Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 december 2017, 23:40   #17281
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Volgens mij is de VS vooral geïnteresseerd in buitenaardse technologie die ze dan kan gebruiken voor militaire doeleinden. De zaak in New Mexico in 1947 was uiteraard geen weerballon, denkt men nu echt dat de mensen achterlijk zijn of wat ?
Wel een ballon, maar geen weerballon. Project Mogul, meer bepaald.
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2017, 07:52   #17282
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Wel een ballon, maar geen weerballon. Project Mogul, meer bepaald.
Das interressant.

@Panda, ik geloof er ook weinig van nochtans had wel de indruk dat roswell crasch echt heeft plaatsgevonden, hoe en waarom wisten ze toen niet en nu nog niet, nochtans die zaak had echte bewijzen, waar blijven de resultaten hiervan ?

Ik heb geen bewijzen noch heb het meegemaakt, het stemt wel tot nadenken in hoe de mensheid zichzelf sociologisch heeft ontwikkelt tegelijkertijd met de technologische vooruitgang.

Het enigste is dat de mens wel gebruikt wordt op meestal onbewuste weten, niet aardse wezens zoeken enkel de menselijke loyaliteit en vetrouwen te winnen, als de basis van elke menselijke relatie op vertrouwen rust, kan het niet anders dan dat de menselijke psyche word aangewend om te bekomen wat niet aardse wezens willen.

Als mens bewust was dat niet aardse wezens bestaan dan hadden de mensen eerder de aarde kunnen beschermen als achterhaald werd hoe ze werkelijk functioneren, hun doelen en bedoelingen doorhad, dan had de zaak (met of zonder bewijs) allang afgesloten zijn en vrijgegeven.
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2017, 09:33   #17283
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.770
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
Das interressant.

@Panda, ik geloof er ook weinig van nochtans had wel de indruk dat roswell crasch echt heeft plaatsgevonden, hoe en waarom wisten ze toen niet en nu nog niet, nochtans die zaak had echte bewijzen, waar blijven de resultaten hiervan ?

Ik heb geen bewijzen noch heb het meegemaakt, het stemt wel tot nadenken in hoe de mensheid zichzelf sociologisch heeft ontwikkelt tegelijkertijd met de technologische vooruitgang.

Het enigste is dat de mens wel gebruikt wordt op meestal onbewuste weten, niet aardse wezens zoeken enkel de menselijke loyaliteit en vetrouwen te winnen, als de basis van elke menselijke relatie op vertrouwen rust, kan het niet anders dan dat de menselijke psyche word aangewend om te bekomen wat niet aardse wezens willen.

Als mens bewust was dat niet aardse wezens bestaan dan hadden de mensen eerder de aarde kunnen beschermen als achterhaald werd hoe ze werkelijk functioneren, hun doelen en bedoelingen doorhad, dan had de zaak (met of zonder bewijs) allang afgesloten zijn en vrijgegeven.

Deze construct gaat ondertussen 70 jaar mee, en vanaf dag 1 is er geen gram bewijs voor gevonden. Niets, noppes. Alleen maar een verhaal dat viraal is gegaan en door internet een tweede leven is gaan leiden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2017, 13:57   #17284
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.781
Standaard

-waarom tonen ze begin & einde van dat filmpke niet?

-waarom zouden we geloof hechten als het leger eens iets toegeeft? in belgie met de "driehoeken" was het radar nieuws ook wereldnieuws, tot bleek dat de radar gegevens een technische fout was van de 2 F16's

-een mens kan daar niet inzitten, een "buitenaards wezen" dan maar? nope. onbemand

-wie weet is dit filmpje in scene gezet? waar zijn trouwens de beelden van het staal dat niet van oorsprong is, waarmee het Pentagon naar buiten kwam? en belangrijker waar zijn de beelden van de tuigen waarvan het staal genomen werd? geen woord erover

In mexico komt de regering om het jaar met radar beelden e.d. Sorry, maar als dit filmpje niet op een computer gemaakt is, lijkt het me eerder een afleidingsmaneuvre, een flightest van een drone met vergevorderde technologie

Het idee dat een alien in een tuig even wat gaat roteren voor het oog van piloten is te absurd voor woorden.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2017, 14:00   #17285
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Wel een ballon, maar geen weerballon. Project Mogul, meer bepaald.
inderdaad, dat project werd uitgevoerd juist in '47 wat een crashke kan veroorzaken.

de rest lijkt me massahysterie / roep voor aandacht. allemaal getuigenissen, maar geen foto's. als militair ga je toch foto's nemen als je op uw gemak in een waarborgplaats lijken van aliens kan zien? of het gerashte voertuig?
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2017, 18:19   #17286
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
inderdaad, dat project werd uitgevoerd juist in '47 wat een crashke kan veroorzaken.

de rest lijkt me massahysterie / roep voor aandacht. allemaal getuigenissen, maar geen foto's. als militair ga je toch foto's nemen als je op uw gemak in een waarborgplaats lijken van aliens kan zien? of het gerashte voertuig?
Ik geloof niet in UFO's.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2017, 18:52   #17287
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Rusland: nooit wapens tegen ufo's. Wel radar.

