Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 maart 2019, 21:35   #4221
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Dat had ik wel goed begrepen.

De model 3 delivery hell Q1-2018 gaat netjes verdeeld worden over W-Europa en China, elk 8 boten.

Of het vlotter gaat in China weet ik niet, wie weet vervoeren die sneller per goederentrein.
https://eu-evs.com/index.html

Ondertussen is de verkoop van de S en X met 87% gekelderd tot nu toe in Q1 tov Q4'18 in NO, NL en ES samen. (746 vs 5757)
Niet moeilijk dat Musk panikeerde.
Voor deze landen heeft Musk nog 2 weken om extra 1200 wagens te leveren, of ze doen in totaal (incl de model 3) zelfs niet beter dan Q4'18.

En met NO en NL in de sample, is dat een goede proxy voor de rest van de EU voor wat betreft de S en X.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2019, 21:36   #4222
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
https://eu-evs.com/index.html

Ondertussen is de verkoop van de S en X met 87% gekelderd tot nu toe in Q1 tov Q4'18 in NO, NL en ES samen. (746 vs 5757)
Niet moeilijk dat Musk panikeerde.
Voor deze landen heeft Musk nog 2 weken om extra 1200 wagens te leveren, of ze doen in totaal (incl de model 3) zelfs niet beter dan Q4'18.

En met NO en NL in de sample, is dat een goede proxy voor de rest van de EU voor wat betreft de S en X.
Ik ben in hasselt geweest vandaag.

De parking stond stampvol met wagens.

Er wordt uitgeleverd. Ook S en X.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2019, 21:48   #4223
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.185
Standaard

Model 3 blaast alles weg. Ook het model S gaat daardoor aantallen verliezen.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2019, 21:50   #4224
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
https://eu-evs.com/index.html

Ondertussen is de verkoop van de S en X met 87% gekelderd tot nu toe in Q1 tov Q4'18 in NO, NL en ES samen. (746 vs 5757)
Niet moeilijk dat Musk panikeerde.
Voor deze landen heeft Musk nog 2 weken om extra 1200 wagens te leveren, of ze doen in totaal (incl de model 3) zelfs niet beter dan Q4'18.

En met NO en NL in de sample, is dat een goede proxy voor de rest van de EU voor wat betreft de S en X.
Je begrijpt het echt niet van die boten vanuit de USA hé.

Als er in een maand of 2 geen boot arriveert met Model S en X verkopen ze daar amper iets van die 2 modellen in bepaalde landen van Europa. Komt wslk niet in de top 20.

Maar dat kan een maand of 2 later al verdrievoudigen. Vooral Noorwegen. Maar Europa in het algemeen ook.

Ik zal het voor de laatste keer eens proberen aan te tonen met maandcijfers:

1. Januari 2018:
Je ziet Tesla model S/X staat nog niet eens bij de top 20


2. Februari 2018:
Tesla model S nipt 20, Model X valt nog altijd uit de top 20:


3 Maart 2018, aha er is een boot of 2 met Teslas aangekomen, die voor Noorwegen varen direct naar daar:

#3 Tesla Model S – Due to the automaker focus on the production of the Model 3 earlier on, Tesla starved the Model S deliveries in Europe, but then March came, and boatloads of S’s landed on this side of The Pond, with deliveries up 26% YoY, to 2.791 units, the nameplate best result since 2015. It appears the Model 3 reveal not only didn’t hurt sales, but actually helped it, as many buyers preferred not to wait and buy now the older model, instead of waiting for ages for the Model 3 to cross the Atlantic. Looking at individual countries, besides Norway’s usual contribution (676 units), the Netherlands (588 deliveries, a new record) and Germany (304) were also heavy contributors, in a generally positive month throughout the Continent for the Sports Sedan. Looking ahead, logic would say that deliveries should start falling as the year advances and the Model 3 arrival gets closer, but the Model S has surprised us before, so...



