Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

 
 
Discussietools
Oud 20 oktober 2014, 20:25   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Thumbs down Moslims (racisme in engere zin): 'legaliseren verkrachten blanke vrouwen in EUSSR'

kijk onder, om echt kwaad om te worden, maar nu zie je de harde waarheid v onze jankende moslim broedertjes, ze zijn rassenhaters in engere zin, pure racisme is die hele islam, ook als ik persoonlijk kontakt heb met moslims uit vele etnisch/ geografische stammen merk ik altijd hoe racistisch en haatdragend zij zijn of barbaars. Het persoonlijke kontakt van ziel tot ziel of mensaap tot mensaap is altijd de ontknoping om die andere mensaap soort beter te leren kennen. Ja en dan breekt je lans als je de trieste waarheid ontdekt en merkt dat zij jou dood willen en dat zij nu dus openlijk verkondigen dat zij alle 'blanke' vrouwen gaan verkrachten en dit notabene willen legaliseren in hen EUSSR. Ja, dit moet snel stopgezet worden, door sterke, potente en dappere raszuivere Europese mannen, liefst inheems, en hierom moeten Wieroe en ik nu doorzetten om orde op zaken te stellen binnen vijf jaar. Liever nu even vreedzaam en intelligent de boel in Europa etnisch zuiveren, en etnisch/multicultureel ontwormen dan dat de losers uit EU 2040 het gaan doen via nieuwe bloedige Holocaust als uitstervende 'blanke' inheemse minderheden. Ja, tegen die tijd gaan zij ons vervloeken vanwege de wanhoop en verdriet.

wieroe en dewanand
Hindoe fundamentalisten

zie dit en huiver: dit is ware moslimman, dit is de ware rassenhatende islam in praktijk, geloof niet in leugens en huichelaars, kijk naar die video en aanschouw de waarheid van de Satan uit oases en giftige woestijnputten.

Dit is de absolute waarheid, mail het door, dwing de lokale media om het af te drukken eke week in heel Nederland, voer nu akties in je gemeente of provincie:



MOSLIMS: “Als we Europa overnemen zullen wij het verkrachten van blanke vrouwen wettig maken.”
Geplaatst op 20 oktober 2014 door E.J. Bron

(Door: delamontagne)

Hier heb je een paar moslims die ons vertellen wat we eigenlijk al wisten, omdat het er dik bovenop lag: als ze ermee klaar zijn Europa te veroveren, zullen ze ervoor zorgen dat het hen wettelijk wordt toegestaan om blanke vrouwen op straat te verkrachten. Niet dat het nu echt noodzakelijk is om dit officieel wettig te maken, want het wordt hen al toegestaan in de meeste Europese landen, en dit zonder strafvervolging. Maar uit principe willen ze dit officieel maken.

Is het niet grappig dat de manier waarop vrouwen juist de grootste supporters zijn van deze invasie, zij het juist zijn die het meest te verliezen hebben? Als moslims het in Europa helemaal voor ´t zeggen hebben, kan ik me bekeren en een of andere hoge positie krijgen om over mensen te heersen, in een landhuis wonen en er een dozijn vrouwen op nahouden. Maar deze vrouwen moeten dan zonder meer hun mond houden, spookkleding dragen en zich door die Arabieren laten verkrachten. Het is helemaal niet logisch dat de sociale rechtvaardigheidsagenda van deze feministes de invasie van Europa door moslims toelaat.

Door:
delamontagne
(voor www.ejbron.wordpress.com)
Beoordeel dit:
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Oud 21 oktober 2014, 17:32   #2
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Thumbs down 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

ISIS-beesten stenigen jonge vrouw in Syrië
Geplaatst door Michael van der Galien op 21 oktober, 2014 - 10:00

kijk hiernaar dan zie je ware islam in praktijk.

http://www.dagelijksestandaard.nl/20...-vrouw-in-syri
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Oud 21 oktober 2014, 18:08   #3
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

We hebben de laatste tijd al genoeg gehoord over de islam...
De islam en de toepassing ervan zou moeten verboden worden in de niet-moslimlanden ipv van overal te leuteren over "godsdienstvrijheid"!
De islam is de builenpest van onze eeuw.
Men moet maar eens stoppen met daar over te blijven zeveren, laat staan het proberen goed te praten.
andev is offline  
Oud 24 oktober 2014, 16:28   #4
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Thumbs down 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
We hebben de laatste tijd al genoeg gehoord over de islam...
De islam en de toepassing ervan zou moeten verboden worden in de niet-moslimlanden ipv van overal te leuteren over "godsdienstvrijheid"!
De islam is de builenpest van onze eeuw.
Men moet maar eens stoppen met daar over te blijven zeveren, laat staan het proberen goed te praten.

ja ja ja Andev,

wieroe wil weten of je zijn pittige boekje over islam leuk vind, visies van de slimme Hindoe Nazi kat uit delft kennisstad:


Books by Dewanand

About the Books

Koran: Forbid or Rewrite?

