Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 maart 2019, 15:29   #41
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.834
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Als pede zou ik me echt niet veilig voelen. Condooms knappen al eens + je bent nooit zeker of je wel niet met zo'n bareback bosneuker te doen hebt. Ik zou als homo dus vrijwel zeker me geheel onthouden ook al is dit voor een man uiteraard wat moeilijk.
Je bent U weer aan het amuseren lees ik
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2019, 15:30   #42
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.834
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
"Grotere kwetsbaarheid" ja idd, maar komt er niet vanzelf hé, dus ook 'grotere roekeloosheid', nu wat je zoon betreft ok not my business hij doet blijkbaar aan safe sex so be it ^^

Niettemin zijn er homo's die aan barebacken doen, roekeloos anderen besmetten, hier zelfs over opscheppen, bewust het gevaar opzoeken door bvb in het park/bos te seksen enz. Kortom over deze gays heb ik het vooral wat betreft quarantaine & hiv-tests.

Nu, het risico 0 bestaat niet; zelfs met de beste wil vd wereld kan er iets mislopen & heeft men het zitten. Zijn voorzorgen nemen is dan ook extra aan te raden, zeker wanneer men de statistieken bekijkt. Zoals ik zei, 1 op 20 is niet niks(!)

Maar steek je kop maar in het zand beste Alice; niet komen wenen wanneer uwe zoon het vlaggen heeft. 1 op 6 heeft namelijk geen weet besmet te zijn en een ongeluk is vlug gebeurd. Hij vertelt u mss ook niet alles hé. My 2 cents.
HIV is gewoon 1 pilleke nemen per dag. Tot nu toe levenslang. Maar je voelt er niks van en kunt 100 jaar worden.

Er zijn ergere dingen (ziektes) in het leven.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 maart 2019 om 15:31.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2019, 16:18   #43
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Je bent U weer aan het amuseren lees ik
Neen, het topic is allesbehalve plezant.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
HIV is gewoon 1 pilleke nemen per dag. Tot nu toe levenslang. Maar je voelt er niks van en kunt 100 jaar worden.

Er zijn ergere dingen (ziektes) in het leven.
Zo simpel is het niet.

Die medicatie verandert nl constant, de ene dag hebben ze dit middel de andere dat; maar het klopt dat itt vroeger het niet meer direct een doodsvonnis is & dat de therapieën ih algemeen genomen lichter zijn zeker ih rijkere Westen. Neemt niet weg dat men met hiv toch met een dikke smeerlapperij zit; plus dat het virus zelf evolueert; weinigen weten dit maar er zijn verschillende typen van. Anyway er wordt veel research naar gedaan niettemin het desondanks nog steeds een bedreigende aandoening is en men tot nu toe machteloos staat.

Om deze redenen vind ik het dan ook onverantwoord om diegenen die het probleem aankaarten/bezorgd zijn om de gezondheid vd gay population meedogenloos te zitten bashen.

Het zijn juist diegenen die blind zijn voor het riciso dat homo's lopen, het weglachen, minimaliseren & zelfs ronduit negeren, die een probleem hebben. Not me, ik heb hoe dan ook niets tegen deze heren, en wens ze juist te helpen dmv extra sensibilisering. Maw deze heren, jongens enz. moeten meer gaan beginnen inzien dat het in het wilde weg rondneuken zonder de nodige protectie hun riciso op aids verhoogt! (Veel homo's worden dan ook niet oud.)

Laatst gewijzigd door bembem : 25 maart 2019 om 16:21.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2019, 16:34   #44
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.834
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Neen, het topic is allesbehalve plezant.



Zo simpel is het niet.

Die medicatie verandert nl constant, de ene dag hebben ze dit middel de andere dat; maar het klopt dat itt vroeger het niet meer direct een doodsvonnis is & dat de therapieën ih algemeen genomen lichter zijn zeker ih rijkere Westen. Neemt niet weg dat men met hiv toch met een dikke smeerlapperij zit; plus dat het virus zelf evolueert; weinigen weten dit maar er zijn verschillende typen van. Anyway er wordt veel research naar gedaan niettemin het desondanks nog steeds een bedreigende aandoening is en men tot nu toe machteloos staat.

