Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 februari 2014, 20:05   #21
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
Toch geen probleem.
Als Vlaanderen gaat is het toch ook goed.
Moet zijn :een volk kiest haar staat en niet, een staat maakt haar volk.
Opbreken in betekenisloze staatjes, zelfs niet-landjes, en opgeslurpt worden door het imperiaal beest. Na Oekraine zal Rusland zelf mogelijk volgen (opbreken in 68 sectoren)

Zeg nu zelf, wat heeft 'het volk' welke gewoonweg hun dagelijkse gang willen gaan daarbij te winnen?

Wereldwijd plan Yinon? zucht...

PS: toch tevreden dat steeds meer mensen ook naar Vlaanderen kijken en vergelijken, daar kan men heel wat van opsteken.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 27 februari 2014 om 20:07.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2014, 20:07   #22
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Een voorbeeldje graag.
In Venezuela worden op dit moment studentenprotesten misbruikt door betaalde groepen gelinkt aan de oligarchie en de VS om bv. het justicipaleis te vernielen en voedselbevoorrading in brand te steken. Niet voor niets spreken verschillende Latijns Amerikaanse landen over een poging tot staatsgreep.


Het is een beetje belachelijk te doen alsof er geen voorbeelden zijn aangezien de VS continu zich inmengen in de binnenlandse aangelegenheden van andere landen. Tot zelfs invasies in landen waar ze niets verloren hebben, geen eigen burgers te verdedigen hebben. De Russen en Chinezen zijn toch minder agressief qua buitenlands beleid. Het nationaal belang in hun acties is veel duidelijker. Zie bv. de operatie in Georgië.
__________________

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 27 februari 2014 om 20:08.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2014, 20:17   #23
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
In Venezuela worden op dit moment studentenprotesten misbruikt door betaalde groepen gelinkt aan de oligarchie en de VS om bv. het justicipaleis te vernielen en voedselbevoorrading in brand te steken. Niet voor niets spreken verschillende Latijns Amerikaanse landen over een poging tot staatsgreep.


Het is een beetje belachelijk te doen alsof er geen voorbeelden zijn aangezien de VS continu zich inmengen in de binnenlandse aangelegenheden van andere landen. Tot zelfs invasies in landen waar ze niets verloren hebben, geen eigen burgers te verdedigen hebben. De Russen en Chinezen zijn toch minder agressief qua buitenlands beleid. Het nationaal belang in hun acties is veel duidelijker. Zie bv. de operatie in Georgië.
De zogenaamde politieke correctheid en manipulatie van de media zijn de wapens bij uitstek van het westen, imperialisme, Atlantisisten of hoe men ze ook wil noemen.

Rusland en China bvb. doen daar niet aan mee en worden vanwege die reden nog eens extra hard aangepakt. Toch ben ik redelijk tevreden met mijn vrijheden in de westerse staten en sommige bondgenoten, maar ondertussen mogen we de Orwelliaanse politiestaat verwelkomen... weinigen die het zien/beseffen of knijpen even een oogje toe, 'het zal wel goed komen'...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2014, 20:22   #24
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 november 2007
Berichten: 15.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
In Venezuela worden op dit moment studentenprotesten misbruikt door betaalde groepen gelinkt aan de oligarchie en de VS om bv. het justicipaleis te vernielen en voedselbevoorrading in brand te steken.
En heb je daar ook bewijzen voor of slik je gewoon braaf wat de regimepropaganda verkondigt?

Citaat:
Niet voor niets spreken verschillende Latijns Amerikaanse landen over een poging tot staatsgreep.
Natuurlijk doen zij dat.

Citaat:
Het is een beetje belachelijk te doen alsof er geen voorbeelden zijn aangezien de VS continu zich inmengen in de binnenlandse aangelegenheden van andere landen.
Natuurlijk zijn er voorbeelden genoeg, maar niet in Oekraïne. In Oekraïne lijkt de VS (en de EU) meer achter de feiten aan te lopen dan iets anders. (zie ook: het mislukte akkoord tussen president en oppositie)

Citaat:
Tot zelfs invasies in landen waar ze niets verloren hebben, geen eigen burgers te verdedigen hebben. De Russen en Chinezen zijn toch minder agressief qua buitenlands beleid.
Eigen burgers? De etnische Russen in de Krim hebben toch de Oekraïense nationaliteit? Ik weet wel dat Rusland de laatste jaren heel wat paspoorten heeft uitgereikt aan Russisch sprekende inwoners van de buurlanden (van inmenging gesproken!), maar dat maakt er nog geen Russen van... En dat geeft Rusland al evenmin het "recht" om zich te moeien met de interne aangelegenheden van soevereine staten, of wel soms?

