Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 januari 2003, 19:51   #1
S.
Minister
 
S.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Berichten: 3.790
Standaard

Stel: het Blok komt aan de macht. Wat zouden alle Vlaams Blokkers doen nu zij de multiculturele maatschappij rustig achter zich kunnen laten? Hoe gaat het vreemdelingenbeleid er uit zien?
__________________
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen.
Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA.
6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen».
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2003, 20:19   #2
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
Stel: het Blok komt aan de macht. Wat zouden alle Vlaams Blokkers doen nu zij de multiculturele maatschappij rustig achter zich kunnen laten? Hoe gaat het vreemdelingenbeleid er uit zien?
Als het blok aan de macht zou komen zou ze enkel een deel zijn van een coalitie. Zij zou moeten plooien om de zo fel begeerde macht te kunnen behouden.
Zij zou al heel snel een partij worden zoals alle anderen en er zou niet veel anders gebeuren dan wat er nu ook al gebeurt.
Hun programma wordt immers noodgedwongen al beetje bij beetje uitgevoerd zonder hen.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2003, 20:25   #3
S.
Minister
 
S.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Berichten: 3.790
Standaard

Ja, maar als ze de absolute meerderheid zouden halen op de een of andere manier; welke maatregelen zouden zij dan treffen? Blokkers hebben vaak zeer harde kritiek op de multiculturele samenleving, maar wat zouden zij doen als ze aan de macht zijn? Wat is hun alternatief op die multiculturele samenleving? Hoe gaan zij ervoor zorgen dat het in Vlaanderen beter wordt? Wat gaan zij doen om problemen met allochtonen op te lossen?
__________________
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen.
Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA.
6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen».
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2003, 20:29   #4
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
Ja, maar als ze de absolute meerderheid zouden halen op de een of andere manier; welke maatregelen zouden zij dan treffen? Blokkers hebben vaak zeer harde kritiek op de multiculturele samenleving, maar wat zouden zij doen als ze aan de macht zijn? Wat is hun alternatief op die multiculturele samenleving? Hoe gaan zij ervoor zorgen dat het in Vlaanderen beter wordt? Wat gaan zij doen om problemen met allochtonen op te lossen?
Ik reken erop dat ze het cordon opheffen voor ze die meerderheid halen. Macht corrumpeert immers ALTIJD en absolute macht corrumpeert absoluut.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2003, 20:36   #5
S.
Minister
 
S.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Berichten: 3.790
Standaard

Zucht

Het is meer een hypothetische denkoefening. We gaan toch niet doen zoals Dehaene zeker die elke lastige vraag afwimpelde met de woorden 'dat is een hypothetische vraag, daar antwoord ik niet op'?
__________________
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen.
Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA.
6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen».
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2003, 20:42   #6
Nom@d
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Berichten: 341
Standaard

als het blok aan de macht komt dan weet het niet hoe met die macht om te gaan, dan staan ze voor een dillema.
enerzijds de achterban die druk op hen zal zetten om nu eindelijk komaf te maken met de zo gehate vreemdelingen.
en anderzijds de mogelijkheid om uitgesloten te worden door de europese
unie die dan ook druk zal uitoefenen om zo snel mogelijk mee in de rij te lopen : denk maar aan oostenrijk
Nom@d is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2003, 20:44   #7
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Guy heeft gezegd dat het cordon blijft.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2003, 20:46   #8
Luddo
Minister
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: In de stille Kempen
Berichten: 3.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
Stel: het Blok komt aan de macht. Wat zouden alle Vlaams Blokkers doen nu zij de multiculturele maatschappij rustig achter zich kunnen laten? Hoe gaat het vreemdelingenbeleid er uit zien?
Als mijn kat een koe was dan kon ik ze melken!
__________________
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan!
Luddo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2003, 20:59   #9
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
Zucht

Het is meer een hypothetische denkoefening. We gaan toch niet doen zoals Dehaene zeker die elke lastige vraag afwimpelde met de woorden 'dat is een hypothetische vraag, daar antwoord ik niet op'?
Dehaene vond ook dat de problemen pas aangepakt dienden te worden als ze zich stelden...
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2003, 21:01   #10
Tjolder
Parlementslid
 
Tjolder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 oktober 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 1.521
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo
Als mijn kat een koe was dan kon ik ze melken!
Moest mijn tante kl*ten hebben dan was ze mijn oom.


Nee serieus :

1 Politiek asiel afschaffen (wordt toch massaal misbruikt)

2 Gezinshereniging ok maar dan in omgekeerde richting ( ook misbruikt)

3 Verplichte taallessen

4 Na een half jaar nog geen werk, verplicht les volgen. (Geen geld om niets te doen. Voor wat hoort wat )

Het zou al een goed begin zijn.
__________________
Vlaanderen onze thuis. ...

