Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 december 2017, 23:24   #241
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Probeer eens te lezen wat ik schrijf.
Antwoord op mijn vragen.

Ik weet wat u schrijft: het probleem verdrinken. Huichelaar.
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2017, 23:34   #242
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Antwoord op mijn vragen.

Ik weet wat u schrijft: het probleem verdrinken. Huichelaar.
Neen, hoor. Leest u maar eens goed wat ik schrijf en probeert door te dringen tot de betekenis van de woorden.

Veel geluk toegewenst!

U hebt het overduidelijk nodig.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2017, 23:50   #243
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Neen, hoor. Leest u maar eens goed wat ik schrijf en probeert door te dringen tot de betekenis van de woorden.

Veel geluk toegewenst!

U hebt het overduidelijk nodig.
De boodschap blijft: huichelaar.
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2017, 23:52   #244
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
De boodschap blijft: huichelaar.
Waarmee u nogmaals aantoont dat u nog een hele weg moet afleggen in het begrijpend lezen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2017, 00:22   #245
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Ik zal je ook een logische vraag stellen en waarschijnlijk ga je die ook weer ontwijken. Vrouwenrechten of islam? Als je zegt vrouwenrechten moet je rechts stemmen. Als je zegt "islam en vrouwenrechten" wat een contradictie op zich is moet je links stemmen. En dan wachten tot de "Sharia" komt en je wordt gestenigd voor overspel. Dus wat wordt het? Het zijn inderdaad geen christenen geweest die die mensen overhoop reden in Londen en zichzelf opbliezen in Parijs...

De meeste katholieken staan open voor debat wat niet gezegd kan worden van moslims. Dus stop met het vechten tegen poltergeisten.
Die vraag werd door iemand gesteld aan verschillende feministen in een betoging voor vrouwenemancipatie.
De antwoorden zijn redelijk ontluisterend..:

Asking Feminists: Women's Rights or Islam?

https://www.liveleak.com/view?i=d53_1512077534
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 8 december 2017 om 00:23.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2017, 00:42   #246
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Waarmee u nogmaals aantoont dat u nog een hele weg moet afleggen in het begrijpend lezen.
Wat betekend het woordje Mythologie ?
Nadien mag je dan proberen te antwoorden op de vragen van JeeBee.

__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2017, 11:26   #247
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
U ontvlucht uw eigen woorden. U deed het voor alsof de Belgische termijn een zaak is van de medische wetenschap daarbij opmerkend dat het na de wettelijke termijn niet meer veilig zou zijn. Nu begint u over de methode, terwijl er nog andere kunnen toegepast worden dan curretage.

In Nederland kan een abortus tegenwoordig tot 22 weken. In dat geval gaat men eerst over tot sedatie. Daarna tot de ingreep, die natuurlijk een andere is dan curretage.

U gooit bijgevolg twee zaken door elkaar: methode om tot een abortus over te gaan enerzijds en veiligheid van de medische ingreep anderzijds.
Wat is dit voor onzin?
Ja, er zijn wettelijke termijnen voor abortus, zowel hier als in Nederland, omdat een abortus een curretage is en 12 of 14 weken als de grens wordt beschouwd om een curretage veilig te doen!
En dan moet ik uitleggen waarom die grens daar ligt?
Ik ben geen arts, vraag het daar aan. Ik kan enkel zeggen dat dit zo is.

Een curretage is een medische handeling die niet enkel voor abortus gebruikt wordt maar evengoed wanneer de vrucht na enkele weken afsterft.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2017, 12:36   #248
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Ik zal je ook een logische vraag stellen en waarschijnlijk ga je die ook weer ontwijken. Vrouwenrechten of islam? Als je zegt vrouwenrechten moet je rechts stemmen. Als je zegt "islam en vrouwenrechten" wat een contradictie op zich is moet je links stemmen. En dan wachten tot de "Sharia" komt en je wordt gestenigd voor overspel. Dus wat wordt het? Het zijn inderdaad geen christenen geweest die die mensen overhoop reden in Londen en zichzelf opbliezen in Parijs...

De meeste katholieken staan open voor debat wat niet gezegd kan worden van moslims. Dus stop met het vechten tegen poltergeisten.
Zoals u aanhaalt, de meeste Katholieken staan open voor een debat, zoals ook een minderheid onder moslims dit doen.
Maar ongeacht de overtuiging, binnen geen enkele monotheïstische religie zijn vrouwen gelijkwaardig aan mannen, punt uit.

De keuze is dus niet, vrouwenrechten of islam maar vrouwenrechten en de invloed van religie, denk dat mijn standpunt dan duidelijk is toch?
Wel dan...
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2017, 12:47   #249
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.947
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Zoals u aanhaalt, de meeste Katholieken staan open voor een debat, zoals ook een minderheid onder moslims dit doen.
Maar ongeacht de overtuiging, binnen geen enkele monotheïstische religie zijn vrouwen gelijkwaardig aan mannen, punt uit.