Om deze redenen vind ik het dan ook onverantwoord om diegenen die het probleem aankaarten/bezorgd zijn om de gezondheid vd gay population meedogenloos te zitten bashen.

Het zijn juist diegenen die blind zijn voor het riciso dat homo's lopen, het weglachen, minimaliseren & zelfs ronduit negeren, die een probleem hebben. Not me, ik heb hoe dan ook niets tegen deze heren, en wens ze juist te helpen dmv extra sensibilisering. Maw deze heren, jongens enz. moeten meer gaan beginnen inzien dat het in het wilde weg rondneuken zonder de nodige protectie hun riciso op aids verhoogt! (Veel homo's worden dan ook niet oud.)
De mensheid is hooguit een twintigtal jaren bevrijd geweest van dodelijke venerische ziekten.

Momenteel zitten we min of meer weer in zo een periode.

En de meeste homo's die ik ken zijn veel bewuster bezig met veilige seks dan de hetero hoerenlopers. Ook de hetero's in het niet commerciële circuit doen nauwelijks aan veilige seks en de jeugd al helemaal niet. Om nog maar te zwijgen over de hetero's in Afrikaanse landen.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 maart 2019 om 16:38.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2019, 16:54   #45
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Dat klopt Fred, aids is aan een opmars bezig.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2019, 16:59   #46
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.715
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Btw, ik heb helemaal niets tegen homo's, laat dat duidelijk wezen.
maar ge wilt ze wel verplichten tot een jaarlijkse test

wat gaat het volgende zijn? Een roze ster op de jas, zodat ze duidelijk te identificeren zijn?
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2019, 17:08   #47
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.715
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Neen, het topic is allesbehalve plezant.



Zo simpel is het niet.

Die medicatie verandert nl constant, de ene dag hebben ze dit middel de andere dat; maar het klopt dat itt vroeger het niet meer direct een doodsvonnis is & dat de therapieën ih algemeen genomen lichter zijn zeker ih rijkere Westen. Neemt niet weg dat men met hiv toch met een dikke smeerlapperij zit; plus dat het virus zelf evolueert; weinigen weten dit maar er zijn verschillende typen van. Anyway er wordt veel research naar gedaan niettemin het desondanks nog steeds een bedreigende aandoening is en men tot nu toe machteloos staat.

Om deze redenen vind ik het dan ook onverantwoord om diegenen die het probleem aankaarten/bezorgd zijn om de gezondheid vd gay population meedogenloos te zitten bashen.

Het zijn juist diegenen die blind zijn voor het riciso dat homo's lopen, het weglachen, minimaliseren & zelfs ronduit negeren, die een probleem hebben. Not me, ik heb hoe dan ook niets tegen deze heren, en wens ze juist te helpen dmv extra sensibilisering. Maw deze heren, jongens enz. moeten meer gaan beginnen inzien dat het in het wilde weg rondneuken zonder de nodige protectie hun riciso op aids verhoogt! (Veel homo's worden dan ook niet oud.)
wat een hoop onzin bij elkaar.

De evolutie van de HIV-behandeling is een van de succesverhalen van modern wetenschappelijk onderzoek. Waar 25 jaar geleden de diagnose HIV gelijk stond aan een doodvonnis, zitten we nu aan een behandeling die zelfs in staat is om de virale load dermate te reduceren tot "onopspoorbaar" in het bloed; zodanig zelfs dat de hoge gezondheidsraad recent zijn standpunt over kondoomgebruik heeft aangepast, en aangeeft dat een HIV patient in een stabiele relatie die trouw zijn therapie volgt niet noodzakelijk meer met een kondoom hoeft te vrijen om zijn of haar partner te beschermen. Zo ver zijn we geëvolueerd.

En Bembem, de meeste homo's die ik ken neuken niet in het rond, maar zitten in een stabiele relatie. En zijn zich bewust van de HIV-epidemie
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2019, 17:16   #48
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
wat een hoop onzin bij elkaar.

