Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 september 2017, 11:15   #16641
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
En indien het waar is wat L. Ron Hubbard schreef heeft Scientology het bij het rechte eind, als het waar is wat David Icke vertelt is de koninging van Engeland echt een buitenaards reptiel, als het waar is wat ons moemoe vertelde mag ik echt niet te dicht bij die vijver komen of de zwarte waterduivel trekt mij met zijn haak mee het water in, als mijn nonkel tetten had was hij mijn tante!
Het feit dat er steeds meer 'outingen' zijn van mensen uit die business die weten waarover ze het hebben en die verklaren er inderdaad ufo's zijn die moeten beschouwd worden als buitenaardse voertuigen, doet de kansen op deze waarheid steeds maar stijgen. De debunkers moeten steeds meer nattigheid beginnen te voelen.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 september 2017 om 11:20.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2017, 11:59   #16642
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Weer eentje die uit de biecht klapt...



U schermt steeds weer met uw 'argument of authority'. U moet wel.
Ik moet niks. Ik probeer een gezonde discussie aan te houden; en machtsargumenten dragen niet bij tot een gezonde discussie. Ze verzieken die alleen..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Maar het begint wel knap vervelend te worden dit vol te houden wanneer ook andere astronauten (in casu een kosmonaut) uit de biecht beginnen te klappen.

De Roemeense astronaut (kosmonaut) Dimitru Prunariu zal dus denkelijk denkelijk weer zo'n 'fantast' zijn volgens u. Deze Roemeense astronaut was de 103de astronaut die de ruimte inging.

Astronaut Confirms It: Aliens Do Exist and They May Be Monitoring Us.

"One of those brave enough to break the silence is the Romanian astronaut Dumitru Prunariu. Prunariu was selected for spaceflight training in 1978 as part of the Intercosmos Program. He got the maximum grades during 3 years of preparation and participated in a joint space flight with the Russian cosmonaut Leonid Popov. In May 1981, they completed an 8-day space mission on board Soyuz 40 and the Salyut 6 space laboratory, where they carried out scientific tests in the fields of astrophysics, space radiation, space technology, space medicine and biology. Prunariu is the 103rd human being to fly into the Outer Space and he has written several books about space technology and space flight. He is also part of the international team of researchers that will propose to the UN Security Council an intervention plan in case of the impact of the Earth with the Apophis asteroid, that could take place around 2029.

In a recent interview given to the Romanian newspaper "Gardianul", Prunariu points that astronauts believe in the existence of extraterrestrial ships, but the subject is taboo because of the fear of being excluded from flight programs. Officials and military personnel keep the reports on UFOs secret because they have no explanation and control over the phenomenon."




Indien het waar is wat hij vertelt , dan zit u toch met een groot ei.
Dat is goed gezegd! INDIEN het waar is.
Nu , ik heb dat "recent' interview even opgediept Het is al van 2008 ....

En hij zegt daarin letterlijk:
Although I haven't seen UFOs, I am convinced that they exist,

Dat is dus iets anders dan dat u hier copy past ...

Foei foei!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
(en waarom zou een man in zijn positie wel gaan 'liegen' of 'zich belachelijk maken' ,is dan de vraag die we ons moeten stellen )
Hij heeft niet gelogen, hij heeft uiting gegeven aan zijn geloof. Net als miljarden mensen nooit Jezus hebben gezien, maar wel geloven dat hij bestaat.

Hebt ge nu al bewijs? Een alien of zo? Of een neergestort wrak?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2017, 12:10   #16643
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Het feit dat er steeds meer 'outingen' zijn van mensen uit die business die weten waarover ze het hebben
Hoeveelste machtargument is dit nu al? Is er iemand dit aan het bijhouden?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
en die verklaren er inderdaad ufo's zijn die moeten beschouwd worden als buitenaardse voertuigen, doet de kansen op deze waarheid steeds maar stijgen. De debunkers moeten steeds meer nattigheid beginnen te voelen.
Weet ge wat de kans echt zou doen stijgen naar 'deze waarheid'. Als ge eens zou afkomen met een echte alien. Of een neergestort wrak, dat mag ook.