Dus verkoop Tesla Europa:

2018, januari en februari: 1.033 Model S en 557 Model X: 1590

2018, enkel maart: 2.791 Model S en 1.758 Model X: 4.549

Laatst gewijzigd door Micele : 16 maart 2019 om 22:20.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2019, 22:35   #4225
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
En met NO en NL in de sample, is dat een goede proxy voor de rest van de EU voor wat betreft de S en X.
Je weet toch dat de bijtelling wat boven 50k uitkomt in Nederland gestegen is van 4% naar 22% vanaf januari 2019?
Citaat:
https://www.anwb.nl/auto/autobelastingen/bijtelling

Er bestaat op dit moment alleen nog maar een categorie verlaagde bijtelling voor volledig elektrische auto’s. Die bedraagt 4%. In de plannen tot en met 2020 blijft het algemene bijtellingspercentage 22%. Voor volledig elektrische auto’s gaat het bijtellingspercentage van 4% vanaf 2019 gelden tot maximaal 50.000 euro van de catalogusprijs. Voor bedragen daarboven geldt het dan geldende algemene bijtellingspercentage van 22%. Uitzondering hierop zijn auto’s die op waterstof rijden.
En jij vergelijkt zomaar Q4-2018 met Q1-2019? lol proxy. Bootje komt niet maar zo.

(en het model 3 landt Q1-2019 voor de allereerste keer in Europa, waar iedereen...)

Laatst gewijzigd door Micele : 16 maart 2019 om 22:46.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2019, 22:53   #4226
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Voor deze landen heeft Musk nog 2 weken om extra 1200 wagens te leveren, of ze doen in totaal (incl de model 3) zelfs niet beter dan Q4'18.
Ze mogen van mij zelfs 2 weken slechter doen dan Q4'18. Dan is het nog altijd tevredenstellend.

Stel eens voor die grote transit van model 3 naar Europa en beter doen dan Q4'18? Welke treurwilg verwacht nu zoiets?

Laatst gewijzigd door Micele : 16 maart 2019 om 22:53.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2019, 03:32   #4227
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Je begrijpt het echt niet van die boten vanuit de USA hé.

Als er in een maand of 2 geen boot arriveert met Model S en X verkopen ze daar amper iets van die 2 modellen in bepaalde landen van Europa. Komt wslk niet in de top 20.

Maar dat kan een maand of 2 later al verdrievoudigen. Vooral Noorwegen. Maar Europa in het algemeen ook.

Ik zal het voor de laatste keer eens proberen aan te tonen met maandcijfers:

1. Januari 2018:
Je ziet Tesla model S/X staat nog niet eens bij de top 20

2. Februari 2018:
Tesla model S nipt 20, Model X valt nog altijd uit de top 20:

3 Maart 2018, aha er is een boot of 2 met Teslas aangekomen, die voor Noorwegen varen direct naar daar:

#3 Tesla Model S – Due to the automaker focus on the production of the Model 3 earlier on, Tesla starved the Model S deliveries in Europe, but then March came, and boatloads of S’s landed on this side of The Pond, with deliveries up 26% YoY, to 2.791 units, the nameplate best result since 2015. It appears the Model 3 reveal not only didn’t hurt sales, but actually helped it, as many buyers preferred not to wait and buy now the older model, instead of waiting for ages for the Model 3 to cross the Atlantic. Looking at individual countries, besides Norway’s usual contribution (676 units), the Netherlands (588 deliveries, a new record) and Germany (304) were also heavy contributors, in a generally positive month throughout the Continent for the Sports Sedan. Looking ahead, logic would say that deliveries should start falling as the year advances and the Model 3 arrival gets closer, but the Model S has surprised us before, so...



Dus verkoop Tesla Europa:

2018, januari en februari: 1.033 Model S en 557 Model X: 1590

2018, enkel maart: 2.791 Model S en 1.758 Model X: 4.549
Nu dat er meer boten naar EU komen, kan je niet het argument van vorig jaar gebruiken. Hun shipments zijn gewijzigd.
Op de eerste boot met model 3's voor EU zaten ook S/X.
Heb jij weet dat er op de volgende boten géén S/X waren? Of komt er een aparte boot met S/X?
We zijn nu 2 weken in maart en de teller staat op 746 voor deze 3 landen.
Nog twee weken te gaan.
Natuurlijk gaat dat nog met duizenden stijgen.

BTW, er zijn nog meer dan genoeg S/X over héél EU in inventory.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill

Laatst gewijzigd door hamac : 17 maart 2019 om 04:00.
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2019, 03:38   #4228
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Je weet toch dat de bijtelling wat boven 50k uitkomt in Nederland gestegen is van 4% naar 22% vanaf januari 2019?
Natuurlijk weet ik dat.

