Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 maart 2017, 09:04   #681
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ja kijk, meneer de juge, toen ik binnenkwam dreigden die inbrekers me te beroven van m’n geld en ik kon nog juist ontsnappen naar m’n garage.
Toen ze me achterna kwamen gelopen, had ik nog juist de tijd om een bat van onder het stof te pakken (die daar al 20 jaar onaangeroerd lag), waarop ze terug m’n huis binnenliepen.
Toen ik ze achterna ging zag ik hoe ze uit de keukenschuif enkele grote vleesmessen grepen om mij neer te steken, maar kon ze gelukkig nog tijdig ontwapenen met enkele gerichte batswings.
Zó en niet anders is dat gebeurd, meneer de juge.

En nu mag de tegenpartij aan het woord. Verdedig jij ze even, Fox ?
Ik hoef die mensen helemaal niet verdedigen. Jij fantaseert er maar op los en je dwaalt als je denkt dat je ermee gaat wegkomen. Nu ja, achter je klaviertje ben je stoer, in realiteit zou jij natuurlijk ook gewoon machteloos staan en dezelfde weg volgen van die mensen in Vietnam.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 09:07   #682
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Dat zijn allemaal in feite gewone burgers ...die soms hun werk niet goed inschatten ...
Ja, al die mensen schatten hun werk niet goed in...

Radio Trottoir, RVT Sint Franciscus en de toog van café Den Engel weet het allemaal veel beter...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 09:08   #683
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
En wat met uw prikkels?
Of was dat maar om te lachen en de boel te belazeren?
Ik ben bij Marokkanen geweest en die zijn eigenlijk nog progressiever dan meeste Vlamingen rond mij heen. Die wijzen mij zo niet na.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 09:10   #684
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Die kloterij van een Panda dient in de werkelijke wereld toch tot niet veel. (Fact)
Niet voor niks dat de Chinezen ze de wereld moeten insturen om ze tot aktie te dwingen! Nog te lui om te poepen.
Ik hou je in het oog hoor...

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 09:11   #685
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
T'is gewoon volledig verkeerd ons land uit te verkopen aan de islam mensen, ge verstaat iets niet ..t'is zelfs laf een oud stadhuis te Lokeren te verkopen aan de Islam voor gebedshuis dan nog recht op een plein waar een standbeeld staat van de Vlaamse strijders in de laatste oorlog ... dit is alleen pure waanzin , wij Belgen geven gewoon ons land in de handen van de Islamiet en waarom feitelijk ? omdat we laffe stomme sletten zijn! we spuwen op ons vaderland we verachten het ....we hebben geen respect voor ons eigen vaderland . Het hoeft niet zo te gaan...
Maar het gaat zo en er is niets dat je er aan kan veranderen.
Geen FDW, geen BDW draait dit terug. Allah is groter want telt 4 dubbel zoveel hoofden als Westerlingen.
Ze zeggen dat er hier 7% moslims wonen, wie gelooft die zever? Jullie worden ingehaald aan sneltempo en zullen traag maar zeker in het niets verdwijnen.
Peche is tegen dan al lang naar een oord waar de weinigen (doch velen) hard voor geijverd hebben. Mijn rijk kome, hier op aarde als in de Hemel Muyle, twijfelt U daar aan? De waarheid zit bij de zotte, it never came easy.

Tekbir?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 09:15   #686
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Bij de les blijven: ik had het over jou, hunk.
I know, ik zei reeds eerder dat ik meer vertrouwen heb in de mening van politie, burgemeester, parlement, minister(s) en magistraten dan in radio trottoir. Als jij dat voor slijmballen ziet, dan zit het probleem niet bij mij hoor.

Citaat:
Volgens jouw denkpatroon is de oplossing dus onlogisch denken.
OK, beetje onder de invloed van Peche geraakt, lees ik.
tut tut... je bent slim genoeg om de dubbele bodem te begrijpen, tenzij ik je overschat heb natuurlijk.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 15 maart 2017 om 09:16.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 09:17   #687
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Voila, kort en duidelijk. Hi5.
Inderdaad. Kort en duidelijk : dit was toogpraat.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 09:18   #688
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Maar het gaat zo en er is niets dat je er aan kan veranderen.
Geen FDW, geen BDW draait dit terug. Allah is groter want telt 4 dubbel zoveel hoofden als Westerlingen.
Ze zeggen dat er hier 7% moslims wonen, wie gelooft die zever? Jullie worden ingehaald aan sneltempo en zullen traag maar zeker in het niets verdwijnen.
Peche is tegen dan al lang naar een oord waar de weinigen (doch velen) hard voor geijverd hebben. Mijn rijk kome, hier op aarde als in de Hemel Muyle, twijfelt U daar aan? De waarheid zit bij de zotte, it never came easy.