Volgens de voormalige stafchef van de Russische luchtmacht (Sovjetunie) , Igor Maltsev, is het al jarenlange traditie bij de Russische luchtmacht om nooit wapens te gebruiken tegen ufo's. Ik ga ervan uit dat deze traditie nog steeds wordt verder gezet.

https://m.youtube.com/watch?v=wRkxkoP9dQ4
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2017, 19:35   #17288
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
-
-waarom zouden we geloof hechten als het leger eens iets toegeeft?
Alumiumhoedje opzetten dan maar?
Waarom zou het Belgische leger iets toegeven? Er waren duizenden getuigen vanop de grond. Het leger voerde gewoon hun Nato-politietaken uit. En maakte er een duidelijk rapport van.

Citaat:
[in belgie met de "driehoeken" was het radar nieuws ook wereldnieuws, tot bleek dat de radar gegevens een technische fout was van de 2 F16's
Was? Het is nog altijd één van de beste UFO-cases, bij de top 10 denk ik.

F16s hebben nu eens geen bal te maken met opsporingsradars op verschillende luchtmachtbasissen op de grond.

Bovendien hadden die F16 geen fouten aan hun volgradars, hun radars lockten wel degelijk. Het militair rapport is duidelijk genoeg.

Er waren duizenden getuigen en de coördinaten ervan kwamen overeen met wat de opsporingsradars detecteerden.

Citaat:
-een mens kan daar niet inzitten, een "buitenaards wezen" dan maar? nope. onbemand
Onbemand? Gaat moeilijk hé tenzij vanop afstand bestuurd, en dus vanuit ergens "bemand".

Citaat:
-wie weet is dit filmpje in scene gezet?
Aluminium hoedje opzetten?

Citaat:
waar zijn trouwens de beelden van het staal dat niet van oorsprong is, waarmee het Pentagon naar buiten kwam? en belangrijker waar zijn de beelden van de tuigen waarvan het staal genomen werd? geen woord erover
Waarom zouden ze dat openbaar maken?

Laatst gewijzigd door Micele : 26 december 2017 om 19:55.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2017, 20:21   #17289
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
Das interressant.

@Panda, ik geloof er ook weinig van nochtans had wel de indruk dat roswell crasch echt heeft plaatsgevonden, hoe en waarom wisten ze toen niet en nu nog niet, nochtans die zaak had echte bewijzen, waar blijven de resultaten hiervan ?

Ik heb geen bewijzen noch heb het meegemaakt, het stemt wel tot nadenken in hoe de mensheid zichzelf sociologisch heeft ontwikkelt tegelijkertijd met de technologische vooruitgang.

Het enigste is dat de mens wel gebruikt wordt op meestal onbewuste weten, niet aardse wezens zoeken enkel de menselijke loyaliteit en vetrouwen te winnen, als de basis van elke menselijke relatie op vertrouwen rust, kan het niet anders dan dat de menselijke psyche word aangewend om te bekomen wat niet aardse wezens willen.

Als mens bewust was dat niet aardse wezens bestaan dan hadden de mensen eerder de aarde kunnen beschermen als achterhaald werd hoe ze werkelijk functioneren, hun doelen en bedoelingen doorhad, dan had de zaak (met of zonder bewijs) allang afgesloten zijn en vrijgegeven.
Wat is dat weer voor warrig gewauwel? Deepak Chopra is er niks tegen...
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2017, 20:27   #17290
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Wat is dat weer voor warrig gewauwel? Deepak Chopra is er niks tegen...
Awel, kijk nog wat dieper in het glas....en je wordt nog eens een illusie armer...
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2017, 21:39   #17291
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.770
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Wat is dat weer voor warrig gewauwel? Deepak Chopra is er niks tegen...
Ow my god... Deepak Chopra, wellicht de ergste zeiklijster die er rond loopt in het wereldje van de LoLo's...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2017, 09:05   #17292
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Louis Elisondo:er is veel meer te zien dan enkel de vrijgegeven beelden…


Hetgeen ik vermoedde, blijkt dus waar. Het gelekt onderzoek naar ufo's zijn er veel meer opnames van ufo’s dan enkel deze beelden die door het Pentagon werden vrijgegeven (minuut 3:39). Hetgeen trouwens de evidentie zelf is.

Elisondo hoopt nu dat ook deze opnames door de overheid worden getoond aan het publiek. Want, zo meent Elisondo terecht, het publiek heeft recht om te weten wat er gaande is. Bovendien is heel het gebeuren van nationale veiligheid en dit belangt iedereen aan.

