Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 oktober 2006, 15:01   #121
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Van de BBC website :

Citaat:
BBC security correspondent Gordon Corera said the view was Britain was particularly vulnerable because "it may be easier for al-Qaeda to strike the UK than other targets".

He said these views were "based on activity they are actually seeing. Plots they're disrupting, trials which might be coming up soon".
"There is hard evidence behind it, rather than just theories," said our correspondent.

"That's based partly on what they are seeing, in terms of the types of activity, and partly based on the coincidence, that al-Qaeda's leadership is based in the tribal areas of Pakistan where there are links to the UK and flows of people going back and forwards.
"It makes it easier to make the UK a target than the other countries it might wish to target."

The network also appeared to be better organised, he continued.
"The leadership of al-Qaeda does appear to have been re-grouping and to be more coherent and organised than had been thought in recent years.
"The view is it clearly was an organised group before 9/11, but the campaign in Afghanistan disrupted that leadership very heavily.


"But in recent years, particularly in the tribal areas between Pakistan and Afghanistan, the al-Qaeda leadership has been able to re-group and re-organise itself.
"In doing so it's able to open up channels of communication, contact, recruitment and planning around the world, and operate those in a more coherent fashion than maybe we were seeing three years' ago."

However, intelligence analyst Crispin Black said another attack in the UK "was not inevitable", citing the UK's "considerable successes against the IRA".
"We still have that expertise and training present within our military forces and intelligence," he said.

"It is no longer about looking for a needle in a haystack. We have some pretty good clues and information on where we should be looking."
A Home Office spokeswoman referred to a recent speech by Home Secretary John Reid in which he referred to the now "seamless threat" of radicalisation.

This was a challenge they expected to "last a generation", she said.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2006, 15:05   #122
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Van de BBC website :
Amai, we moeten ze toch wel geloven zeker, want tegen ons zouden de autoriteiten nooit leigen, laat staan dat ze er voordeel bij zouden hebben dat we angstig zijn!
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2006, 15:09   #123
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Amai, we moeten ze toch wel geloven zeker, want tegen ons zouden de autoriteiten nooit leigen, laat staan dat ze er voordeel bij zouden hebben dat we angstig zijn!
Je moet niets zomaar geloven en dan vooral en in het bijzonder niet sites zoals Infowars en Prisonplanet.



De BBC heeft echter een vrij degelijke en betrouwbare reputatie, in tegenstelling tot bovenstaande 2 sites.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2006, 15:11   #124
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Je moet niets zomaar geloven en dan vooral en in het bijzonder niet sites zoals Infowars en Prisonplanet.



De BBC heeft echter een vrij degelijke en betrouwbare reputatie, in tegenstelling tot bovenstaande 2 sites.
De BBC geeft gewoonweg grotendeels de mening weer van de autoriteiten. Reputatie mijn kl...

Er zijn meer redenen om de autoriteiten niet te geloven dan om ze wel te geloven.

Prisonplanet is tenminste nog kritisch, BBC zegt gewoon wat de autoriteiten zeggen.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2006, 15:18   #125
badkarmazen
Burger
 
badkarmazen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 oktober 2006
Locatie: derde planeet links van de zon
Berichten: 171
Standaard

Wat NWO bewijst is het volgende; dat in 1962 de amerikaanse defensie boetiek er geen graat in zag om de maatschappij voor te liegen met de bedoeling een aggressie oorlog te starten om de amerikaanse belangen te 'verdedigen'.
Het bewijst ook dat de toenmalige amerikaanse regering dit plan niet wou uitvoeren.

Indien dit plan zou zijn uitgevoerd bewijst het enkel dat een overheid er geen graat zou in zien om zijn eigen bevolking te laten sterven om een groter doel (landsveiligheid) te bewerkstelligen.

Als we dit verder extrapolleren naar 9/11 kunnen we enkel de volgende conclusie trekken: 'De amerikaanse overheid kan dit plan gemaakt hebben (en uitgevoerd), maar het is evenzeer mogelijk dat ze er niets mee te maken hebben.'

Deze smoking gun bewijst niets over 9/11, het toont enkel een eventualiteit aan.

Up to the next Gun

Laatst gewijzigd door badkarmazen : 19 oktober 2006 om 15:20.
badkarmazen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2006, 15:39   #126
eti1777
Gouverneur
 
eti1777's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2006
Locatie: Selfish-land
Berichten: 1.111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
The Illusion of Terror



The Power of Nightmares

[Videos]

[Part 1 | Part 2 | Part 3]
BBC documentaire!
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2006, 15:41   #127
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
BBC documentaire!
Yep, hier zeggen ze niet de autoriteiten niet na.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2006, 15:55   #128
eti1777
Gouverneur
 
eti1777's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2006
Locatie: Selfish-land
Berichten: 1.111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door badkarmazen Bekijk bericht
Als we dit verder extrapolleren naar 9/11 kunnen we enkel de volgende conclusie trekken: 'De amerikaanse overheid kan dit plan gemaakt hebben (en uitgevoerd), maar het is evenzeer mogelijk dat ze er niets mee te maken hebben.'