Why is the Koran the deeper abstract cause of terrorism? What can Muslims and non-Muslims do about this? How can we help Muslims liberate themselves from medieval ways of thinking? Is there more in the world than Islam, Mohammed and terrorism? What is a real Muslim? How can an anti-Muslim be defined?

Hindu writer Dewanand provides answers to all these questions in a striking and scientific way, trying to present the interests of both Muslims and non-Muslims in a tactical way. Dewanand says he wrote this book to make sacrifices to Altecrea and to show concern for all living creatures. Discover for yourself if he has reached his goal, when you read Koran: Forbid or Rewrite?

In the first chapters, the PV Muslim scientific model scale is revealed. This is a psychological vectored model for classifying Muslims to understand them better. Dewanand says his book is intended to show respect for Muslims and to help them to grow spiritually. “I wanted to reform Islam and end the suffering and violence in many Islamic nations. I was raised as a Muslim by my mother and later on I converted to Hinduism.”

His book is the meeting point of three old civilizations: Islam, Western and Hinduism. That’s why it is so important for the future of Islam and religion.


http://sbpra.com/Dewanand/
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Oud 24 oktober 2014, 16:48   #5
Nexer
Parlementslid
 
Nexer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2009
Berichten: 1.901
Standaard

Kijk, moest er in de structuur van uw post wat duidelijkheid zitten, dan zou ik het effectief lezen.

Nu staat er een hoop tekst onder elkaar met nauwelijks een duidelijk beeld van waar het echte bericht nu begint, wat de onderdelen van het bericht zijn, enzovoort...


Wil je eigenlijk dat nieuwe mensen dit ontdekken, of post je dit gewoon voor mensen die reeds van dit standpunt zijn? Want daar lijkt het op.
__________________
Citaat:
"The liberals of today are the tyrants of tomorrow."

"For all those upper/middle class academics, harassment means all those loud ordinary people, who smell bad, who talk dirty."
Nexer is offline  
Oud 24 oktober 2014, 19:55   #6
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Thumbs down 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nexer Bekijk bericht
Kijk, moest er in de structuur van uw post wat duidelijkheid zitten, dan zou ik het effectief lezen.

Nu staat er een hoop tekst onder elkaar met nauwelijks een duidelijk beeld van waar het echte bericht nu begint, wat de onderdelen van het bericht zijn, enzovoort...


Wil je eigenlijk dat nieuwe mensen dit ontdekken, of post je dit gewoon voor mensen die reeds van dit standpunt zijn? Want daar lijkt het op.

namaste nexer

ja ik ga ervan uit dat 99 procent van alle leden op dit politics forum blanken zijn die het erg vinden dat isis islamisten nu wereldwijd oproepen om blanke vrouwen te verkrachten als zij hier de macht overnemen. een aanval op de vrouwen van jou ras is absoluut een oorlogsdaad tegen jou ras en natie en elke blanke man moet nu zijn vrouwen verdedigen, als hij een zichzelf respecterende heteroman is.

ik strijd voor het behoud van de blanke rassen in nederland en erbuiten en ben duidelijk genoeg in mijn teksten. ook tov andere zwarte hindoe apen ben ik hard en duidelijk, en vertel ik hen keihard dat ik pro white race ben en dit verplicht ben te doen, conform de Vedische mantras die stellen:

'Rechten ontstaan door plichten te vervullen.'

en hou hiermee rekening aub:

blanken hebben india ontwikkeld en het hele hindoeisme gered en ontwikkeld tot het huidige niveau. alle top geleerden op vedisch/ hindoeistisch gebied zijn blanken dus die viesbruine hindoe apen zijn inderdaad lagere apen rassen.

dewanand en wieroe
hindoe fundamentalisten
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 24 oktober 2014 om 19:57.
dewanand is offline  
Oud 24 oktober 2014, 20:05   #7
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nexer Bekijk bericht
Kijk, moest er in de structuur van uw post wat duidelijkheid zitten, dan zou ik het effectief lezen.