Tekbir?
Bericht aan bembem: Bemmeke kan je uwe construct iets minder gebeld (gaga) maken, het is al erg genoeg met uw bekeerlinge constructje.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 09:18   #689
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
doe je niet

een bewoond pand kun je per definitie niet kraken, da's inbraak, huisvredebreuk,... bewoond is bewezen door nutsvoorzieningen en domicilie.
de afwezigheid van meubels? wijst dat op onbewoond of diefstal door de inbrekers? Water pikken de inbrekers natuurlijk ook

Huurcontracten tussen dieven/inbrekers en fictief verzonnen personages, die niet eens eigenaar vd panden zijn, het is een feit dat die niet echt een rechtsgeldigheid hebben

een nieuw slot? dat oude heeft ook niet geholpen hé

de rest van ej betoog kan mee de prullenmand in
Weet je wat ? Ga het eens uitleggen aan de onderzoeksmagistraat en het hoofd van de politie, dat ze hun job niet kennen. Kijk eens hoe lang het gaat duren voor je met je klieken en klakken op straat ligt.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 09:21   #690
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik ben bij Marokkanen geweest en die zijn eigenlijk nog progressiever dan meeste Vlamingen rond mij heen. Die wijzen mij zo niet na.
Vroeger heb je er nochtans veel rammel van gekregen, zei je eerder. Alles vergeten en vergeven ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 09:26   #691
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Bericht aan bembem: Bemmeke kan je uwe construct iets minder gebeld (gaga) maken, het is al erg genoeg met uw bekeerlinge constructje.
Versta me niet verkeerd; ik kan mij nog ergeren. Maar mijn manische piek staat nu naar boven. Het moet niet altijd negativiteit zijn he.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 09:28   #692
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Vroeger heb je er nochtans veel rammel van gekregen, zei je eerder. Alles vergeten en vergeven ?
en gij denkt dat ik dat soms niet verdiend had of geen rammel terug gegeven heb? Wat ik het meeste betreur is dat onze volksfeesten verdwenen. Dat mensen met wapens ons bedreigden en daar niets tegen gedaan werd. Dat onze zwembaden afgepakt werden. Ja ik heb mij daar in mijn jeugd dood aan geërgerd. Maar ik denk dat de jeugd van nu beter af is als ik in mijn jeugd. Enfin, ik hoop dat toch. Als ik die (multiculturele) klassen op TV zie zoals gisteren met Geubels geloof ik er toch ietske meer in.
Het ding met de multcul is, dat is meer dan alleen de islam. Door de strijd tegen de islam verdelen we onszelf en polariseren we al te snel.
Wat zou Jezus doen?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 09:30   #693
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Inderdaad. Kort en duidelijk : dit was toogpraat.
Bedankt om je fout toe te geven. 'k Zal het voor ene keer door de vingers zien.
Genoeg gezeverd:Ga nu maar wat van jetje geven!
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 09:32   #694
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Wat zou Jezus doen?
Zijn gordel uitdoen en ermee beginnen zwaaien.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 09:41   #695
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Zijn gordel uitdoen en ermee beginnen zwaaien.
Vermoedelijk zou hij oproepen om de Halacha strikt toe te passen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 09:44   #696
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Schiet onze wortel dan aarde bij de politiek? Neen nooit, het is altijd hetzelfde, oorlog.
Daarom past toe wat ons voorgedaan is en leef in het voorbeeld van Hij die het Woord bracht. Het Woord is Liefde.