Deze smoking gun bewijst niets over 9/11, het toont enkel een eventualiteit aan.
Alleen al de eventualiteit aanvaarden dat een regering zoiets zou kunnen doen is al een hele stap voor sommigen. Als iedereen al akkoord kan gaan dat het een eventualiteit is zijn we al verder.

Laatst gewijzigd door eti1777 : 19 oktober 2006 om 15:56.
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2006, 19:36   #129
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Pff, dat is toch net hetzelfde als wat jij doet?

Alleen is het bij jou niet Al Qaeda maar de NWO en is het bij jou zodanig aangedikt en doorspekt met roddels dat het eigenlijk als een grap wordt aanzien door eerder rationeel ingestelde mensen.

Ben ik bang van Al Qaeda? Bijlange niet.
En van de NWO? Nog veel minder en al moesten ze bestaan, wel dan nog niet.
Terug wakker?

Transponeer dit nu ff naar Operations Northwood ... nog steeds overtuigd dat er geen Amerikaanse slachtoffers zouden vallen?

Ja of Neen ... as simpel as that ...
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2006, 19:56   #130
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ben ik bang van Al Qaeda? Bijlange niet.
En van de NWO? Nog veel minder en al moesten ze bestaan, wel dan nog niet.
Jij ben een stoere man, hé?
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2006, 20:29   #131
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door badkarmazen Bekijk bericht
Wat NWO bewijst is het volgende; dat in 1962 de amerikaanse defensie boetiek er geen graat in zag om de maatschappij voor te liegen met de bedoeling een aggressie oorlog te starten om de amerikaanse belangen te 'verdedigen'.
Het bewijst ook dat de toenmalige amerikaanse regering dit plan niet wou uitvoeren.

Indien dit plan zou zijn uitgevoerd bewijst het enkel dat een overheid er geen graat zou in zien om zijn eigen bevolking te laten sterven om een groter doel (landsveiligheid) te bewerkstelligen.

Als we dit verder extrapolleren naar 9/11 kunnen we enkel de volgende conclusie trekken: 'De amerikaanse overheid kan dit plan gemaakt hebben (en uitgevoerd), maar het is evenzeer mogelijk dat ze er niets mee te maken hebben.'

Deze smoking gun bewijst niets over 9/11, het toont enkel een eventualiteit aan.

Up to the next Gun
Wat denk je dan wel over het afbranden van de Reichstag, de gebeurtenissen van Pearl Harbour, ... heeft de overheid ook hier geen graten ingezien?
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2006, 00:42   #132
badkarmazen
Burger
 
badkarmazen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 oktober 2006
Locatie: derde planeet links van de zon
Berichten: 171
Standaard

Citaat:
Wat denk je dan wel over het afbranden van de Reichstag, de gebeurtenissen van Pearl Harbour, ... heeft de overheid ook hier geen graten ingezien?
1. De Reichstag is, als ik me niet vergis, in brand gestoken door een zogenaamde communist. Daarmee kon het nazi regime een oorlog rechtvaardigen tegen de Sovjest. De brandstichting is opgezet door het Nazi regime zelf.

2. Wat betreft Pearl Harbor zou de inlichtingen dienst op de hoogte zijn geweest, maar heeft geen waarschuwing gegeven om zo het Amerikaanse volk meer in de oorlog in de Pacific te betrekken. Een tweede punt recent wetenschappelijk/maritiem onderzoek zou hebben uitgewezen dat de eerste schoten die zijn gelost door de amerikanen zijn gevuurd en niet de bommen van de Japanse vleigtuigen.

3. Een vergeten puntje: Om amerika in de vietnam oorlog te betrekken hebben amerikaanse jachtvliegtuigen een aanval uitgevoerd op een amerikaans schip dat voor de kust van Noord Vietnam lag. Deze aanval zou het werk geweest zijn van de Noord Vietnameese luchtmacht en hiermee begint de grote interventie van de amerikaanse strijdkrachten.

Wat je hier mee wilt aantonen weet ik niet behalve hetgeen ik al gezegd had nl:
Citaat:
ls we dit verder extrapolleren naar 9/11 kunnen we enkel de volgende conclusie trekken: 'De amerikaanse overheid kan dit plan gemaakt hebben (en uitgevoerd), maar het is evenzeer mogelijk dat ze er niets mee te maken hebben.'

Deze smoking gun bewijst niets over 9/11, het toont enkel een eventualiteit aan.
en daar blijf ik bij.
badkarmazen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2006, 07:43   #133
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Ze zijn beginnen met de mensne bang te maken om ze een beetje op te warmen voor de mid-term elections in de U.S:
Citaat:
"The Republican Party will begin airing a hard-hitting ad this weekend that warns of more cataclysmic terror attacks against the U.S. homeland."

