Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 april 2012, 09:56   #21
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
De Quick is al lang genoeg in de politiek om niet naïef meer te zijn.
Is dat nu echt nodig om in een serieus bedoelde topic van die kinderachtige bijnamen te gebruiken?
Ik dacht gotfertoemme dat het artikel over een hamburgerketen ging.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 29 april 2012 om 09:56.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2012, 10:01   #22
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Is dat nu echt nodig om in een serieus bedoelde topic van die kinderachtige bijnamen te gebruiken?
Ik dacht gotfertoemme dat het artikel over een hamburgerketen ging.
Dat heeft van Quickenborne zelf gezocht. Hij heeft er in het verleden zelf gebruik van gemaakt om zijn 'snelheid' mee te benadrukken.
Dus is hij dan ook kinderachtig ?
Voor de rest ben ik het met u eens dat men beter de correcte namen van politici gebruikt. Het gebruik van koosnaampjes geeft meestal weer dat de argumenten die erna komen ook niet veel soeps zijn, en moest dat wel het geval zijn dan is het gebruik van die koosnaampjes niet nodig.

Laatst gewijzigd door stuyckp : 29 april 2012 om 10:03.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2012, 10:53   #23
matthias999
Minister
 
matthias999's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2011
Locatie: Republiek Vlaanderen
Berichten: 3.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Wat bedoel je met "samen met de N-VA aan één zeel trekken" ?
Spreek ik nu Chinees?

Als open vld en Cd&v nu net als NVA "NON" hadden gezegd tegen de Nota Di Rupo en geeist had voor een beter bod dan was het uiteindelijk akkoord, met nva, veel beter geweest dan dit gedrocht dat men er nu uitgehaald heeft...
matthias999 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2012, 10:59   #24
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.733
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
... En zorgt hij dat open VLD minder stemmen zal krijgen in de toekomst.
Vincent Van Quickenborne blijft zelf een electoraal kanon. Dat zou minder zo wezen als hij niet regelmatig in de media kwam.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2012, 11:01   #25
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.733
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
De partij wil werklozen beter begeleiden, maar voegt eraan toe dat wie een passende job weigert, zijn werkloosheidsuitkering verliest.
Die begeleiding is goed uitgewerkt in een stappenplan. Meer info op www.n-va.be. U moet het natuurlijk wel willen weten wat de standpunten van N-VA betreffende dit onderwerp zijn. De meeste mensen zitten maar wat te blaten als schapen zonder dat ze echt de standpunten van N-VA kennen.
Wat ontbreekt in het N-VA stappenplan is waar ze een nieuw draagvlak zien in de economie voor al die jobs. Het is dus geen kritiek van mensen die de standpunten van de N-VA niet hebben gelezen, maar juist kritiek van mensen die het wél hebben gelezen en de lancunes aantonen.
__________________

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 29 april 2012 om 11:02.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2012, 11:06   #26
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.733
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 Bekijk bericht
Spreek ik nu Chinees?

Als open vld en Cd&v nu net als NVA "NON" hadden gezegd tegen de Nota Di Rupo en geeist had voor een beter bod dan was het uiteindelijk akkoord, met nva, veel beter geweest dan dit gedrocht dat men er nu uitgehaald heeft...
Misschien waren de andere partijen wel bereid om "aan hetzelfde zeel" te trekken als de N-VA maar kwam er maar geen "beter bod en uiteindelijk akkoord" van deze laatste partij.

Neen, al dat vaag gezever en beeldspraak is al lang doorprikt en wordt enkel nog maar gebezigd door N-VA cheerleaders. Officieel is het standpunt van de N-VA dat de boel maar laten betijen tot 2014 en dan de kiezer de keuze heeft voor "iets anders". Wat dat "iets anders" wel zou mogen weten daar houden ze de spanning in, om het in de aandacht tot aan de verkiezingen 2014.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2012, 11:08   #27
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
De partij wil werklozen beter begeleiden, maar voegt eraan toe dat wie een passende job weigert, zijn werkloosheidsuitkering verliest.
Die begeleiding is goed uitgewerkt in een stappenplan. Meer info op www.n-va.be. U moet het natuurlijk wel willen weten wat de standpunten van N-VA betreffende dit onderwerp zijn. De meeste mensen zitten maar wat te blaten als schapen zonder dat ze echt de standpunten van N-VA kennen.
Geachte stuyckp, alles wat de N-VA voorstelt qua begeleiding, herscholing, sancties en schorsing bestaan reeds.
Vermindering van de werkloosheid geld ook reeds voor samen wonenden en gehuwde koppels waar de partner van werkt.
En toch kegelt men de oudste werknemers, die het meest bijgedragen hebben aan hun bedrijf en de staat als eerste de straat op.
Vertel me nu eens even zonder jouw opperhoofden na te praten, hoe je het gaat oplossen.
Papegaaien praat hoor ik al genoeg, iedere dag, in de halfronden van de verschillende regeringen.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2012, 11:14   #28
matthias999
Minister
 
