Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 februari 2006, 16:56   #1
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard Gaïa kritikeert VB-gewijs een uitspraak van ons gerecht

Zopas op het radio-journaal (15:00 16/02/2006) werd medegedeeld dat Gaïa zich verontwaardigd uitliet over de lichte straf die een 'hondeliefhebber' opliep, op het proces na aangifte van zijn liederlijk gedrag met 'des menschens besten vriend'.
Deze vereniging die op militante wijze het eco-fascistische gedachtengoed uitdraagt, vaak met meer respect voor dieren dan voor mensen, plaatst zich hiermee qua handelswijze op hetzelfde niveau als de veroordeelde VB-mandatarissen, die na hun uitspraak ons gerecht ook zwaar contesteerden en op de korrel namen.
Protest tegen een gerechtelijke actie, behoort uiteraard te kunnen waar er vrije meningsuiting heerst. Dat neemt echter niet weg dat ook Gaïas' mening zwaar mag bekritiseerd worden.

Waarom vind ik Gaïas protest in deze kwestie zo schandelijk, smakeloos en ongepast? Heel simpel:
Als er in heel deze zaak van bestialiteit één slachtoffer is, dan behoort dat toch de aangerande teef zelve te zijn? We kunnen uiteraard het beest niet vragen of ze van de actie genoot of er fysieke of geestelijke schade van opliep. De verbeeste caniche heeft ook geen bankrekening om morele schadevergoeding op te ontvangen, maar levenslang Chappi of César, zou al een fijne tegemoetkoming betekenen.
Stuurt Gaïa aan op een dergelijke faire genoegdoening van het slachtoffer? Bijlange niet, meneer den apotheker! Op de kap van het onmondige rechteloze slachtoffer probeert deze wansmakelijke organisatie schaamteloos haar eigen zakken te vullen om ons met Nieuwjaar nog wat harder te ergeren en onze feestdis te vergallen met hun zielige affiches tegen foie gras.
Hun protest tegen de luttele 1 €uro schadevergoeding die de hondeverkrachter opliep, sprak boekdelen. Achter de tralies had de onverlaat niet gemoeten, maar zijn have en goed verkopen om de opbrengst in de Gaïaanse strijdkas te storten, dat zou hen blijkbaar welgevallig geweest zijn.
Nog een stap verder en die groene griezels eisen schadeloosstelling van in het park verkrachte vrouwen, wegens molesteren van het malse gras.

Enfin, eens temeer blijkt de perfide, immorele geldhonger en de zucht naar gemakkelijk plat gewin op de kap van de dierenliefhebbers vanwege de groene extremisten.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 16 februari 2006 om 17:00.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2006, 17:05   #2
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Ik ben toch blij met gaïa,iemand moet zich inzetten voor de dieren. Uw mooie dure woorden geven het dierenleed niet weer hé Supe®Staaf
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2006, 17:10   #3
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ik ben toch blij met gaïa,iemand moet zich inzetten voor de dieren. Uw mooie dure woorden geven het dierenleed niet weer hé Supe®Staaf
Gaia overdrijft. Op de vraag aan An Degreef (directrice van GAIA) : 'Een huis staat in brand en uw hond en een kind zitten er in, wie haal je er uit?', antwoordde Degreef : 'Mijn hond, want dat kind ken ik niet'.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2006, 17:16   #4
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ik ben toch blij met gaïa,iemand moet zich inzetten voor de dieren.
Een beetje hond kan toch voorzichzelf opkomen?
Ik wil u wel eens zien proberen om onderstaande lieverd te naaien:


Citaat:
Uw mooie dure woorden geven het dierenleed niet weer hé Supe®Staaf
Dat is net wat ik aan Gaïa's protest verwijt.
Op de rug van het dier (figuurlijk, niet letterlijk zoals de veroordeelde) probeert Gaïa poen te trekken.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2006, 17:16   #5
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie Bekijk bericht
Gaia overdrijft. Op de vraag aan An Degreef (directrice van GAIA) : 'Een huis staat in brand en uw hond en een kind zitten er in, wie haal je er uit?', antwoordde Degreef : 'Mijn hond, want dat kind ken ik niet'.
De analogie met het de VB-slogan 'Eigen Volk Eerst' moge duidelijk zijn.............
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2006, 17:19   #6
Rode Bert
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 5 november 2005
Locatie: Belgium
Berichten: 67
Standaard

Als het het kind van een VB'er betreft, kan ik enkel zeggen dat ik haar groot gelijk geef

Gaia is trouwens een rasiestische sekte, getuigen hier van de recentelijke uitlating op de Islam tijdens het offerfeest. Slim van hen om hun rasiestische gedachtegoed uit te dragen, maar dit te bedekken onder een mantel van "ijver voor de dieren". De mensen trappen daar in, en indertusen krijgen ze wel rechtse propaganda door hun keel geramt.

