Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Algemeen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 maart 2021, 23:44   #21
ArjanD
Gouverneur
 
ArjanD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2009
Locatie: Maastricht (NL)
Berichten: 1.270
Standaard

NAVO-gerelateerd voorgevoel en de dood van een vriend

In 2015 was er een groot internationaal NAVO-evenement en ik voelde (een licht voorgevoel, dat ik niet serieus nam) dat sommige mensen 'iets wilden doen' tegen mij.

Ik was aan het werk in een kantoortuin in Utrecht en toen ik naar buiten liep had ik een uitzonderlijk sterk paranormaal visioen van wat later bleek een jeugdvriend. Zijn geest kwam met een zeer grote kracht naar mij toe en ik dacht dat ik de visie zag van iemand die hem aanviel. Ik had de vriend al meer dan 6 jaar niet gezien, en vóór die ene keer, nog minstens 6 jaar. Ik weet niet waarom de geest van mijn vriend met zo'n grote kracht naar mij toe kwam omdat de vriend een groot netwerk had en wellicht wel honderd 'beste vrienden'.

De vriend was gevestigd in Arnhem. Een NAVO-evenement is aangekondigd op de dag van zijn dood, 5 augustus 2015, 11:14, met posters van de NAVO in Arnhem:

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  nato-arnhem-poster2.png
Bekeken: 239
Grootte:  210,6 KB
ID: 113976

De vriend reed op een motorfiets en reed van de weg. Hij was een zeer goede chauffeur en middelbare leeftijd.

https://www.nato.int/cps/en/natohq/photos_122118.htm
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=vFo428N7xec (made in Utrecht)

Utrecht verdreef het Amsterdamse FEBO voor Manneken Pis. Het meest iconische café van de stad heet België (Oudegracht). Mijn favoriete Utrechtse cafés vindt u hier.
ArjanD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2021, 19:20   #22
ArjanD
Gouverneur
 
ArjanD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2009
Locatie: Maastricht (NL)
Berichten: 1.270
Standaard

Het evenement was op 28 juli 2015, 8 dagen voordat mijn vriend van de weg reed. Het evenement werd opgeroepen door Turkije. Het komt overeen met het moment van de voor-ingeving.

Citaat:
De NAVO-noodvergadering van 2015 was een noodconventie van de Noord-Atlantische Verdragsorganisatie, bijeengeroepen door Turkije, in overeenstemming met artikel 4 van het oprichtingsverdrag van de NAVO. Het is de vijfde van zo'n bijeenkomst in de 66-jarige geschiedenis van de organisatie. De bijeenkomst vond plaats op 28 juli 2015 in Brussel, België en werd bijgewoond door ambassadeurs van alle NAVO-lidstaten.
https://en.wikipedia.org/wiki/2015_N...rgency_meeting

Ik zag mijn vriend al eerder. Ik zag hem staan voor een voetbal stadium, alsof hij werd bekeken. Ik zag hem vanuit het perspectief van derden. Vervolgens ging hij rijden en later kreeg ik het sterke visioen. Wellicht was het visioen afkomstig vanuit de daders (NAVO).

Ik wist niet waarom ik mijn vriend zag. Ik dacht dat hij aan mij dacht, vandaar dat ik geen argwaan had m.b.t. zijn welzijn.
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=vFo428N7xec (made in Utrecht)

Utrecht verdreef het Amsterdamse FEBO voor Manneken Pis. Het meest iconische café van de stad heet België (Oudegracht). Mijn favoriete Utrechtse cafés vindt u hier.
ArjanD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2021, 11:19   #23
ArjanD
Gouverneur
 
ArjanD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2009
Locatie: Maastricht (NL)
Berichten: 1.270
Standaard

Ondanks 14.500 views op dit forum waar sommige gebruikers hebben gecommuniceerd mijn inzet m.b.t. 'ter discussie stellen' te steunen, is er "niets uitgekomen". Hoe is dat mogelijk? Het is een indicatie dat de oorsprong van de aanval iets anders zou kunnen zijn dan corruptie afkomstig vanuit een groep mensen.

Logisch gezien moet blootstelling vanuit dit forum hebben geleid tot zwakte die snel tot antwoorden zou hebben geleid. Er zijn eenvoudigweg mensen die willen weten wat het motief was om mij aan te vallen. Waarom zou hun simpele vraag onbeantwoord kunnen blijven?

Dit bewijs heeft ervoor gezorgd dat ik sinds 15 februari 2021 (bericht 12) op zoek ben gegaan naar de oorsprong buiten de reikwijdte van de lokale en zelfs nationale overheid.

Ik ben slachtoffer geweest van corruptie dat onder meer gewelddadige mishandeling, ernstig psychologisch misbruik, intimidatie, vernieling van mijn huishoudeffecten d.m.v. luchtvervuiling en uitzetting uit mijn huis omvat. Het was volledig onlogisch wat er gebeurde, er was vanuit mijn perspectief geen aanleiding voor. Het is tot vandaag een mysterie gebleven en het lijkt er op dat mijn zaak wordt genegeerd door media en mensenrechtenadvocaten.

In de afgelopen weken heb ik geprobeerd om een organisatie of advocaat te vinden die mij kan helpen of adviseren. Helaas zijn mijn e-mails tot nu toe onbeantwoord gebleven.

Ik heb minstens 400 e-mails verzonden en slechts een enkele antwoorden ontvangen en slechts één was oprecht behulpzaam (van een vrouwelijke politicus uit de VS).

Mijn positie was dat van een oprechte onderzoeks journalist (@PsyReporter), slechts gedreven door een filosofische vraag (geen politiek, religie of ideologie). Ik verdiende niet wat mij werd aangedaan. De kritische blog over de psychiatrie is een eerlijke blog geweest die een column had van professoren, waaronder een best-seller auteur. Voor een vergelijking heeft de blog soortgelijk gefunctioneerd als www.madinamerica.com (van onderzoeksverslaggever Robert Whitaker, genomineerd voor een Pulitzer-prijs).

De primaire zorg is: als niets wordt gedaan, dan zullen ze het bij anderen doen.

Het lijkt er op dat de 'corrupte mensen' doen alsof hun neus bloedt en afwachten, in de hoop dat ze een kans zullen vinden om ermee weg te komen. Het resultaat van een dergelijke strategie is logischerwijs, dat ze wachten om meer kwaad te doen.

Een samenvatting:

Wie ik ben:

Ik ben auteur van een kritische blog over de psychiatrie in Nederland die door meer dan een miljoen mensen is gelezen.

Ik ben oprichter van een "I Love City" -project dat meer dan 500.000 lezers had in Nederland. De Facebook-pagina voor de stad Utrecht had 11.000 lezers. Het project werd beheerd door honderden 'Social Media Editors'.

Ik ben oprichter van een internationaal project voor schone lucht in steden: www.scootergids.be. De website is bezocht vanuit meer dan 230 landen en wordt wekelijks bezocht vanuit 174 landen.

Wat er is gebeurd:

De zaak is zeer complex. De 'aanvallen' begonnen bij mijn bedrijf, het begon klein en groeide in de loop van de tijd ernstiger met de primaire 'meest grote' aanval een verbanning van een populaire optimalisatie plug-in voor WordPress.org, 'vanuit het niets'. De plug-in had 20.000 professionele gebruikers en niemand weet het motief voor het verbannen van de plug-in.

Mensen mochten op WordPress.org niet praten over de verbanning. Het is tot vandaag een mysterie gebleven.

https://www.corruptieverslag.nl/#business

Rabobank (Fortune 500-bedrijf in Utrecht)

Een van de aanvallen op mijn bedrijf is afkomstig van de Rabobank, een Fortune 500-bedrijfs met haar hoofdkantoor in Utrecht. Ze pleegden oneerlijke praktijken die onlogisch waren.
Het project was een pioneering technologie voor internetwebsites.

De Rabobank-investeerder en een Nederlands SEO-onderneming lieten een investering van € 45.000 euro achter en wilde niet uitleggen waarom ze wegliepen, wat verdacht was omdat ze dat deden kort nadat een zes maanden tijd kostende MVP met succes was afgerond (kostprijs voor mijn bedrijf: € 225.000 euro). De BV was slechts 6 maanden oud. Het was niet logisch omdat ik uitzonderlijk vriendelijk was geweest in mijn communicatie.

Een zakenpartner van Londen heeft later nog eens contact opgenomen met de eigenaar van het SEO-bedrijf. De eigenaar wilde niet antwoorden. De reden dat hij en de Rabobank investeerder hun investering opgeven en wegliepen, is eenvoudigweg een mysterie gebleven. Het was erg verdacht.