De evolutie van de HIV-behandeling is een van de succesverhalen van modern wetenschappelijk onderzoek. Waar 25 jaar geleden de diagnose HIV gelijk stond aan een doodvonnis, zitten we nu aan een behandeling die zelfs in staat is om de virale load dermate te reduceren tot "onopspoorbaar" in het bloed; zodanig zelfs dat de hoge gezondheidsraad recent zijn standpunt over kondoomgebruik heeft aangepast, en aangeeft dat een HIV patient in een stabiele relatie die trouw zijn therapie volgt niet noodzakelijk meer met een kondoom hoeft te vrijen om zijn of haar partner te beschermen. Zo ver zijn we geëvolueerd.
Als men zijn traitement correct inneemt ja; alleen kan men zich wel de vraag stellen hoe men überhaupt aan het virus geraakt is maar dat is een andere kwestie die wanneer ik het aankaart weg wordt gelachen. Just face it; veel homo's lopen vih op door risicogedrag, dus ik zal het zeker geen succes story noemen dat ze achteraf voor het leven gebonden zijn middeltjes te nemen -ook al zijn deze minder belastend dan vroeger. But I digress.

Citaat:
En Bembem, de meeste homo's die ik ken neuken niet in het rond, maar zitten in een stabiele relatie. En zijn zich bewust van de HIV-epidemie
Zoveel te beter.
Nu zoals ik reeds aan Alice zei, ze zullen het zeker niet aan uwe neus hangen dat ze ih bos/wherever gaan flikflooien.

Laatst gewijzigd door bembem : 25 maart 2019 om 17:23.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2019, 20:22   #49
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
zo'n bareback bosneuker
Hoe komt zo'n geheelonthoudend kwezeltje als jij aan al die gore praat zeg?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2019, 20:25   #50
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Zoveel te beter.
Heeft u daar eigenlijk zaken mee?

Citaat:
Nu zoals ik reeds aan Alice zei, ze zullen het zeker niet aan uwe neus hangen dat ze ih bos/wherever gaan flikflooien.
Nadat u reeds met verve uw racisme etaleerde ben je nu dus ook homofoob. Voor pedofielen heb je dan weer wel meer begrip.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2019, 21:05   #51
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
maar ge wilt ze wel verplichten tot een jaarlijkse test

wat gaat het volgende zijn? Een roze ster op de jas, zodat ze duidelijk te identificeren zijn?
O, hier had ik overgekeken.

Nou nou, hoeft toch niet. Ze maken zich zo al zichtbaar genoeg. Toch?


*sigh* mijn beste ik wil enkel maar ah verstand brengen dat gays verhoogd risico lopen op vieze ziektes. 't Is alsof men dat maar niet snapt/wil snappen ( )
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2019, 12:47   #52
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
O, hier had ik overgekeken.

Nou nou, hoeft toch niet. Ze maken zich zo al zichtbaar genoeg. Toch?


*sigh* mijn beste ik wil enkel maar ah verstand brengen dat gays verhoogd risico lopen op vieze ziektes. 't Is alsof men dat maar niet snapt/wil snappen ( )
Dus omdat " ze zichtbaar zijn" moeten ze geen ster op de jas, kan tellen uw standpunt!

Om eens komaf te maken met uw onzin tegenover homoseksuelen, zij lopen niet MEER risico dan hetero's met hetzelfde gedrag. Vandaag in de krant; soa's vooral bij studenten en vijftig plussers.
Wat wordt het, gaan we die ook verplicht ieder jaar controleren?
Dus alle studenten en vijftig plussers?

Of gaat het enkel over homo's met hun vieze ziektes? Gaybashing is u alles behalve vreemd, terwijl je beweert lesbisch te zijn...bizar toch altijd met u!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2019, 13:15   #53
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.248
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dus omdat " ze zichtbaar zijn" moeten ze geen ster op de jas, kan tellen uw standpunt!
Bitter weinig homo's lopen rond alsof ze net uit de Blue Oyster bar komen.

