Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 maart 2019, 08:13   #281
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Een vrouw die op haar 12e is ontmaagd denkt (meestal) sexueel als een man. Nml. liefst vaak sex en veel partners. Dit zijn ook niet de beste huwelijkse kandidaten. EN is niets nieuws, in OT wist men dat onthouding beter is dan lust en vlees - Sodom Gomorra.
Goedemorgen Jan.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2019, 08:20   #282
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Hier zie vanaf 2:20 ... dat meisje voelt zich echt niet uitgebuit hoor, ze doet het met plezier -according to tomm & co althans

https://www.youtube.com/watch?v=-wfOi6yJjxY
Heb je ook verder gekeken?
Daar liep iemand die vond dat iedereen te ht heeft op zijn mening en dat hij daar gelijk wie op straat mocht over aanspreken.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2019, 09:22   #283
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Die moeder en zus waar je zo goed mee opschiet ?

Mocht je niet mee ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2019, 09:34   #284
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
BVBA BoemBoem?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2019, 12:50   #285
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Typisch excuus van een entitled Westerner. Thailand kan best met minder sekstoerisme varen, mits de nodige mentality switch is dit haalbaar en gezien de Aids epidemie zal die er wel komen.
Die aids epidemie is al lang over haar hoogtepunt heen.
En dat is geen excuus maar realiteit.
Ik vind overigens in die 20 jaar dat ik af en toe naar de regio ga het sekstoerisme enkel is toegenomen. Met ook nieuwe technologie zo zit tinder vol hoeren.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2019, 16:11   #286
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Die aids epidemie is al lang over haar hoogtepunt heen.
En dat is geen excuus maar realiteit.

Ik vind overigens in die 20 jaar dat ik af en toe naar de regio ga het sekstoerisme enkel is toegenomen. Met ook nieuwe technologie zo zit tinder vol hoeren.
Ah bon, leg me dan eens uit waarom de UN het tegendeel beweert.

Hier recent UN Aids report:

Citaat:
Update

Thailand launches new national strategy to end the AIDS epidemic by 2030

15 September 2017

The Ministry of Public Health of Thailand has launched its new 2017–2030 National AIDS Strategy, which provides a road map for ending the AIDS epidemic as a public health threat in Thailand by 2030. Narong Pipatanasai, Deputy Prime Minister and Chair of the National AIDS Committee, led the launch at the Government Complex in Bangkok, Thailand, on 13 September.

The 13-year plan adapts the latest global commitments to Thailand, ensuring an effective, cost-efficient and high-impact HIV response. A recent UNAIDS report on the global AIDS epidemic finds that annual new HIV infections dropped by 50% in Thailand between 2010 and 2016, the steepest decline for any country in the Asia and the Pacific region.

During the launch, 19 representatives of ministries and government offices signed a commitment to end AIDS. Deirdre Boyd, United Nations Resident Coordinator for Thailand, congratulated the government on the strategy and Apiwat Kwangkaew, the Vice-Chair of the Thai Network for People Living with HIV, stressed the need to ensure there is no stigma towards people living with HIV, so they can access key services. The Deputy Prime Minister acknowledged that government agencies cannot effectively reach key populations without the support of community groups. He said that while he had not seen important collaboration between key partners in response to other diseases, collaboration was a hallmark of the HIV response.

The strategy’s goal is to further reduce new HIV infections from 6500 to less than 1000, cut AIDS-related deaths from almost 13 000 to under 4000 and reduced HIV-related discrimination in health-care settings by 90% by 2030.

The new strategy commits to a Fast-Track phase, where an all-out effort is made to reach the global 90–90–90 targets by 2020, whereby 90% of people living with HIV know their HIV status, 90% of people who know their HIV-positive status are accessing treatment and 90% of people on treatment are virally suppressed. Thailand has already achieved the first 90.

The country’s epidemic is concentrated among key populations, including men who have sex with men, transgender people, people who inject drugs and sex workers. With the new plan, the government commits to supporting combination prevention programmes for key populations and working in partnership with community-led organizations to reach people at higher risk in the locations where they live and work. The strategy gets to the subnational level, tailoring programmes to specific populations in specific locations. It also plans to increase the integration of HIV health services with hepatitis C, tuberculosis and other infectious diseases.
Mais tout va bien selon tomm
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2019, 16:20   #287
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Nu gezien de hate respons in deze topic + het bewust willen belachelijk maken van geelkes kan men wel stellen dat het nog steeds in menig Westers mindset ingebakken zit dat blanken feitelijk superieur mogen wezen en menig blanke S-EA vooral ziet als een achterlijk derdewereldland-achtig bordeel waar he the white entitled male can do whatever he pleases because after all 'in Bangladesh people are even worse off'
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2019, 16:29   #288
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.108
Standaard

Citaat:
]Ah bon, leg me dan eens uit waarom de UN het tegendeel beweert
.



Uit uw eigen artikel, dat je blijkbaar zelf niet gelezen hebt:
A recent UNAIDS report on the global AIDS epidemic finds that annual new HIV infections dropped by 50% in Thailand between 2010 and 2016, the steepest decline for any country in the Asia and the Pacific region.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2019, 17:09   #289
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
.