Ik heb nooit een bankrekening gehad bij de Rabobank, dus er is absoluut geen geschiedenis / link die zou kunnen verklaren waarom ze mij zouden hebben aangevallen voor oneerlijke praktijken.

De Rabobank-investeerder leek het project vanaf het begin te proberen te frustreren. Hij wilde me in contact brengen met het hoofd van performance van Google China en met grote olie-investeerders uit de VS, waarvoor ik was uitgenodigd om hen te ontmoeten op de luchthaven (olie en internet zijn niet gerelateerd en daarom heb ik dat aanbod destijds afgewezen).

Trafigura BV

Een paranormale visie die ik in de afgelopen maanden had, kan een indicatie zijn dat de aanval afkomstig is geweest van mijn rapportage over het feit dat het hoofd van Trafigura BV, een Nederlands/Brits oliemaatschappij, opzettelijk zeer giftig gifafval heeft gedumpt in de haven van een stad in Ivory Coast waar veel mensen om het leven kwamen en meer dan 85.000 mensen ernstig ziek werden.

Het gif was zo ernstig giftig dat de stad Amsterdam weigerde om het te verwerken. De topman (CEO) van het bedrijf zei toen in interne communicatie om het gif in de oceaan te dumpen met de notie "Voorbij Dover hoor, en zeker niet in de Oostzee."

Rabobank is de topfinancierings partner van Trafigura BV. Het kan verklaren waarom ze me haatten omdat er geen andere link is tussen mij en die bank.

Overheids corruptie en geweld

Dit is beschreven in de inleiding.

Het was volledig onlogisch, er was geen aanleiding voor. Het is tot vandaag een mysterie gebleven.

Voorbeeld 1: Corruptie bij Juridisch Loket in Utrecht

In haar reactie op mijn verzoek om hulp / advies stuurde het Juridisch Loket een e-mail van iemand met psychische problemen mee die een bedreigend paranoïde verhaal vertelde. Dat kan vrijwel onmogelijk een ongeluk zijn geweest en het is ook onwaarschijnlijk dat een medewerker van het Juridisch Loket zoiets zou doen.

https://www.corruptieverslag.nl/#jurloket

Voorbeeld 2: corruptie bij politie Utrecht

De politie van Utrecht nam de aangifte voor gewelddadige huisvredebreuk niet serieus en bleef tegen reden in herhalen dat ik aangifte deed van "vergiftiging", terwijl ik het woord vergiftiging nooit had genoemd en ten minste 10 keer had aangegeven dat ik aangifte wilde doen van gewelddadige mishandeling. Dat is ook een indicatie dat de verhuurder werd beschermd.

Mijn beide armen raakten gewond in de gewelddadige aanval door de verhuurder.

https://www.corruptieverslag.nl/#politie

Coca Cola en Utrecht

Een potentiële oorsprong van de verbanning op WordPress.org, en misschien meer, is een nationale TV-reclame die mogelijk het merk Coca Cola heeft beschadigd.

Het lijkt erop dat 'Coca Cola' 'iets' was in Utrecht vanwege een reclame op nationale TV die volgde op mijn rapportage op Facebook (waar ik meer dan 600 super modellen als 'vriend' had) over het feit dat Coca Cola probeerde te verbergen dat ze GMO gebruikten in hun producten, wat me ook leidde tot de ontdekking van wreedheden die door het bedrijf werden uitgevoerd (het vermoorden van de vakbondsorganisatoren).

http://killercoke.org
http://www.thecoca-colacase.org/

The Coca Cola Killings: How Soft Drink Corp Murders Unionists
https://www.trueactivist.com/the-coc...unionisten-t1/

De nationale TV-advertentie in Nederland toonde een groep vrienden (met Utrechtse kenmerken) die voor de TV cola dronken en popcorn aten. Het gevoel ontstond door de advertentie dat er 'iets' was met de Cola, hoewel het een normale advertentie leek te zijn (het idee werd gecreëerd omdat het zo'n normale advertentie was).

Ik herinner me dat ik destijds een paranormaal visioen had (voordat ik de advertentie had gezien). Ik zag de 'corrupte mensen' van mij weg rennen, alsof ze 'opgelucht' waren, richting Coca Cola, in de overtuiging dat ze een manier hadden gevonden om hun probleem te verleggen. Het was alsof ze van plan waren Coca Cola te 'pushen' in de hoop dat ze boos zouden worden op mij, met als resultaat dat 'moordenaars' op mij werden afgestuurd.

In de afgelopen maand waren er Braziliaanse Coca Cola-videoadvertenties (Google AdSense) op een website voor schone lucht in steden (een project waarbij ik ben betrokken) die een soortgelijke TV-advertentie lieten zien van een Braziliaanse groep vrienden die cola dronken en popcorn aten voor een TV, en daarna een grote spin zagen kruipen in de hoge hoek van de kamer waarna de groep vrienden uit angst begon te schreeuwen en begon weg te kruipen op de bank, waarna de advertentie eindigde.

Het was opvallend dat er Coca Cola video advertenties werden getoond. Ik ben immers geen gebruiker van het product en mijn IP is bij Google bekend.

Om duidelijkheid te geven wil ik delen dat het niet mijn bedoeling was om 'Coca Cola' aan te vallen. Ik volgde een kritische verslaggever uit New York, Lori Harfenist (www.theresident.net), die een inspiratie voor mij was. Ze berichtte over GMO in Coca Cola waarna ik ontdekte dat Coca Cola het probeerde te verbergen voor het publiek, waardoor ik (in de vorm van de kritische blog zielenknijper.nl) geïnteresseerd raakte.

Terroristische aanval in Utrecht

Op de dag voor de terroristische aanval in Utrecht in 2019 had ik een zeer sterk paranormaal visioen dat de terroristische aanval in opdracht was van de NAVO.

Ik zag de Nederlandse koning voor de NAVO staan. De groep mannen pushte iets vooruit en de koning deinsde achteruit in overeenstemming, keek in mijn richting en de rode band op zijn pet begon intens te gloeien.

Ik besloot op dat moment om het niet te onderzoeken, omdat ik zag dat de koning akkoord gaf in de visie.

Ik ben niet paranormaal begaafd of iemand die bezig is met spirituele zaken, maar na de absurde aanvalsituatie heb ik uiteindelijk de informatie gedeeld met het oog op transparantie.

De president van Turkije deelde de video van de terroristische aanval in Christchurch, Nieuw-Zeeland kort voor de terroristische aanslag in Utrecht, Nederland. Waarom deed hij dat?

Terrorische aanval Utrecht: de Erdogan-connectie?
https://www.arabnews.com/node/1468776/world

Het bestaan van een website genaamd Christchurch Truth is mogelijk veelzeggend.

http://chchtruth.com/

De dader van de terroristische aanslag in Utrecht is Turks. Een lokale zakenman in Utrecht vertelde de BBC dat de dader eerder in de Russische Republiek Tsjetsjenië had gevochten. Hij vermeldde verder dat de dader werd gearresteerd en later werd vrijgelaten vanwege zijn verbindingen met de islamitische staat (ISIS).

Volgens een bron worden Islamitische jihadisten door de NAVO naar Tsjetsjenië gestuurd om te vechten voor financiële belangen.

De geheime islamitische jihad van de NAVO
Olie en de strijd om Tsjetsjenië

De islamistische opstandigheid van de NAVO in Tsjetsjenië
De belangrijke rol van Turkije

Vermoedens gaan diep dat de CIA en de islamitische staat (ISIS) verenigd zijn
https://www.nytimes.com/2014/09/21/W...are-Nited.html

John Podesta, de presidentiële campagneleider van Hillary Clinton, was op 10 maart in Nieuw-Zeeland voor een Global Progressives Event en bleef tot de dag voor de schietpartij. John Podesta bezocht Nieuw-Zeeland in de dagen voor de "schietpartij" en waarschuwde dat het land een "sappig doelwit" was voor een grote hack.

Naam: ArdernAndPodesta.jpg
Bekeken: 505
Grootte: 59,2 KB

De foto links-onder is van John Podesta. De vis en het nummer 14 verschijnen beide op het wapen van de dader.

Op het delen van de video van de schietpartij staat in Nieuw Zeeland 14 jaar gevangenisstraf.