Citaat:
En jij vergelijkt zomaar Q4-2018 met Q1-2019? lol proxy. Bootje komt niet maar zo.

(en het model 3 landt Q1-2019 voor de allereerste keer in Europa, waar iedereen...)
Natuurlijk vergelijk ik met Q4'18.
In Q4'18 verkochten ze 7k meer wagens dan in Q3'18 en de winst nam al af.
Wat denk je dat Q1'19 met 30% minder verkochte wagens gaat geven terwijl men het mes in de margins heeft gezet?
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2019, 03:41   #4229
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Ze mogen van mij zelfs 2 weken slechter doen dan Q4'18. Dan is het nog altijd tevredenstellend.

Stel eens voor die grote transit van model 3 naar Europa en beter doen dan Q4'18? Welke treurwilg verwacht nu zoiets?
Een heel bos van Tesla fanaten. Men spreekt zelfs van een invasie.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2019, 03:59   #4230
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.798
Standaard

Ik kijk uit naar het antwoord van de SEC op de belachelijke en kinderlijke verdediging van Musk/Tesla in de contempt order.

De SEC heeft in de financiële wereld de wenkbrauwen doen fronsen met haar zachte aanpak tav Musk.
In het verleden stond de SEC erom gekend dat wanneer er een dagvaarding kwam, CEO's en bestuursleden beefden.

Het vaak gehoorde argument was dat de SEC, gezien de precaire financiële situatie en Tesla=Musk, niet te hard kon zijn omdat dit het lot kon bezegelen van Tesla.

Maar het lijkt er toch op dat ze het geduld dreigen te verliezen en dat de BoD ook onder druk staat omdat ze medeverantwoordelijk zijn.

Ik heb ook het vermoeden dat de SEC Tesla ervan weerhoudt om nieuw kapitaal op te halen zolang Musk de touwtjes in handen heeft.
Dit zet natuurlijk de BoD onder druk. Er zijn geruchten dat er enkele bestuursleden actief aan het zoeken zijn naar een opvolger.
De hint van Baillie Gifford enkele weken terug (en niet de eerste keer) wijst ook in die richting van een tweedracht.





__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill

Laatst gewijzigd door hamac : 17 maart 2019 om 04:04.
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2019, 07:42   #4231
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Model 3 blaast alles weg.
Ik vind het altijd geweldig hoe jij van een mug een olifant kan maken
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2019, 09:38   #4232
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Ik vind het altijd geweldig hoe jij van een mug een olifant kan maken
Tja de cijfers zijn wat ze zijn hé.

Na amper 3 weken februari al de beste verkochte electrische wagen in West-Europa.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2019, 09:51   #4233
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Natuurlijk weet ik dat.

Natuurlijk vergelijk ik met Q4'18.
In Q4'18 verkochten ze 7k meer wagens dan in Q3'18 en de winst nam al af.
Wat denk je dat Q1'19 met 30% minder verkochte wagens gaat geven terwijl men het mes in de margins heeft gezet?
1. Je weet dan goed genoeg dat ze einde Q4-2018 enorm gepusht hebben met model 3's wegens de uitlopende Federal Tax Credit.

2. Je weet dan ook goed genoeg dat het eerste kwartaal in de regel altijd het zwakste verkoopskwartaal is. Mensen hebben minder goesting in de winter een nieuwe wagen te kopen

3. En nu zit het gros van Tesla ttz de model 3 ook nog op de boten.

4. Europese verkoop maakt de eerste keer een delivery hell mee.

Dan is het toch wel heel evident dat Q1-2019 zwakker gaat zijn dan Q4-2018.

Vanuit Duitsland zijn er weer een heel pak facturen (geregistreerde) bijgekomen, nu al opgelopen tot 7160.

Wie had dat gedacht dat een zwak Tesla-land zoals Duitsland mogelijk voor 30%-aandeel van de model 3 verkoop kan zorgen in de EU-12+2 ?