Tjolder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2003, 21:10   #11
S.
Minister
 
S.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Berichten: 3.790
Standaard

Mja, maar ik was vooral geïnteresseerd in het alternatief dat het Blok zou hebben voor een multiculturele samenleving.
__________________
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen.
Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA.
6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen».
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2003, 21:11   #12
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Guy heeft gezegd dat het cordon blijft.
Moest Guyken Michel en Di Rupo niet hebben om premier te kunnen blijven, hij zou ervoor met de duivel in zee gaan. Dus waarom niet met Dewinter?

Zoals Je-zus al aanhaalde: in Oostenrijk waren ze slimmer.

Laat ze meedoen en ze verliezen vanzelf hun macht. Behoudt dat contraproductieve cordon en ze blijven groeien vermits ze zich niet aan de macht hoeven te verbranden.

Het gaat hem de Belgische machthebbers trouwens niet écht om hun racistische standpunten maar om hun separatistische.
Maar ook d�*t zullen zijzelf, vroeg of laat, zonder hen doen.

Vlaanderen wordt niet onafhankelijk dankzij de Vlaams-nationalisten maar ondanks hen. 8)
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2003, 21:16   #13
crimineelke
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 29 december 2002
Berichten: 84
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Guy heeft gezegd dat het cordon blijft.
Het gaat hem de Belgische machthebbers trouwens niet écht om hun racistische standpunten maar om hun separatistische.
Juist, mocht het VB niet republikeins en separatistisch zijn, maar integendeel Belgicistisch en monarchistisch, het verzet ertegen zou veel veel kleiner zijn.
__________________
vlaanderen onafhankelijk!
crimineelke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2003, 21:55   #14
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Ik als vlaams blokker zijnde hoop dat ze dan de absolute macht hebben en dan allereerst de onafhankelijk van vlaanderen uitroepen.
Dat ze abortus terug strafbaar maken.
Dat ze de doodstraf terug invoeren.
Dat ze illigalen,en vreemde criminelen het land uit zetten .
Dan zou er al veel meer plek zijn in de gevangenis.
Dat ze nooit meer regulariseren en de mensen van vreemde afkomst die zich echt niet willen aanpassen terug naar land van herkomst sturen.
Uiteraard allemaal humaan.
Al wil ik uiteraard dat al wat het eigen volk uitvreet ook streng bestraffen.
Een harde aanpak en zero tolerantie voor iedereen die zich niet houd aan de regels.
En de normen en waarden zou het wel ten goede komen evenals voor vlaanderen en het vlaamse volk.
En mogelijkheid om uit de europese unie gegooid te worden, seg en dan .
Ik zou persoonlijk, (als we een referendum zouden gekregen hebben)toch nee gestemd hebben .
Al zouden we dan moeten samenwerken met een andere partij in de regering,ik ben ervan overtuigt dat het blok geen water in de wijn zou doen en haar ziel niet verkopen noch z'n aanhang teleurstellen.
In de pas lopen begot!
Denk je nu echt dat als ze het hier zo goed hadden gedaan (de gevestigde partijen) dat er dan een partij als het blok bestaan had of nodig geweest zijn ?!
Ze hebben er zelf voor gezorgd dat het zo ver gekomen is.
En nu maar kappen op het blok.
En inderdaad ze voeren het progamma van het blok al beetje bij beetje uit omdat ze onder druk staan van de vele aanhang die het blok verkrijgt ,en het groeit nog steeds met de dag .
Maar nooit zijn ze streng en consequent genoeg om echt door te zetten.(de gevestigde partijen .)
Ze geven het ook nooit toe dat de uitslag van het blok doorweegt op veel van hun beslissingen.
Anders was het hier nog vrije inkom voor vele duizenden meer dan nu het gevl is.
En luddo wie weet dat je je kat eer of morgen kunt melken!
Ik zie niet in wat voor ergs dat vlaams blok toch doet of gedaan heeft voor veel mensen.
Is het nu zo een schande om de puntjes eens op de i te zetten?
De problemen die de spuigaten uitlopen aan te kaarten ?
Niemand kan blijven volhouden dat alles op rolletjes loopt.
Niets is perfect en zal het ook nooit zijn , dat weet ik ook .
Mensen zijn nu eenmaal niet onfeilbaar en dat zal ook niet veranderen.
Maar we hopen en wachten, dat het maar niet te laat is om het tij nog te keren.
Want hoe het nu allemaal loopt daar zie ik geen goed oog in .
Laat dat vlaams blok regeren en dan pas kunnen tegenstanders wat dan ook zeggen indien er iets serieus fout loopt.
En nu zullen velen moord en brand schreeuwen en me verwijten voor alles wat schoon en lelijk is ,maar weet je wat ?!
Dit is mijn overtuiging ,mijn mening ,en niets wat wie dan ook zal zeggen kan dat veranderen!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2003, 22:01   #15
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
"U weet hoe homo's gemeenschap hebben? Het is een in se gewelddadige daad waarbij men iemand binnendringt langs een tegennatuurlijke weg. Mijn broer heeft deze dramatische ervaring verwerkt door ze goed te praten. Hij werd zelf homo. Ik vermoed dat de meesten homo worden doordat ze door homo's zijn misbruikt. Zo plant homofilie zich voort."
dixit Alexandra Colen
Wat een vreselijk onderschrift!