De schietpartij startte om 1:40 PM.

https://en.wikipedia.org/wiki/christ...sque_shootings

Hoofd van de NAVO na terroristische aanslag in Noorwegen

De voormalige premier van Noorwegen Jens Stoltenberg werd het hoofd van de NAVO, wat verdacht is. Noorwegen had bijvoorbeeld besloten om zich terug te trekken uit de NAVO-aanvalscoalitie om Libië te bombarderen.

Nederland had eerder in 2011 al besloten om zich terug te trekken uit de NAVO bombardementscoalitie. De onafhankelijke pro-Arabische buitenlandse politiek van Noorwegen en haar afwijzing van de NAVO-bombardementscoalitie tegen Libië, samen met dat van Nederland, zou ertoe kunnen hebben geleid dat verschillende landen in een anti-oorlogsbeleid zouden worden meegesleurd.
  1. 18 maanden voor de terroristische aanval begon de NAVO gepensioneerde Noorse politieagenten (waaronder Oslo's voormalige antiterreurhoofd) te rekruteren voor SIMAS Surveillance Detection Units (SDU), "opererend buiten de controle" van de Noorse regering. De Noorse minister van Justitie Knut Storberget zei later dat hij niet op de hoogte was van de aanwezigheid van de Amerikaanse spionage-eenheid in Oslo.
  2. ooggetuigen verklaarden dat er meerdere schutters waren. Ze beschrijven ook duidelijk de persoon die ze hadden gezien.
  3. slechts 48 uur voor het bombardement in Oslo waren politie-eenheden betrokken bij terroristische bombardementen in de buurt van wat later 'ground zero' zou worden. Een speciale elite politie-eenheid voltooide de training voor een vrijwel identiek scenario enkele minuten voor de bomaanslag.

Er zijn verschillende kritische vragen onbeantwoord.

Als hoofd van de NAVO heeft Jens Stoltenberg de controle over al het doden/vermoorden van mensen door die organisatie.

Als auteur van een internationaal "I Love City" -project en een kritische blog over psychiatrie, heb ik een bepaalde positie gehad.

Ik heb een slecht gevoel gehad bij Jens Stoltenberg (een soort haat naar Zielenknijper.nl), wat ik accepteerde en respecteerde als een meningsverschil m.b.t. de psychiatrie, maar dat toch verdacht en vreemd overkwam. Ik dacht dat ik de cultuur van Noorwegen wellicht niet begreep, maar ergens was er sprake van iets onmenselijks en een onverzettelijke vijandige houding. Nu blijkt dat hij bestuurder is geworden van de NAVO is er wellicht sprake geweest van iets anders.

Tijdens de Koude Oorlog pleegden een geheime NAVO and CIA samenwerking genaamd Operation Gladio terroristische aanslagen in Europese steden waarvan linkse groeperingen ten onrechte de schuld kregen. De aanslagen waren bedoeld om een sfeer van angst te creëren.

https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Gladio

NAVO in het hotel van familielid

In het verleden waren er NAVO mensen die in hetzelfde hotel als ik verbleven. Het hotel had 6 kamers en ik en twee NAVO mensen waren de enige gasten.

In gesprekken met grotere CEO's in Nederland was hun reactie toen ze leerden dat het NAVO mensen waren, dat ze het niet konden plaatsen en dat er iets niet leek te kloppen.

Het hotel is van een familie-lid. Er is een indicatie dat er daadwerkelijk iets niet klopte. Bijvoorbeeld, ik hoorde (paranormaal) mijn zus op een avond toen zij in een auto het terrein op reed, in een reactie tegen haar vriend zeggen "ze willen hem gewoon vermoorden". Een dag later vond er een gebeurtenis plaats in de relationele sfeer en was ik uit het hotel verhuisd.

De vriend van mij zus gooide me het hotel uit en schreeuwde met een krijsende stem in de gang van het hotel: "Je gaat eruit!". De reden: ik had geweigerd om door te gaan met gesprekken met een bepaalde CEO voor een van mijn projecten. Hij wilde mogelijk investeren, maar ik had mijn redenen om die aanbieding af te wijzen, die ik duidelijk en fatsoenlijk had gecommuniceerd. (reden: de technologie was niet klaar, het zou beter zijn om eerst een goed prototype te realiseren en vervolgens met grotere investeerders te praten, een eenvoudige en wijze keuze uit mijn perspectief, en zeker geen reden om te krijsend-boos te worden).

De vriend van mijn zus heeft op een elite management school in Amerika gestudeerd en o.a. bij politici thuis in Washington verbleven. Hij maakte met elke gast in het hotel een extra speciale verbinding en hij heeft ook contact met veel topmensen.

Het gaat om een paranormale waarneming maar het (absurde) incident in de relationele sfeer toont wel aan dat er wellicht daadwerkelijk iets niet OK was met de NAVO mensen.

Hoofd van de NAVO "opnieuw actueel"

Terugkijkende heb ik vaker het idee gehad dat op een of andere manier Jens Stoltenberg weer 'actueel' was. Het was voor mij een soort 'potentiele hindering' wat ik heb geplaatst in het vakje 'iemand met een meer ernstige drang om de psychiatrie te verdedigen', maar wat ik verder niet als dreiging had opgevat. Het was wel een soort 'poging' om mij aan te vallen, maar ik kon niet plaatsen hoe dat (vanuit een premier in Noorwegen) daadwerkelijk van toepassing kon zijn in 'Utrecht' en dus heb ik daar niet teveel aandacht aan besteed.

NAVO gerelateerd voorgevoel en de moord van een vriend

Op 28 juli 2015 was er een groot internationaal NAVO-evenement (opgeroepen door Turkije) en ik voelde (een licht voorgevoel) dat sommige mensen bij dat evenement 'iets tegen mij wilden doen'. 8 dagen later reed een van mijn vrienden van de weg met zijn motorfiets.

https://en.wikipedia.org/wiki/2015_nato_emertcy_meeting

Ik was aan het werk in een kantoortuin in Utrecht en toen ik naar buiten liep had ik een uitzonderlijk sterk paranormaal visioen van wat later bleek een jeugdvriend. Zijn geest kwam met een zeer grote kracht naar mij toe en ik dacht dat ik de visie zag van iemand die hem aanviel. Ik had de vriend al meer dan 6 jaar niet gezien, en vóór die ene keer, nog minstens 6 jaar. Ik weet niet waarom de geest van mijn vriend met zo'n grote kracht naar mij toe kwam omdat de vriend een groot netwerk had en wellicht wel honderd 'beste vrienden'.

Ik zag mijn vriend al eerder. Ik zag hem staan voor een voetbal stadium, alsof hij werd bekeken. Ik zag hem vanuit het perspectief van derden. Vervolgens ging hij rijden en later kreeg ik het sterke visioen. Wellicht was het visioen afkomstig vanuit de daders (NAVO).

Ik wist niet waarom ik mijn vriend zag. Ik dacht dat hij aan mij dacht, vandaar dat ik geen argwaan had m.b.t. zijn welzijn.

De vriend was gevestigd in Arnhem. Een NAVO-evenement is aangekondigd op de dag van zijn dood, 5 augustus 2015, 11:14, met posters van de NAVO in Arnhem:

(zie post 21)

De vriend reed op een motorfiets en reed van de weg. Hij was een zeer goede chauffeur en middelbare leeftijd.

https://www.nato.int/cps/en/natohq/photos_122118.htm

--

Wat was het motief van de Gemeente Utrecht om zich schuldig te maken aan zware corruptie?

Toen mijn juridisch verslag voor het eerst werd gepubliceerd, werd er reclame gebruikt als counter-aanval met de strekking "Dit is [NAAM]" (naam verhuurder), als poging om zijn eer te herstellen.

Het lijkt te gaan om een actie vanuit domme haat. Toen ik mijn woning had verloren (en toen ik contact had gezocht met het Juridisch Loket) bezocht ik dagelijks Yoga en op een dag waren er mensen van de Gemeente die achter mijn rug over mij praatte, en duidelijk een bedreiging uitte, en de emotie die ik waarnam was dat laag intelligente mensen voldoening verwachtte te gaan vinden in de wraak die zij van plan waren te nemen, waarvoor ze mij probeerden uit te lachen (t.b.v. het vinden van rechtvaardiging). Het was een onnatuurlijke situatie, omdat ze mij niet kenden.

Mensen bij de politie lijken - vanwege gebrekkige intelligentie - angstvallig te proberen om een angstcultuur in stand te houden en het geloof in de noodzaak voor de psychiatrische TBS maatregel te beschermen. Het lijkt er op dat ze daarvoor zelf misdaden plegen, omdat ze het qua intellect niet kunnen.