Norway 5112 21,67%
Germany 7160 30,35% last date order: 15.03.2019
Netherlands 3117 13,21%
Switzerland 1636 6,93%
France 1166 4,94%
Sweden 1115 4,73%
Austria 1436 6,09%
Belgium 649 2,75%
Italy 489 2,07%
Spain 476 2,02%
Denmark 362 1,53%
Portugal 292 1,24%
Finland 512 2,17%
Luxembourg 69 0,29%
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2019, 10:25   #4234
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
1. Je weet dan goed genoeg dat ze einde Q4-2018 enorm gepusht hebben met model 3's wegens de uitlopende Federal Tax Credit.
Toen ik je maanden wees dat er in Q1 een veel lagere demand zou zijn omdat ze al hun demand naar voren hadden getrokken, toen lachte je me uit.

Citaat:
2. Je weet dan ook goed genoeg dat het eerste kwartaal in de regel altijd het zwakste verkoopskwartaal is. Mensen hebben minder goesting in de winter een nieuwe wagen te kopen
Maar zo'n drop?
Van wat we nu weten, 87% drop in NO, NL en ES samen voor de S/X.
Nog geen 15k model 3's in de VS in Jan-Feb. En de S/X al niet veel beter.
Je wilde er niet van weten.

Je lachte wellicht ook Einhorn uit toen die beweerde dat Q3'18 het beste kwartaal zou zijn van Tesla. Tot nu toe heeft hij gelijk hé.
Denk je dat Q2'19 beter zal zijn dan Q4'18? Q3'19 misschien?

Zelfs in het beste geval gaat de productie er niet op vooruit gaan tot minstens midden 2020.

Growth company!

Citaat:
3. En nu zit het gros van Tesla ttz de model 3 ook nog op de boten.
Doe nu niet alsof je enkele maanden geleden niet dacht dat er minstens 3k en tot 6k op die boten ging zitten hé.

Citaat:
4. Europese verkoop maakt de eerste keer een delivery hell mee.
Straf hé.
Aan wat wijt je dat?

Citaat:
Dan is het toch wel heel evident dat Q1-2019 zwakker gaat zijn dan Q4-2018.
De beren zagen het aankomen. De bulls waren aan het dromen van 'zoete broodjes'.

Citaat:
Vanuit Duitsland zijn er weer een heel pak facturen (geregistreerde) bijgekomen, nu al opgelopen tot 7160.

Wie had dat gedacht dat een zwak Tesla-land zoals Duitsland mogelijk voor 30%-aandeel van de model 3 verkoop kan zorgen in de EU-12+2 ?
Ik heb je al meerdere keren aangegeven dat die spreadsheet niet meer betrouwbaar is sinds einde januari.
En dat zagen we ook eind februari. Sommige bulls dachten aan 3k en zelfs 11k op basis van steunaanvragen.
Het bleken er uiteindelijk rond de 1000 te zijn.

En het is afwachten hoeveel er financieel geleverd gaan zijn. Hier kunnen ze niet frauderen met de inschrijvingsbewijzen.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2019, 10:34   #4235
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Toen ik je maanden wees dat er in Q1 een veel lagere demand zou zijn omdat ze al hun demand naar voren hadden getrokken, toen lachte je me uit.
De demand in de USA. Niet deze in Europa en-of China.

Citaat:
Maar zo'n drop?
Van wat we nu weten, 87% drop in NO, NL en ES samen voor de S/X.
Nog geen 15k model 3's in de VS in Jan-Feb. En de S/X al niet veel beter.
Je wilde er niet van weten.
Nu begin je weer hetzelfde riedeltje wat ik al uitvoerig geargumenteerd heb, 4 redenen waarom dat zo is, plus nog eens voor NL de taxatie. Je zeurt.

Citaat:
Je lachte wellicht ook Einhorn uit toen die beweerde dat Q3'18 het beste kwartaal zou zijn van Tesla. Tot nu toe heeft hij gelijk hé.
Denk je dat Q2'19 beter zal zijn dan Q4'18? Q3'19 misschien?
Blabla... gelijk. Afwachten en thee drinken.

Citaat:
Doe nu niet alsof je enkele maanden geleden niet dacht dat er minstens 3k en tot 6k op die boten ging zitten hé.
Er zijn zelfs boten waar er 4000 Teslas op zaten, andere dan weer amper 1400, de allereerste. 2700 per boot kan een goed gemiddelde zijn.

tot 6k? uit uw fantasie?

Soit, 8+8 boten naar China+Europa zou dan 43.200 Teslas kunnen zijn. Nu heb je een grof getal. Uitlevering zal wat minder zijn. Maar ook 40k is een ferm cijfer. Afwachten en thee drinken.

