Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 februari 2019, 12:49   #41
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.204
Standaard

Het enige wat ik onrealistisch vind is het huidige uiterlijk van de Franky. Oerlelijke vent en een half jaar later komt die terug als een behoorlijke vrouw. Van een lelijke vent, maak je geen schoon vrouw. Kijk maar naar Bo.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2019, 12:56   #42
Schelfie
Minister-President
 
Schelfie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2010
Locatie: Kalfort (Puurs)
Berichten: 4.081
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zwart op wit Bekijk bericht
Mag de serie "Thuis" eens onder de loep worden genomen? Het scenario is al jaren zoek maar het voortdurend "promoten" van homo/lesbiennes is echt frustrerend aan het worden! Is dit de "politieke correctheid van de vrt?
Is het zo erg dat men meer en meer toont dat niet iedereen hetero is? Dat men een holebi erin zet heeft niets met politieke correctheid te maken, maar imo meer met representatief zijn met de maatschappij (in zoverre dat mogelijk is met een soap, uiteraard).

Citaat:
Mijn kinderen stellen me vreemde (en terecht) vragen waarom vrouwen mekaar in de serie "aflekken" en er homo's in te zien zijn...
Vrij bekrompen kinderen heeft u dan hoor, als zij zoiets op die manier afvragen.

Citaat:
is het de bedoeling om mijn kinderen te hersenspoelen tot een andere geaardheid? Waarom niet het normale promoten? Ik heb niets tegen homos of lesbiennes, daar dienen de specifieke homokanalen voor!
Ja, dat is echt de bedoeling van een soap. Kinderen hersenspoelen...

U heeft niets tegen homo's, maar wel dat ze op uw "hetereozenders" komen, en niet uitsluitend op "homokanalen"?

Nu weet ik direct van waar uw kinderen die bekrompenheid hebben...

Citaat:
Heterosexualtiteit is de norm, niet andersom!
Er is, denk ik toch, niemand die u zal tegenspreken over dit laatste.
__________________
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel.
Schelfie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2019, 12:59   #43
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.034
Standaard

Heb eens docu gezien over vrouw die 2 jaar verkleed als man door het leven ging. Uiteindelijk ging ze all-in bij van die venten die bezig waren met een hakbijl in een boom en zich voorstelden dat dat hun vrouw was. Was ze gekraakt door te weinig intimiteit en de algemene middelmatigheid van het mannelijke bestaan...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2019, 15:02   #44
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Hoeveel personages zijn er in Thuis?
Hoeveel zijn er homoseksueel?
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"

Laatst gewijzigd door Zeus : 14 februari 2019 om 15:02.
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2019, 15:21   #45
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zwart op wit Bekijk bericht
De huidige politieke correctheid zorgt ervoor dat kinderen en pubers gaan twijfelen aan hun geaardheid. Het normaliseren van holebi's en transgenders is hier een voorbeeld van. "transgenders" laten zich ombouwen tot man of vrouw en achteraf nog eens terug opnieuw in omgekeerde vorm...dit zijn de excessen die eruit voortvloeien! Deze mensen hebben psychologische begeleiding nodig en moeten geholpen worden. Een operatie naar een ander geslacht haalt niets uit; dat zie je uit de torenhoge zelfmoordcijfers bij transgenders en holebi's! Men moet voorkomen dat het zo ver komt en deze mensen begeleiden. Trouwens: als je als man geboren bent blijf je "man" (identiteitsregister) daar kan geen enkele operatie iets aan veranderen.
Is omdat in het Westen het de gewoonte is om altijd te knuffelen, elkaar te bepotelen, aanraken, kussen, hand geven, seks, operaties, slaag, enz. Respecteren ze hun eigen lichaam hier wel....

In andere landen raken ze elkaar gewoon niet aan. Fysieke integriteit, het geheugen van mijn voorouders zitten in mijn lichaam en als ik teveel wordt aangeraakt wordt mijn lichaam verstoord. Raak me gewoon niet aan...
Het is mijn tempel!

Daarom buigen ze daar of zwaaien of knikken.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2019, 16:28   #46
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Is omdat in het Westen het de gewoonte is om altijd te knuffelen, elkaar te bepotelen, aanraken, kussen, hand geven, seks, operaties, slaag, enz. Respecteren ze hun eigen lichaam hier wel....

In andere landen raken ze elkaar gewoon niet aan. Fysieke integriteit, het geheugen van mijn voorouders zitten in mijn lichaam en als ik teveel wordt aangeraakt wordt mijn lichaam verstoord. Raak me gewoon niet aan...
Het is mijn tempel!

Daarom buigen ze daar of zwaaien of knikken.
Zou je dan niet beter wat minder aan je fluit trekken ook?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2019, 16:54   #47
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Zou je dan niet beter wat minder aan je fluit trekken ook?
Amai, je kent hem zeer goed zie ik.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2019, 16:57   #48
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Amai, je kent hem zeer goed zie ik.
Het is een type he ... zo van die zwaar principiële wereldvreemde toestanden met een vleugje verdrukte erotiek... Dan weet je t al wel.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2019, 17:24   #49
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Zou je dan niet beter wat minder aan je fluit trekken ook?
Hehe. Wat weet jij er nu van?

Ik kan ook onder de gordel gaan... neuk jij ook veel vrouwen zoals een beest zodat ze leren wat ze zijn als ze te hoerachtig doen, een beest... of ben je zelf een beest?

Dan verval je in het andere extreem. Ik zeg wat ik zeg.
Seks is een hele uitwisseling van energie. Mensen gaan daar te goedkoop mee om... Je doet het gewoon goed als je het doet of anders niet, al dat gezeik altijd. Tijd voor maken.