Citaat:
Het nationaal belang in hun acties is veel duidelijker. Zie bv. de operatie in Georgië.
Welk "nationaal belang" hadden de Russen dan in Georgië?

En wat is hun nationaal belang dan in Moldavië? Want daar is het Poetinregime ook aan het stoken...

Laatst gewijzigd door Geert C : 27 februari 2014 om 20:24.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2014, 20:25   #25
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Rusland en China bvb. doen daar niet aan mee en worden vanwege die reden nog eens extra hard aangepakt. Toch ben ik redelijk tevreden met mijn vrijheden in de westerse staten en sommige bondgenoten, maar ondertussen mogen we de Orwelliaanse politiestaat verwelkomen... weinigen die het zien/beseffen of knijpen even een oogje toe, 'het zal wel goed komen'...
Mijn aankomst in Bolivia voel ik toch telkens aan als een bevrijdende opluchting. Nochtans zou je het tegendeel verwachten als je je zou baseren op de westerse pers. "Over de vijand niets dan slechts, over vrienden niets dan goeds. Desnoods leugens." Zo kan men de westerse pers, die zichzelf dan nog graag op de borst klopt ook, bijna samenvatten tegenwoordig. Het moet frustrerend zijn daar als rechtgeaarde journalist met een beetje nieuwsgierigheid in te functioneren.
__________________

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 27 februari 2014 om 20:26.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2014, 20:33   #26
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht

Welk "nationaal belang" hadden de Russen dan in Georgië?

En wat is hun nationaal belang dan in Moldavië? Want daar is het Poetinregime ook aan het stoken...
Vergelijk het met Irak en je zou moeten weten wat ik bedoel. Daarom keur ik wat de Russen doen zeker niet automatisch goed. Maar ik zou de VS nog wel eens willen zien als men hen een staat van het belang van Texas zou willen ontfrutselen. Het is nochtans die vergelijking die in de VS gemaakt wordt mbt Oekraïne. ook al gaat de vergelijking niet helemaal op ze toont wel dat de Russen meer 'recht' hebben over Oekraïne dan de VS over Irak.

Daarbij is het huidige regime in Kiev niet legitiem. Ook verkiezingen onder een niet legitiem regime zijn moeilijk geldig te noemen. Niet dat de VS of Europa in hun typische schijnheiligheid zich daar iets van zouden aantrekken. Wij blijven toch de 'goeien' niet waar Geert?
__________________

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 27 februari 2014 om 20:35.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2014, 20:33   #27
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Als de Krim gaat kunnen er nog delen van Oekraïne volgen. Er wonen 15 miljoen Russen in Oekraïne.
De sleutel is... zouden er uiteindelijk ook delen van Rusland zelf het voorbeeld kunnen opvolgen? Naar mijn mening wordt naar zoiets 'gesleuteld'.

Ook zou er sprake zijn van een zeer nabije opstand in China...

PS: Een uitbreiding van de Arabische Lente als het ware naar niet westerse naties, destabilisatie blijkt voldoende...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 27 februari 2014 om 20:40.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2014, 20:37   #28
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Mijn aankomst in Bolivia voel ik toch telkens aan als een bevrijdende opluchting. Nochtans zou je het tegendeel verwachten als je je zou baseren op de westerse pers. "Over de vijand niets dan slechts, over vrienden niets dan goeds. Desnoods leugens." Zo kan men de westerse pers, die zichzelf dan nog graag op de borst klopt ook, bijna samenvatten tegenwoordig. Het moet frustrerend zijn daar als rechtgeaarde journalist met een beetje nieuwsgierigheid in te functioneren.
Idd, toch zeer ontstellend. Vooral als we zien met welke problemen het westen zelf kampt 'in eigen huis'.

Rechtgeaarde journalisten zullen het zeer zeker moeilijk hebben.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 27 februari 2014 om 20:37.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2014, 20:39   #29
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 november 2007
Berichten: 15.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Vergelijk het met Irak en je zou moeten weten wat ik bedoel. Daarom keur ik wat de Russen doen zeker niet automatisch goed. Maar ik zou de VS nog wel eens willen zien als men hen een staat van het belang van Texas zou willen ontfrutselen. Het is nochtans die vergelijking die in de VS gemaakt wordt mbt Oekraïne.
Dat is geen antwoord op mijn vraag hé.