De keuze is dus niet, vrouwenrechten of islam maar vrouwenrechten en de invloed van religie, denk dat mijn standpunt dan duidelijk is toch?
Wel dan...
Kleur dan het juiste bolletje en stem rechts. Of zijn al die mensen in WOI en WOII gestorven zodat jij het Westen in 1 generatie verkloot door het hier te overspoelen met niet geïntegreerde moslims en ander gespuis dat zich nooit zal aanpassen.

Vrouwenrechten en de invloed van religie. Ga al je gezever over vrouwenrechten verkopen in moslimlanden; moslima's hebben dat nodig. Vrouwen in het Westen zijn compleet vrij om te doen en laten wat ze willen. Stop het gezaag, aub. Stop gewoon aub.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2017, 13:07   #250
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Kleur dan het juiste bolletje en stem rechts. Of zijn al die mensen in WOI en WOII gestorven zodat jij het Westen in 1 generatie verkloot door het hier te overspoelen met niet geïntegreerde moslims en ander gespuis dat zich nooit zal aanpassen.

Vrouwenrechten en de invloed van religie. Ga al je gezever over vrouwenrechten verkopen in moslimlanden; moslima's hebben dat nodig. Vrouwen in het Westen zijn compleet vrij om te doen en laten wat ze willen. Stop het gezaag, aub. Stop gewoon aub.
Uw gebral slaat nergens op. U heeft niemand te vertellen waar je wel of niet op moet stemmen. Ik woon hier en niet in een islamitisch land, en wat het verband is tussen wereldoorlogen, vrouwenrechten en islam in uw betoog mag Joost weten.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2017, 16:58   #251
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.947
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Uw gebral slaat nergens op. U heeft niemand te vertellen waar je wel of niet op moet stemmen. Ik woon hier en niet in een islamitisch land, en wat het verband is tussen wereldoorlogen, vrouwenrechten en islam in uw betoog mag Joost weten.
Uw gebral slaat ook nergens op...

Stop met uw gezever over vrouwenrechten, feminisme het interesseert niemand een zak en is slaapverwekkend gezaag. Zo duidelijk?! Het is genoeg geweest!

TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2017, 20:23   #252
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wat is dit voor onzin?
Ja, er zijn wettelijke termijnen voor abortus, zowel hier als in Nederland, omdat een abortus een curretage is en 12 of 14 weken als de grens wordt beschouwd om een curretage veilig te doen!
En dan moet ik uitleggen waarom die grens daar ligt?
Ik ben geen arts, vraag het daar aan. Ik kan enkel zeggen dat dit zo is.

Een curretage is een medische handeling die niet enkel voor abortus gebruikt wordt maar evengoed wanneer de vrucht na enkele weken afsterft.
Uw tekst klopt voor geen meter. Abortus kan immers door curretage uitgevoerd worden, maar ook op een andere wijze. U verwart bijgevolg handeling met methode.

En, neen, u kunt moeilijk uitleggen dat "die" grens "daar" ligt, want de wetgeving in bepaalde andere landen laat latere abortus toe. Ik verwees al naar het VK, waar een van de meest liberale abortuswetgevingen in voege is.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2017, 20:26   #253
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Uw gebral slaat nergens op. U heeft niemand te vertellen waar je wel of niet op moet stemmen.
Inderdaad, alice, niemand moet u vertellen op welke partij u moet stemmen, net zoals niemand u ook moet opleggen wat u moet denken of wat u moet zeggen.

Alleen geldt dat voor iedereen in dit land. Ook voor de gelovige burger die vanuit zijn religie tot een politiek of sociaal engagement komt en/of die bepaalde standpunten over ethische kwesties inneemt. Ook die mag ze uiten.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2017, 21:23   #254
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.947
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Inderdaad, alice, niemand moet u vertellen op welke partij u moet stemmen, net zoals niemand u ook moet opleggen wat u moet denken of wat u moet zeggen.

