Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 mei 2007, 21:48   #241
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
Het word tijd dat jij je kamp eens kiest, man...Met je belachelijke zelfgeseling heb je bij mij geen boodschap.Je moet vooral niet proberen om mij een verkeerd schuldgevoel aan te praten.Wij zijn heus niet de slechtsten hoor, wij, Europeanen...
Simpel vraagje: Wie heeft de slavenhandel afgeschaft?
Want slavenhandel is het énige dat Europa misdaan heeft?
Zegt Congo u iets?
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2007, 22:33   #242
metten
Parlementslid
 
metten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juli 2006
Berichten: 1.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chomsky Bekijk bericht
neem jij jezelf au serieus? ik moet de eerste flik nog tegenkomen die het gewoon laat passeren dat '6 jarige allochtone snotters' ze met stenen bekogelen... (zesjarige? wat moet je trouwens gaan controleren bij een 'zesjarige'? een serieus woordje klappen, dat moet je doen...);
maarja, allicht heb jij het voor uw neus zien gebeuren en daar kan ik natuurlijk weinig tegen inbrengen...
Ik heb dit voor mijn neus zien gebeuren in 1984 (toen al): in de Van Kerckhovenstraat in Antwerpen werd een politiecombi door een achttal allochtone snotters tussen 12 en 14 jaar onder handen genomen terwijl de agenten in het voertuig zaten. Wieldoppen en koetswerk werden bewerkt en ruitenwissers afgebroken. De agenten reageerden er niet op en reden gewoon door, zonder de snotters aan te pakken. Enkele dagen voordien waren er rellen geweest in het stadscentrum en voor de rijkswachtkazerne in de Korte Vlierstraat nav het oppakken van een Marokkaanse drugsdealer in de Provinciestraat. Waarschijnlijk waren zij bang voor nieuwe rellen ipv doortastend op te treden, of mochten zij niet optreden op bevel van Bob Cools!
__________________
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat."
Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944)
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.

Laatst gewijzigd door metten : 15 mei 2007 om 22:34.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2007, 19:11   #243
TypO
Gouverneur
 
TypO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2004
Berichten: 1.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Er zijn in ons land volgens de Staatsveiligheid 408.000 POTENTIELE extremisten in ons land.
8000 zijn vreemdelingen.
De rest zijn Vlamingen.
Als we die nu eens allemaal buitensmijten, zijn we dan niet gelukkiger?


jaja,
vlamingen van noord afrikaanse origine.
dat gegoochel met getallen kenne we al.
__________________
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2007, 12:40   #244
Winterhamer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 januari 2007
Locatie: Nederland, Rotterdam.
Berichten: 1.098
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zonlicht Bekijk bericht
De linksen.
ja Abraham Lincoln was heel links
Winterhamer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be