In de afgelopen weken lijkt er sprake te zijn "we zijn er helemaal klaar voor", "alles staat klaar" alsof ze opnieuw van plan zijn om mij aan te vallen. Ik zag een oranje map met een plan aan iemand aangeboden worden, en de volgende dag werd die gedeeld met mensen van de Gemeente.

Tijdens een eco-event in Utrecht werd door iemand gedreigd dat hij mensen ging neerschieten. Hij werd opgenomen in de psychiatrie.

https://www.duic.nl/criminaliteit/ut...arbeurspleinn/

Tijdens de periode dat ik mijn woning was verloren, hoorde/voelde ik dat mensen vanuit de Gemeente de intentie communiceerden "neersteken". Het is verklaart mijn illustratie (zie post 8).

Na die periode (vorig jaar) werd vanuit een vrouw bij de Gemeente de intentie gecommuniceerd om mij "neer te schieten". Dat verdween na de post op dit forum maar is nu mogelijk weer actueel. De vrouw was recent kort weer actueel m.b.t. "neerschietten". Het lijkt te gaan om iemand die achter de corruptie zit / daar verantwoordelijkheid voor heeft, maar ook iemand die niet bijzonder intelligent is en zich toch opdringt (c.q. "domme koe").

Het emotionele idee dat bij de Gemeente/corrupte mensen speelt, is "we gaan nu een keer door", "we moeten doorzetten" en "toe nou".

De oorsprong lijkt domme haat te zijn, tezamen met de verwrongen overtuiging dat met geweld/terrorisme iets duidelijk moet worden gemaakt voor het in stand houden van een angstcultuur en het geloof in de psychiatrie.

Het gezegde is "misdaad loont niet" en "wie een val graaft voor een ander valt er zelf in".
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=vFo428N7xec (made in Utrecht)

Utrecht verdreef het Amsterdamse FEBO voor Manneken Pis. Het meest iconische café van de stad heet België (Oudegracht). Mijn favoriete Utrechtse cafés vindt u hier.

Laatst gewijzigd door ArjanD : 3 april 2021 om 11:44.
ArjanD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2021, 12:27   #24
ArjanD
Gouverneur
 
ArjanD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2009
Locatie: Maastricht (NL)
Berichten: 1.270
Standaard

In navolging op het vorige bericht m.b.t. de actuele situatie.

De oranje map met het 'plan' dat ik zag was rijk versierd met ornamenten met o.a. tinten van de kleur blauw. Ik zag niet aan wie de map werd aangeboden. De persoon was geheel onzichtbaar.

De volgende dag werd een map met een plan, mogelijk niet dezelfde map, aangeboden aan mensen bij de Gemeente Utrecht.

Vanuit dommige mensen wordt al weken de intentie gecommuniceerd "we gaan jou neerschieten". Vanuit de Gemeente Utrecht werd al langer de intentie gecommuniceerd "we proberen het nog een keer". Bij de politie wordt naast "we zijn er klaar voor" ook "draaiboek" gecommuniceerd.

Helaas heeft de publicatie op dit forum (1 bericht eerder) slechts de intensiteit verminderd, maar blijven mensen hardnekkig doorgaan met de dreigende intentie.

De mensen die betrokken waren bij de situatie rond de luchtvervuilings-aanval, zoals een advocaat en politie-medewerkers, lijken 'blij' te zijn alsof er sociaal bewijs is dat ik de dupe ben (dat mij iets zal worden aangedaan), en dat hen geen blaam treft. Ze lijken uit te kijken naar het moment dat mij iets word aangedaan en zich daar beter door te voelen.

Er lijkt een serieuze dreiging te bestaan dat de Gemeente Utrecht mij meer kwaad zal doen.

Ik schreef recent het volgende aan mensenrechten advocaten:

Citaat:
Het belangrijkste kan zijn: als er niets wordt gedaan, dan zullen ze het bij anderen doen.

Het lijkt er op dat de 'corrupte mensen' afwachten, in de hoop dat ze een kans zullen vinden om ermee weg te komen. Het resultaat van een dergelijke strategie is logischerwijs, dat ze wachten om meer kwaad te doen.
M.b.t. het feit dat ik in een paranormaal visioen zag dat de koning akoord gaf voor de terroristische aanslag in Utrecht. De intentie (dat overkomt als zwakke poging) wordt gecommuniceerd "dat kon jij niet hebben gezien". De aanval met luchtvervuiling is wellicht bewijs dat het visioen correct kan zijn geweest, want waarom anders zouden ze zoiets doen?

The CIA Admits Psychic Abilities Are Real, But Cannot Figure Out The Science Behind It
https://medium.com/remote-viewing-co...t-800d1e38a003

The Reality of ESP: A Physicist’s Proof of Psychic Abilities

Citaat:
Bijvoorbeeld, tijdens het werken voor een CIA-programma bij het Stanford Research Institute (SRI) in Menlo Park, Californië, onze psychische kijkers waren in staat om een ??neergelegen Russische bommenwerper in Afrika te vinden, de gezondheid van de Amerikaanse gijzelaars in Iran beschrijven en een ontvoerde Amerikaan lokaliseren Algemeen in Italië. We hebben ook Sovjetwapensfabrieken beschreven in Siberië, observeerden een Chinese atoombomtest drie dagen voordat het gebeurde, en voerde talloze andere verbazingwekkende taken uit.

Ik was mede-oprichter van het bovengenoemde ESP-onderzoeksprogramma bij Sri. Dit drieëntwintig miljoen, drieëntwintig jaar, gelanceerd tijdens de Koude Oorlog, werd ondersteund door veel Amerikaanse overheidsinstanties. Via ons werk met de Great American Psychic Ingo Swann ontwikkelden we de techniek van Remote Viewing, die een persoon in staat heeft gesteld om plaatsen en evenementen nauwkeurig te beschrijven en te ervaren van gewone perceptie.

In mijn ervaring en volgens de meeste andere onderzoekers lijkt het erop dat een ervaren psychisch elke vraag kan beantwoorden die een antwoord heeft. Ik kan niet wachten om te zien wat de toekomst vasthoudt als we de deuren van onze paranormale perceptie volledig openen! Het is tijd om de gave van paranormale vaardigheden te accepteren. De hardware is prima; Het is de software die snel upgradedand moet zijn.
https://www.watkinsmagazine.com/the-...chic-abilities

Paranormale droom

Toen ik een kind was, ging ik eens vroeg slapen en had een paranormale droom die eindigde in een waken in intense angst waarbij ik vast zat in een soort mentale toestand van intense angst waarbij ik ervaarde "een vliegtuig 'op de kop' op mijn hoofd". Het was een absurde ervaring.

In de droom zag ik mijn toekomst (voor +20 jaar), inclusief enkele aspecten die daadwerkelijk werkelijkheid zijn geworden. Toen ik wakker werd, verkeerde ik in een soort mentale toestand van intense angst. Ik vertelde mijn vader dat ik een "vliegtuig 'op de kop' op mijn hoofd" had. Hij moet hebben gedacht dat ik hallucineerde. Het was een zeer vreemde ervaring.

Voordat ik de droom had, zag ik eerst een soort onderdeel van de natuur.

Als paranormale perceptie tot 20 jaar in de toekomst mogelijk is, wat zou dat dan impliceren m.b.t. de realiteit?

Moord van een jeugdvriend en vlucht MH17

Een van mijn jeugdvrienden is vermoord door de NAVO vanwege mijn onderzoek van de MH17-vliegtuigaanval in Oekraïne waarbij 298 passagiers om het leven kwamen waarvan de meeste passagiers Nederlands waren.

Ik heb de aanval op MH17 kritisch onderzocht.

MH17 - De NAVO weigert Nederland satellietbeelden te geven
https://forum.politics.be/showthread.php?t=258436

De NAVO heeft geweigerd om satellietbeelden aan Nederland te verstrekken, wat verdacht is. Oekraïne was een oorlogsfront. De NAVO had verschillende nieuwe satellieten gepositioneerd, maar wil geen satellietbeelden of radargegevens vrijgeven.

Er zijn aanwijzingen en getuigenissen dat MH17 werd neergeschoten door een straaljager.

De MH17-zaak is bekritiseerd door intelligence veteranen.

