Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Geschiedenis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 mei 2012, 12:27   #21
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JuBiLaTe Bekijk bericht
Beste Egmond,



ik raad je aan -en zelf hoop ik het ook- dat jij deze info gaat posten op Duitse fora. Duitsers zijn varkens, met een bijzonder ongezonde grootheidswaan. Deze grootheidswaan heeft geleid tot de grootste en meest mensonterende slachtpartijen en wreedaardigheden tegen de menselijkheid, nl de holocaust.
Dat volk verdient een lesje in nederigheid! Dus Egmond, ga ginds op missie en vertel hen de ware toedracht; van wie stammen zij af? Ik hoop dat gij de Duitse taal machtig en zijt! En indien van niet: vele Duitsers kennen ook wel hun Engels.
ken je er een zwarte organisaties die sprekers als ik uitnodigt?
Ik denk niet dat duitsers slechter zijn dan hollandse jodenmoordenaars en belgische handenafhakkertjes.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2012, 17:37   #22
JuBiLaTe
Provinciaal Gedeputeerde
 
JuBiLaTe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 maart 2009
Berichten: 900
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
ken je er een zwarte organisaties die sprekers als ik uitnodigt?
Ik denk niet dat duitsers slechter zijn dan hollandse jodenmoordenaars en belgische handenafhakkertjes.
Beste Egmond,


je begrijpt me verkeerd: ik bedoelde dat je je eens moest toeleggen op Duitse fora, zoals je hier al deed op Belgische en Nederlandse fora. Je moet zeker niet gaan spreken, voor je eigen veiligheid. Trouwens, waarom je enkel toeleggen op zwarte organisatie's? Je moet je vooral toeleggen op de blanke massa, want het is zij die jouw theorie weghonen. Hen moet je trachten te overtuigen.
U stelt me erg teleur aan te tonen te geloven dat Nederlanders en Belgen even slecht zijn dan Duitsers. Dit is fout. Je moest eens weten wat de Duitsers hier en elders allemaal om zeep hebben geholpen. en dit enkel om hun megalomie, hun grootheidswaan, hun hovaardigheid.
__________________
De welvaart en de beschaving van een maatschappij houdt op te bestaan vanaf het moment dat de Koningen verjaagd worden. Zie RUSLAND, CHINA, Roemenië, Cambodja, Iran, en nog zoveel andere landen.
JuBiLaTe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2012, 09:21   #23
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JuBiLaTe Bekijk bericht
Beste Egmond,


je begrijpt me verkeerd: ik bedoelde dat je je eens moest toeleggen op Duitse fora, zoals je hier al deed op Belgische en Nederlandse fora. Je moet zeker niet gaan spreken, voor je eigen veiligheid. Trouwens, waarom je enkel toeleggen op zwarte organisatie's? Je moet je vooral toeleggen op de blanke massa, want het is zij die jouw theorie weghonen. Hen moet je trachten te overtuigen.
U stelt me erg teleur aan te tonen te geloven dat Nederlanders en Belgen even slecht zijn dan Duitsers. Dit is fout. Je moest eens weten wat de Duitsers hier en elders allemaal om zeep hebben geholpen. en dit enkel om hun megalomie, hun grootheidswaan, hun hovaardigheid.
Met alle respect, maar intussen ben ik na zeven jaar van onderzoek eruit dat ik mij slechts met de doelgroep moet bezighouden, mensen die last hebben van witte superioriteit, last hebben van het vullis die denkt dat ze meer zijn dan Zwarten. Mijn 'Komt er weer een Holocaust?' onderzoek wijst uit dat Hollanders en Belgen de Duitse bezetter royaal hulp hebben verleend om burgers volgens de Neurenbergwetten tot jood te verklaren, op te pakken, te transporteren en te laten vergassen. Mijn Blaue bloed tgheorie bewijst dat men royaal liegt over het uiterlijk en karakter van het Ancien Regime, en deze leugen vorm de basis van witte superioriteit. De respons op internet waar mensen zich vrijuit uitlaten wijst uit dat die moordzuchtige mentaliteit nog steeds rondwaart, en het geen zin heeft te proberen deze mensen op een betere gedachte te brengen. Ik heb nu een reisverbod van de verhuurder, ik heb een missie en ben niet bevreesd. Mijn volgende project is een museum in Suriname op te richten op basis van mijn historische onderzoeken.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2021, 09:11   #24
siegfried1648
Provinciaal Gedeputeerde
 
siegfried1648's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2020
Berichten: 827
Standaard

Gewoon ziekelijk om van de grote Goethe een neger te willen maken...
siegfried1648 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be