Citaat:
Daarbij is het huidige regime in Kiev niet legitiem. Ook verkiezingen onder een niet legitiem regime zijn moeilijk geldig te noemen. Niet dat de VS of Europa in hun typische schijnheiligheid zich daar iets van zouden aantrekken. Wij blijven toch de 'goeien' niet waar Geert?
Ik denk niet in termen van "goeien" en "slechten", maar als je dan toch die weg wil opgaan: wanneer "wij" de kant kiezen van het verkozen parlement (toch de hoogste autoriteit in een democratie, of niet soms?) en "zij" de kant kiezen van een corrupte potentaat die er niet voor terugdeinsde het vuur te openen op zijn eigen volk, wie zijn dan volgens u "de goeien" en wie "de slechten"?
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2014, 20:40   #30
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
De sleutel is... zouden er uiteindelijk ook delen van Rusland zelf het voorbeeld kunnen opvolgen? Naar mijn mening wordt naar zoiets 'gesleuteld'.

Ook zou er sprake zijn van een zeer nabije opstand in China...
Uiteraard. De VS is erop uit om die landen en ook bv. Latijns Amerika zwak en verdeeld te houden, zelfs al moeten daar oorlogen voor aangewakkerd worden. Maar dat is natuurlijk allemaal de schuld van die landen zelf. De VS mag dat. Ze zijn dan ook de superieure natie uitgekozen door God om de wereld te leiden.

Het is niet dat Obama zo bezorgd is over Tibet dat hij de Dalai lama uitnodigt. Het zou naïef zijn zo te denken. Maar je wordt wel verondersteld om zo te denken. Je moet blijven geloven in de morele superioritiet van degenen die de halve wereld in oorlogen storten om hun imperium uit te breiden.
__________________

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2014, 20:45   #31
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Dat is geen antwoord op mijn vraag hé.


Ik denk niet in termen van "goeien" en "slechten", maar als je dan toch die weg wil opgaan: wanneer "wij" de kant kiezen van het verkozen parlement (toch de hoogste autoriteit in een democratie, of niet soms?) en "zij" de kant kiezen van een corrupte potentaat die er niet voor terugdeinsde het vuur te openen op zijn eigen volk, wie zijn dan volgens u "de goeien" en wie "de slechten"?
Wij kiezen de kant van golpistas, die we waarschijnlijk zelf aangezet hebben om zo te handelen. Rusland kiest de kant van de rechtstaat in dit geval. Ook uit eigenbelang natuurlijk. We hebben hier geen morele lessen uit te delen. We doen slechts alsof het lot van de Oekraïners ons interesseert, terwijl het ons enkel om uitbreiding van macht gaat, om export van crisis misschien wel. Want de koloniale opstoten van Frankrijk in Afrika vallen ook niet toevallig samen met economische problemen in eigen land.

Het antwoord op uw vraag ligt voor de hand met de verwijzing naar Irak. Zoek het zelf maar uit als dat nodig zou zijn.
__________________

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 27 februari 2014 om 20:46.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2014, 20:45   #32
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Vergelijk het met Irak en je zou moeten weten wat ik bedoel. Daarom keur ik wat de Russen doen zeker niet automatisch goed. Maar ik zou de VS nog wel eens willen zien als men hen een staat van het belang van Texas zou willen ontfrutselen. Het is nochtans die vergelijking die in de VS gemaakt wordt mbt Oekraïne. ook al gaat de vergelijking niet helemaal op ze toont wel dat de Russen meer 'recht' hebben over Oekraïne dan de VS over Irak.

Daarbij is het huidige regime in Kiev niet legitiem. Ook verkiezingen onder een niet legitiem regime zijn moeilijk geldig te noemen. Niet dat de VS of Europa in hun typische schijnheiligheid zich daar iets van zouden aantrekken. Wij blijven toch de 'goeien' niet waar Geert?
De aanloop naar secessie van Texas werd door de federalen grondig de kop ingedrukt, luchthavens in Texas zouden onmiddelijk niet langer mogen funcioneren, jets in the sky...

http://forum.politics.be/showthread.php?t=179292
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2014, 20:49   #33
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
De sleutel is... zouden er uiteindelijk ook delen van Rusland zelf het voorbeeld kunnen opvolgen? Naar mijn mening wordt naar zoiets 'gesleuteld'.

