Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 mei 2019, 23:02   #521
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Oei. Dat is nochtans het ultieme doel van een levend wezen. Onderwerpen of afmaken. Als enige overblijven, behalve voor het vee dat nog nuttig is voor U.
Pure vrijheid.
Back on topic: die kleurtjes komen ons niet afmaken, wegvagen, whatever.
De vergelijking met wat blanke kolonisten enz. destijds uitgespookt hebben gaat in deze niet op. Dat is haatpraat van VB & co om de bevolking tegen elkaar op te zetten. Verdeel & heers as usual.

Laatst gewijzigd door bembem : 23 mei 2019 om 23:11.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2019, 23:06   #522
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.926
Standaard

Turken of Marokkanen zouden ook niet graag hebben dat wij massaal in hun land zouden gaan wonen, hele stadswijken zouden overnemen, massaal kerken gaan bouwen en onze cultuur daar installeren.

Elk volk zijn eigen plek is veruit het beste.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 23 mei 2019 om 23:08.
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2019, 23:10   #523
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Turken of Marokkanen zouden ook niet graag hebben dat wij massaal in hun land zouden gaan wonen, hele stadswijken zouden overnemen, massaal kerken gaan bouwen en onze cultuur daar installeren.

Elk volk zijn eigen plek is veruit het beste.
Here we go
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2019, 23:15   #524
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.926
Standaard

Het grote verschil tussen het "diverse" Vlaanderen van NVA en het Vlaams Belang :

https://twitter.com/DVanLangenhove/s...94365376012288
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2019, 23:15   #525
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik betwijfel dat u ook maar iets afweet van racisme; of dat u uberhaupt te verduren kreeg wat ik inzake heb mogen verduren. Dus hou uw klep maar white suprematist.
Zou het kunnen dat wat u moest "verduren" , eerder veroorzaakt werd door uw eigen stupiede gedrag dan wel door uw hoogstpersoonlijke interpretatie van racisme? Uw racistische klep mag ook dicht
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2019, 23:21   #526
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik betwijfel dat u ook maar iets afweet van racisme; of dat u uberhaupt te verduren kreeg wat ik inzake heb mogen verduren. Dus hou uw klep maar white suprematist.
Vertel eens.

Met de pikante details en alles he.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2019, 23:26   #527
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Zou het kunnen dat wat u moest "verduren" , eerder veroorzaakt werd door uw eigen stupiede gedrag dan wel door uw hoogstpersoonlijke interpretatie van racisme? Uw racistische klep mag ook dicht
Ah bon? Op de bus stappen en een stel pubers dat "Chinees!" begint te roepen, is 'mijn eigen stupiede gedrag'. Yeah right.

Op een nieuwe school aankomen en op de speelplaats of in de refter luid "Chiiiiinees!" toegeworpen krijgen -door wederom groepje(s) blanke pubers -die je net als die v op de bus voor de eerste keer ziet/v toeten noch haren kent, is mijn eigen stupiede gedrag zeker.

Het valt in ieder geval op dat ze de blanke medeleerlingen/bus gebruiksters met rust lieten.

Voor zover 'mijn eigen hoogstpersoonlijke interpretatie'.

U kunt uw gore rabiate racistische opmerkingen aangaande mijn persoon steken waar ik het denk. U bent geen kleurling en zal dus ook nooit aan den lijve ondervinden hoe bepaalde mede-racisten die behandelen. Het is niet omdat u zelf uw racisme vooral tot dit forum & het stemhokje beperkt dat anderen ih dagelijkse leven/in de omgang met 'kleurlingen' geen uiting geven aan hun wat u noemt 'hoogstpersoonlijke interpretaties van hoe men een ander -die er een beetje anders 'uitziet', dient-mag behandelen.

Laatst gewijzigd door bembem : 23 mei 2019 om 23:44.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2019, 05:48   #528
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Back on topic: die kleurtjes komen ons niet afmaken, wegvagen, whatever.
Gewoon aanwezig zijn is al "overnemen" he. Overnemen gaat niet enkel met geweld, ook gewoon met aantallen. Dat merk je in de natuur ook. Als je ergens een nieuwe diersoort in een milieu loslaat, dat dezelfde niche inneemt als een bestaand dier, en dat nieuwe beest plant zich beter voort, dan verdwijnt het eerder bestaande dier na een tijdje. Ook al heeft dat nieuwe dier dat bestaande nooit opgegeten of zo. Die heeft gewoon alle plaats ingepakt.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Lessepsiaanse_migratie
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2019, 06:01   #529
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Het probleem van illegale immigratie is nochtans vrij eenvoudig op te lossen, in afwachting van "open grenzen, open blaffers".