En hoeveel 'mensen die er echt iets van weten' ook moge verklaren dat aliens bestaan, wat helpt ons dat voort? Daarom hebben we nog geen alien gezien, en mee kunnen babbelen.

Probeer u eens minder te focussen op uw mede gelovigen, en probeer eens een alien te vangen. Zou dat geen efficiëntere invulling van uw tijd zijn? Ik wens u oprecht veel succes.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2017, 14:33   #16644
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik moet niks. Ik probeer een gezonde discussie aan te houden; en machtsargumenten dragen niet bij tot een gezonde discussie. Ze verzieken die alleen..

Dat is goed gezegd! INDIEN het waar is.
Nu , ik heb dat "recent' interview even opgediept Het is al van 2008 ....

En hij zegt daarin letterlijk:
Although I haven't seen UFOs, I am convinced that they exist,

Dat is dus iets anders dan dat u hier copy past ...

Foei foei!

Hij heeft niet gelogen, hij heeft uiting gegeven aan zijn geloof. Net als miljarden mensen nooit Jezus hebben gezien, maar wel geloven dat hij bestaat.

Hebt ge nu al bewijs? Een alien of zo? Of een neergestort wrak?
Niets te foei foei. U moet er ook bij vertellen waarom hij zulks zegt.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2017, 15:08   #16645
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Niets te foei foei.
U verspreidt hier misleidende informatie. Ik zou mij schuldig voelen mocht ik dat doen. <En mij verontschuldigen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U moet er ook bij vertellen waarom hij zulks zegt.
Ik MOET u vertellen waarom deze Roemeen denkt dat aliens bestaan, alhoewel hij ze nog nooit gezien heeft?
Ik kan dat niet verklaren, en u ook niet.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 18 september 2017 om 15:08.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2017, 15:35   #16646
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
U verspreidt hier misleidende informatie. Ik zou mij schuldig voelen mocht ik dat doen. <En mij verontschuldigen.


Ik MOET u vertellen waarom deze Roemeen denkt dat aliens bestaan, alhoewel hij ze nog nooit gezien heeft?
Ik kan dat niet verklaren, en u ook niet.
Ik moet niets. Het gaat niet over mij. Het gaat over de bevindingen van een onderlegde Roemeense astronaut. En die kwam tot de conclusie dat er ufo's wel degelijk bestaan en dat deze tuigen met grote waarschijnlijkheid buitenaards zijn.

"Le plus intéressant dans les propos de l’astronaute roumain concerne peut-être ses déclarations au sujet des rencontres faites avec les extra-terrestres. Bien que cela ne le concerne pas directement, il dit « un collègue russe a vu deux vaisseaux ovnis volant de façon parallèle ?* la navette spatiale durant une expédition, qui disparurent après un moment. Il reporta l’incident auprès de ses responsables, qui eurent seulement une réaction négative, et lui rappelèrent qu’il avait été envoyé dans le cosmos pour des buts scientifiques. On demanda ensuite ?* l’homme de ne pas rapporter l’incident ?* qui que ce soit, il a même été menacé d’être exclu des prochains programmes de vols. A chaque fois que des journalistes lui ont parlé de l’incident, il a nié l’événement ».

« Dans un cas qui s’est produit en Roumanie avant 1989, le service de la station militaire d’aviation de la base de Kogalniceanu (ou se trouve une unité américaine de l’Otan de façon permanence) rapporta avoir observé une formation de neuf objets volant qui se déplaçaient ?* une vitesse très rapide dans le ciel. Les calculs du radar montrèrent que leur vitesse était aux alentours de 6000 km/h. Les objets brillants disparurent après la Mer Noire, vers la Russie. Une telle vitesse ne peut être atteinte par un avion ou un missile, qui serait alors désintégré, ainsi la vitesse n’aurait pas été constante tout le temps. L’incident n’a pas pu être expliqué. Il se peut que la Terre est constamment contrôlée depuis l’extérieur par une civilisation plus avancée, mais au moins ils le font er , ne souhaitant pas interférer avec la vie sur Terre »