Nu staat er een hoop tekst onder elkaar met nauwelijks een duidelijk beeld van waar het echte bericht nu begint, wat de onderdelen van het bericht zijn, enzovoort...
Dewanand heeft zijn eigen stijl van posten.
Maar hij is heus niet dom en zijn posts zijn vaak erg interessant: Een verslag van de neergang van de Europese cultuur/etniciteit gezien door de ogen van een allochtoon (Hindoe) die dat blijkbaar erg jammer vindt.
Thuleander is offline  
Oud 26 oktober 2014, 19:05   #8
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Thumbs down 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Dewanand heeft zijn eigen stijl van posten.
Maar hij is heus niet dom en zijn posts zijn vaak erg interessant: Een verslag van de neergang van de Europese cultuur/etniciteit gezien door de ogen van een allochtoon (Hindoe) die dat blijkbaar erg jammer vindt.
jazeker Thuleander,

Een nederland of europa zonder inheemse 'blanken' of raszuivere Germanen is als een tuin zonder madeliefjes. zie dit gedicht onder en het hele werk uit 2005, titel spreekt voor zichzelf:



WEBpublication EBOOK wart0201 / EPAGE 3 of 87
Uitstervende Nederlanders
Mein Kampf, deel 2
0.3. Vishnu zegent germaanse Nederlanders

Offeraar Dewanand
Offercode wart0201
Offerdatum 6 april 2005

Go to previous Epage ... Go to next Epage
Go to Inhoudsopgave: Uitstervende Nederlanders. Mein Kampf, deel 2

Altecrea,
de oneindig deelbare
met miljoenen gezichten
en miljarden uiterlijke gedaanten

Altecrea,
de manifestatie van alles,
het oneindige
en de wiskundig ondefinieerbare leegte.

Mijn vergankelijke
atomaire verschijningsvorm accepteerde
U tien jaar geleden niet,
als een zinloos eenmalig offer,
van bloed, vlees en botten.

Met de kracht van Shiva
vernietigde U de pijn,
de duisternis,
en de zuivere onwetendheid in mijn bloedend innerlijk
en U schonk mij een nieuwe geest
gevuld met zuivere kennis uit de verre toekomst.

Altecrea,
accepteer dit boek van mij
als een heilig en eeuwigdurend offer
bestaande uit zuivere kennis.

Geef mij de kracht van Vishnu
om de Germaanse Nederlanders te bezielen
voor tienduizend jaar,
zodat zij mij kunnen terug zien,
als ik dan opnieuw reïncarneer
om de aarde te dienen en te eren.

Zegen de Germaanse Nederlanders
met de onvergankelijke krachten van Vishnu,
zodat zij over tienduizend jaar nog voortbestaan
en dan niet uitgestorven zijn.

Dewanand
(offerdatum: maandag 6 december 2004)
***

http://www.dewanand.com/kampf03.htm
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Oud 27 oktober 2014, 11:34   #9
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.557
Standaard

De islam niet meer erkennen als religie. Het is gewoon GEEN godsdienst, maar een indoctrinatie zoals het nazisme en communisme. De handleiding van een moordende kinderverkrachter en vrouwenonderdrukker. Men kan dan van het nazisme ook een religie maken. De Islam moet zo snel mogelijk verboden worden in het Westen.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 27 oktober 2014 om 11:49.
Lukkas is offline  
Oud 27 oktober 2014, 11:47   #10
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
De islam niet meer erkennen als religie. Het is gewoon GEEN godsdienst, maar een indoctrinatie zoals het nazisme en communisme. De handleiding van een moordende kinderverkrachter en vrouwenonderdrukker. Men kan dan van het nazisme ook een religie maken. Islam moet op zeer korte termijn verboden worden in het Westen.
Ik snap niet dat er westerse vrouwen Islam verdedigen. Uzelf als minderwaardig aanvaarden.
Geldt eigenlijk voor elke niet-moslim; want iemand die die geen moslim is wordt als minderwaardig beschouwd.
DewareJakob is offline  
Oud 27 oktober 2014, 11:56   #11
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
De islam niet meer erkennen als religie. Het is gewoon GEEN godsdienst, maar een indoctrinatie zoals het nazisme en communisme. De handleiding van een moordende kinderverkrachter en vrouwenonderdrukker. Men kan dan van het nazisme ook een religie maken. De Islam moet zo snel mogelijk verboden worden in het Westen.
In belgië??? Ik dacht het niet...

