Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Frank Vanhecke (Vlaams Blok) - 10 tot 16 mei
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Frank Vanhecke (Vlaams Blok) - 10 tot 16 mei "De media kon er niet omheen na de uitspraak in Gent. Het arrest werkte de voorzitter meteen op de voorgrond. 'We geven het toe. We zijn naïef geweest.' staat te lezen op website. Het arrest zou een aanslag op de vrije meningsuiting zijn, vanuit link

 
 
Discussietools
Oud 11 mei 2004, 14:33   #21
leentje20
Vreemdeling
 
leentje20's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 64
Standaard

Hebt u het programma op jullie site al eens gelezen? Volgens mij staan daar geen deftige voorstellen in... Ik heb al een aantal debatten gedaan en er kwam geen enkel maar ook geen enkel deftig voorstel van het VL blok. Wat zitten lachen en met het hoofd schudden en natuurlijk bakken kritiek geven maar deftige voorstellen....... sorry, niets gehoord.... Hoe komt het als je aan VL Blok vraagt hoe ze staan tov werkloosheid, onderwijs, mobiliteit, milieu dat er mij niemand maar ook niemand een deftig antwoord kan geven? Misschien kan u het eens proberen? Ik zou het graag eens weten!
leentje20 is offline  
Oud 11 mei 2004, 14:38   #22
muys
Parlementsvoorzitter
 
muys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 2.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leentje20
Hebt u het programma op jullie site al eens gelezen? Volgens mij staan daar geen deftige voorstellen in... Ik heb al een aantal debatten gedaan en er kwam geen enkel maar ook geen enkel deftig voorstel van het VL blok. Wat zitten lachen en met het hoofd schudden en natuurlijk bakken kritiek geven maar deftige voorstellen....... sorry, niets gehoord.... Hoe komt het als je aan VL Blok vraagt hoe ze staan tov werkloosheid, onderwijs, mobiliteit, milieu dat er mij niemand maar ook niemand een deftig antwoord kan geven? Misschien kan u het eens proberen? Ik zou het graag eens weten!
http://vlaamsblok.be/pdf/programmabrochure.pdf

lees dit eens voor u onterecht uw gal begint te spuwen.
er staan hoofdstukken in over milieu, onderwijs, .... alles wat je wilt weten
__________________
Daar is een Belgische koning
Veel Belgische vertoning
Een Belgische vlag, een Belgisch lied
Maar Belgen, neen Belgen zijn er niet
muys is offline  
Oud 11 mei 2004, 14:46   #23
leentje20
Vreemdeling
 
leentje20's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 64
Standaard

tuurlijk staan die erin er staat alleen niet in wat u precies wil veranderen
leentje20 is offline  
Oud 11 mei 2004, 14:49   #24
muys
Parlementsvoorzitter
 
muys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 2.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leentje20
tuurlijk staan die erin er staat alleen niet in wat u precies wil veranderen
misschien nog eens goed lezen, want blijkbaar lees ik meer dan u
__________________
Daar is een Belgische koning
Veel Belgische vertoning
Een Belgische vlag, een Belgisch lied
Maar Belgen, neen Belgen zijn er niet
muys is offline  
Oud 11 mei 2004, 14:55   #25
benonie
Partijlid
 
Geregistreerd: 10 mei 2004
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leentje20
tuurlijk staan die erin er staat alleen niet in wat u precies wil veranderen
misschien nog eens goed lezen, want blijkbaar lees ik meer dan u
Met alle goede wil van de wereld, sorry.
benonie is offline  
Oud 11 mei 2004, 14:56   #26
muys
Parlementsvoorzitter
 
muys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 2.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benonie
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys

misschien nog eens goed lezen, want blijkbaar lees ik meer dan u
Met alle goede wil van de wereld, sorry.
misschien een passende spreuk : wat baten kaars en bril als de uil niet lezen wil
__________________
Daar is een Belgische koning
Veel Belgische vertoning
Een Belgische vlag, een Belgisch lied
Maar Belgen, neen Belgen zijn er niet
muys is offline  
Oud 11 mei 2004, 15:08   #27
benonie
Partijlid
 
Geregistreerd: 10 mei 2004
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benonie