Ik noteer dit en sluit zeker het bestaan van ufo's in bovenstaande betekenis zeker niet uit. U wel.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2017, 15:46   #16647
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik moet niets.
Flink. Nergens heb ik beweerd dat u iets moet. U heb dat wel beweerd!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Het gaat niet over mij. Het gaat over de bevindingen van een onderlegde Roemeense astronaut.
Onderlegd in wat? Ping pong? Grieks romeins worstelen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
En die kwam tot de conclusie dat er ufo's wel degelijk bestaan en dat deze tuigen met grote waarschijnlijkheid buitenaards zijn.
En vergeet het belangrijkste niet: hij had het zelf nog nooit gezien!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht

"Le plus intéressant dans les propos de l’astronaute roumain concerne peut-être ses déclarations au sujet des rencontres faites avec les extra-terrestres. Bien que cela ne le concerne pas directement, il dit « un collègue russe a vu deux vaisseaux ovnis volant de façon parallèle ?* la navette spatiale durant une expédition, qui disparurent après un moment. Il reporta l’incident auprès de ses responsables, qui eurent seulement une réaction négative, et lui rappelèrent qu’il avait été envoyé dans le cosmos pour des buts scientifiques. On demanda ensuite ?* l’homme de ne pas rapporter l’incident ?* qui que ce soit, il a même été menacé d’être exclu des prochains programmes de vols. A chaque fois que des journalistes lui ont parlé de l’incident, il a nié l’événement ».

« Dans un cas qui s’est produit en Roumanie avant 1989, le service de la station militaire d’aviation de la base de Kogalniceanu (ou se trouve une unité américaine de l’Otan de façon permanence) rapporta avoir observé une formation de neuf objets volant qui se déplaçaient ?* une vitesse très rapide dans le ciel. Les calculs du radar montrèrent que leur vitesse était aux alentours de 6000 km/h. Les objets brillants disparurent après la Mer Noire, vers la Russie. Une telle vitesse ne peut être atteinte par un avion ou un missile, qui serait alors désintégré, ainsi la vitesse n’aurait pas été constante tout le temps. L’incident n’a pas pu être expliqué. Il se peut que la Terre est constamment contrôlée depuis l’extérieur par une civilisation plus avancée, mais au moins ils le font er , ne souhaitant pas interférer avec la vie sur Terre »


Ik noteer dit en sluit zeker het bestaan van ufo's in bovenstaande betekenis zeker niet uit. U wel.
Nergens sluit ik het bestaan van aliens in vliegende schotels uit. Maar ik wil dat eerst zien, voor ik het geloof.

Dat een Roemeen zegt dat aliens bestaan omdat hij het van een Rus had gehoord is Géén bewijs! Noteer dit ook even!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2017, 16:20   #16648
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Flink. Nergens heb ik beweerd dat u iets moet. U heb dat wel beweerd! Onderlegd in wat? Ping pong? Grieks romeins worstelen? En vergeet het belangrijkste niet: hij had het zelf nog nooit gezien!

Nergens sluit ik het bestaan van aliens in vliegende schotels uit. Maar ik wil dat eerst zien, voor ik het geloof.

Dat een Roemeen zegt dat aliens bestaan omdat hij het van een Rus had gehoord is Géén bewijs! Noteer dit ook even!