U.S. Intelligence Vets Criticize Obama for Peddling Weak MH17 Evidence
http://blackbag.gawker.com/u-s-intel...wea-1615618579

Kort na de aanval op MH17 (een paar dagen later), tijdens een eerste zoekopdracht in Google, was het eerste resultaat dat ik kreeg een artikel van een grote krant in India over het feit dat de piloten van de Indiase vluchtlucht Air India 113 kort voor het neerschieten van MH17 over de radio hoorde dat MH17 een andere vliegroute had gekregen van de Oekraïnse luchtverkeersleiding, een rechte lijn naar de locatie waar het vliegtuig is neergeschoten, wat verdacht was volgens de onderzoekers in India. Bovendien beweerden grote (officiële) kranten in India dat de Indiase regering was betrapt op liegen en het verhullen van de waarheid m.b.t. MH17.

An Air India flight was near MH17: Technology nails Indian Ministry's lie
http://www.firstpost.com/world/an-ai...e-1624417.html

Air India flight was 90 seconds away - Air traffic control Ukraine gave pilots MH17 questionable route
http://timesofindia.indiatimes.com/i...w/38702536.cms

Air India 113 heeft nooit aandacht gekregen in de media in Nederland, in Engeland en de VS, zelfs niet op (alternatieve) websites van onderzoeksverslaggevers, zoals www.globalresearch.ca, wat vreemd is.

Ik schreef al die websites aan rond 15 juli 2015, ongeveer 13 dagen vóór het NAVO-evenement op 28 juli en 21 dagen voordat mijn vriend van de weg reed met zijn motorfiets.

Citaat:
On Wed, Jul 15, 2015 at 6:42 PM, Arjan <[email protected]> wrote:

Dear Global Research,

...

The Indian Government was caught spreading lies and the main stream media in India reported about it.

An Air India flight was near MH17: Technology nails Indian Ministry's lie
http://www.firstpost.com/world/an-air-i ... 24417.html

Air India flight was 90 seconds away when missile struck Malaysia Airlines Flight MH17
http://timesofindia.indiatimes.com/indi ... 702536.cms

How is it possible that this evidence is missing from the knowledge of a professional investigative reporter? How is it possible that the brave revelations of the pilots of Air India 113 are so widely ignored, even so by the proclaimed 'honest' reporters and media?

When I search on your website 0 results are found: http://www.globalresearch.ca/search?q=% ... 22&x=0&y=0

Just a few days after MH17 was shot down on July, 17th, I posted the link from India Times on my Facebook profile. In the next year I searched for responses, blog posts or news items related to Air India 113 and discovered that literally no media in The Netherlands, not even amateur investigative journalists or conspiracy sites, were reporting anything about it.

I then started tipping all blogs, conspiracy sites, critical news sites and main stream media in The Netherlands about the missing coverage of the revelation of the Air India 113 pilots and the attention from main stream media in India that shows that the revelation was taken for truth by main stream journalists.

No reply or action followed.

I was thunderstruck.

I started to insist on coverage, posted public comments with articles and I posted a complaint about the missing coverage to MH17 memorial sites and Facebook pages in an attempt to make relatives aware that their missing attention may lead to adverse effects for people who stand for justice and truth on behalf of the victims (now or in the future), such as the pilots of flight Air India 113 who had at that point effectively been ignored for more then 1 year by all Dutch media, including small blogs and investigative reporters.

I would like to ask you why the pilots of Air India 113 are concealed in your reports about MH17.

Thanks in advance for your time to reply!
Tot vandaag is er geen melding over het verhaal van de piloten van Air India 113 of het liegen door de regering van India.

Met betrekking tot het paranormale visioen dat ik had van mijn jeugdvriend. Ik zag dat iemand voor hem de weg op stapte en in zijn ogen keek, voordat hij van de weg reed. Ik zag een denigrerend perspectief van de dader en de intentie 'put him down'.

Een NAVO-evenement is aangekondigd op de dag van zijn dood, 5 augustus 2015, 11:14 AM, met posters van de NAVO in Arnhem, de stad waar hij woonde. Het nummer '14' komt terug bij de terroristische aanval in Christchurch, die gelinkt is aan de terroristische aanval in Utrecht door de president van Turkije.

Attack in Utrecht: the Erdogan connection?
https://www.arabnews.com/node/1468776/world

Zoals gecommuniceerd, had ik een zeer sterk paranormaal visioen dat de terroristische aanslag in Utrecht, de stad waar ik woon, in opdracht was van de NAVO.

1) Op 15 juli 2015 zocht ik actief bewustwording voor de piloten van Air India 113 en het liegen door India's ministerie, met betrekking tot het neerschieten van vlucht MH17.

2) Op 28 juli 2015 werd een groot NAVO-evenement opgeroepen door Turkije. Ik voelde op dat moment dat sommige mensen bij dat evenement 'iets tegen mij wilden doen'.

3) Op 5 augustus 2015 reed mijn vriend van de weg.

In retro perspectief heb ik meer gezien, waardoor ik weet dat de NAVO een aanval op mijn jeugdvriend heeft uitgevoerd.

- Wat was het motief voor de terroristische aanval in Utrecht als het in opdracht was van de NAVO?

- Wat was het motief voor het vermoorden van een van mijn jeugdvrienden?

- Wat was het motief voor het sturen van NAVO moordenaars naar het hotel van mijn zuster?

Deze vragen zijn gebaseerd op 'paranormale waarnemingen' en niet op concreet bewijs, maar hoe kan ik hebben weten dat iemand mijn jeugdvriend iets had aangedaan een paar dagen nadat mijn vriend van de weg reed? Ik had mijn vriend minstens 6 jaar niet gezien.

Mijn zoekgeschiedenis op Google is bewijs dat de beschrijving van mijn paranormale perceptie authentiek moet zijn.
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=vFo428N7xec (made in Utrecht)

Utrecht verdreef het Amsterdamse FEBO voor Manneken Pis. Het meest iconische café van de stad heet België (Oudegracht). Mijn favoriete Utrechtse cafés vindt u hier.

Laatst gewijzigd door ArjanD : 8 april 2021 om 12:32.
ArjanD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2021, 12:33   #25
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.628
Standaard

Wat is een plug-in?
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2021, 14:39   #26
ArjanD
Gouverneur
 
ArjanD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2009
Locatie: Maastricht (NL)
Berichten: 1.270
Standaard

Bedankt voor de mogelijkheid om de zaak op dit forum te hebben kunnen bespreken.

Zoals wellicht bekend is ben ik 100% zelf-loos geweest m.b.t. mijn inzet om bepaalde zaken 'ter discussie te stellen'. Dit forum heb ik vanuit de kritische blog Naam: zk.png
Bekeken: 465
Grootte: 2,0 KB als meest waardevol ervaren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArjanD Bekijk bericht
Ik houd mij in zekere zin 'belangeloos' bezig met de psychiatrie. Ik hang geen religie aan, verdien direct of indirect geen geld met de psychiatrie / psychische problemen en voor wat aandacht zou ik dit ook niet doen. (ik kan mij leukere/meer 'winstgevende' bezigheden bedenken)
(2010) Waarom ik aan ArjanD's kant sta (lobotomie tot '83)
https://forum.politics.be/showthread.php?t=144030

De post op dit forum heeft veel waardevolle inzichten gegeven m.b.t. de achtergrond van de 'aanval', hoewel het helaas nog wel een mysterie is en daardoor een bedreiging is.
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=vFo428N7xec (made in Utrecht)

Utrecht verdreef het Amsterdamse FEBO voor Manneken Pis. Het meest iconische café van de stad heet België (Oudegracht). Mijn favoriete Utrechtse cafés vindt u hier.
ArjanD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 19:04   #27
ArjanD
Gouverneur
 
ArjanD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2009
Locatie: Maastricht (NL)
Berichten: 1.270
Standaard

Bij deze een update met nieuwe informatie.

Als vermeld is er de betrokkenheid van de Rabobank, een Fortune 500-bedrijf met het hoofdkantoor in Utrecht. Zij hebben samen met een SEO-bedrijf 45.000 euro geïnvesteerd en toen ik mijn deel van de overeenkomst nakwam (met een investering van 225.000 euro), 'liepen ze weg' zonder een reden te willen geven.

Een zakenpartner uit Londen nam later contact op met het SEO-bedrijf en de eigenaar wilde niet antwoorden. De reden dat hij en de Rabobank-investeerder hun investering plotseling opgaven is simpelweg onbekend gebleven. Het is erg verdacht geweest.

Gezien de hele situatie is het niet meer dan logisch dat de Rabobank, gezien hun band met mij, in ieder geval enige invloed of toezicht heeft gehad op wat er is gebeurd.

Luchtvervuilings-aanval gepland door de Rabobank

Dat de Rabobank de aanval gepland heeft is voor mij indicatief door een droom die ik had van een buurman die bij de Rabobank werkte.