Wat een (en excuseer voor de harde woorden; het is niet van mijn gewoonte) achterlijk, wereldvreemd, middeleeuws klotewijf die Colen!

We zouden ze beter in een baan om de aarde schieten! Bah!
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2003, 22:02   #16
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
Mja, maar ik was vooral geïnteresseerd in het alternatief dat het Blok zou hebben voor een multiculturele samenleving.
Het Blok zal ook wel weten dat daar geen alternatief voor is.
De multiculturele maatschappij is al een feit. Dat terugdraaien gaat niet meer. Er hadden wel veel eerder maatregelen moeten genomen worden in verband met inburgering en taalkennis maar er is een aanzet. Wel alleen omdat er zo'n "hogen nood" ontstond, maar kom.

Stemrecht mag er enkel zijn voor degenen die Belg worden. De dubbele nationaliteit moet verdwijnen wegens discriminerend voor de Belgen. Vrouwonvriendelijkheid en antihomostandpunten moeten openlijk afgekeurd worden wegens niet in overeenstemming met onze normen en waarden. Verplichte uithuwelijking van kinderen moet zwaar gestraft worden. Partnerinvoer uit de thuislanden van nieuwe Belgen moet door gepaste maatregelen ontmoedigd worden. Er moet druk van overheidswege komen om de taal te leren. Een heel goede hulp hierbij is hen kabeltv in huis te doen halen opdat de kinderen met de taal en gewoonten van hun gastland vertrouwd geraken. Ouders moeten verplicht worden hun kinderen niet alleen naar school te sturen maar ook om hen te stimuleren een diploma te behalen. Ze moeten extra gemotiveerd worden om naar de oudervergaderingen te komen opdat ze ook weten wat er precies schort en wat ze eraan kunnen (helpen) doen. Om aan werk te geraken is immers een diploma nodig. En om aan een diploma te geraken moet je de taal beheersen. Heb je werk dan veroorzaak je minder of geen problemen en wordt je vanzelf beter aanvaard in de maatschappij.
Als dat allemaal gebeurt zie ik geen reden om nog tegen de multimaatschappij te pruttelen.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2003, 10:28   #17
S.
Minister
 
S.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Berichten: 3.790
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Dat ze nooit meer regulariseren en de mensen van vreemde afkomst die zich echt niet willen aanpassen terug naar land van herkomst sturen.
Dit topic staat er nu toch al een tijdje. Het is dan ook triestig dat maar één iemand gezegd heeft wat het Blok gaat doen tegen de multiculturele maatschappij als ze het voor het zeggen gaan hebben. En dan nog moest ik in de post zelf gaan zoeken naar het weinigzeggende zinnetje dat een einde moet maken aan de multiculturele maatschappij. 'Mensen die zich echt niet willen aanpassen moeten terug' dus. Ok, maar wat bedoelt U met aanpassen? Het Blok wil geen multiculturele maatschappij dus moet ik daaruit afleiden dat deze mensen gans hun cultuur moeten opgeven, ook de zaken die volgens de wet nu wel kunnen? Wat met de godsdienst? Gaat Uw zinnetje echt een einde maken aan de multiculturele maatschappij?

Ik vind dat Blokkers weinig te zeggen hebben als het erop aankomt om een alternatief te bieden...
__________________
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen.
Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA.
6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen».
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2003, 10:41   #18
Dosz
Vreemdeling
 
Dosz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
Mja, maar ik was vooral geïnteresseerd in het alternatief dat het Blok zou hebben voor een multiculturele samenleving.
Het Blok zal ook wel weten dat daar geen alternatief voor is.
De multiculturele maatschappij is al een feit. Dat terugdraaien gaat niet meer. Er hadden wel veel eerder maatregelen moeten genomen worden in verband met inburgering en taalkennis maar er is een aanzet. Wel alleen omdat er zo'n "hogen nood" ontstond, maar kom.