http://www.gva.be/cnt/dmf20141027_01...-tot-erkenning

Eens zien op welke manier ze aan geld van de besparende overheid geraken...
__________________
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline  
Oud 27 oktober 2014, 14:16   #12
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Dewanand heeft zijn eigen stijl van posten.
Maar hij is heus niet dom en zijn posts zijn vaak erg interessant
Mjah ik moet ook zeggen dat Dewanand zowat de enige is waar ik gewoon voorbij zijn posts scroll. Als je al ontcijfert hebt wat hij nu eigenlijk wil zeggen is het gewoonlijk wat gezever over ras dit en ras dat en verder absoluut niks

Laatst gewijzigd door Klein Licht : 27 oktober 2014 om 14:17.
Klein Licht is offline  
Oud 27 oktober 2014, 14:18   #13
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Ik snap niet dat er westerse vrouwen Islam verdedigen. Uzelf als minderwaardig aanvaarden.
Dat kan je van de christenen en de joden ook zeggen dan he, het enige verschil is dat die hun boekje wat minder serieus nemen
Klein Licht is offline  
Oud 27 oktober 2014, 14:36   #14
babel
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 28 juli 2014
Berichten: 723
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Mjah ik moet ook zeggen dat Dewanand zowat de enige is waar ik gewoon voorbij zijn posts scroll. Als je al ontcijfert hebt wat hij nu eigenlijk wil zeggen is het gewoonlijk wat gezever over ras dit en ras dat en verder absoluut niks
idem
babel is offline  
Oud 27 oktober 2014, 16:59   #15
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Mjah ik moet ook zeggen dat Dewanand zowat de enige is waar ik gewoon voorbij zijn posts scroll. Als je al ontcijfert hebt wat hij nu eigenlijk wil zeggen is het gewoonlijk wat gezever over ras dit en ras dat en verder absoluut niks
Idem ook .
vlaams realist is offline  
Oud 27 oktober 2014, 17:17   #16
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Als je al ontcijfert hebt wat hij nu eigenlijk wil zeggen is het gewoonlijk wat gezever over ras dit en ras dat en verder absoluut niks
Liever een bruine hindoe als Dewanand die de Europeanen wakker schudt dan een witte poco die het allemaal niks kan schelen.

Laatst gewijzigd door Thuleander : 27 oktober 2014 om 17:28.
Thuleander is offline  
Oud 27 oktober 2014, 17:44   #17
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Mjah ik moet ook zeggen dat Dewanand zowat de enige is waar ik gewoon voorbij zijn posts scroll. Als je al ontcijfert hebt wat hij nu eigenlijk wil zeggen is het gewoonlijk wat gezever over ras dit en ras dat en verder absoluut niks
Ik had dat in het begin ook. Maar soms staan er echt interessante dingen in, daar moet u gewoon meer geduld voor opbrengen. En Wieroe is natuurlijk een heel slimme kat, hé.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline  
Oud 27 oktober 2014, 18:21   #18
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Over Wieroe inderdaad niks slecht, zo moeten er nog zijn

En dat hij zich het lot van de blanken aantrekt kan wel interessant zijn, maar zijn grootspraak over rassenoorlogen, razuivere Germanen etc, dat voegt voor mij weinig toe.

Toen ik hier begon hadden we Egmond, een black supremacist en zwaar racistisch tegenover zijn blanke medemens. Dat was iemand met een heel andere insteek dan de meesten hier en bijgevolg ook veel interessanter om mee te discussiëren... En die moest ik ook niet altijd ontcijferen
Klein Licht is offline  
Oud 27 oktober 2014, 21:22   #19
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Dat kan je van de christenen en de joden ook zeggen dan he, het enige verschil is dat die hun boekje wat minder serieus nemen
Inderdaad dat is zo, maar met een klein licht zie je dus het grote verschil blijkbaar niet.
DewareJakob is offline  
Oud 27 oktober 2014, 23:11   #20
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Liever een bruine hindoe als Dewanand die de Europeanen wakker schudt dan een witte poco die het allemaal niks kan schelen.
Je zal bedoelen een witte multikuller met een klein licht..
DeProf_eet is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be