Met alle goede wil van de wereld, sorry.
misschien een passende spreuk : wat baten kaars en bril als de uil niet lezen wil
Nog maar eens het bewijs dat een vlaamsblokker zonder argumenten meestal begint te schelden ipv een uitleg te vinden voor zen eigen groot gelijk.
Spijtig want ik zie in u toch iemand die geengageert is, anders zou u hier uw tijd niet zitten te verspelen.
Of bent u lid van de propaganda/desinformatieploeg van het vlaams blok dat probeert alle lezersbriefrubrieken te gaan bevuilen?
Ik hoop het eerste.
benonie is offline  
Oud 11 mei 2004, 15:12   #28
muys
Parlementsvoorzitter
 
muys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 2.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benonie
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys

misschien een passende spreuk : wat baten kaars en bril als de uil niet lezen wil
Nog maar eens het bewijs dat een vlaamsblokker zonder argumenten meestal begint te schelden ipv een uitleg te vinden voor zen eigen groot gelijk.
Spijtig want ik zie in u toch iemand die geengageert is, anders zou u hier uw tijd niet zitten te verspelen.
Of bent u lid van de propaganda/desinformatieploeg van het vlaams blok dat probeert alle lezersbriefrubrieken te gaan bevuilen?
Ik hoop het eerste.
het eerste , ik bekleed vooralsnog geen betrekking bij het blok

maar ik heb echt geen zin om hier ellenlange postings te gaan neertypen terwijl het elders te vinden is
__________________
Daar is een Belgische koning
Veel Belgische vertoning
Een Belgische vlag, een Belgisch lied
Maar Belgen, neen Belgen zijn er niet
muys is offline  
Oud 11 mei 2004, 15:17   #29
benonie
Partijlid
 
Geregistreerd: 10 mei 2004
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys

het eerste , ik bekleed vooralsnog geen betrekking bij het blok

maar ik heb echt geen zin om hier ellenlange postings te gaan neertypen terwijl het elders te vinden is
Het zal er niet snel van komen ook, want je kan de scherpe kantjes niet genoeg verborgen houden. Neem een voorbeeld aan dhr Frank Van Hecke met jaren ervaring in naast de kwestie babbelen.
benonie is offline  
Oud 11 mei 2004, 15:48   #30
leentje20
Vreemdeling
 
leentje20's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benonie
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys

misschien een passende spreuk : wat baten kaars en bril als de uil niet lezen wil
Nog maar eens het bewijs dat een vlaamsblokker zonder argumenten meestal begint te schelden ipv een uitleg te vinden voor zen eigen groot gelijk.
Spijtig want ik zie in u toch iemand die geengageert is, anders zou u hier uw tijd niet zitten te verspelen.
Of bent u lid van de propaganda/desinformatieploeg van het vlaams blok dat probeert alle lezersbriefrubrieken te gaan bevuilen?
Ik hoop het eerste.
passender zou zijn wat er niet in staat kunnen we ook niet lezen!
leentje20 is offline  
Oud 26 juni 2004, 01:23   #31
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door polleke
In een land met drie verschillende regeringen en allerlei dikke nekken die goed betaald moeten worden, wordt het tijd om uit elkaar te gaan. Grof? Nauwelijks, zie nu maar weer de opkomst van Vlamingen tegen Walen die ronselen in Vlaamse gemeenten. Of 1 regering of GEEN regering.
dat zou alvast iets helpen om 't rijtje te vervolledigen

één volk
één rijk

en dat derde komt wel vanzelf nadat de genzen verzegeld zijn willen we die illigalenstroom stoppen
praha is offline  
Oud 23 juli 2005, 05:08   #32
Surfdude
Vreemdeling
 