Citaat:
Om eens komaf te maken met uw onzin tegenover homoseksuelen, zij lopen niet MEER risico dan hetero's met hetzelfde gedrag. Vandaag in de krant; soa's vooral bij studenten en vijftig plussers.
Wat wordt het, gaan we die ook verplicht ieder jaar controleren?
Dus alle studenten en vijftig plussers?
Om van bemmetjes onzin, inconsistentie en enobratie af te geraken zijn drastische maatregelen nodig.
Maar een jaarlijkse, gratis controle op SOA's is eigenlijk geen slecht plan. Vrouwen worden toch ook al "uitgenodigd" voor een jaarlijks bezoek aan de gynaecoloog en de borstenpletterij?
Citaat:
Of gaat het enkel over homo's met hun vieze ziektes? Gaybashing is u alles behalve vreemd, terwijl je beweert lesbisch te zijn...bizar toch altijd met u!
Oh "witmensbashing" is een andere hobby van het typetje Bembem.
Als een HIV positief getint typetje voorbij dweilt, dan staat het typetje Bembem als eerste op de barricaden om voor de rechten te strijden.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 26 maart 2019 om 13:17.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2019, 13:51   #54
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Enkel op deze manier zal men de aidsproblematiek binnen de homo gemeenschap succesvoller aanpakken, gezien blijkt dat desondanks sensibilisering hiv -nog steeds- aan een opmars bezig is. 1 op 20 is niet niks, en 1 op 6 die niet eens weet besmet te zijn is eveneens niet niks.
De nieuwe infecties van HIV, tenminste in Frankrijk waar ik de cijfers ken, zijn als volgt (cijfers van 2011):
Van alle nieuwe gevallen zijn:
58% door heterosexueel contact
39% door homoseksueel contact
1% door druggebruik.

Gezien de kleinere populatie homoseksuelen is het wel zo dat *indien* je homoseksueel bent, de kans om HIV op te doen 4 keer groter is dan als je heteroseksueel bent.

Daarentegen, de reeds geïnfecteerden zijn als volgt:
algemene bevolking: 0.25% --> dat is 1 op 400, niet 1 op 20 000. In Frankrijk. Maar die hebben meer negers. Misschien daardoor.
Parijs Gay milieu: 17%

Er is een verschil tussen "allang drager zijn van de ziekte" en "kans om nieuwe zieke te worden", want HIV dragers leven lang.

Maar dat beeld is er een dat typisch is voor West Europa.

In Rusland bijvoorbeeld, is het beeld van de nieuw geinfecteerden:
66% drugsgebruik
32% heteroseksuele overdracht

daar is de gay bijdrage verwaarloosbaar in vergelijking met het drugsgebruik.

In zwart Afrika is HIV een besmetting, gedragen door 15% van de bevolking (vergelijk dat met 0.25% van de bevolking bij ons). Dat is grotendeels een heteroseksuele bevolking.

Maw, *historisch gezien* is HIV een gay ziekte geweest, maar dat is ze allang niet meer. Het gay milieu is natuurlijk, gezien de historische oorsprong, zwaar geinfecteerd, maar tegenwoordig is druggebruik en heteroseksuele overdracht globaal gezien belangrijker dan homoseksuele overdracht. Hoewel het homoseksuele milieu nog steeds aan een verhoogd infectierisico lijdt, is het, wereldwijd, niet meer de voornaamste vector van die ziekte. Dat zijn drugs en heteroseksuele overdracht. Vooral in Afrika en Oost-Azie.

Maw, vergas alle homo's, HIV of niet, volgende week, en de HIV epidemie gaat gezellig verder. Zeker in de infectie haarden van Oost-Azie en sub-sahara Afrika, maar zelfs bij ons.

Laatst gewijzigd door patrickve : 26 maart 2019 om 14:02.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2019, 16:08   #55
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.834
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Hoe komt zo'n geheelonthoudend kwezeltje als jij aan al die gore praat zeg?
Een geheelonthouder in Pattaya ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2019, 16:48   #56
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
De nieuwe infecties van HIV, tenminste in Frankrijk waar ik de cijfers ken, zijn als volgt (cijfers van 2011):
Van alle nieuwe gevallen zijn:
58% door heterosexueel contact
39% door homoseksueel contact
1% door druggebruik.

