Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 augustus 2016, 10:30   #241
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.834
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
De afgunst loopt eraf met genoeg venijn om de hele bevolking van Guinea Nieuw Papoea te vaccineren.
Wat een miserable houding.
Ietwat triest ook.
Afgunst betreffende wat ? Betreffende het feit dat hij op zijn 68 alle dagen nog wil werken en met stress heeft te kampen terwijl hij binnen is ??? Om welke reden zou je daar nu afgunstig om moeten zijn ?? Maar dat jij wat moeite hebt om het discours te volgen weten we al langer.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2016, 11:53   #242
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Daar zou je nog wel eens van kunnen verschieten, schaf mijn pensioenbijdrage onmiddelijk af en ik zal wel voor mezelf zorgen op mijn oude dag. Ik draag veel meer bij dan dat ik zelf ooit zal krijgen.

http://www.onprvp.fgov.be/NL/futur/c...s/default.aspx
Het aantal mensen dat meer bijdraagt voor de pensioenkas dan dat ze ooit gaan terugtrekken uit die kas, dat zijn dus degenen die solidariteit vertonen.

Wel, die mensen die volgens jou in redelijk groot aantal zouden zijn, hebben in ieder geval nog geen enkele parlementair, laat staan een politieke partij overtuigd.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2016, 12:46   #243
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.047
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wel, die mensen die volgens jou in redelijk groot aantal zouden zijn, hebben in ieder geval nog geen enkele parlementair, laat staan een politieke partij overtuigd.
Heeft ooit een groep mensen al een parlementair overtuigd? Laat staan een politieke partij?
We mogen gaan stemmen en dan doet die parlementair wat hem het beste uitkomt. Idem met de politieke partijen.

Het enige wat echt van belang is zijn de centen die ter beschikking staan om iets al dan niet uit te voeren. Pensioenen zijn ten dode opgeschreven.
Onmerkbaar afzwakken tot er niets meer overblijft.

Je kan vandaag al geen hok en wat eten meer krijgen voor het bedrag van je pensioen. En dan zitten de oudjes al bij elkaar gepakt om het zo goedkoop mogelijk te houden....

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 1 augustus 2016 om 12:51.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be