De procedure is heel eenvoudig:
- wie een asiel aanvraag wil doen of
- wie op het grondgebied vastgesteld wordt van geen papieren te hebben (via "razzia's" of andere vormen van controle,

krijgt een explosiefhalsband aangedaan. De eerste categorie doet dat vrijwillig, dat hoort bij het opstarten van de aanvraagsprocedure, de tweede krijgt dat dwangmatig.

Die halsband is zo gemaakt dat die ontploft (en dus de drager ervan onthoofdt) na een zekere tijd, zeg, 2 maanden of zo, of als men probeert van die los te maken.

Voor de asielaanvrager is dat de tijd, nodig om de procedure af te handelen. Als hij zijn asiel krijgt, krijgt hij zijn papieren, en een code die de halsband veilig laat verwijderen.
Als hij zijn asiel niet krijgt, krijgt hij een uitwijzingsbrief, en een code die de halsband nog 2 of 3 weken langer laat wachten. Hij moet zich nu binnen de 2 of 3 weken aanbieden aan de ambassade in het land waar hij teruggestuurd wordt, waar hij de code zal krijgen die de halsband losmaakt.

Voor de andere opgepakte, geldt enkel maar de tweede procedure van uitwijzing, die kan geen legaal asiel meer vragen vermits hij geprobeerd heeft van illegaal aanwezig te zijn.

Merk op dat er geen gedwongen vluchten of zo moeten zijn: die vent met een halsband moet gewoon maar zelf zorgen dat hij op tijd in de ambassade is, op eigen kosten en reismiddelen.

De halsbanden die losgemaakt worden, kunnen na ontsmetting hergebruikt worden.

Laatst gewijzigd door patrickve : 24 mei 2019 om 06:18.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2019, 06:03   #530
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ah bon? Op de bus stappen en een stel pubers dat "Chinees!" begint te roepen, is 'mijn eigen stupiede gedrag'. Yeah right.

Op een nieuwe school aankomen en op de speelplaats of in de refter luid "Chiiiiinees!" toegeworpen krijgen -door wederom groepje(s) blanke pubers -die je net als die v op de bus voor de eerste keer ziet/v toeten noch haren kent, is mijn eigen stupiede gedrag zeker.

Het valt in ieder geval op dat ze de blanke medeleerlingen/bus gebruiksters met rust lieten.

Voor zover 'mijn eigen hoogstpersoonlijke interpretatie'.

U kunt uw gore rabiate racistische opmerkingen aangaande mijn persoon steken waar ik het denk. U bent geen kleurling en zal dus ook nooit aan den lijve ondervinden hoe bepaalde mede-racisten die behandelen. Het is niet omdat u zelf uw racisme vooral tot dit forum & het stemhokje beperkt dat anderen ih dagelijkse leven/in de omgang met 'kleurlingen' geen uiting geven aan hun wat u noemt 'hoogstpersoonlijke interpretaties van hoe men een ander -die er een beetje anders 'uitziet', dient-mag behandelen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2019, 06:18   #531
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Sinds het aantreden van de regering-Michel zijn er 500.000 migranten in België aangekomen.[/url]

Factcheck: 500.000 migranten in ons land in 5 jaar tijd, klopt dat?

Of het allemaal waar is dat laat ik nog in de midden maar je ziet het 'migratieprobleem' de laatste tijden toch meer- en meer uit zijn voegen barsten.

Michel schafte naar voorbeeld van een Duitse?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2019, 07:14   #532
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Gewoon aanwezig zijn is al "overnemen" he. Overnemen gaat niet enkel met geweld, ook gewoon met aantallen. Dat merk je in de natuur ook. Als je ergens een nieuwe diersoort in een milieu loslaat, dat dezelfde niche inneemt als een bestaand dier, en dat nieuwe beest plant zich beter voort, dan verdwijnt het eerder bestaande dier na een tijdje. Ook al heeft dat nieuwe dier dat bestaande nooit opgegeten of zo. Die heeft gewoon alle plaats ingepakt.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Lessepsiaanse_migratie
I understand, maar wat met bvb de Afro-Americans, de Mexicanen & andere van oorsprong Latino's in de VS... nemen die soms "de boel over" (zoals menig KKK-clan member meent).

Ik denk toch dat men het in deze het niet over de jungle dient te hebben; de globalisering neemt nu eenmaal toe, migratie is altijd van alle tijden geweest. Daarmee beweer ik natuurlijk niet dat inpalming mits geweld -zoals de kolonialisten & co- in mijn ogen ok is. Maar zoals men nu migratie kent, vind ik I repeat niet dat dit enig probleem vormt voor de zogenaamde 'aboriginals'. Het is nu ook niet dat die veel kweken, dus import van elders is feitelijk een logisch gevolg wilt men zoals ze zeggen 'de pensioentjes' in stand houden.

Laatst gewijzigd door bembem : 24 mei 2019 om 07:16.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2019, 07:33   #533
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ah bon? Op de bus stappen en een stel pubers dat "Chinees!" begint te roepen, is 'mijn eigen stupiede gedrag'. Yeah right.