U gelooft voor mijn part wat u wenst. Maar als er vanuit verschillende delen van wereld berichten binnenlopen over het spotten van vreemde zeer snel vliegende tuigen die niet op de onze gelijken, dat deze gespot worden op de radars en door burgerlijke en militaire vliegtuigpiloten, door astronauten en kosmonauten, wanneer steeds maar meer mensen die het kunnen weten uit de biecht beginnen te klappen, dat is de kans reëel dat deze verhalen wijzen op een zekere realiteit en kunnen ze zo maar niet weggezet worden als 'fabels'. Men zou hun minstens het voordeel moeten geven van de twijfel.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 september 2017 om 16:24.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2017, 16:26   #16649
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Alleen, Bernadette Soubirous kan men moeilijk vergelijken met Dimitru Prunariu.
Bernadette soubirous was net zoals Dimitru Prunariu een leek in onbevlekte ontvangenis.
Bernadette soubirous was net zoals Dimitiri Prunariu een leek in buitenaardse ruimteschepen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2017, 16:28   #16650
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U gelooft voor mijn part wat u wenst. Maar als er vanuit verschillende delen van wereld berichten binnenlopen over het spotten van vreemde zeer snel vliegende tuigen die niet op de onze gelijken, dat deze gespot worden op de radars en door burgerlijke en militaire vliegtuigpiloten, door astronauten en kosmonauten,
Nee hoor,
nog geen getuigenis hier gezien van een astronaut die een ufo heeft gezien.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
wanneer steeds maar meer mensen die het kunnen weten uit de biecht beginnen te klappen, dat is de kans reëel dat deze verhalen niet zo maar kunnen weggezet worden als 'fabels'.
Dit is natuurlijk de essentie van uw betoog. U denkt dat het bestaan van ufo meer waarschijnlijk wordt naarmate 'meer en meer' mensen erin geloven.
Dat is net zoals religieuzen. Die denken ook dat hoe meer mensen in hun opperwezen geloven, hun godsdienst meer waar is. Vandaar hun bekeringsdrang, en VANDAAR uw bekeringsdrang.

Maar begrijpt u echt niet hoe irritant uw gedrag is voor andere mensen? Hebt u daar ooit al eens aan gedacht? Of denkt u echt enkel aan u zelf?

Stop met anderen proberen te bekeren!


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Men zou hun minstens het voordeel moeten geven van de twijfel.
Néé!

Toon mij een f*cking alien! En er is niet zoiets als twijfel!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2017, 16:59   #16651
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Nee hoor,
nog geen getuigenis hier gezien van een astronaut die een ufo heeft gezien.
Dit is natuurlijk de essentie van uw betoog. U denkt dat het bestaan van ufo meer waarschijnlijk wordt naarmate 'meer en meer' mensen erin geloven.
Dat is net zoals religieuzen. Die denken ook dat hoe meer mensen in hun opperwezen geloven, hun godsdienst meer waar is. Vandaar hun bekeringsdrang, en VANDAAR uw bekeringsdrang.

Maar begrijpt u echt niet hoe irritant uw gedrag is voor andere mensen? Hebt u daar ooit al eens aan gedacht? Of denkt u echt enkel aan u zelf?

Stop met anderen proberen te bekeren!




Néé!

Toon mij een f*cking alien! En er is niet zoiets als twijfel!
Bekeringsdrang? U herhaalt die onzin telkens weer. Ten onrechte.

Ik heb mijn opvatting over deze problematiek. U de uwe.

En daarom zeg ik ook: u gelooft maar wat u wilt.

Edoch, dit impliceert natuurlijk tevens dat ik maar evenzeer geloof wat ik wil. Óók al staat het u niet aan.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2017, 17:14   #16652
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

"Steeds meer mensen klappen uit de biecht". En toch komen ze nooit met nieuwe informatie, alleen maar de standaard zaken uit de ufo-mythologie die iedereen in boeken of online kan lezen. Nooit komen we te weten van welke planeet deze wezens komen, hoe het er daar uit ziet, wat voor atmosfeer ze heeft of welke zwaartekracht er heerst. We komen nooit iets te weten over de anatomie van de wezens, of ze net als het Aardse leven DNA hebben, hun metabolisme of voortplanting en of ze zuurstof nodig hebben of niet. Net zo afwezig zijn details over hun ruimteschepen. Figuren die beweren eraan gewerkt te hebben komen nooit verder dan een vage uitleg die recht uit Star Trek komt. Geen duidelijke technische details over de materialen, energiebron, aandrijving, navigatie, niks! Waar blijven al die zaken, als er toch zovelen uit de biecht beginnen klappen?
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2017, 17:19   #16653
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Flink. Nergens heb ik beweerd dat u iets moet. U heb dat wel beweerd! Onderlegd in wat? Ping pong? Grieks romeins worstelen? En vergeet het belangrijkste niet: hij had het zelf nog nooit gezien!

