![]() |
Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als ze nu nog niet naar Mars willen dan is daar niks aan verloren. De hoeren zullen hun voor gaan zoals er in de Bijbel staat te lezen.... ![]() En in Mij is alle vergiffenis.
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi, Venus met haar dikke kont.
Nu nog Mercurius en dan de Zon voor het heilige vuur en het eeuwige licht voor de komende 5 miljard jaar. Voor de microwezentjes zijn alle goden welkom, want ze hebben ze zelf geschapen. Zelfs Allah kan er nog bij.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zijn ze nog niet geraakt !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Alternatief gezocht voor internet explorer (slechtziende) Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer toch, want dan hebben ze het paradijs gemist...
![]()
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Shocking blue
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Alternatief gezocht voor internet explorer (slechtziende) Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Red with lipstick...
![]()