Alleen geldt dat voor iedereen in dit land. Ook voor de gelovige burger die vanuit zijn religie tot een politiek of sociaal engagement komt en/of die bepaalde standpunten over ethische kwesties inneemt. Ook die mag ze uiten.
Ach Jan. Die spreken nog vanuit zo'n onderdrukte conditionering van vele eeuwen. Heel dat politiek correcte denken kwam uit de koker van vrouwen. Ze zullen toch nog veel meer boterhammen moeten eten om intellectueel een uitdaging te vormen. "alice" is een leuk speeltje geweest, maar na een tijd houdt het ook gewoon op omdat het toch altijd hetzelfde riedeltje is. Van religie kent ze niets. Van politiek kent ze niets. Van economie kent ze niets. Van democratie kent ze niets. Van filosofie kent ze niets. En dan komt ze ons wat de les spellen.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2017, 21:29   #255
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Ach Jan. Die spreken nog vanuit zo'n onderdrukte conditionering van vele eeuwen. Heel dat politiek correcte denken kwam uit de koker van vrouwen. Ze zullen toch nog veel meer boterhammen moeten eten om intellectueel een uitdaging te vormen. "alice" is een leuk speeltje geweest, maar na een tijd houdt het ook gewoon op omdat het toch altijd hetzelfde riedeltje is. Van religie kent ze niets. Van politiek kent ze niets. Van economie kent ze niets. Van democratie kent ze niets. Van filosofie kent ze niets. En dan komt ze ons wat de les spellen.
Alice reageert inderdaad meestal vanuit haar overspannen zenuwen. Daarbij gaat het bijna steeds in dezelfde richting. Opgefokte emotionaliteit.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2017, 11:37   #256
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Uw tekst klopt voor geen meter. Abortus kan immers door curretage uitgevoerd worden, maar ook op een andere wijze. U verwart bijgevolg handeling met methode.

En, neen, u kunt moeilijk uitleggen dat "die" grens "daar" ligt, want de wetgeving in bepaalde andere landen laat latere abortus toe. Ik verwees al naar het VK, waar een van de meest liberale abortuswetgevingen in voege is.
Hallo?
Kunt u nu eens ophouden met het manipuleren van de discussie?
Een curretage is als handeling om te aborteren de meest gangbare methode en daarom ligt de grens in Belgie op 12 en in Nederland op 14 weken.
Dat er dan nog landen zijn waar ook andere methodieken tot een bepaalde periode als gangbaar wordt gezien is helemaal geen tegenspraak, maar gaat u gerust verder met muggenziften.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2017, 11:42   #257
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Inderdaad, alice, niemand moet u vertellen op welke partij u moet stemmen, net zoals niemand u ook moet opleggen wat u moet denken of wat u moet zeggen.

Alleen geldt dat voor iedereen in dit land. Ook voor de gelovige burger die vanuit zijn religie tot een politiek of sociaal engagement komt en/of die bepaalde standpunten over ethische kwesties inneemt. Ook die mag ze uiten.
Kunt u even citeren waar ik dit ontken? Maar wel met deze begrenzing, zodra u probeert om verworven rechten af te schaffen omdat u uw " gelovigheid" wilt opleggen aan anderen is dit niets minder dan een dictatuur waar alle democratische middelen mogen worden ingezet om dit te verhinderen.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2017, 11:45   #258
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Alice reageert inderdaad meestal vanuit haar overspannen zenuwen. Daarbij gaat het bijna steeds in dezelfde richting. Opgefokte emotionaliteit.
Ik zou het waarderen wanneer u eens op houdt met mijn persoon te beoordelen en uw mening beperkt tot de inhoud van het debat.
Dat u steeds op de vrouw speelt en niet op de inhoud toont uw zwakte aan in de discussie.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2017, 11:56   #259
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
A reageert inderdaad meestal vanuit haar overspannen zenuwen......Opgefokte emotionaliteit.
Uw ultieme steeds weer herhaalde mantra nadat niet antwoorden op onwelkome vragen - uw handelsmerk - u steevast als huichelaar ontmaskeren.

U bent de beste ondergraver van de ideologie die u meent te verdedigen.

De orthodoxie die u streng beoefent staat in schril contrast met het ontbreken van de orthopraxis . Ik herhaal wat ik al eerder schreef: u bent geen christen. Christen zijn betekent de leer in praktijk brengen eerder dan de teksten streng te bewaken.
__________________
Fortuna favet fortibus

Laatst gewijzigd door JeeBee : 9 december 2017 om 11:57.
JeeBee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2017, 12:05   #260
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Uw ultieme steeds weer herhaalde mantra nadat niet antwoorden op onwelkome vragen - uw handelsmerk - u steevast als huichelaar ontmaskeren.

U bent de beste ondergraver van de ideologie die u meent te verdedigen.

De orthodoxie die u streng beoefent staat in schril contrast met het ontbreken van de orthopraxis . Ik herhaal wat ik al eerder schreef: u bent geen christen. Christen zijn betekent de leer in praktijk brengen eerder dan de teksten streng te bewaken.
Ach, wanneer je als man dit soort praktijken nodig hebt in een discussie zegt dit wel wat natuurlijk.
Alle monotheïstische religies zetten vrouwen zo weg, als onredelijk, emotioneel, en dus hebben ze leiding nodig van mannen.

Jan reageert niet op een forummer die post" i have the dick i make the rape".Daar ziet hij niets verkeerd in blijkbaar, maar een vrouw die tegenspreekt en dit doet met goede argumenten?
Die hellevegen moet je muilkorven en wanneer dit niet lukt, minstens hun persoon onderuit halen.
Intellectueel geen hoogvliegers, met deze praktijken in een discussie, maar kom, ze blijven een bron van vermaak, toch?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be