Surfdude's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2004
Locatie: Zaventem
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frank Vanhecke
In de discussie wordt geopperd dat het Vlaams Blok geen alternatief zou bieden? Ik zou niet weten waarom niet. Nu zaterdag is het het slotcolloquium van de VL+campagne. Met een reeks van discussienamiddagen heeft het Vlaams Blok meermaals bewezen dat we heel wat meer te bieden hebben dan datgene wat er in de media over het Vlaams Blok wordt gezegd. Betekent dit dan dat we per se in een regering moeten geraken? Uiteraard niet. Bij deze verkiezingscampagne profileren wij ons uitdrukkelijk als de enige oppositiepartij. Een partij die de zaken die de bevolking echt bezighouden op de politieke agenda plaatsen en niemand zal kunnen ontkennen dat dit in het verleden effect heeft gehad en duidelijk, ook vandaag effect blijft hebben.
Fijn, u wilt dus niet eens iets veranderen, maar gewoon wat lawaai gaan maken in het parlement. Tof voor uw kiezers. Stem op ons, want wij gaan niets doen.
En welk effect, buiten dat een hoop mensen door uw leugens te geloven er wat ongelukkiger zijn op geworden.
__________________
Free your mind and your ass will follow!!(George Clinton)
Surfdude is offline  
Oud 23 juli 2005, 07:54   #33
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bob.
Ik ben sinds vorig jaar (federale verkiezingen), na een generatie van VLD adoratie , een vurig voorstander van jouw partij geworden.
Zelfs in die mate dat ik jullie standpunten (die ook de mijne zijn by the way) met zwaard en vuur verdedig.
Dat houdt ook in dat ik alle (schaarse) debatten waarin VB madatarissen voorkomen , op de voet volg en met een gezonde kritische ingesteldheid beoordeel.

Wat me meestal opvalt, is dat jullie tegen de door het politieke esthablishment geuitte racistische beschuldigingen nooit of zelden weerwerk bieden onder de vorm van de door de autochtone bevolking zo gehekelde positieve discriminatie.
Het is duidelijk dat de ' politiek correcte ' figuren andere criteria hanteren voor de behandeling van allochtonen dan voor autochtonen.
Ik vind bijgevolg dat jullie dit tijdens de komende pre-electorale debatten meer zouden moeten benadrukken.

Ook heb ik tijdens alle gespreken haast nooit een uitgesproken en vakkundig toegelichtte uitleg gehoord aangaande de Belgische noord-zuid situatie, steeds blijven jullie daar zéér oppervlakkig in, met enkel maar verwijzingen naar de miljarden transfers.
Inmiddels verschenen er al wel enkele sporadische media commentaren dat het (Waals gemachineerde) Blok proces en dito veroordeling niet tengevolge van racistische uitlatingen was, maar wel voor de van het blok uitgaande belgische bedreiging.
Ik vind in deze dan ook dat jullie de bevolking tijdens de komende debatten meer details zouden moeten verschaffen, zodat de modale burger meer beseft welke gemene ingrepen er van het Waalse landsgedeelte uitgaan.
Men kan immers niet ontkennen dat vele van de Waalse politieke standpunten ...zoals veiligheid, asiel-en immigratie beleid, alsook de andere verdeel en heers tactieken geinspireerd zijn in het kader van de PS machtswellust.

Het mag ook wel meer in de verf worden gezet dat onze premier (voor wie ik ooit een groot respect had) in zijn blinde machtsgeilheid en hopende op Waalse steun voor de verder uitbouw van zijn politieke carriere, meer dat eens op de knieen ging om in de Waalse zaak te collaboreren.
Het is geweten dat de noord-zuid machtsspelletjes een belangrijke impact hebben op de besluitvorming in dit land, en dat Vlaams programmapunten, van gelijk welke aard, steeds de fiat van onze franstalige vrienden vereist.
Voor wat hoort wat, ...denken we maar aan de vele miljoenen voor het Waalse onderwijs in ruil voor het eerste premierschap van Guynockio.

Hoedanook Frank,...liefst wat minder gedreun van wat paars verkeerd deed en doet, en meer accenten op wat jullie beter zouden kunnen doen.
Het limiteren van de stroom zuur verdiende Vlaamse belastingsgelden naar een landsgedeelte dat er enkel de herverkiezing mee betaalt is er één waarvan jij beter dan wie ook weet van hebt.

Succes bij de verkiezingen,...en op mijn stem kan je alvast rekenen.

Groetjes
bob
Oei Bob, daar raak je een heikel punt. Je vraagt meer details en verdere uitleg. Dat is moeilijk hoor voor een partij die enkel stemmen ronselt met goedkope slogans maar verder geen constructieve ideeën heeft.
Jampie is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be