Inderdaad, zo is dit.


https://www.youtube.com/watch?v=YmI6b18cmdU:

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 december 2017 om 09:25.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2017, 09:25   #17293
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.770
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Louis Elisondo:er is veel meer te zien dan de enkel de vrijgegeven beelden…


Hetgeen ik vermoedde, blijkt dus waar. Het gelekt onderzoek naar ufo's zijn er veel meer opnames van ufo’s dan enkel deze beelden die door het Pentagon werden vrijgegeven (minuut 3:39). Hetgeen trouwens de evidentie zelf is.

Elisondo hoopt nu dat ook deze opnames door de overheid worden getoond aan het publiek. Want, zo meent Elisondo terecht, het publiek heeft recht om te weten wat er gaande is. Bovendien is heel het gebeuren van nationale veiligheid en dit belangt iedereen aan.

Inderdaad, zo is dit.

)
https://www.youtube.com/watch?v=YmI6b18cmdU:

Is die aan een carrièrewissel toe ? Beter salaris bij de conspirationisten ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2017, 09:45   #17294
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Louis Elisondo:er is veel meer te zien dan enkel de vrijgegeven beelden…


Hetgeen ik vermoedde, blijkt dus waar. In het gelekt onderzoek naar ufo's zijn er veel meer opnames van ufo’s dan enkel deze beelden die door het Pentagon werden vrijgegeven (minuut 3:39). Hetgeen trouwens de evidentie zelf is.

Elisondo hoopt nu dat ook deze opnames door de overheid worden getoond aan het publiek. Want, zo meent Elisondo terecht, het publiek heeft recht om te weten wat er gaande is. Bovendien is heel het gebeuren van nationale veiligheid en dit belangt iedereen aan.

Inderdaad, zo is dit.


https://www.youtube.com/watch?v=YmI6b18cmdU:
Foutje.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2017, 11:56   #17295
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Ik ben een alien en als je dat niet gelooft, maak ik je wel iets anders wijs.

De enige aliens op deze aarde zijn politici.
Ze hebben geen enkel benul van wat er omgaat in deze wereld.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2017, 12:19   #17296
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
De enige aliens op deze aarde zijn politici.
.
Van Kristof Piessens weet ik het niet zeker, toch minstens half Alien denk ik
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2017, 12:43   #17297
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Louis Elisondo:er is veel meer te zien dan enkel de vrijgegeven beelden…


Hetgeen ik vermoedde, blijkt dus waar. Het gelekt onderzoek naar ufo's zijn er veel meer opnames van ufo’s dan enkel deze beelden die door het Pentagon werden vrijgegeven (minuut 3:39). Hetgeen trouwens de evidentie zelf is.

Elisondo hoopt nu dat ook deze opnames door de overheid worden getoond aan het publiek. Want, zo meent Elisondo terecht, het publiek heeft recht om te weten wat er gaande is. Bovendien is heel het gebeuren van nationale veiligheid en dit belangt iedereen aan.

Inderdaad, zo is dit.


https://www.youtube.com/watch?v=YmI6b18cmdU:
Meer van hetzelfde: iemand die verklaart dat ufo's bestaan.

Net zoals dat al 50 jaar gebeurt.

Maar waar blijft effectief de alien zelf? Krijgen we die nog te zien? Of gaan de volgende 50 jaar weer hetzelfde zijn: mensen die verklaren dat aliens bestaan, net zoals mensen al duizenden jaren verklaren dat opperwezens bestaan.

Ik heb nog nooit effectief een opperwezen gezien, u wel?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2017, 12:53   #17298
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Meer van hetzelfde: iemand die verklaart dat ufo's bestaan.

Net zoals dat al 50 jaar gebeurt.

Maar waar blijft effectief de alien zelf? Krijgen we die nog te zien? Of gaan de volgende 50 jaar weer hetzelfde zijn: mensen die verklaren dat aliens bestaan, net zoals mensen al duizenden jaren verklaren dat opperwezens bestaan.

Ik heb nog nooit effectief een opperwezen gezien, u wel?
Het zou wel eens kunnen zijn dat we hier met Bigelow en zeker met Elizondo te doen hebben met een 'gecontroleerde' disclosure.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 december 2017 om 12:54.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2017, 12:56   #17299
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Het zou wel eens kunnen zijn dat we hier met Bigelow en zeker met Elizondo te doen hebben met een 'gecontroleerde' disclosure.
De wens is de vader van de gedachte.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2017, 13:13   #17300
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Meer van hetzelfde: iemand die verklaart dat ufo's bestaan.

Net zoals dat al 50 jaar gebeurt.

Maar waar blijft effectief de alien zelf? Krijgen we die nog te zien? Of gaan de volgende 50 jaar weer hetzelfde zijn: mensen die verklaren dat aliens bestaan, net zoals mensen al duizenden jaren verklaren dat opperwezens bestaan.

Ik heb nog nooit effectief een opperwezen gezien, u wel?
Bekijk mijn avatar, dan zie je er een.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be