Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 november 2021, 12:56   #41
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Blijft in uw kot.
Wie, de mannen of de vrouwen, of beiden ?
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2021, 13:51   #42
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
De problemen die ik (in deze) het meest wil aankaarten, is de poging tot moord door vergiftiging van onverlaten die vergif in de drankjes van de meisjes doen, om ze daarna te verkrachten.
Maar komt dit probleem (het feit dat men gedwongen is raar spul aan drankjes toe te voegen) niet grotendeels omdat meisjes zich niet laten verkrachten ? Geef toe dat mochten ze zich gemakkelijker laten verkrachten, het niet nodig zou zijn om zulke spullen te gebruiken he. Het is vanwege de houding van die meisjes dat dat spul gebruikt wordt. Kortom, zij zijn een gevaar voor de volksgezondheid met hun houding, die jongedames.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2021, 14:25   #43
metten
Parlementslid
 
metten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juli 2006
Berichten: 1.779
Standaard

Mannen mogen niet meer fluiten, stiekem in het gewaagd decoletté gluren, maar wat hoor ik in het vrt-programma 'Iedereen Beroemd' een juffrouwke zeggen ivm een kotgenoot?

"Ik ken die jongen al van in het middelbaar. Als hij ging basketballen ging ik met vriendinnen kijken om zijn 'sixpack' te bewonderen."
Als vrouwen gluren mag het blijkbaar wel!
__________________
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat."
Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944)
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.

Laatst gewijzigd door metten : 24 november 2021 om 14:27.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2021, 14:42   #44
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.400
Standaard

Ik herinner me nog in Scheveningen een passerende woke-vrouw 'viezerik' in mijn oor fluisteren omdat ze meende dat ik een schaarsgeklede vrouw te veel heb begluurd. Dat is 'post-calvinisme' in praktijk (vingerwijzen). Trek me dat weinig aan en vind het zelfs grappig. Vaak zijn die verwijten gebaseerd op wanen (vaak moet ik ook in mijn hoofd krabben omdat ik geen idee heeft wat de trigger nu is, maar nog steeds zeldzaam hoor). In een badplaats als Scheveningen is in iedere richting waar je kijkt wel vrouwelijke schoon te zien.

Zelf kan ik iedere Vlaming aanraden Nederland vaak te bezoeken. Het leert je dat onze cultuur ook troeven heeft naast duidelijke gebreken. Pas op, ik denk ook niet meteen minder over Nederland hierdoor. Ik vind nog steeds dat we elkaar perfect aanvullen.

Sowieso was de wereld vroeger toch beter, althans voor blanke hetero cismannen.

Laatst gewijzigd door Weyland : 24 november 2021 om 14:51.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2021, 14:48   #45
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Wie, de mannen of de vrouwen, of beiden ?
Het is simpelweg geen tijd meer om uit te gaan in wijken zoals de Gentse overpoort. Laat staan van daar ‘s nachts dronken een hele tocht terug te maken.
Ook mannen worden overvallen en dergelijke.
Deze politiek heeft ons land terug zo onveilig als tijdens wereldoorlogen gemaakt. Doen de misdadigers u niet dood, komt beleid wel links en rechts proberen.
Om van te ra-di-ca-li-se-ren }-)
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 24 november 2021 om 14:49.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2021, 14:51   #46
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Jamaar, er zijn culturen waarbij kledij zeer belangrijk is als het aankomt op de bescherming van vrouwen.
Die moeten de eigenheid toch kunnen bewaren in deze multiculturele samenleving?

Maar mijn mening is duidelijk. Zelfs al loopt een vrouw(en) rond in de meest sexy outfit , waarbij de hormonen gaan razen, dan nog houdt een man het in de broek tot het duidelijk is dat de dame(s) duidelijk akkoord gaan met de voorstellen.

Langs de andere kant, hoe mag een man zijn appreciatie nog kenbaar maken?
Blatant op de vrouw af vragen "neuken" is al goed om de tegenpartij te laten ontsteken in feministische woede.
Gefrustreerd dat je bij teveel dames al te vlug in de friend-zone terecht komt?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2021, 21:40   #47
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 62.786
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Gefrustreerd dat je bij teveel dames al te vlug in de friend-zone terecht komt?
Nope. Ik heb een belofte gemaakt, 21 jaar geleden, en ik hou me daaraan.

Dat heeft wel het eigenaardige effect dat de aanbiedingen nu meer voorkomen dan de kansen toen ik nog vrijgezel was.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be