matthias999's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2011
Locatie: Republiek Vlaanderen
Berichten: 3.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Misschien waren de andere partijen wel bereid om "aan hetzelfde zeel" te trekken als de N-VA maar kwam er maar geen "beter bod en uiteindelijk akkoord" van deze laatste partij.
Omdat elk voorstel van nva direct afgeschoten wordt door Di Rupo & Co, misschien?

Of ze bereid waren om aan hetzelfde zeel te trekken betwijfel ik sterk, waarom hadden ze dan direct op de nota Di Rupo toegehapt? In plaats van samen met Nva te onderhandelen om hun definitieve antwoord. (Wat men eerst afgesproken had...)

Maandenlang heeft cd&v en vld zitten roepen dat een regering zonder nva onmogelij is? En plots kon het dan toch wel? Werd de roep naar de macht en de postjes niet veel te luid, denk je niet?
matthias999 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2012, 11:28   #29
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.733
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 Bekijk bericht
Omdat elk voorstel van nva direct afgeschoten wordt door Di Rupo & Co, misschien?

Of ze bereid waren om aan hetzelfde zeel te trekken betwijfel ik sterk, waarom hadden ze dan direct op de nota Di Rupo toegehapt? In plaats van samen met Nva te onderhandelen om hun definitieve antwoord. (Wat men eerst afgesproken had...)

Maandenlang heeft cd&v en vld zitten roepen dat een regering zonder nva onmogelij is? En plots kon het dan toch wel? Werd de roep naar de macht en de postjes niet veel te luid, denk je niet?
Het feit dat alle partijen stelden dat een regering zonder N-VA onmogelijk was ging ooit ten einde komen. Je kan nog al moeilijk verwijten dat ze niet "aan hetzelfde zeel" hebben getrokken. Dat de N-VA "voorstellen" door Di Rupo werden afgeschoten is ondanks het feit dat alle partijen "aan hetzelfde zeel trokken".

Nu het is moeilijk om te zeggen welk "zeel" juist bedoeld werd omdat Bart De Wever nooit ernstig en welgemeend kandidaat premier was. De partijen hebben dus jaren zitten wachten op duidelijkheid van de N-VA hoe ze tot een akkoord gingen komen met de PS. Iedereen wist op voorhand dat er ooit een coalition of the willing op de been ging komen. Dat je over "plots" praat is de zaak in het belachelijke trekken.
__________________

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 29 april 2012 om 11:29.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2012, 12:56   #30
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
N-VA heeft werk voor al die ouderen, als geschoolde jongeren zelfs niet aan de bak komen?
Zeg nu eens wat N-VA kan doen om die mensen op te vangen en eindelijk eens niet wat ze willen maar wat ze kunnen buiten hun, na bepaalde tijd op een leefloon zetten.
En aub geen wollig gezwam.
Inderdaad, geen wollig gezwam:
als er geen stok achter de deur staat, dan is de tweede nationale sport van B. wel degelijk een die bedreven wordt van zijn 50° tot zijn 65° levensjaar: rentenieren op kosten van de staat.

Wat Vlaanderen nu al grotendeels doet ivm opvangen van werklozen, om ze te begeleiden naar de arbeidsmarkt, is zeer goed; en kan wellicht nog iets beter,
maar als je een 50-jarige een win-for-life-tot-aan-het-pensioen voorstelt, dan gaat hij er voor. En hij heeft nog dik gelijk ook.
Als ge hem die win-for-life niet voorstelt, dan gaat hij zich heus wel herpakken en "er nog één keer invliegen in die nieuwe job die hij wel zal vinden, al moet hij hem zelf creëren ...".
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2012, 12:59   #31
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Is dat nu echt nodig om in een serieus bedoelde topic van die kinderachtige bijnamen te gebruiken?
Ik dacht gotfertoemme dat het artikel over een hamburgerketen ging.
Dat is niet echt nodig, maar ik ben iemand die veel bijnamen gebruikt, maar nooit op de verkeerde momenten.
(behoudens versprekingen, maar die kunnen daar dan hopelijk zelf mee lachen, anders zijn het zuurpruimen:
tegen iemand van Price Waterhouse Coopers zeggen wat je intern altijd zegt: Price Waterhouse Bloopers ..., ambtenaren van Binnelandse Zakken, ...)

