals vandaag weer een uitgelokte overval . Niet altijd met een mes maar met stenen en vuiligheid, geholpen door hun lieftallige ouders en buren die wij al 40-50 jaar de mond openhouden en onderdak geven. Wanneer gaat er eens iemand beslissen om die terug naar hun eigen huis in hun land van oorsprong te sturen???
Als ze het hier toch zo haten waarom bollen ze het dan niet zelf af???

Laatst gewijzigd door TREBRON : 13 december 2020 om 16:51.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2020, 17:11   #998
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
De redenen van de stroom vluchtelingen die hier heen komen.
Die reden is terug te voeren naar 1683 na het Beleg van Wenen die het einde van de Islamietische overheersing van Europa was. Toen zijn de Islamieten verslagen geweest en uit heel Europa weggejaagd.

Een Sultan of zoiets heeft toen gezegd dat ze Europa terug gingen veroveren , niet met wapens, maar via de buiken van hun vruchtbare vrouwen...
Blijkbaar gaat hun dat niet rap genoeg want ze beginnen met de eerste golf van geweld, zoals voorzien in het programma. "Zaai onrust en zorg voor onveiligheid, overbelast het systeem...". GOE BEZIG......

Laatst gewijzigd door TREBRON : 13 december 2020 om 17:11.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2020, 13:59   #999
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.764
Standaard

Ze staan allemaal onder het gezag van die sultan ?
Gelooft u die onzin zelf ook echt?
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2020, 14:03   #1000
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.764
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Troost u, hier gebeurd dat ook dagelijks . Gewoonlijk door opgestookte jongeren, zoals vandaag weer een uitgelokte overval . Niet altijd met een mes maar met stenen en vuiligheid, geholpen door hun lieftallige ouders en buren die wij al 40-50 jaar de mond openhouden en onderdak geven. Wanneer gaat er eens iemand beslissen om die terug naar hun eigen huis in hun land van oorsprong te sturen???
Als ze het hier toch zo haten waarom bollen ze het dan niet zelf af???
Een overval is geen aanslag !
U hebt alleen oog voor moslims die het hier slecht doen , de rest bestaat voor u niet eens.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be