Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Sport
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Sport Van voetbal tot worstelen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 juli 2018, 22:08   #81
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.278
Standaard

Singin' in the rain.



Nadat het allemaal achter de rug is, was er veel vreugde en feestvieren.
Voor België en Kroatië ook een ontgoocheling natuurlijk, omdat er meer inzat, maar een maand geleden zouden beiden hun zilver en brons als goed resultaat beschouwd hebben denk ik.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2018, 00:43   #82
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.254
Standaard

Aan het einde van eerste helft verdiende Kroatië het op voorsprong te staan.

Modric, die al zes jaar bij Real Madrid speelt, wat een WK.

Mbappé ook. Die heeft de kwaliteiten om een héle grote te worden, als dat al niet het geval is.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2018, 01:17   #83
orfeus5412
Gouverneur
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 1.237
Standaard

De Fransen hebben het WK GEKOCHT !!
Herinner u de niet gefloten duidelijke fout tegen Hazard (niks gezien zegt scheidsrechter)
Herinner u de onwillekeurige "hands"-fout van Kroatië waarvoor Frankrijk een penalty mocht trappen....

De vele "negers" uit de banlieu's moesten een oppepper hebben, trouwens alle Fransen hebben daar nood aan. Toen Frankrijk 20 jaar geleden het WK won was de vreugde wat minder : teveel allochtonen in de ploeg... Deze keer kan ik de allochtone relschoppers goed begrijpen... Macron heeft zijn slag thuis gehaald : La France is weer une grande nation — maar voor de "deplorables" in de banlieus verandert er niks.

De VRTNWS site heeft een item "relletjes ontsieren de feestvreugde", maar van die relletjes krijg je helemaal niks te zien... (Enkel Libro geeft een paar twitter links - waarvoor dank)

En zaterdag as is het de Belgische nationale feestdag, exact 1 week na de Franse 14 juillet : "La Belgique sera latine ou elle ne sera pas" nietwaar.
__________________
Citaat:
• William Faulkner: “Het verleden is nooit dood. Het is zelfs nog niet eens voorbij.”
orfeus5412 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2018, 06:23   #84
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.644
Standaard

Bah. Heel mijn dag naar de kloten. Kunnen ze voetbal niet tot het sportnieuws beperken.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2018, 09:30   #85
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik ben die gaan water geven na de eerste van de scheids gekregen goal van de Fransen.

Mijn moeder die het even volgde op het nieuws kwam mij vertellen dat ze goed begrijpt waarom niet onze ploeg of niet de Kroaten gewonnen hebben.

De reden daarvoor was iets wat ik op het forum al geschreven had: wij hebben daar de stadions/infrastructuur niet voor om een volgend WK te organiseren.

Ik vergeleek het nog met het songfestival omdat het zowat van hetzelfde bedje ziek is.
En wat heeft wereldkampioen worden te maken met het organiseren van het volgende wk?
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2018, 10:08   #86
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.074
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 Bekijk bericht
De Fransen hebben het WK GEKOCHT !!
……
Zo ver zou ik niet willen gaan.

Zeker heeft de FIFA welwillend genoteerd wat er is gebeurd en dat is hun niet ongelegen.
De commerciële gevolgen bij de winst van Frankrijk wegen nu eenmaal zwaarder door dan bij het "kleine" Kroatië.

Zeker als men weet dat de sponsers zich nu graag op de "groeimarkt" Afrika willen richten.


Zeker door de vroege uitschakeling van de Afrikaanse landen was de Franse ploeg in zijn samenstelling een aanvaardbaar alternatief.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be