Stemrecht mag er enkel zijn voor degenen die Belg worden. De dubbele nationaliteit moet verdwijnen wegens discriminerend voor de Belgen. Vrouwonvriendelijkheid en antihomostandpunten moeten openlijk afgekeurd worden wegens niet in overeenstemming met onze normen en waarden. Verplichte uithuwelijking van kinderen moet zwaar gestraft worden. Partnerinvoer uit de thuislanden van nieuwe Belgen moet door gepaste maatregelen ontmoedigd worden. Er moet druk van overheidswege komen om de taal te leren. Een heel goede hulp hierbij is hen kabeltv in huis te doen halen opdat de kinderen met de taal en gewoonten van hun gastland vertrouwd geraken. Ouders moeten verplicht worden hun kinderen niet alleen naar school te sturen maar ook om hen te stimuleren een diploma te behalen. Ze moeten extra gemotiveerd worden om naar de oudervergaderingen te komen opdat ze ook weten wat er precies schort en wat ze eraan kunnen (helpen) doen. Om aan werk te geraken is immers een diploma nodig. En om aan een diploma te geraken moet je de taal beheersen. Heb je werk dan veroorzaak je minder of geen problemen en wordt je vanzelf beter aanvaard in de maatschappij.
Als dat allemaal gebeurt zie ik geen reden om nog tegen de multimaatschappij te pruttelen.

En opnieuw!!!

Knuppel for president!!
Kan ik je echt niet overtuigen knuppel
Dosz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2003, 11:28   #19
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dosz
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
Mja, maar ik was vooral geïnteresseerd in het alternatief dat het Blok zou hebben voor een multiculturele samenleving.
Het Blok zal ook wel weten dat daar geen alternatief voor is.
De multiculturele maatschappij is al een feit. Dat terugdraaien gaat niet meer. Er hadden wel veel eerder maatregelen moeten genomen worden in verband met inburgering en taalkennis maar er is een aanzet. Wel alleen omdat er zo'n "hogen nood" ontstond, maar kom.

Stemrecht mag er enkel zijn voor degenen die Belg worden. De dubbele nationaliteit moet verdwijnen wegens discriminerend voor de Belgen. Vrouwonvriendelijkheid en antihomostandpunten moeten openlijk afgekeurd worden wegens niet in overeenstemming met onze normen en waarden. Verplichte uithuwelijking van kinderen moet zwaar gestraft worden. Partnerinvoer uit de thuislanden van nieuwe Belgen moet door gepaste maatregelen ontmoedigd worden. Er moet druk van overheidswege komen om de taal te leren. Een heel goede hulp hierbij is hen kabeltv in huis te doen halen opdat de kinderen met de taal en gewoonten van hun gastland vertrouwd geraken. Ouders moeten verplicht worden hun kinderen niet alleen naar school te sturen maar ook om hen te stimuleren een diploma te behalen. Ze moeten extra gemotiveerd worden om naar de oudervergaderingen te komen opdat ze ook weten wat er precies schort en wat ze eraan kunnen (helpen) doen. Om aan werk te geraken is immers een diploma nodig. En om aan een diploma te geraken moet je de taal beheersen. Heb je werk dan veroorzaak je minder of geen problemen en wordt je vanzelf beter aanvaard in de maatschappij.
Als dat allemaal gebeurt zie ik geen reden om nog tegen de multimaatschappij te pruttelen.

En opnieuw!!!

Knuppel for president!!
Kan ik je echt niet overtuigen knuppel
De politiek is veel té goed voor Knuppel.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2003, 11:54   #20
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President
 
Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 november 2002
Locatie: Op den buiten
Berichten: 4.653
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel

Als het blok aan de macht zou komen zou ze enkel een deel zijn van een coalitie. Zij zou moeten plooien om de zo fel begeerde macht te kunnen behouden. Zij zou al heel snel een partij worden zoals alle anderen en er zou niet veel anders gebeuren dan wat er nu ook al gebeurt. Hun programma wordt immers noodgedwongen al beetje bij beetje uitgevoerd zonder hen.
Een perfecte analyse en een even correct antwoord. Al de rest is praat voor de vaak. Waarom anders het eeuwig gemekker en geklaag over dat vervelende "cordon" ? Kijk eens naar de verandering in partijrichtijnen met betrekking tot het omgaan met de traditionele partijen. Met als enig doel het cordon af te zwakken en te doorbreken. In bepaalde steden wordt de CD&V opgevrijt dat het niet meer mooi is om aan te zien. Het Blok doet er alles aan om een coalitie los te weken waarin ze een zekere medezeggenschap kunnen krijgen. Wetende dat ze compromissen MOETEN maken om hun programma uit te voeren. Waarom ? Omdat een zeer select clubje zo vlug mogelijk en zolang het kan aan de vetpotten wil zitten. Meer moet dat niet zijn.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be