Nergens sluit ik het bestaan van aliens in vliegende schotels uit. Maar ik wil dat eerst zien, voor ik het geloof.

Dat een Roemeen zegt dat aliens bestaan omdat hij het van een Rus had gehoord is Géén bewijs! Noteer dit ook even!
Born on 27 September 1952 in Braşov, Romania, Dumitru-Dorin Prunariu graduated in 1971 from the Physics and Mathematics high school in Braşov and in 1976 from the Politehnica University of Bucharest, obtaining a degree in Aerospace Engineering.

Prunariu worked as a Diploma Engineer at Industria Aeronautică Română, an aircraft industry facility, prior to enrolling in the Romanian Air Force Officers Training School in 1977.

He was selected for spaceflight training in 1978 as a part of the Intercosmos Program. Having obtained the highest marks during three years of preparation, he was then selected for a joint space flight with the Russian cosmonaut Leonid Popov. In May 1981 they completed an eight-day space mission on board Soyuz 40 and the Salyut 6 space laboratory where they completed scientific experiments in the fields of astrophysics, space radiation, space technology, space medicine and biology.


Dumitru Prunariu est membre de l’Académie Internationale d’Astronautique depuis 1992. En 1985, il rejoint l’association des explorateurs de l’espace (ASE), qui rassemble 370 astronautes de plus de 33 pays. De 1993 ?* 2004 il a été représentant permanent de l’Association des explorateurs de l’espace au comité des Nations Unies pour l’usage de la paix en dehors de l’espace (COPUOS). En 2004 Prunariu a été élu président du sous comité Scientifique et Technique de ce comité de l’ONU et ce pour un mandat de deux ans. Aujourd’hui, Prunariu est président du Bureau de l’Agence Spatiale de Roumanie et représente son pays en tant que directeur du bureau pour la Science et la Technologie au sein de l’Union Européenne (ROST en anglais) ?* Bruxelles.

Dat noem ik 'onderlegd' zijn in deze.

En dus wanneer u smalend sneert en de vraag stelt of hij onderlegd zou kunnen zijn in 'ping-pong', dan vertelt u -weeral- zo maar wat.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 september 2017 om 17:37.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2017, 17:27   #16654
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.708
Standaard

De claims van Mitchell zijn bijlange niet zo spectaculair als men hier laat uitschijnen, integendeel, ze zijn behoorlijk banaal en ontgoochelend.

Hier is de brave man zelf aan het woord:

"After my space flight, I was contacted by some descendants of the original Roswell observers, including the person who delivered the child-sized coffins to the Air Force to contain the alien bodies. Another was one of the children of the deputy sheriff who was patrolling traffic around the site back then. There was also a military officer who was a friend of the families not involved in that particular operation, but who did share office space there. They all seemed credible with their stories that the bodies were alien."

Alsook nog:

"In an interview for AskMen published March 6, 2014, Mitchell said that he had never seen a UFO, that no one had ever threatened him over his claims regarding UFOs, and that any statements about the covering up of UFOs being a worldwide cabal was "just speculation on my part"

Dus samengevat:

• Mitchell heeft het louter van horen zeggen

• Mitchell heeft geen bewijzen inzake UFO's, geen foto's, geen beeldmateriaal, niets

• Mitchell heeft geen bewijzen inzake samenzweringen, geheimhoudingen en dergelijke

• de zgn. getuigen en insiders zijn ofwel anoniem, ofwel overleden, ofwel beiden

• ook de zgn. getuigen en insiders hadden geen bewijs, geen foto's, geen beeldmateriaal, niets