Er zullen altijd mensen arm zijn, maar op straat hoeft toch niemand te slapen? Bouw woonwijken.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 09:59   #697
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Weet je wat ? Ga het eens uitleggen aan de onderzoeksmagistraat en het hoofd van de politie,

inbreken in een woning is een misdaad, zo'n inbraak gewoon herdopen in een kraakactie en dan weigeren op te treden is schuldig verzuim

dit noemen ze een machtsargument en da's een drogreden
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 10:03   #698
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
doe je niet

een bewoond pand kun je per definitie niet kraken, da's inbraak, huisvredebreuk,... bewoond is bewezen door nutsvoorzieningen en domicilie.
de afwezigheid van meubels? wijst dat op onbewoond of diefstal door de inbrekers? Water pikken de inbrekers natuurlijk ook

Huurcontracten tussen dieven/inbrekers en fictief verzonnen personages, die niet eens eigenaar vd panden zijn, het is een feit dat die niet echt een rechtsgeldigheid hebben

een nieuw slot? dat oude heeft ook niet geholpen hé

de rest van ej betoog kan mee de prullenmand in
Laten we eens kijken naar de wetgeving ivm leegstandsregister. En de redenen dat een woning op die lijst kan komen.
Citaat:
De leegstand van een woning of van een gebouw wordt vastgesteld overeenkomstig hoofdstuk 2 van het Besluit van de Vlaamse Regering van 10 juli 2009 en wordt onder meer beoordeeld aan de hand van de volgende objectieve indicaties:

REGLEMENT OPMAAK LEEGSTANDSREGISTER BELASTINGREGLEMENT OP LEEGSTAANDE WONINGEN EN GEBOUWEN Bedrijfsvoering – Dienst Belastingen – reglement opmaak leegstandsregister en belastingreglement op leegstaande woningen en gebouwen

-geen inschrijving in het bevolkingsregister voor de woning sinds méér dan een jaar
- onmogelijkheid om de woning of het gebouw te betreden, bijvoorbeeld door een geblokkeerde of verzegelde toegang.
- de woning of het gebouw wordt langdurig aangeboden als ‘te huur’ of ‘te koop’.
-het ontbreken van aansluitingen op nutsvoorzieningen of een dermate laag gebruik ervan dat gebruik uitgesloten is
- dichtgemaakte raamopeningen (onder meer dichtgeschilderd, dichtgeplakt, dichtgetimmerd, dichtgemetseld,...)
- belangrijke glasbreuk, of ernstig vervuild glas- of buitenschrijnwerk
- niet afsluitbaar buitenschrijnwerk
- zware waterinfiltraties via dak of gevels
- ernstige inpandige vernieling of gedeeltelijke sloping
- uitpuilende of dichtgeplakte brievenbus
- langdurig neergelaten rolluiken
- storende omgevingsaanleg (afwezigheid of ondeugdelijk onderhoud van tuin of omgeving)
- melding van langdurige leegstand door politie of stadswacht
...
bron: https://stad.gent/system/files/regul..._leegstand.pdf *
Domicilie of aansluiting van nutsvoorziening is dus onvoldoende om te bewijzen dat een pand bewoond is volgens de Vlaamse wetgeving ter zake. Een te laag verbruik van elektriciteit en gas is bv al een bewijs van leegstand volgens die wet.

M.a.w. bescherming van privé-eigendom trekt hier op geen kl*ten. Enkel de Vlaamse wetgever is verantwoordelijk voor wantoestanden die er zijn met krakers zoals nu in Gent het geval is.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 10:03   #699
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
inbreken in een woning is een misdaad, zo'n inbraak gewoon herdopen in een kraakactie en dan weigeren op te treden is schuldig verzuim

dit noemen ze een machtsargument en da's een drogreden
Als het gerecht beslist dat er geen inbraak was, dan was er geen. Punt.

Dat heeft niets met machtsargument als drogreden te maken.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 10:54   #700
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
en gij denkt dat ik dat soms niet verdiend had of geen rammel terug gegeven heb? Wat ik het meeste betreur is dat onze volksfeesten verdwenen. Dat mensen met wapens ons bedreigden en daar niets tegen gedaan werd. Dat onze zwembaden afgepakt werden. Ja ik heb mij daar in mijn jeugd dood aan geërgerd. Maar ik denk dat de jeugd van nu beter af is als ik in mijn jeugd. Enfin, ik hoop dat toch. Als ik die (multiculturele) klassen op TV zie zoals gisteren met Geubels geloof ik er toch ietske meer in.
Het ding met de multcul is, dat is meer dan alleen de islam. Door de strijd tegen de islam verdelen we onszelf en polariseren we al te snel.
Wat zou Jezus doen?
Jezus zei : "Geef aan de keizer wat de keizer toekomt en aan God wat God toekomt".
In dit verband een zinnetje om over na te denken.
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be