Citaat:
Ik heb je al meerdere keren aangegeven dat die spreadsheet niet meer betrouwbaar is sinds einde januari.
Jij bent met deze spreadsheet afgekomen als waardevol, ik vond die spreadsheet van beginafaan niet echt betrouwbaar of niet genoeg. En als ik zwart of grijs zeg moet jij wit zeggen. lol.

Ik gebruik die spreadsheet wegens de evolutie, als hij even onbetrouwbaar blijft kan de evolutie toch iets zeggen.

Je krijgt telkens deze spreadsheet boemerang nog eens terug. Nu krabbel je al weer terug. Eigen bult. Dat komt ervan.

Laatst gewijzigd door Micele : 17 maart 2019 om 10:46.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2019, 11:20   #4236
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
De demand in de USA. Niet deze in Europa en-of China.

Nu begin je weer hetzelfde riedeltje wat ik al uitvoerig geargumenteerd heb, 4 redenen waarom dat zo is, plus nog eens voor NL de taxatie. Je zeurt.
En NO?
En US?

Citaat:
Blabla... gelijk. Afwachten en thee drinken.


Er zijn zelfs boten waar er 4000 Teslas op zaten, andere dan weer amper 1400, de allereerste. 2700 per boot kan een goed gemiddelde zijn.

tot 6k? uit uw fantasie?
Niet doen alsof in de wereld van fans niet het cijfer van 6k rondging omdat dit de capaciteit van de boten was he.

Citaat:
Soit, 8+8 boten naar China+Europa zou dan 43.200 Teslas kunnen zijn. Nu heb je een grof getal. Uitlevering zal wat minder zijn. Maar ook 40k is een ferm cijfer. Afwachten en thee drinken.
LOL
Jij gelooft dat ze 40k gaan uitgeleverd hebben in EU en CH?
Verschepen is niet gelijk aan verkopen, laat staan geleverd aan de eindklant.

Citaat:
Jij bent met deze spreadsheet afgekomen als waardevol, ik vond die spreadsheet van beginafaan niet echt betrouwbaar of niet genoeg. En als ik zwart of grijs zeg moet jij wit zeggen. lol.
Kan je niet lezen?
Ze was waardevol tot eind januari, tot het duidelijk werd dat Tesla meerdere facturen stuurt met verschillende factuurnummers.

Citaat:
Ik gebruik die spreadsheet wegens de evolutie, als hij even onbetrouwbaar blijft kan de evolutie toch iets zeggen.

Je krijgt telkens deze spreadsheet boemerang nog eens terug. Nu krabbel je al weer terug. Eigen bult. Dat komt ervan.
Ik krabbel nergens terug.
En hoeveel is hij gegroeid?
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill

Laatst gewijzigd door hamac : 17 maart 2019 om 11:22.
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2019, 11:21   #4237
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

MR = out

Was letterlijk een limited edition. Nu met de SR en SR+ is hij overbodig.

Wat ook betekent dat ze door hun stock heen zijn.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2019, 11:24   #4238
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
MR = out

Was letterlijk een limited edition. Nu met de SR en SR+ is hij overbodig.

Wat ook betekent dat ze door hun stock heen zijn.
Dat geloof je toch zelf niet?
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2019, 11:29   #4239
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Dat geloof je toch zelf niet?
Dus jij stelt dat er een gigantische hoeveelheid MR's ergens een parking staan die men niet meer wenst te verkopen ?

Lemur staat letterlik voor Limited Edition he. Een tussenoplossing.

De MR zal gewoon nog 0 bestellingen opleveren nu SR+ er is, en men is door de inventory heen, dus kan men dat van de site afhalen.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2019, 11:35   #4240
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Dus jij stelt dat er een gigantische hoeveelheid MR's ergens een parking staan die men niet meer wenst te verkopen ?

Lemur staat letterlik voor Limited Edition he. Een tussenoplossing.

De MR zal gewoon nog 0 bestellingen opleveren nu SR+ er is, en men is door de inventory heen, dus kan men dat van de site afhalen.
Nu, bij nader inzicht kan je wel gelijk hebben. Er zijn er niet zoveel van gemaakt.

Ik interpreteerde je "ze zullen wel door hun stock heen zitten" verkeerd.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be