• ook de zgn. getuigen hadden geen bewijs inzake samenzweringen, geheimhoudingen en dergelijke

Eens te meer een volledige lege doos...
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2017, 17:33   #16655
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Het feit dat er steeds meer 'outingen' zijn van mensen uit die business die weten waarover ze het hebben en die verklaren er inderdaad ufo's zijn die moeten beschouwd worden als buitenaardse voertuigen, doet de kansen op deze waarheid steeds maar stijgen. De debunkers moeten steeds meer nattigheid beginnen te voelen.
Weten waarover ze het hebben ? Is er dan al ooit 1 buitenaards voertuig gevonden ? Waarom hoor ik dat nu pas ?

En outingen van mensen die niet weten waarover ze praten dat bestaat toch al van sinds de mensheid is ontstaan ?
De vele dwepers van bernadette soubirous die ook onbevlekte ontvangenis menen te hebben gezien, doen die ook de kansen op deze "waarheid" steeds maar stijgen ?
Voelen de debunkers daar ook nattigheid ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2017, 17:51   #16656
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Weten waarover ze het hebben ? Is er dan al ooit 1 buitenaards voertuig gevonden ? Waarom hoor ik dat nu pas ?

En outingen van mensen die niet weten waarover ze praten dat bestaat toch al van sinds de mensheid is ontstaan ?
De vele dwepers van bernadette soubirous die ook onbevlekte ontvangenis menen te hebben gezien, doen die ook de kansen op deze "waarheid" steeds maar stijgen ?
Voelen de debunkers daar ook nattigheid ?
Omdat u zich nooit de moeite hebt gedaan om het te weten te komen. Dat is natuurlijk het gemakkelijkste. Zo simpel is het.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2017, 20:32   #16657
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Bekeringsdrang? U herhaalt die onzin telkens weer. Ten onrechte.

Ik heb mijn opvatting over deze problematiek. U de uwe.

En daarom zeg ik ook: u gelooft maar wat u wilt.

Edoch, dit impliceert natuurlijk tevens dat ik maar evenzeer geloof wat ik wil. Óók al staat het u niet aan.
Gij leest niet wat ik schrijf! Van mij moogt gij geloven wat ge wilt! Ik klaag uw bekeringsdrang aan. Dat is iets helemaal anders.

Kijk naar de titel van deze thread: Aliens! ze bestaan!
En wat is het bewijs tot nu toe? Niets, want er is nog steeds geen alien opgedoken.
En u zoekt niet eens naar een alien, u zoekt gewoon naar mede gelovers, met de bedoeling NOG meer gelovers te maken.
Want dat is toch de bedoeling van deze thread? Ja toch! Mensen overtuigen dat aliens bestaan, dat is toch de bedoeling?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2017, 20:42   #16658
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Gij leest niet wat ik schrijf! Van mij moogt gij geloven wat ge wilt! Ik klaag uw bekeringsdrang aan. Dat is iets helemaal anders.

Kijk naar de titel van deze thread: Aliens! ze bestaan!
En wat is het bewijs tot nu toe? Niets, want er is nog steeds geen alien opgedoken.
En u zoekt niet eens naar een alien, u zoekt gewoon naar mede gelovers, met de bedoeling NOG meer gelovers te maken.
Want dat is toch de bedoeling van deze thread? Ja toch! Mensen overtuigen dat aliens bestaan, dat is toch de bedoeling?
De bedoeling van de treath kan ook bestaan in het formuleren van een hypothese. En deze te ondersteunen met uitspraken, getuigenissen en dergelijke. En zo verschillende standpunten duidelijk te maken.Met bekeringdrift heeft dit niet per se iets te maken.

En zo is de treath ook opgevat. Zie de openingspost # 1 .

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 september 2017 om 20:58.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2017, 21:41   #16659
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Born on 27 September 1952 in Braşov, Romania, Dumitru-Dorin Prunariu graduated in 1971 from the Physics and Mathematics high school in Braşov and in 1976 from the Politehnica University of Bucharest, obtaining a degree in Aerospace Engineering.