En over dat gefrul en aangeraak heel de tijd 24/7 word je toch misselijk van... Dat is platte kak... Er is een tijd en plaats voor maar niet constant...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2019, 17:38   #50
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Is omdat in het Westen het de gewoonte is om altijd te knuffelen, elkaar te bepotelen, aanraken, kussen, hand geven, seks, operaties, slaag, enz. Respecteren ze hun eigen lichaam hier wel....

In andere landen raken ze elkaar gewoon niet aan. Fysieke integriteit, het geheugen van mijn voorouders zitten in mijn lichaam en als ik teveel wordt aangeraakt wordt mijn lichaam verstoord. Raak me gewoon niet aan...
Het is mijn tempel!

Daarom buigen ze daar of zwaaien of knikken.
Dat is eerder omdat ze zich te weinig wassen en een kwalijke geur verspreiden. Zeker de hand waarmee ze hun achterwerk reinigen.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2019, 18:13   #51
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.834
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Dat is eerder omdat ze zich te weinig wassen en een kwalijke geur verspreiden. Zeker de hand waarmee ze hun achterwerk reinigen.
Inzake kwalijke geuren zijn westerlingen zonder twijfel onklopbaar. Uw achterwerk wassen met water is nog altijd een pak properder dan te pogen de kak en pis wat weg te wrijven met een stuk papier. Niks voor niks zijn het vooral de onderbroeken van westerlingen die de gekende remsporen vertonen. Bwerk vies volkje zijn wij.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2019, 18:18   #52
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zwart op wit Bekijk bericht
De huidige politieke correctheid zorgt ervoor dat kinderen en pubers gaan twijfelen aan hun geaardheid. Het normaliseren van holebi's en transgenders is hier een voorbeeld van. "transgenders" laten zich ombouwen tot man of vrouw en achteraf nog eens terug opnieuw in omgekeerde vorm...dit zijn de excessen die eruit voortvloeien! Deze mensen hebben psychologische begeleiding nodig en moeten geholpen worden. Een operatie naar een ander geslacht haalt niets uit; dat zie je uit de torenhoge zelfmoordcijfers bij transgenders en holebi's! Men moet voorkomen dat het zo ver komt en deze mensen begeleiden. Trouwens: als je als man geboren bent blijf je "man" (identiteitsregister) daar kan geen enkele operatie iets aan veranderen.
Wat komt gij hier doen? Gewoon monologen afsteken over uw achterlijke visies? Nobody cares.

We zijn hier om te discussieren, niet om uw nonsens te lezen.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2019, 19:22   #53
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.936
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zwart op wit Bekijk bericht
Mag de serie "Thuis" eens onder de loep worden genomen? Het scenario is al jaren zoek maar het voortdurend "promoten" van homo/lesbiennes is echt frustrerend aan het worden! Is dit de "politieke correctheid van de vrt?

Mijn kinderen stellen me vreemde (en terecht) vragen waarom vrouwen mekaar in de serie "aflekken" en er homo's in te zien zijn...is het de bedoeling om mijn kinderen te hersenspoelen tot een andere geaardheid? Waarom niet het normale promoten? Ik heb niets tegen homos of lesbiennes, daar dienen de specifieke homokanalen voor!

Heterosexualtiteit is de norm, niet andersom!
Hey, er zit een knop op je TV: die helpt je zo uit de puree .
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2019, 19:55   #54
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Hehe. Wat weet jij er nu van?

Ik kan ook onder de gordel gaan... neuk jij ook veel vrouwen zoals een beest zodat ze leren wat ze zijn als ze te hoerachtig doen, een beest... of ben je zelf een beest?

Dan verval je in het andere extreem. Ik zeg wat ik zeg.
Seks is een hele uitwisseling van energie. Mensen gaan daar te goedkoop mee om... Je doet het gewoon goed als je het doet of anders niet, al dat gezeik altijd. Tijd voor maken.

En over dat gefrul en aangeraak heel de tijd 24/7 word je toch misselijk van... Dat is platte kak... Er is een tijd en plaats voor maar niet constant...
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2019, 20:27   #55
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zwart op wit Bekijk bericht
Mag de serie "Thuis" eens onder de loep worden genomen? Het scenario is al jaren zoek maar het voortdurend "promoten" van homo/lesbiennes is echt frustrerend aan het worden! Is dit de "politieke correctheid van de vrt?

Mijn kinderen stellen me vreemde (en terecht) vragen waarom vrouwen mekaar in de serie "aflekken" en er homo's in te zien zijn...is het de bedoeling om mijn kinderen te hersenspoelen tot een andere geaardheid? Waarom niet het normale promoten? Ik heb niets tegen homos of lesbiennes, daar dienen de specifieke homokanalen voor!

Heterosexualtiteit is de norm, niet andersom!

Zijt gij Philippe Geubels?
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2019, 00:09   #56
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Hey, er zit een knop op je TV: die helpt je zo uit de puree .
Je wil de bloemen gaan buiten zetten?
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2019, 00:50   #57
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Je wil de bloemen gaan buiten zetten?
Of zijnen TV, dat kan ook.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2019, 01:06   #58
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Het enige wat ik onrealistisch vind is het huidige uiterlijk van de Franky. Oerlelijke vent en een half jaar later komt die terug als een behoorlijke vrouw. Van een lelijke vent, maak je geen schoon vrouw. Kijk maar naar Bo.
Is dat het enige? ge hebt 2 broers, en de ene spreekt westvlaams en de andere antwerps...
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2019, 07:14   #59
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
wat had ik u gezegd?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2019, 07:22   #60
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
probeer uw macho paternalistisch seksistisch vel maar te redden ja!

betrapt...
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be