Ook zou er sprake zijn van een zeer nabije opstand in China...

PS: Een uitbreiding van de Arabische Lente als het ware naar niet westerse naties, destabilisatie blijkt voldoende...

Kan u meer expliciet zijn over die opstand in China?
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2014, 21:49   #34
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Ik denk niet in termen van "goeien" en "slechten", maar als je dan toch die weg wil opgaan: wanneer "wij" de kant kiezen van het verkozen parlement (toch de hoogste autoriteit in een democratie, of niet soms?) en "zij" de kant kiezen van een corrupte potentaat die er niet voor terugdeinsde het vuur te openen op zijn eigen volk, wie zijn dan volgens u "de goeien" en wie "de slechten"?
Nog geen 100 doden waaronder ook ordediensten, dat valt allemaal nog goed mee voor een revolutie. Dat gedeelte is voorbij en nu gaat het over de bevolking die in 2 richtingen lijkt te gaan.

Moeten die manu militari samengehouden worden of mag het land splitsen volgens de wil van het volk?
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2014, 21:53   #35
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
De sleutel is... zouden er uiteindelijk ook delen van Rusland zelf het voorbeeld kunnen opvolgen? Naar mijn mening wordt naar zoiets 'gesleuteld'.

Ook zou er sprake zijn van een zeer nabije opstand in China...

PS: Een uitbreiding van de Arabische Lente als het ware naar niet westerse naties, destabilisatie blijkt voldoende...
China geloof ik niet echt, die kunnen makkelijk 1000 mensen afslachten zonder dat iemand het zal weten en het Westen zal ook niets zeggen, China is te machtig. Het is ook een apart volk en een aparte dictatuur die democratischer is dan je zou denken.

Mijn vrees is voor europa, 10% moslims is zowat het tipping point waarbij ze gevaarlijk genoeg worden om voor grote problemen te zorgen.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2014, 21:57   #36
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Moeten die manu militari samengehouden worden of mag het land splitsen volgens de wil van het volk?
Dat laatste zal het minste bloedvergieten met zich meebrengen.
__________________

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2014, 22:31   #37
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
China geloof ik niet echt, die kunnen makkelijk 1000 mensen afslachten zonder dat iemand het zal weten en het Westen zal ook niets zeggen, China is te machtig. Het is ook een apart volk en een aparte dictatuur die democratischer is dan je zou denken.

Mijn vrees is voor europa, 10% moslims is zowat het tipping point waarbij ze gevaarlijk genoeg worden om voor grote problemen te zorgen.
Er wordt in het Westen nogal neerbuigend gedaan over China en het is ook geen "apart" volk en inderdaad er heerst een enorme vrijheid zolang je niet met een pancarte op het Tien An Men plein gaat lopen.

In tegenstelling tot hier houden de moslims hun bakkes want daar lachen ze er niet mee. Voor de rest is China een enorm aangenaam land met zeer vriendelijke mensen, lekker eten en joie de vivre. En geen jaloersheid als je geslaagd en rijker bent.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2014, 22:59   #38
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Er wordt in het Westen nogal neerbuigend gedaan over China en het is ook geen "apart" volk en inderdaad er heerst een enorme vrijheid zolang je niet met een pancarte op het Tien An Men plein gaat lopen.
Probeer maar eens de dissident te spelen door ferm en veelvuldig kritiek te uiten op de communistische partij... Eens kijken wat die "enorme vrijheid" dan nog inhoudt.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2014, 23:05   #39
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Kan u meer expliciet zijn over die opstand in China?
AUB.

http://www.businessinsider.com/china...ukraine-2014-2
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2014, 23:13   #40
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
China geloof ik niet echt, die kunnen makkelijk 1000 mensen afslachten zonder dat iemand het zal weten en het Westen zal ook niets zeggen, China is te machtig. Het is ook een apart volk en een aparte dictatuur die democratischer is dan je zou denken.

Mijn vrees is voor europa, 10% moslims is zowat het tipping point waarbij ze gevaarlijk genoeg worden om voor grote problemen te zorgen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Ik heb die vraag hier onlangs nog eens gesteld.

Hoeveel mensen heb je nodig om een land grondig te destabiliseren?



Assad had in 2012 55% steun. Dat zou nadien nog gestegen zijn. Of het huidige exacte cijfer bekend is weet ik niet.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 27 februari 2014 om 23:13.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be