Gezien de kleinere populatie homoseksuelen is het wel zo dat *indien* je homoseksueel bent, de kans om HIV op te doen 4 keer groter is dan als je heteroseksueel bent.

Daarentegen, de reeds geïnfecteerden zijn als volgt:
algemene bevolking: 0.25% --> dat is 1 op 400, niet 1 op 20 000. In Frankrijk. Maar die hebben meer negers. Misschien daardoor.
Parijs Gay milieu: 17%

Er is een verschil tussen "allang drager zijn van de ziekte" en "kans om nieuwe zieke te worden", want HIV dragers leven lang.

Maar dat beeld is er een dat typisch is voor West Europa.

In Rusland bijvoorbeeld, is het beeld van de nieuw geinfecteerden:
66% drugsgebruik
32% heteroseksuele overdracht

daar is de gay bijdrage verwaarloosbaar in vergelijking met het drugsgebruik.

In zwart Afrika is HIV een besmetting, gedragen door 15% van de bevolking (vergelijk dat met 0.25% van de bevolking bij ons). Dat is grotendeels een heteroseksuele bevolking.

Maw, *historisch gezien* is HIV een gay ziekte geweest, maar dat is ze allang niet meer. Het gay milieu is natuurlijk, gezien de historische oorsprong, zwaar geinfecteerd, maar tegenwoordig is druggebruik en heteroseksuele overdracht globaal gezien belangrijker dan homoseksuele overdracht. Hoewel het homoseksuele milieu nog steeds aan een verhoogd infectierisico lijdt, is het, wereldwijd, niet meer de voornaamste vector van die ziekte. Dat zijn drugs en heteroseksuele overdracht. Vooral in Afrika en Oost-Azie.

Maw, vergas alle homo's, HIV of niet, volgende week, en de HIV epidemie gaat gezellig verder. Zeker in de infectie haarden van Oost-Azie en sub-sahara Afrika, maar zelfs bij ons.
Ok.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2019, 16:53   #57
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dus omdat " ze zichtbaar zijn" moeten ze geen ster op de jas, kan tellen uw standpunt!
Ik was maar een beetje ah lachen Alice toch
(Neemt niet weg dat ze zichzelf nogal eens ferm in the picture zetten, of niet soms.) :o

Citaat:
Om eens komaf te maken met uw onzin tegenover homoseksuelen, zij lopen niet MEER risico dan hetero's met hetzelfde gedrag. Vandaag in de krant; soa's vooral bij studenten en vijftig plussers.
Wat wordt het, gaan we die ook verplicht ieder jaar controleren?
Dus alle studenten en vijftig plussers?

Of gaat het enkel over homo's met hun vieze ziektes? Gaybashing is u alles behalve vreemd, terwijl je beweert lesbisch te zijn...bizar toch altijd met u!
Er zijn idd soa's onder de hetero's, maar laat dat vooral de problematiek ivm homo's niet op de achtergrond doen verdwijnen; een losbandige homo loopt -volgens Sensoa dan toch- nog altijd een hoog risico om hiv op te doen.

Dat is I repeat niet iets wat ik uit mijn duim zuig beste Alice.

Laatst gewijzigd door bembem : 26 maart 2019 om 17:21.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2019, 19:43   #58
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Of gaat het enkel over homo's met hun vieze ziektes? Gaybashing is u alles behalve vreemd, terwijl je beweert lesbisch te zijn...bizar toch altijd met u!
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2019, 19:44   #59
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Een geheelonthouder in Pattaya ?
Waarom blijf jij toch geloven dat ze in Pattaya is geweest?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2019, 19:46   #60
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ok.
U wordt daar te kakken gezet met harde cijfers en feiten en dan is je enig antwoord "ok".

Zeer ad rem, bembem.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be