Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 april 2019, 06:30   #21
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Eigenlijk heeft Trump geen reden om hier enig commentaar op te geven.
Hoeveel illegalen heeft hij voor hem aan een hongerloon laten werken ?
En als ze te veel kloegen, waren ze hun werkvergunning kwijt en dan vlogen ze het land uit.
Eigenlijk nog erger maw....
Illegalen zijn mensen die zonder rechtmatige status in één of ander land verblijven die er dus eigenlijk totaal niet moeten zijn en eigenlijk gelijk terug de deur moeten gewezen worden.

In de EU is men op dat vlak vééééééél te braaf.

Ik kan mij vergissen maar ik dacht dat men in de VS alleen maar wilde weten waar een 107 tal illegalen naartoe zijn daar die met de noorderzon verdwenen blijken te zijn.

Terecht dat men (Trump) wil weten waar die naartoe zijn.

107 Syriërs met ‘Kucam-visum’ spoorloos.

Ik vind het nog vriendelijk dat men de illegalen in de VS nog een 'job' heeft willen geven daar ik denk dat er andere landen zijn die ze direct terug huiswaarts zouden gestuurd hebben.

En al die illegalen die de EU overspoelen zorgen niet echt voor een sfeerbeeld en zeker niet voor veiligheid integendeel.

Een praktisch voorbeeld dan maar:

Illegalen teisteren (opnieuw) Brussels Noordstation.

Ik dacht dat men laatst wist rond te bazuinen dat het in Brussel allemaal terug op rolletjes liep maar dat blijkt zo niet te zijn, aangenaam is het alvast niet, niet voor toeristen/reizigers/taxi-buschauffeurs/mensen die er dagelijks met geconfronteerd worden als ze naar hun werk trekken.

Het is gewoon zware overlast.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 12 april 2019 om 06:37.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2019, 07:28   #22
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Heb ik nu de indruk dat deze kiescampagne veel harder gespeeld wordt dan de vorige?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2019, 07:32   #23
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Heb ik nu de indruk dat deze kiescampagne veel harder gespeeld wordt dan de vorige?
Veel harder??? Veel ongeloofwaardiger, dat wel, de officiële media, politiekers op kop hebben zich nu allemaal verlaagd tot zuiver 'fake'-news politiek... Het draait zelfs niet meer om de schijn van redelijkheid op te houden... Het gaat zelfs niet meer om voor de schijn met oplossingen af te komen... Het is vierkant alleen maar nep geworden...
Wie vertelt de grootste nep zonder daarbij te durven blozen???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2019, 09:37   #24
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard


Het boek is het waard om er even op nagelezen te mogen worden.

Naast al dat: Kansloze asielplaag?

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be