Uit uw eigen artikel, dat je blijkbaar zelf niet gelezen hebt:
A recent UNAIDS report on the global AIDS epidemic finds that annual new HIV infections dropped by 50% in Thailand between 2010 and 2016, the steepest decline for any country in the Asia and the Pacific region.
Ik kan begrijpend lezen ja; anderen dan weer niet:

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Die aids epidemie is al lang over haar hoogtepunt heen.
En dat is geen excuus maar realiteit.
Ik vind overigens in die 20 jaar dat ik af en toe naar de regio ga het sekstoerisme enkel is toegenomen. Met ook nieuwe technologie zo zit tinder vol hoeren.
"Between 2010 and 2016" .. dat noemt tomm al lang.

En nog de culot dit als waarheid te verkondigen -wanneer ik met een serieuze bron afkom.

Puh-lease

Laatst gewijzigd door bembem : 2 maart 2019 om 17:20.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2019, 17:11   #290
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Straks gaat hij nog beweren dat de UN liegt
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2019, 18:09   #291
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik kan begrijpend lezen ja; anderen dan weer niet:



"Between 2010 and 2016" .. dat noemt tomm al lang.

En nog de culot dit als waarheid te verkondigen -wanneer ik met een serieuze bron afkom.

Puh-lease
OOK voor 2012 was de epidemie al op zn retour, en sindsdien meer dan gehalveerd.
Dat ondermijnt uw theorie dat sekstoerisme de reden is van deze epidemie, want het sekstoerisme is niet gehalveerd wel in tegendeel.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2019, 18:15   #292
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Straks gaat hij nog beweren dat de UN liegt
Ge staat zo kort, Eno, zou jij eens niet goed van bil moeten?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2019, 18:18   #293
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Nu gezien de hate respons in deze topic + het bewust willen belachelijk maken van geelkes kan men wel stellen dat het nog steeds in menig Westers mindset ingebakken zit dat blanken feitelijk superieur mogen wezen en menig blanke S-EA vooral ziet als een achterlijk derdewereldland-achtig bordeel waar he the white entitled male can do whatever he pleases because after all 'in Bangladesh people are even worse off'
Nu probeer je er een racisme verhaal van te maken...
Maar je gaat voorbij aan het feit dat de meeste sekstoeristen ondertussen Japanees, Chinees, Indisch, Arabisch, etc. zijn. Thailand is ook heel populair bij Fransen en Belgen van Noord-Afrikaanse origine.
Veel Russen komen uit Siberië en hebben ook al Aziatische trekken.
De westerse sekstoerist is met andere woorden een minderheid en toch heb je het enkel over hen. Is dat niet racistisch?
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2019, 18:20   #294
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Ge staat zo kort, Eno, zou jij eens niet goed van bil moeten?
Ik denk het ook.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2019, 18:40   #295
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.344
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik denk het ook.
Gebrek aan geïnteresseerde jongedames op zijn berg vermoed ik. Of zouden ongeïnteresseerde jongedames meer de goesting zijn?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2019, 19:38   #296
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.108
Standaard

'in Bangladesh people are even worse off'

Daar wil ik toch even op terugkomen.
Het is een kwestie ban prioriteiten leggen. Wat in Bangladesh gebeurt is vreselijk en verdient de aandacht van de VN, en medecins sans frontieres, etc.
In Thailand kan meer inspanning geleverd worden om de meisjes ( en jongens en ladyboys) te beschermen (of ze in hygienische onstandigheden werken, meerderjarig zijn, niet uitgebuit worden, etc.)maar hun situatie is veel minder ernstig en verdient dus minder aandacht.
Hypocriete moraalridders is echt wel het laatste dat die mensen nodig hebben.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2019, 20:04   #297
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
OOK voor 2012 was de epidemie al op zn retour, en sindsdien meer dan gehalveerd.
Dat ondermijnt uw theorie dat sekstoerisme de reden is van deze epidemie, want het sekstoerisme is niet gehalveerd wel in tegendeel.
Geef er maar een draai aan
Feit blijft dat het 'Westers' sekstoerisme wel degelijk mede verantwoordelijk vr de hoereboel in die regio.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2019, 20:06   #298
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Nu probeer je er een racisme verhaal van te maken...
Maar je gaat voorbij aan het feit dat de meeste sekstoeristen ondertussen Japanees, Chinees, Indisch, Arabisch, etc. zijn. Thailand is ook heel populair bij Fransen en Belgen van Noord-Afrikaanse origine.
Veel Russen komen uit Siberië en hebben ook al Aziatische trekken.
De westerse sekstoerist is met andere woorden een minderheid en toch heb je het enkel over hen. Is dat niet racistisch?
Ik probeer nergens iets v te maken. En dit is btw politics.be .... niet jp, cn, whatever re-
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2019, 20:15   #299
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Bon ik ga me stilaan terugtrekken, het is inmiddels wel duidelijk dat ik de discussie win (+ met serieuze bronnen afkom)
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2019, 20:28   #300
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.344
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Bon ik ga me stilaan terugtrekken, het is inmiddels wel duidelijk dat ik de discussie win (+ met serieuze bronnen afkom)
Verklaren dat u "wint, da's hetzelfde als "voor het zingen de kerk uit".
U voert ten andere geen discussie, maar een monoloog.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be