In ieder geval is jouw allergie een reden voor mij om er mee door te gaan, tot je er de humor, en niets van onrespect, van inziet.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2012, 13:03   #32
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Dat heeft van Quickenborne zelf gezocht. Hij heeft er in het verleden zelf gebruik van gemaakt om zijn 'snelheid' mee te benadrukken.
Dus is hij dan ook kinderachtig ?
Voor de rest ben ik het met u eens dat men beter de correcte namen van politici gebruikt. Het gebruik van koosnaampjes geeft meestal weer dat de argumenten die erna komen ook niet veel soeps zijn, en moest dat wel het geval zijn dan is het gebruik van die koosnaampjes niet nodig.
Beste partijgenoot,
een argument is een argument.
Of het nu komt van een humorist, een hakkelaar of een idioot: de waarde van het argument is zijn inhoud en niet de mond die het uitspreekt.



Citaat uit het Vlaams Staatsblad:
Wat niet vrolijk kan gezegd worden, is de waarheid niet.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2012, 13:05   #33
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat is niet echt nodig, maar ik ben iemand die veel bijnamen gebruikt, maar nooit op de verkeerde momenten.
Sorry, je ontneemt bij voorbaat de discussie elke geloofwaardigheid.
En dat lijkt me dus het tegengestelde van 'het juiste moment kiezen'

Citaat:
In ieder geval is jouw allergie een reden voor mij om er mee door te gaan,
Het enige dat je bereikt, is dat ik discussies met een dergelijke infantiele aanzet gewoon niet meer bekijk.
En geloof me, ik ben niet de enige.
Als dat je bedoeling is: geslaagd met onderscheiding.

Citaat:
tot je er de humor, en niets van onrespect, van inziet.
Humor?
Zelfs in de kantines van bejaardenhomes worden er spitsere moppen getapt.
Als ik dat soort van humor begin grappig te vinden..... geef me dan alsjeblief een spuitje, of een duwtje uit het raam....
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2012, 14:59   #34
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Neen ?
Bij mij wel.
Ik zie niet in waarom mensen van een regeling zouden mogen gebruik maken waarvan we pertinent zeker weten dat we er zelf geen gebruik van zullen kunnen maken.
Hebt u er al eens bij stilgestaan dat vele van deze mensen al zijn beginnen werken op 14 en 16 jarige leeftijd....

Moeten die mensen dan verplicht worden om minstens tot hun 65 jaar te gaan werken en zo gedwongen worden tot een loopbaan van respectievelijk 49 en 51 jaar alvorens ze van hun rust mogen genieten,of moeten ze van u dan ook maar meteen door gaan tot hun 67 ste enkel en alleen omdat u dat ook zal moeten,en dit alleen omdat u na uw 45 jaar werken op pensioen zal gaan bij een vergelijkbare leeftijd....
En dit alleen omdat u het geluk had om véél langer te mogen studeren én onderwijl te profiteren van de sociale voordelen terwijl zij destijds dank zij hun arbeid die sociale voordelen betaalden....

Dat heet dan egoist zijn mijn beste....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Mensen die op brugpensioen gestuurd worden, helaas worden die niet door jongeren vervangen, moest dat wel het geval zijn, dan zou ik er nog begrip voor kunnen opbrengen. Heden ten dage verdwijnen die jobs.
En is dat dus de schuld van de bruggepensionneerde mijn beste...:rol:

Laatst gewijzigd door Svennies : 29 april 2012 om 15:00.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2012, 19:30   #35
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.733
Standaard

Even een tweet van Geert Noels aanhalen ivm de brugpensioenen die Monica De Coninck heeft goedgekeurd:

Slecht nieuws voor de reguliere tuiniers en klussers in Aalter en omstreken. #brugpensioen #bekaert

