Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Geert Lambert (Spirit) - 12 tot 18 februari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Geert Lambert (Spirit) - 12 tot 18 februari Geert Lambert (Oostende, 28 februari 1967) is een Vlaams politicus en advocaat. Lambert werd na de verkiezingen van 2003 voorzitter van de spirit-fractie in de Kamer van Volksvertegenwoordigers. In oktober 2004 volgde hij Els Van Weert op als partijvoorzitter. Tegenwoordig zetelt hij in het bestuur van het Vlaams & Neutraal Ziekenfonds, de Vlaamse mutualiteit.

 
 
Discussietools
Oud 24 februari 2007, 17:55   #81
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
laat het nu net de Belze staat zijn die verdeeldheid zaait en de twee volkeren fundamentele democratische rechten ontzegt.
Als twee volkeren ( qua taal dan ) willen samenleven dan zie ik niet wat er daar ondemocratisch aan is.
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.
labyrinth is offline  
Oud 24 februari 2007, 23:35   #82
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
Als twee volkeren ( qua taal dan ) willen samenleven dan zie ik niet wat er daar ondemocratisch aan is.

en als ze nou eens niet willen samenleven? Vlamingen willen dan nog geen volledige boedelscheiding, maar ze willen wél meer bevoegdheden. Dus minder helgië.
Pelgrim is offline  
Oud 24 februari 2007, 23:52   #83
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
en als ze nou eens niet willen samenleven? Vlamingen willen dan nog geen volledige boedelscheiding, maar ze willen wél meer bevoegdheden. Dus minder helgië.
De helft van de Vlamingen maakt nog altijd maar een kwart van het gezin.
Een kwart van het gezin moet niet verwachten dat de andere drie al zijn willetjes doen.
Meer bevoegdheden worden altijd in overleg genomen samen met de anderen en niet opgedrongen. De tijd van papa alleen heeft het voor het zeggen is wat ouderwets.
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.
labyrinth is offline  
Oud 26 februari 2007, 13:12   #84
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

Als de Vlamingen meer bevoegdheden willen hebben zij daar recht op. Als gij het wilt uitmaken met uw lief en zij niet, gaat gij dan braaf onder hare sloef blijven liggen?

Nou ja, dat zou me niks verbazen eigenlijk.
Pelgrim is offline  
Oud 26 februari 2007, 22:47   #85
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Als de Vlamingen meer bevoegdheden willen hebben zij daar recht op. Als gij het wilt uitmaken met uw lief en zij niet, gaat gij dan braaf onder hare sloef blijven liggen?

Nou ja, dat zou me niks verbazen eigenlijk.
Als ik braaf onder de sloef zou liggen denkt u dan dat ik hier zou komen schrijven om mijn goed te verdedigen ?
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.
labyrinth is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be