Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 november 2019, 12:22   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard Op bezoek in het asielcentrum in Deurne

Op bezoek in het asielcentrum in Deurne

Citaat:
De brandstichting in het toekomstige asielcentrum in Bilzen is een treurige primeur voor ons land.
Een treurige primeur, zo zou ik het niet noemen, eerder een situatie die uit de hand gelopen is en eigenlijk door diegenen die de grenzen maar blijven openhouden en de toestromen maar blijven tolereren in de hand gewerkt is, Politici en mensensmokkelaars .

Misschien zie ik dat wel weer verkeerd maar toch
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2019, 13:25   #2
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

Het is al langer duidelijk dat de Belgen al die vluchtelingen en dat gezever van Maggie VETBLOK over immigratie meer dan beu zijn. Dat mens staat gewoon in het parlement te liegen dat ze zwart ziet. En Somers en zijn politieke collega's zakkenvullers zijn niet meer dan een vervreemd ras dat enkel zijn zakken vult en niet weet wat er echt onder de mensen leeft. Ik zie een duidelijke ommekeer en de opkomende generatie zal terug het geweer vast pakken. Ik voorspel in gans Europa een oorlog tussen autochtonen en allochtonen. De oorlog tegen allochtonen, vluchtelingen, goudzoekers, verkrachters, moordenaars ... kortom al diegenen die denken dat ze hier in ons eigen land de wetten kunnen komen stellen, is gestart!
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2019, 14:11   #3
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Op bezoek in het asielcentrum in Deurne



Een treurige primeur, zo zou ik het niet noemen, eerder een situatie die uit de hand gelopen is en eigenlijk door diegenen die de grenzen maar blijven openhouden en de toestromen maar blijven tolereren in de hand gewerkt is, Politici en mensensmokkelaars .

Misschien zie ik dat wel weer verkeerd maar toch
Geen problemen?
Durven mensen nog iets te zeggen?
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2019, 14:31   #4
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.567
Standaard

De problemen zijn voor later en voor de mensen in de buurten, wijken en steden waar ze terecht komen en die ze een voor een overnemen. Eens ze een klein beetje minder bepamperd worden krijg je dit.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2019, 14:38   #5
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.567
Standaard

En voor ik het vergeet. Iedereen die kritiek heeft is een Nazi. Want dat was wat de Nazi's deden: de joden uitmoorden omdat die dreigden de meerderheid van de bevolking uit te maken in het land - en dat is wat de Vlaming wil, alle vluchtelingen en migranten uitmoorden. FTW!
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2019, 14:39   #6
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Op bezoek in het asielcentrum in Deurne



Een treurige primeur, zo zou ik het niet noemen, eerder een situatie die uit de hand gelopen is en eigenlijk door diegenen die de grenzen maar blijven openhouden en de toestromen maar blijven tolereren in de hand gewerkt is, Politici en mensensmokkelaars .

Misschien zie ik dat wel weer verkeerd maar toch
En in de wijdere buurt ?
Ik kan mij voorstellen dat ze zich in de buurt van het centrum gedeinsd houden.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2019, 15:06   #7
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Het is al langer duidelijk dat de Belgen al die vluchtelingen en dat gezever van Maggie VETBLOK over immigratie meer dan beu zijn. Dat mens staat gewoon in het parlement te liegen dat ze zwart ziet. En Somers en zijn politieke collega's zakkenvullers zijn niet meer dan een vervreemd ras dat enkel zijn zakken vult en niet weet wat er echt onder de mensen leeft. Ik zie een duidelijke ommekeer en de opkomende generatie zal terug het geweer vast pakken. Ik voorspel in gans Europa een oorlog tussen autochtonen en allochtonen. De oorlog tegen allochtonen, vluchtelingen, goudzoekers, verkrachters, moordenaars ... kortom al diegenen die denken dat ze hier in ons eigen land de wetten kunnen komen stellen, is gestart!
Vooruit ten aanval. De opkomende generatie is er klaar voor Nog even een selfie sturen naar mama en papa dan nog wat twitteren instagrammen en hun facebook pagina bijwerken en ze gaan het gevecht aan met iedere Syrië veteraan.
Hopelijk worden ze tijdens de oorlog niet te veel gepest