In de droom zag ik hem een groep van 40-50 mensen opmerken en iets opvangen, waarin hij geïnteresseerd raakte en van plan was te bespioneren. Hij slaagde erin de groep binnen te komen en toen hief hij plotseling zijn hoofd op uit de groep alsof hij iets had geleerd, sloop weg van de groep (ogenschijnlijk in een niveau van gevaar) en schaatste vervolgens snel achteruit weg (zigzaggend), keek in mijn richting, en toen (toen ik mentaal vroeg, wat heb je geleerd?), keek hij naar een man met een pistool, wat de huisbaas leek te zijn. Ik vroeg mentaal: wat is de intentie van die man, maar toen was de buurman daar al weggeschaatst en die man liep blijkbaar geen richting uit, en deed slechts een paar stappen.

Deze droom was in 2019, voor de lucht-vervuilings aanval. De buurman verliet zijn kamer voor de luchtvervuilingsaanval in november 2019.

Verdachte moorden

Als de inhoud van de beschreven droom klopt, en als de Rabobank in staat is om met een team van 40-50 mensen een moord te plannen, dan is het misschien relevant om verdachte moorden te onderzoeken, zoals die van een vrouwelijke Rabobankmedewerkster die in 2017 voor het hoofdkantoor van de Rabobank 'uit het niets' werd doodgestoken door een Poolse man. De man zei later dat "Satan" hem opdracht had gegeven om dat te doen.

De man had geen strafblad. De man kreeg 3 jaar cel + psychiatrische behandeling.

De zaak heeft me op een of andere manier getroffen en een visie gerelateerd aan de zaak kwam sindsdien bijna dagelijks terug in mijn gedachten.

Ik heb nooit naar de zaak gekeken en ik had er alleen maar een kop van de zaak in het nieuws gelezen. Ik wist niet anders dan dat het een schijnbaar willekeurige aanval was op een 'goed' persoon. Mentaal zag ik haar weglopen van de Rabobank (als het ware met bepaalde kennis) en de aanval die daarop volgde als vergelding.

Corrie (41) uit Soest, die dinsdagochtend voor het hoofdkantoor van Rabobank in Utrecht is doodgestoken. Dader: een 31-jarige Pool die over straat rende en Corrie bij de Moreelsebrug tegen het lijf liep en haar meteen met zijn mes in de buik stak. Dader en slachtoffer kenden elkaar niet.

Dader: "Ik ben dol op nazi-voorouders en ik geloof dat er een apocalyptische eindstrijd zal volgen tussen goed en kwaad. Jezus vertelde me dit in een visioen."

"Hij liep rustig richting Rabobank, toen vier agenten met getrokken pistolen riepen dat hij onder arrest stond en dat hij moest gaan liggen. Hij werkte rustig met hen mee. Het is gek dat hij rustig en kalm terugliep naar waar het gebeurde."


https://nltimes.nl/2017/03/01/raboba...s-headquarters

Met betrekking tot de moordzaak en de reden waarom ik er dagelijks aan terugdacht.

Om de een of andere reden trof de zaak me echt en mentaal werd de zaak in verband gebracht met de groep van 40-50 mensen bij de Rabobank die volgens de droom die ik van mijn buurman had, de luchtvervuilingsaanval had gepland met de bedoeling een moord te plegen. In zekere zin resulteerde elk mogelijk 'voorgevoel' dat van de Rabobank zou kunnen uitgaan, in een visie gerelateerd aan de zaak.

Poolse mannen in oranje pakken

De luchtvervuiling die mijn inboedel vernielde werd veroorzaakt door Poolse arbeiders, jonge en opmerkelijk gezond/sportief uitziende mannen in steriele oranje pakken met de naam "Zielinski" op de achterkant van hun pak gedrukt. Toen ze de kamer binnenkwamen, maakten ze een luid jammerend geluid. Na het luchtvervuilings incident werden de arbeiders vervangen door oudere, dikke en rokende Poolse arbeiders in gewone kleding.

--

Nogmaals bedankt voor de mogelijkheid om de zaak op dit forum te hebben kunnen bespreken. In essentie is dit forum een belangrijk onderdeel en wellicht zelfs drijfveer geweest van de kritische blog Zielenknijper.nl.
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=vFo428N7xec (made in Utrecht)

Utrecht verdreef het Amsterdamse FEBO voor Manneken Pis. Het meest iconische café van de stad heet België (Oudegracht). Mijn favoriete Utrechtse cafés vindt u hier.
ArjanD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2021, 19:34   #28
ArjanD
Gouverneur
 
ArjanD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2009
Locatie: Maastricht (NL)
Berichten: 1.270
Standaard Luchtvervuilings-aanval was een poging tot moord door de Rabobank + AIVD + Gemeente

De luchtvervuilings-aanval is waarschijnlijk gepland door de Rabobank (fortune 500 bedrijf met het hoofdkantoor in Utrecht) met de intentie een moord te plegen, en er lijkt sinds recent sprake te zijn van een nieuwe doodsbedreiging.

Tijdens een eco-event in Utrecht (maart 2021) werd door iemand gedreigd dat hij mensen ging neerschieten. Zoals te zien is, heeft het eco-project www.scootergids.be voor schone stadslucht een icoon van een vrouw die haar hand opsteekt. De foto van het eco-event-incident laat een vergelijkbare houding zien.

Naam: eco-event-utrecht-mrt-2021-small.jpg
Bekeken: 271
Grootte: 71,7 KB

Ik voelde mij een week lang ernstig bedreigd door misschien +40 mensen (paranormale perceptie), wat een zeer slechte ervaring was, en pas toen vond ik het nieuwsbericht. Dat kan worden gezien als een niveau van bewijs van authenticiteit van de paranormale waarneming.

Het simpele feit is dat een 'dreigement om jonge vrouwen neer te schieten' op een eco-event, vrij onzinnig is.

Kort voor de eco-event dreiging had ik een visioen waarin ik zag dat iemand een oranje map met een plan aanbood aan iemand die geheel onzichtbaar/duister was en de volgende dag werd een map (mogelijk niet dezelfde map) gedeeld met mensen van de Gemeente.

Sinds eind 2020 was er een zakelijk contact uit Amerika dat waarschijnlijk iemand van de AIVD is die betrokken is geweest bij de aanval met luchtvervuiling, of althans verbonden is met een (Nederlandse) groep mensen (Rabobank of AIVD) die de aanval heeft gepleegd. De kleur van zijn website was oranje. Hij/iemand die betrokken is bij de betreffende persoon uitte maanden lang de intentie "ik ga jou neerschieten" en "ik schiet", een zielig 'ventje'.

Er was tijdens het contact sprake van een impressie die ook aanwezig was tijdens de luchtvervuilings aanval. Telkens voordat de huisbaas in 2018/2019 met iets kwam (m.b.t. 'kwaad' doen), zag ik de betreffende impressie. Het lijkt te gaan om iemand bij de AIVD.

De intentie "neerschieten" werd ook geuit door een vrouw van de Gemeente Utrecht. Zij uitte in 2020 de serieuze intentie om mij "neer te schieten". Dat verdween na de post op dit forum. De vrouw was een week voor de dreiging tijdens het eco-event in Utrecht (tijdens het visioen van de oranje map) weer actueel m.b.t. "neerschieten" (paranormaal). Het lijkt te gaan om iemand die betrokken is geweest bij de luchtvervuilings-aanval, maar ook iemand die niet bijzonder intelligent is en zich toch opdringt (c.q. "domme koe").

Tijdens het conflict met de huisbaas toen ik mijn woning was verloren, zag ik (paranormaal) dat hij op een moment naar een 'partij' keek met de vraag "nu?" (de partij waarnaar hij keek waren de 'slechte mensen' (Rabobank/AIVD)) en dat er een negatief antwoord kwam, wat de huisbaas niet begreep. De intentie dat ik daaruit kon afleiden is dat het 'nu?' wees op een geplande actie door de AIVD.

Ik was juist lid geworden van een filosofie-forum, wat wellicht de oorzaak was dat ze hun actie uitstelden, omdat op dergelijke fora veel veteranen actief zijn van geheime diensten.


Er waren direct diverse indicaties dat er sprake was van opzet.

De luchtvervuiling werd veroorzaakt door Poolse arbeiders, jonge en opmerkelijk gezond/sportief uitziende mannen in steriele (schone) oranje pakken met de naam "Zielinski" op de achterkant van hun pak gedrukt. (wat gezien de blog Zielenknijper.nl verdacht was).

