![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn regio,Zuid-West Vlaanderen was grotendeels slikken/schorren/moerassen en zee toen nonkel Julius hier kwam en de bewoners (de Morinen) waren blijkbaar Kelten.... Die zijn "zoekgemaakt" in de honderden jaren erna ,in het beste geval gelatiniseerd,en later kwamen die Franksische Moffen ...... En ja,laat het ons maar aanizen,er zijn nu zekere "extra-europese" invloeden zichtbaar ...
|
|
|
|
#22 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Europees Commissaris
|
in mijn klas zat imand met een licht getaande huid , een afstammeling van de spanjaarden
|
|
|
#24 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
ja joh is OMVOLKING een Seksuocide of een Genocide??? kan alletwee: mannen afslachten en alle meiden dus zwanger gang bangen...... het maakt die hete meiden niets uit denk ik bij veldslagen werden gelijk honderdduizenden hetero mannen afgeslacht in dit gebied dus er bleven evenveel weduwen achter en die werden gelijk OMGEVOLKt via gang bangs he maandenlang zo ging het vroeger ok en de meiden vonden het lekkerder zo supermannen voelen met vreemde superlullen Laatst gewijzigd door dewanand : 4 januari 2026 om 02:13. Reden: aanvullen corrigeren |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Maar wel over de migratie periode in de vroege middeleeuwen waarbij mensen "van een anderen slagh" werden geassimileerd door de Franken. Andere stammen deden dat ook in Europa. Dus denkt maar niet dat mensen met zuiderse trekjes iets met Spaanse of Romeinse bezetters te maken heeft. |
|
|
|
|