Naam: scholieren-boeiend-smartphone-groep-selfie-stockfotografie_csp56335900.jpg
Bekeken: 254
Grootte: 15,4 KB

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 november 2019 om 15:10.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2019, 16:02   #8
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Vooruit ten aanval. De opkomende generatie is er klaar voor Nog even een selfie sturen naar mama en papa dan nog wat twitteren instagrammen en hun facebook pagina bijwerken en ze gaan het gevecht aan met iedere Syrië veteraan.
Hopelijk worden ze tijdens de oorlog niet te veel gepest

Bijlage 111594
Jah want iedere vreemdeling die hier aankomt is een oorlogsveteraan uit Syrië

Gij kunt toch ook zeveren zulle.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2019, 16:31   #9
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Jah want iedere vreemdeling die hier aankomt is een oorlogsveteraan uit Syrië

Gij kunt toch ook zeveren zulle.
Neen dat moet ook niet. Ze schijten nu al in hun broek als er een asielcentrum komt.

Gelooft gij dan maar de zever dat onze jonge generatie klaar staat om het geweer vast te pakken en vooral om hun smartphone van kant te leggen

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 november 2019 om 16:35.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2019, 16:43   #10
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Ze nodigen de mensen uit de buurt uit om eens een kijkje te komen nemen in het centrum.
Dan kan je de mensen eens zien die een grotere uitkering gaan krijgen dan je moeder, en vlugger een sociale woning dan die jongeman die wat zuurstofproblemen had bij de geboorte, maar braaf werkt in een beschuttende werkplaats.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2019, 17:26   #11
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.567
Standaard

In de bibliotheek zitten werkloze vijftig plussers te stinken die geen zeep kunnen betalen na een heel leven te hebben bijgedragen aan de samenleving. De boeken worden weggezet door vluchtelingen. Dat is de werkelijkheid. De uitboljobs voor de ouderen gaan naar mensen van de andere kant van de wereld en de eigen mensen sterven vroegtijdig aan armoede, depressie, eenzaamheid en miserie. En op straat en op de tram en de bus verdwijnt het Nederlands.

De realiteit is dat de dichtstbevolkte gebieden in Vlaanderen en Brussel (en in heel Europa) volledig zijn aan het vervreemden en dat weldra de rest ook zal overspoeld worden en dat de Europese Aborigines tegen het einde van de eeuw dik in de minderheid gaan zijn. (In Duitsland en Engeland, las ik, is dat tussen 2060 en 2070.) Het kan niet anders of we leven tegen dan in een veel ergere dictatuur dan we ons nu kunnen voorstellen om al die tegengestelde belangen met geweld in bedwang te houden.

Onze minister van samenleven zal ons binnenkort beginnen sociale punten geven op z'n Chinees. Het "Ministerie van samenleven" wordt de nieuwe benaming voor wat vroeger het ministerie van propaganda heette. We hebben geen Unia meer nodig Somers en zijn ministerie van samenleven is daar.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2019, 17:45   #12
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Neen dat moet ook niet. Ze schijten nu al in hun broek als er een asielcentrum komt.

Gelooft gij dan maar de zever dat onze jonge generatie klaar staat om het geweer vast te pakken en vooral om hun smartphone van kant te leggen
Zo hebben we ze opgevoedt, we verbieden ze zelfs om zich te verdedigen op school.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2019, 17:49   #13
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Neen dat moet ook niet. Ze schijten nu al in hun broek als er een asielcentrum komt.

Gelooft gij dan maar de zever dat onze jonge generatie klaar staat om het geweer vast te pakken en vooral om hun smartphone van kant te leggen
De linkse doctrine heeft ervoor gezorgd dat we voornamelijk met zwakkelingen opgezadeld zitten. Dat zo'n verwijt nu van iemand als jij komt is eigenlijk wel zeer arrogant.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2019, 19:36   #14
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Zo hebben we ze opgevoedt, we verbieden ze zelfs om zich te verdedigen op school.
Inderdaad.