De huisbaas heeft het in feite zelf bekend door op 2 januari 2020 het volgende te beweren in zijn reactie op de aansprakelijkstelling voor de schade:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huisbaas
Je wilt mij aansprakelijk stellen voor “het ongeluk”. Ik weet echt niet waar je het over hebt!
Dat er sprake was van schade is duidelijk gecommuniceerd. Er was zelfs een e-mail verzonden met als onderwerp “Stofongeluk”.

Het is onmogelijk dat de huisbaas de schade niet heeft opgemerkt, omdat het ging om zeer grove schade. Ik gebruikte ook fitnessapparaten in de kamer, dus hij moet hebben gemerkt dat de schade een ernstig probleem voor mij had veroorzaakt.

Naam: plants-300.png
Bekeken: 276
Grootte: 117,8 KB

Het was een absurde situatie en ik heb een respectvolle en afwachtende houding behouden, met als doel de mogelijke achtergrond van de aanval te achterhalen.

Terwijl een politiebaas en de gemeente Utrecht zich in het conflict mengde, werd de huisbaas gewelddadig (mijn armen raakten gewond), absurd respectloos en hij weigerde na twee maanden vervangende woonruimte aan te bieden, op basis van de leugen dat ik mondeling had afgesproken dat ik zelf vervangende woonruimte zou regelen voor 'een paar maanden' (hij loog met opzet, om mij te provoceren). Dit alles lijkt een poging te zijn geweest om me boos te maken. Terwijl ik een zeer respectvolle houding tegenover de huisbaas had bewaard, ging hij heel ver alsof hij wanhopig was om mij boos te maken.

Een voorbeeld:

Op 1 februari 2020 deelde de verhuurder mede dat hij "nooit problemen met mij heeft gehad" en dat ik "een goede huurder" was. Ook gaf hij aan dat ik de woonruimte kon blijven huren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huisbaas
Ik zou ontzettend graag willen, dat we terug konden naar de verstandhouding tussen ons van september 2016 tot eind november 2019. Je huurt een kamer op ... te Utrecht sinds 1 september 2016. Ik heb nooit enig probleem met je gehad.
Vervolgens stuurt de huisbaas op 9 februari 2020 een e-mail met als onderwerp "schijn van een wietplantage" waarin hij mij voor een tweede keer valselijk verdenkt van criminele praktijken in de woonruimte, wat onzinnig was omdat de woonruimte volledig buiten gebruik was zonder water en stroom.

Naam: gesloopt-360.jpg
Bekeken: 166
Grootte: 40,5 KB

Misschien probeerde hij de politiebaas de kamer te laten binnenvallen om me uit de kamer te krijgen. Hij stuurde een dag eerder ook een tweede e-mail met het onderwerp "insect in je plafond" en probeerde me de kamer uit te forceren voor ongediertebestrijding.

In april 2020 volgt nog een absurd gewelds-incident. Kort voor de gewelddadige inval door de huisbaas kreeg ik een visioen van de politie agent die betrokken was bij de aangifte. Ik zag haar staan op de hoek van de straat en een peuk uit trappen (met een ontbloot been, alsof het 'spannend' was), terwijl zij in de richting van de woonruimte keek.

Mijn inboedel vond ik in januari 2020 her en der verspreid terug in een actieve bouwput. Dat kwam over alsof de huisbaas ervan uit was gegaan dat ik de inboedel niet meer nodig zou hebben. Diverse inboedel is nooit teruggevonden.

Naam: inboedel-bouwput.png
Bekeken: 208
Grootte: 133,4 KB

De aanval kwam compleet vanuit het niets. Er was communicatief gezien geen geschiedenis waaruit blijkt dat de huisbaas persoonlijk iets tegen mij zou kunnen hebben gehad. De huisbaas was op een moment zelfs dankbaar voor alle goede daden die ik mede in zijn belang had vericht.

De vraag was eenvoudigweg: wat was de oorsprong van het absurde gedrag van de huisbaas en zijn poging om mij kwaad te doen? Op basis van de communicatiegeschiedenis was het voor mij duidelijk dat het niet iets was dat hij alleen deed.

Er waren nog enkele andere incidenten, bij het Juridisch Loket en de politie Utrecht.

Het Juridisch Loket verzond in haar reactie een e-mail van iemand met psychische problemen die een bedreigend paranoïde verhaal vertelde. Dat kan vrijwel onmogelijk een ongeluk zijn geweest en ook is het onwaarschijnlijk dat een medewerker van het Juridisch Loket zoiets zou doen. Dit is bewijs dat de actie (deels) afkomstig moet zijn geweest vanuit de AIVD.

De Politie Utrecht nam de aangifte voor gewelddadige huisvredebreuk niet serieus en hield hardnekkig vol dat ik aangifte deed van "vergiftiging" terwijl ik het woord vergiftiging nooit had genoemd en minstens 10x had aangegeven dat hij aangifte deed van mishandeling. Ook dat is een aanwijzing dat de verhuurder in bescherming werd genomen.

De Rechtbank Utrecht koos de kant van de gewelddadige verhuurder waardoor ik mijn woning verloor. In feite is er daardoor sprake geweest van een gewelddadige huisuitzetting.

De gemeente Utrecht, verhuurder etc hebben mij achtergelaten met de grote schade die is aangericht.

--

Ik ben slechts een oprecht persoon geweest, die vanuit filosofisch motief bepaalde zaken kritisch heeft onderzocht/ter discussie heeft gesteld, zoals de psychiatrie en dan specifiek het idee dat de geest 'ontstaat' in de hersenen (de basis van die 'wetenschap'). Er was geen sprake van politiek, ideologie of religie. De 'haat' vanuit Rabobank/Gemeente Utrecht is voor mij absurd en lijkt puur afkomstig te zijn vanuit hunzelf.

Het lijkt er dus op dat de Rabobank + AIVD + Gemeente Utrecht van plan was om een moord te plegen en het lijkt er op dat dat bewezen kan worden met alle informatie die beschikbaar is.

Tijdens het bezoeken van fitness tijdens de situatie (toen ik mijn woning was verloren) merkte ik op dat bepaalde mensen me bekeken met een bepaalde intentie, en de situatie was erg onnatuurlijk.

Dat de Rabobank de aanval gepland heeft is voor mij indicatief door een droom die ik had van een buurman die bij de Rabobank werkte.

In de droom zag ik hem een groep van 40-50 mensen opmerken en iets opvangen, waarin hij geïnteresseerd raakte en van plan was te bespioneren. Hij slaagde erin de groep binnen te komen en toen hief hij plotseling zijn hoofd op uit de groep alsof hij iets had geleerd, sloop weg van de groep (ogenschijnlijk in een niveau van gevaar) en schaatste vervolgens snel achteruit weg (zigzaggend), keek in mijn richting, en toen (toen ik mentaal vroeg, wat heb je geleerd?), keek hij naar een man met een pistool, wat de huisbaas leek te zijn. Ik vroeg mentaal: wat is de intentie van die man, maar toen was de buurman daar al weggeschaatst en die man liep blijkbaar geen richting uit, en deed slechts een paar stappen.

Deze droom was in 2019, voor de lucht-vervuilings aanval. De buurman verliet zijn kamer voor de luchtvervuilingsaanval in november 2019.

Helaas heb ik geen advocaat kunnen vinden.

Heeft iemand een advies wat ik kan doen om de situatie op te lossen en ervoor te zorgen dat de dreiging/intimidatie vanuit de Rabobank + AIVD + Gemeente Utrecht stopt?
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=vFo428N7xec (made in Utrecht)

Utrecht verdreef het Amsterdamse FEBO voor Manneken Pis. Het meest iconische café van de stad heet België (Oudegracht). Mijn favoriete Utrechtse cafés vindt u hier.

Laatst gewijzigd door ArjanD : 13 juni 2021 om 19:50.
ArjanD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2021, 22:18   #29
ArjanD
Gouverneur
 
ArjanD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2009
Locatie: Maastricht (NL)
Berichten: 1.270
Standaard

Ik herinner me dat ik een paranormale ingeving had m.b.t. de theepot in Utrecht. Ik zag dat de Gemeente in beraad ging over wat ze met de theepot gingen doen, en wat duidelijk werd, omdat ze terugvielen op hun 'originele plan', is dat het plan was om mij uiteindelijk iets aan te doen, waarschijnlijk vanwege toeristische motieven.

Nu ze mij nooit echt hadden leren kennen, lijkt het er op dat ze domweg hun oude plan in werking hadden willen zetten en dat hebben geprobeerd te forceren met de luchtvervuilings-aanval.