"The ad displays an array of quotes from bin Laden and his top lieutenant, Ayman al-Zawahiri, that include bin Laden's Dec. 26, 2001 vow that "what is yet to come will be even greater."

http://www.prisonplanet.com/articles...atenterror.htm
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2006, 10:35   #134
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door badkarmazen Bekijk bericht
1. De Reichstag is, als ik me niet vergis, in brand gestoken door een zogenaamde communist. Daarmee kon het nazi regime een oorlog rechtvaardigen tegen de Sovjest. De brandstichting is opgezet door het Nazi regime zelf.

2. Wat betreft Pearl Harbor zou de inlichtingen dienst op de hoogte zijn geweest, maar heeft geen waarschuwing gegeven om zo het Amerikaanse volk meer in de oorlog in de Pacific te betrekken. Een tweede punt recent wetenschappelijk/maritiem onderzoek zou hebben uitgewezen dat de eerste schoten die zijn gelost door de amerikanen zijn gevuurd en niet de bommen van de Japanse vleigtuigen.

3. Een vergeten puntje: Om amerika in de vietnam oorlog te betrekken hebben amerikaanse jachtvliegtuigen een aanval uitgevoerd op een amerikaans schip dat voor de kust van Noord Vietnam lag. Deze aanval zou het werk geweest zijn van de Noord Vietnameese luchtmacht en hiermee begint de grote interventie van de amerikaanse strijdkrachten.

Wat je hier mee wilt aantonen weet ik niet behalve hetgeen ik al gezegd had nl:


en daar blijf ik bij.
ik doelde op jouw
Citaat:
Indien dit plan zou zijn uitgevoerd bewijst het enkel dat een overheid er geen graat zou in zien om zijn eigen bevolking te laten sterven om een groter doel (landsveiligheid) te bewerkstelligen.
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2006, 22:37   #135
badkarmazen
Burger
 
badkarmazen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 oktober 2006
Locatie: derde planeet links van de zon
Berichten: 171
Standaard

Citaat:
ik doelde op jouw
Citaat:
Indien dit plan
Ja volgens mij is NWO niet uitgevoerd dus past het woord indien.
badkarmazen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2006, 11:14   #136
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door badkarmazen Bekijk bericht
Ja volgens mij is NWO niet uitgevoerd dus past het woord indien.
Een beetje chaotisch, uw denkpatronen en uw posts ...

Jij schreef
Citaat:
Indien dit plan zou zijn uitgevoerd bewijst het enkel dat een overheid er geen graat zou in zien om zijn eigen bevolking te laten sterven om een groter doel (landsveiligheid) te bewerkstelligen.
als reactie op de operatie northwood.

Ga dringend eens op zoek naar de betekenis van de afkorting NWO, dan zal je maerken dat NWO niet kan worden 'uitgevoerd' ... zo ja naar welk land?
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2006, 19:59   #137
badkarmazen
Burger
 
badkarmazen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 oktober 2006
Locatie: derde planeet links van de zon
Berichten: 171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Ga dringend eens op zoek naar de betekenis van de afkorting NWO, dan zal je maerken dat NWO niet kan worden 'uitgevoerd' ... zo ja naar welk land?
Heb ik gedaan, en ik moet toegeven ik was totaal verkeerd. Mijn enige excuus is dat ik licht dislextisch ben en dus niet doorhard dat ik NWO typte in plaats van ONW (Operation Noordwood). Mijn excuses voor de verwarig.
Bedankt om me er op attent te maken. Geleive dus in mijn vorige comments the New World Order vervangen door Operation Noordwood.
badkarmazen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2006, 17:02   #138
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door badkarmazen Bekijk bericht
Heb ik gedaan, en ik moet toegeven ik was totaal verkeerd. Mijn enige excuus is dat ik licht dislextisch ben en dus niet doorhard dat ik NWO typte in plaats van ONW (Operation Noordwood). Mijn excuses voor de verwarig.
Bedankt om me er op attent te maken. Geleive dus in mijn vorige comments the New World Order vervangen door Operation Noordwood.
No probs, heb een gelijkaardig probleem (licht dislectisch)
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2006, 17:03   #139
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Pff, dat is toch net hetzelfde als wat jij doet?

Alleen is het bij jou niet Al Qaeda maar de NWO en is het bij jou zodanig aangedikt en doorspekt met roddels dat het eigenlijk als een grap wordt aanzien door eerder rationeel ingestelde mensen.

Ben ik bang van Al Qaeda? Bijlange niet.
En van de NWO? Nog veel minder en al moesten ze bestaan, wel dan nog niet.
Parcifal

Zeg toch gewoon dat je hier niet op wilt of durft te antwoorden

Transponeer dit nu ff naar Operations Northwood ... nog steeds overtuigd dat er geen Amerikaanse slachtoffers zouden vallen?

Ja of Neen ... as simpel as that ...
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2006, 17:39   #140
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

complotten & naakte vrouwen, t'is wel eens plezant om te zien, maar waar ligt de grens met de fetisch éh
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be