Dat vat het goed samen. De bruggepensioneerden gaan niet minder werken dan vroeger. Ze gaan minder in het wit werken en meer in het zwart. Tegelijk ook nog pree krijgen van de dop, toeslag van Bekaert en nog gratis entertainment in het kader van de "hertewerkstellingspogingen".
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2012, 19:34   #36
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Vincent Van Quickenborne blijft zelf een electoraal kanon. Dat zou minder zo wezen als hij niet regelmatig in de media kwam.
Je hebt nu eenmaal veel gekken in België. Voor elke stem op hem zelf jaagt hij zelf ook 2 kiezers weg.
Waar staat die man eigenlijk voor ? Wat is zijn project ?
Buiten zichzelf ?
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2012, 19:36   #37
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Wat ontbreekt in het N-VA stappenplan is waar ze een nieuw draagvlak zien in de economie voor al die jobs. Het is dus geen kritiek van mensen die de standpunten van de N-VA niet hebben gelezen, maar juist kritiek van mensen die het wél hebben gelezen en de lancunes aantonen.
Ze hebben het niet gelezen want de reacties tonen dat aan. Lancunes worden niet aangetoond en u doet dat al evenmin.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2012, 19:45   #38
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Geachte stuyckp, alles wat de N-VA voorstelt qua begeleiding, herscholing, sancties en schorsing bestaan reeds.
Vermindering van de werkloosheid geld ook reeds voor samen wonenden en gehuwde koppels waar de partner van werkt.
En toch kegelt men de oudste werknemers, die het meest bijgedragen hebben aan hun bedrijf en de staat als eerste de straat op.
Vertel me nu eens even zonder jouw opperhoofden na te praten, hoe je het gaat oplossen.
Papegaaien praat hoor ik al genoeg, iedere dag, in de halfronden van de verschillende regeringen.
Zou je het niet beter eerst lezen.
Er staat bvb ook dat de loonkost veel te hoog is. Dat is de reden dat die oudere werknemers worden buitengekegeld. Eveneens de herziening van de index. Waarom moet een oudere werknemer die niet meer zo performant is als vroeger evenveel betaald worden als toen hij jonger was. Een wedde moet naar omlaag kunnen gaan ook. Uiteindelijk als die oudere ontslagen wordt gebeurt het toch en niemand wordt daar beter van.
Ten andere uw opmerkingen bewijzen dat je nog steeds niet goed ingelicht bent. Je mag van mij tegen die maatregelen zijn, geen probleem. Maar zorg dan op zijn minst dat je beter geinformeerd bent. En stop zelf met die zwart wit tegenstellingen.
Als die kerel van de PVDA met argumenten komt over de financiele instellingen luister ik ook en hoor ik toch ook goede argumenten. Bijvoorbeeld als hij het heeft over de werkloosheidscijfers in Duitsland met die mini jobs.
Geen enkele partij heeft de volle waarheid in pacht.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2012, 19:52   #39
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Het feit dat alle partijen stelden dat een regering zonder N-VA onmogelijk was ging ooit ten einde komen. Je kan nog al moeilijk verwijten dat ze niet "aan hetzelfde zeel" hebben getrokken. Dat de N-VA "voorstellen" door Di Rupo werden afgeschoten is ondanks het feit dat alle partijen "aan hetzelfde zeel trokken".

Nu het is moeilijk om te zeggen welk "zeel" juist bedoeld werd omdat Bart De Wever nooit ernstig en welgemeend kandidaat premier was. De partijen hebben dus jaren zitten wachten op duidelijkheid van de N-VA hoe ze tot een akkoord gingen komen met de PS. Iedereen wist op voorhand dat er ooit een coalition of the willing op de been ging komen. Dat je over "plots" praat is de zaak in het belachelijke trekken.
plots is anders een redelijk juiste omschrijving.
Eerst trekt open vld de stekker uit de regering.
Dan schuift ze aan de onderhandelingstafel aan met ongemeen rode voorstellen en tal van belastingsverhogingen die ze zogezegd gingen wegonderhandelen.
Dan maakt de koning wat amok om CD&V over de streep te trekken, wat ook gebeurt, en daarna stuurt hij ze drie weken op vakantie.
Wie is hier de zaken in het belachelijke aan het trekken ?
Als open vld niet aanschuift had PS veel meer toegevingen moeten doen, zowel communautair als sociaal economisch. En dat wilde Di Rupo uiteraard niet. Maar hij zou niet veel te willen hebben gehad als open vld niet bereid was geweest om zijn eigen programma te verloochenen en zichzelf belachelijk te maken.
Het bindmiddel van deze regering is Dexia. Alle partijen in de regering hebben een gemeenschappelijk doel. Het potje gedekt houden. In andere landen wordt gezocht naar een schuldige, in Belgie niet. Neen, hier is het van wat lost het op om naar een schuldige te zoeken. Als het zo zit laat dan alle moordenaars onmiddelijk vrij. Degenen die ze vermoord hebben komt toch niet meer terug.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2012, 19:53   #40
Enter
Parlementslid
 
Enter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 oktober 2006
Berichten: 1.991
Standaard

Oudere werknemers die het tempo niet meer kunnen volgen moeten gewoon ontslagen kunnen worden.
En dat moet met een redelijke opzegtermijn kunnen, laat zeggen 1 maand.

Een negatieve outlook voor lonen voor oudere werknemers is een goed idee.
Tenzij die werknemer nog mee kan.

Ervaring en continue inzet moet beloond worden. Burn-out moet bestraft worden.
__________________
Dit profiel is gedeactiveerd.
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be