M.a.w., de aap kwam uit de mouw.

De Gemeete heeft veel geld verdiend met de theepot (naam "Call of the Mall", mal = gek) en het is waarschijnlijk geinspireerd door het hoofd-kenmerk van de kritische blog Zielenknijper.nl, een anologie van Russells theepot van filosoof Bertrand Russell met een verwijzing naar de Mad Hatters van Alice in Wonderland.

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  zk-header.png
Bekeken: 172
Grootte:  21,8 KB
ID: 114458

De poging tot moord lijkt afkomstig te zijn vanuit pure corruptie.

Helaas heb ik geen advocaat kunnen vinden.

Heeft iemand een advies wat ik kan doen om de situatie op te lossen en ervoor te zorgen dat de dreiging/intimidatie vanuit de Rabobank + AIVD + Gemeente Utrecht stopt?

Email: [email protected]
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=vFo428N7xec (made in Utrecht)

Utrecht verdreef het Amsterdamse FEBO voor Manneken Pis. Het meest iconische café van de stad heet België (Oudegracht). Mijn favoriete Utrechtse cafés vindt u hier.

Laatst gewijzigd door ArjanD : 13 juni 2021 om 22:34.
ArjanD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 02:19   #30
ArjanD
Gouverneur
 
ArjanD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2009
Locatie: Maastricht (NL)
Berichten: 1.270
Standaard

Nog een aanwijzing: het kantoor Igluu Utrecht waar ik voor 2-3 maanden een kantoor-plek zou huren, besloot plotseling 10 dagen voor nieuwjaar om te sluiten en het contract te annuleren en het bedrag terug te storten. Het was een vreemde actie omdat bij de intake was gebleken dat ze erg graag een extra adres-abonnee wilden en vaste gebruikers bleven gebruik maken van hun werkplek (slechts de receptionist verliet het pand voor een vakantie die ze aangeboden had gekregen). De eigenaar wist dat ik te maken had met een benarde situatie en zette mij in essentie plotseling op straat.

Ik vind het jammer dat mensen dergelijk onrecht laten gebeuren. Het geeft een slecht voorbeeld en het lijkt mij bijzonder schadelijk, niet slechts voor mensen in Utrecht.

Poging tot moord is een ernstig misdrijf.
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=vFo428N7xec (made in Utrecht)

Utrecht verdreef het Amsterdamse FEBO voor Manneken Pis. Het meest iconische café van de stad heet België (Oudegracht). Mijn favoriete Utrechtse cafés vindt u hier.
ArjanD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2021, 21:06   #31
ArjanD
Gouverneur
 
ArjanD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2009
Locatie: Maastricht (NL)
Berichten: 1.270
Standaard

Dit is hoe het er uit zag toen de Poolse bouwvakkers mijn woonruimte binnenliepen na het veroorzaken van de luchtvervuiling. Ze maakten een luid jammerend geluid, alsof ze medeleven uitte voor de schade die duidelijk zichtbaar was.

Naam: orange-suitx.jpg
Bekeken: 653
Grootte: 91,2 KB

Naam: plants-300.png
Bekeken: 214
Grootte: 117,8 KB

Tijdens de Holocaust (uitroeiing van de Joden) wordt van Nederlanders gezegd dat het laffe toeschouwers waren, die 'erbij stonden en niets deden'. Dit is kenmerkend van de Holocaust en het wordt gezien als een katalisator voor het 'kwaad', een oorzaak dat de Nazi's de Joden uiteindelijk op grote schaal hebben kunnen uitroeiien.

(2020) Is America Starting Down the Path of Nazi Germany?
I cannot express how truly sad writing this op-ed has made me. But I'm a patriotic American. And I'm an American Jew. I have studied the beginnings of Nazi Germany and the Holocaust. And I can clearly see parallels with what is happening in America today.

OPEN YOUR EYES. Study what happened in Nazi Germany during the infamous Kristallnacht. The night of Nov. 9-10, 1938, marked the beginning of the Nazis' attack on the Jews. Jewish homes and businesses were looted, desecrated and burned while the police and "good people" stood by and watched. Nazis laughed and cheered as books were burned.


Wayne Allyn Root - best-selling author and nationally-syndicated talk show host on USA Radio Network
https://townhall.com/columnists/wayn...rmany-n2570979

Laf en achterbaks. Toekijken terwijl een zwaar misdrijf wordt gepleegd.
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=vFo428N7xec (made in Utrecht)

Utrecht verdreef het Amsterdamse FEBO voor Manneken Pis. Het meest iconische café van de stad heet België (Oudegracht). Mijn favoriete Utrechtse cafés vindt u hier.

Laatst gewijzigd door ArjanD : 19 juni 2021 om 21:11.
ArjanD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2021, 09:51   #32
ArjanD
Gouverneur
 
ArjanD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2009
Locatie: Maastricht (NL)
Berichten: 1.270
Standaard

.
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=vFo428N7xec (made in Utrecht)

Utrecht verdreef het Amsterdamse FEBO voor Manneken Pis. Het meest iconische café van de stad heet België (Oudegracht). Mijn favoriete Utrechtse cafés vindt u hier.
ArjanD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2021, 09:52   #33
ArjanD
Gouverneur
 
ArjanD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2009
Locatie: Maastricht (NL)
Berichten: 1.270
Standaard

..
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=vFo428N7xec (made in Utrecht)

Utrecht verdreef het Amsterdamse FEBO voor Manneken Pis. Het meest iconische café van de stad heet België (Oudegracht). Mijn favoriete Utrechtse cafés vindt u hier.
ArjanD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2021, 09:52   #34
ArjanD
Gouverneur
 
ArjanD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2009
Locatie: Maastricht (NL)
Berichten: 1.270
Standaard

...
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=vFo428N7xec (made in Utrecht)

Utrecht verdreef het Amsterdamse FEBO voor Manneken Pis. Het meest iconische café van de stad heet België (Oudegracht). Mijn favoriete Utrechtse cafés vindt u hier.
ArjanD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2021, 09:53   #35
ArjanD
Gouverneur
 
ArjanD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2009
Locatie: Maastricht (NL)
Berichten: 1.270
Standaard

....
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=vFo428N7xec (made in Utrecht)

Utrecht verdreef het Amsterdamse FEBO voor Manneken Pis. Het meest iconische café van de stad heet België (Oudegracht). Mijn favoriete Utrechtse cafés vindt u hier.
ArjanD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2021, 09:53   #36
ArjanD
Gouverneur
 
ArjanD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2009
Locatie: Maastricht (NL)
Berichten: 1.270
Standaard

.....
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=vFo428N7xec (made in Utrecht)

Utrecht verdreef het Amsterdamse FEBO voor Manneken Pis. Het meest iconische café van de stad heet België (Oudegracht). Mijn favoriete Utrechtse cafés vindt u hier.
ArjanD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2021, 09:54   #37
ArjanD
Gouverneur
 
ArjanD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2009
Locatie: Maastricht (NL)
Berichten: 1.270
Standaard

......
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=vFo428N7xec (made in Utrecht)

Utrecht verdreef het Amsterdamse FEBO voor Manneken Pis. Het meest iconische café van de stad heet België (Oudegracht). Mijn favoriete Utrechtse cafés vindt u hier.
ArjanD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2021, 09:54   #38
ArjanD
Gouverneur
 
ArjanD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2009
Locatie: Maastricht (NL)
Berichten: 1.270
Standaard

.......
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=vFo428N7xec (made in Utrecht)

Utrecht verdreef het Amsterdamse FEBO voor Manneken Pis. Het meest iconische café van de stad heet België (Oudegracht). Mijn favoriete Utrechtse cafés vindt u hier.
ArjanD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2021, 09:54   #39
ArjanD
Gouverneur
 
ArjanD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2009
Locatie: Maastricht (NL)
Berichten: 1.270
Standaard

........
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=vFo428N7xec (made in Utrecht)

Utrecht verdreef het Amsterdamse FEBO voor Manneken Pis. Het meest iconische café van de stad heet België (Oudegracht). Mijn favoriete Utrechtse cafés vindt u hier.
ArjanD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2021, 09:54   #40
ArjanD
Gouverneur
 
ArjanD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2009
Locatie: Maastricht (NL)
Berichten: 1.270
Standaard

.........
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=vFo428N7xec (made in Utrecht)

Utrecht verdreef het Amsterdamse FEBO voor Manneken Pis. Het meest iconische café van de stad heet België (Oudegracht). Mijn favoriete Utrechtse cafés vindt u hier.
ArjanD is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be