Wat was er mis met jongeren die een dobbertje vochten?
Wat was er mis met een leerkracht die soms doorslaggevende argumenten gebruikte?
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2019, 20:05   #15
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Zo hebben we ze opgevoedt, we verbieden ze zelfs om zich te verdedigen op school.
Ik heb mijn kinderen altijd geleerd van twee keer verbaal en heel duidelijk te communiceren over wat voor hen niet kan, maar er de derde keer wel meteen op te kloppen en te slagen voor te hebben. Nog nooit spijt van gehad.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2019, 13:28   #16
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Het is al langer duidelijk dat de Belgen al die vluchtelingen en dat gezever van Maggie VETBLOK over immigratie meer dan beu zijn. Dat mens staat gewoon in het parlement te liegen dat ze zwart ziet. En Somers en zijn politieke collega's zakkenvullers zijn niet meer dan een vervreemd ras dat enkel zijn zakken vult en niet weet wat er echt onder de mensen leeft.
...
Nochtans zittten de DeBlocks, Somers en consoorten enkel daar omdat mensen op hen en hun partijen hebben gestemd. Het probleem zit dus bij die kiezers. Zolang zij bijvoorbeeld blijven gehersenspoeld worden door op de VRT een dagelijkse portie linkse propaganda te moeten slikken blijft dat spelleke duren...
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2019, 13:34   #17
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Ik heb mijn kinderen altijd geleerd van twee keer verbaal en heel duidelijk te communiceren over wat voor hen niet kan, maar er de derde keer wel meteen op te kloppen en te slagen voor te hebben. Nog nooit spijt van gehad.
Ik liet me, als ik een jaar of 10 was, eens overslaan recht tegenover ons huis.
Mijn ma zag dat gebeuren vanuit de venster op het eerste verdiep. Ze riep "awel, verdedig u toch!"
Zo gezegd zo gedaan...
Ze is me dan van mijn "agressor" komen aftrekken of ik had hem blijvend toegetakeld...
Sindsdien geen petsen meer gekregen.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2019, 13:37   #18
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ik liet me, als ik een jaar of 10 was, eens overslaan recht tegenover ons huis.
Mijn ma zag dat gebeuren vanuit de venster op het eerste verdiep. Ze riep "awel, verdedig u toch!"
Zo gezegd zo gedaan...
Ze is me dan van mijn "agressor" komen aftrekken of ik had hem blijvend toegetakeld...
Sindsdien geen petsen meer gekregen.
zo verging het mijn oudste ook ongeveer.

zijn bully dan naar t gasthuis, lip genaaid en neus gezet enzo ... wilde de schooldirecteur mijn zoon daar toch voor straffen zeker ?!? ... dat is toch niet doorgegaan.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2019, 17:07   #19
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.509
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Inderdaad.

Wat was er mis met jongeren die een dobbertje vochten?
Wat was er mis met een leerkracht die soms doorslaggevende argumenten gebruikte?
Geef toch toe: een samenleving met zachte soyboys die voor een warme en inclusieve maatschappij staan, is veel hipper?

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2019, 17:41   #20
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
zo verging het mijn oudste ook ongeveer.

zijn bully dan naar t gasthuis, lip genaaid en neus gezet enzo ... wilde de schooldirecteur mijn zoon daar toch voor straffen zeker ?!? ... dat is toch niet doorgegaan.
Oef, mijn jongste is dus niet de enige die pestkoppen naar de dokter doorverwijst.
Waren wel niet zijn bully's, maar die van zijn jongere nichtje.
En hij kreeg hulp van enkele van zijn klasgenoten, eens hij in de aanval was gegaan.

Directeur was heel braaf toen de vader en peter van dat nichtje voor zijn neus stonden.
De ouders van de jongens stonden aan de zijlijn, wij mochten van die twee niet meespelen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be