Prunariu worked as a Diploma Engineer at Industria Aeronautică Română, an aircraft industry facility, prior to enrolling in the Romanian Air Force Officers Training School in 1977.

He was selected for spaceflight training in 1978 as a part of the Intercosmos Program. Having obtained the highest marks during three years of preparation, he was then selected for a joint space flight with the Russian cosmonaut Leonid Popov. In May 1981 they completed an eight-day space mission on board Soyuz 40 and the Salyut 6 space laboratory where they completed scientific experiments in the fields of astrophysics, space radiation, space technology, space medicine and biology.


Dumitru Prunariu est membre de l’Académie Internationale d’Astronautique depuis 1992. En 1985, il rejoint l’association des explorateurs de l’espace (ASE), qui rassemble 370 astronautes de plus de 33 pays. De 1993 ?* 2004 il a été représentant permanent de l’Association des explorateurs de l’espace au comité des Nations Unies pour l’usage de la paix en dehors de l’espace (COPUOS). En 2004 Prunariu a été élu président du sous comité Scientifique et Technique de ce comité de l’ONU et ce pour un mandat de deux ans. Aujourd’hui, Prunariu est président du Bureau de l’Agence Spatiale de Roumanie et représente son pays en tant que directeur du bureau pour la Science et la Technologie au sein de l’Union Européenne (ROST en anglais) ?* Bruxelles.

Dat noem ik 'onderlegd' zijn in deze.

En dus wanneer u smalend sneert en de vraag stelt of hij onderlegd zou kunnen zijn in 'ping-pong', dan vertelt u -weeral- zo maar wat.
Onderlegd in 'deze'? Wat is 'deze'? Ufokunde? Waar studeert ge dat?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2017, 21:49   #16660
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
De bedoeling van de treath kan ook bestaan in het formuleren van een hypothese. En deze te ondersteunen met uitspraken, getuigenissen en dergelijke. En zo verschillende standpunten duidelijk te maken.Met bekeringdrift heeft dit niet per se iets te maken.
Je bent bekend met de 2 hoofdhypotheses over Ufo's neem ik aan?
De Buitenaardse en de Psychosociale?

Graag zou ik vernemen welke van de 2 je aanhangt en waarom precies.
Ik ben nogal voor de Psychosociale omdat die veruit de beste verklaring biedt voor wat we echt weten.
Aliens die in ufo's ons bezoeken? De kans is zowat nul.
En als het toch zou gebeuren (die ene kans op vele miljarden) dan zou het niet zijn met gammele tuigen die qua vorm en gedrag culturele aardse verwachtingspatronen volgen (die mensen oppikken van TV en uit Scifi literatuur) en die zich verstoppen of crashen op een bijzonder klunzige manier.
It - does - not - compute.



https://en.wikipedia.org/wiki/Psychosocial_hypothesis

Citaat:
The psychosocial hypothesis builds on the finding that most ufo reports have mundane explanations like celestial objects, airplane lights, balloons, and a host of other misperceived things seen in the sky which suggests the presence of an unusual emotional climate which distorts perceptions and the perceived significance and anomalousness of merely terrestrial stimuli.[3][4][5] In the more exotic situation where people claim direct contact with extraterrestrials, the need for a psychosocial approach seems obligated by the presence of at least 70 claims of people meeting Venusians and at least 50 claims of meeting Martians; both worlds now known to be uninhabitable and devoid of any advanced civilization. Hoaxing seems to explain some of these contactees claims, but visionary dreams, hallucinations, and other mental processes are clearly implicated in such myth-based material. By generalization, the other material suggesting the presence of extraterrestrial entities from elsewhere is hypothesized to be explainable by similar means. The observed presence of surreal dream-like activity and imagery or themes based in the cultural environment and historically understood sources reinforces the proposition that the extraterrestrial hypothesis is unnecessary and, by Occam's razor, probably incorrect.

Laatst gewijzigd door parcifal : 18 september 2017 om 22:04.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be