Op een nieuwe school aankomen en op de speelplaats of in de refter luid "Chiiiiinees!" toegeworpen krijgen -door wederom groepje(s) blanke pubers -die je net als die v op de bus voor de eerste keer ziet/v toeten noch haren kent, is mijn eigen stupiede gedrag zeker.

Het valt in ieder geval op dat ze de blanke medeleerlingen/bus gebruiksters met rust lieten.

Voor zover 'mijn eigen hoogstpersoonlijke interpretatie'.

U kunt uw gore rabiate racistische opmerkingen aangaande mijn persoon steken waar ik het denk. U bent geen kleurling en zal dus ook nooit aan den lijve ondervinden hoe bepaalde mede-racisten die behandelen. Het is niet omdat u zelf uw racisme vooral tot dit forum & het stemhokje beperkt dat anderen ih dagelijkse leven/in de omgang met 'kleurlingen' geen uiting geven aan hun wat u noemt 'hoogstpersoonlijke interpretaties van hoe men een ander -die er een beetje anders 'uitziet', dient-mag behandelen.
en zo wordt een kale wel eens getrakteerd op 'kletskop'
een roodharige op 'vuile rosse'
een zwaarlijvig persoon op 'dikzak'

wat jij hier aanhaalt is onbeleefd, maar geen racisme. het is niet erger dan de andere onbeleefdheden.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2019, 07:42   #534
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
I understand, maar wat met bvb de Afro-Americans, de Mexicanen & andere van oorsprong Latino's in de VS... nemen die soms "de boel over" (zoals menig KKK-clan member meent).
Eh,.... ja. Kijk maar naar de invloed van het Spaans in de USA. Dat is nu bijna een tweede landstaal. Ook in de meer noordelijke staten.

Citaat:
Ik denk toch dat men het in deze het niet over de jungle dient te hebben; de globalisering neemt nu eenmaal toe, migratie is altijd van alle tijden geweest.
Migratie is goed als je het zelf doet, en slecht als je het ondergaat. Migratie is gewoon maar een van de strijdmiddelen die we allemaal tegen elkaar gebruiken.

Migratie is goed als je zelf andere gebieden binnenvalt en overneemt, en de lokale bevolking uitroeit. Migratie is slecht als anderen binnenvallen en bij U de boel overnemen.

Laatst gewijzigd door patrickve : 24 mei 2019 om 07:42.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2019, 08:00   #535
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Eh,.... ja. Kijk maar naar de invloed van het Spaans in de USA. Dat is nu bijna een tweede landstaal. Ook in de meer noordelijke staten.

Migratie is goed als je het zelf doet, en slecht als je het ondergaat. Migratie is gewoon maar een van de strijdmiddelen die we allemaal tegen elkaar gebruiken.

Migratie is goed als je zelf andere gebieden binnenvalt en overneemt, en de lokale bevolking uitroeit. Migratie is slecht als anderen binnenvallen en bij U de boel overnemen.
Niet overdrijven hé, die kleurtjes werden gewoon 'nieuwe Amerikanen'
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2019, 08:02   #536
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
en zo wordt een kale wel eens getrakteerd op 'kletskop'
een roodharige op 'vuile rosse'
een zwaarlijvig persoon op 'dikzak'

wat jij hier aanhaalt is onbeleefd, maar geen racisme. het is niet erger dan de andere onbeleefdheden.
Dus het VB zit ih cordon omwille v 'onbeleefdheden'.

De Joden werden destijds uitgemoord omwille v 'onbeleefdheden'.

()

Ok genoteerd.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2019, 08:07   #537
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Niet overdrijven hé, die kleurtjes werden gewoon 'nieuwe Amerikanen'
En wat waren de oorspronkelijke Amerikanen?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2019, 08:17   #538
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.805
Standaard

Migratie is uiteraard een vorm van oorlogvoeren, zo hebben Moslims ook het Indische continent verover over een periode van 100 jaar en Europa het Amerikaanse en Australische continent.

Het is niet omdat Europa dit in zijn geschiedenis ook heeft gedaan dat we het nu maar lijdzaam moeten ondergaan, Spanje was vroeger een moslim land onder Ottomaans bewind, dat bewijst dat we het kunnen terugdraaien als we echt willen.

Leuk weetje, het Spaanse Olé is een verbastering van Allah.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2019, 08:40   #539
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Dus het VB zit ih cordon omwille v 'onbeleefdheden'.

De Joden werden destijds uitgemoord omwille v 'onbeleefdheden'.

()

Ok genoteerd.
nee, jij verwart gewoon scheldwoorden met racisme, vervolging en holocaust.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2019, 08:48   #540
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
nee, jij verwart gewoon scheldwoorden met racisme, vervolging en holocaust.
Ah bon.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be