Verbieden die handel!
Rode Bert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2006, 17:26   #7
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
De analogie met het de VB-slogan 'Eigen Volk Eerst' moge duidelijk zijn.............
Net als het VB is gaia een extremistische groepering, dat is in elk geval duidelijk.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2006, 17:26   #8
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Een beetje hond kan toch voorzichzelf opkomen?
Ik wil u wel eens zien proberen om onderstaande lieverd te naaien:


Dat is net wat ik aan Gaïa's protest verwijt.
Op de rug van het dier (figuurlijk, niet letterlijk zoals de veroordeelde) probeert Gaïa poen te trekken.
Ik nodig U uit om met mij mee naar een dierenasiel te gaan, dan zal je wel anders piepen hoor
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2006, 17:32   #9
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ik nodig U uit om met mij mee naar een dierenasiel te gaan, dan zal je wel anders piepen hoor
Ga maar alleen.
Ik heb het niet zo begrepen op sex met honden.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2006, 17:36   #10
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Ga maar alleen.
Ik heb het niet zo begrepen op sex met honden.
Sluit nu Uw ogen maar hé,ik kan U verzekeren dat de mens niet al te trost moet zijn met zijn omgang met dieren(honden) Soms vraag ik mij af wie de hond is
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2006, 17:50   #11
Rode Bert
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 5 november 2005
Locatie: Belgium
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Soms vraag ik mij af wie de hond is
De VB'er.
Rode Bert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2006, 17:50   #12
Rode Bert
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 5 november 2005
Locatie: Belgium
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie Bekijk bericht
Net als het VB is gaia een extremistische groepering, dat is in elk geval duidelijk.
Je slaat spijkers met koppen!
Rode Bert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2006, 17:55   #13
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rode Bert Bekijk bericht
Je slaat spijkers met koppen!
Ja juist, maar straks wel eentje met meer dan 1.000.000 mensen die zij vertegenwoordigen .kijk even naar het fimpje http://www.vlaamsblok.be/verkiezings...004_clip_1.wmv
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2006, 17:57   #14
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ja juist, maar straks wel eentje met meer dan 1.000.000 mensen die zij vertegenwoordigen .kijk even naar het fimpje http://www.vlaamsblok.be/verkiezings...004_clip_1.wmv
Hamas heeft nog veel meer aanhangers.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2006, 18:02   #15
Rode Bert
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 5 november 2005
Locatie: Belgium
Berichten: 67
Standaard

M.a.w. er zijn 1.000.000 rasiesten in Vlaanderen. Maar daarom moet de overige 75% Vlamingen toch niet met een totalitair regime worden opgezadeld? Het Vlaams Blok is zwaar in de minderheid! En moest die partij ooit de meerderheid halen, laat iemand dan gewoon die partij verbieden aub, en de corrupte kopstukken het land uitzetten, zoals zij bepleiten om bij alle kleurlingen te doen.

Wat betreft Gaïa: inderdaad één pot nat met het VB, ze konden zich moeilijk blijven verschuilen achter hun dierbevriende fassade (zie hun rasiestische uitspraken ivm de offerfeesten etc).
Rode Bert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2006, 18:09   #16
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rode Bert Bekijk bericht
M.a.w. er zijn 1.000.000 rasiesten in Vlaanderen. Maar daarom moet de overige 75% Vlamingen toch niet met een totalitair regime worden opgezadeld? Het Vlaams Blok is zwaar in de minderheid! En moest die partij ooit de meerderheid halen, laat iemand dan gewoon die partij verbieden aub, en de corrupte kopstukken het land uitzetten, zoals zij bepleiten om bij alle kleurlingen te doen.

Wat betreft Gaïa: inderdaad één pot nat met het VB, ze konden zich moeilijk blijven verschuilen achter hun dierbevriende fassade (zie hun rasiestische uitspraken ivm de offerfeesten etc).
Kiezers,1.000.000 mensen maar wat met de denkers die nog niet goed durven. En U noemt die 1.000.000 raCi(e)sten hé
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2006, 18:16   #17
rik47
Gouverneur
 
Geregistreerd: 20 maart 2004
Berichten: 1.406
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie Bekijk bericht
Net als het VB is gaia een extremistische groepering, dat is in elk geval duidelijk.
Wat heeft een politieke partij in godsnaam te maken met dit voorval?
Misschien ook als er een aardbeving ergens is, of een tornado in Texas, een tsunami.......Sommigen lijken wel geobsedeerd door het VB, moet toch enorm knagen, slapen jullie nog wel door het VB. Gelukkig laten de meeste mensen alvast hun slaap niet voor een politieke partij, kunnen relativeren.
rik47 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2006, 18:30   #18
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rik47 Bekijk bericht
Wat heeft een politieke partij in godsnaam te maken met dit voorval?
Misschien ook als er een aardbeving ergens is, of een tornado in Texas, een tsunami.......Sommigen lijken wel geobsedeerd door het VB, moet toch enorm knagen, slapen jullie nog wel door het VB. Gelukkig laten de meeste mensen alvast hun slaap niet voor een politieke partij, kunnen relativeren.
Superstaaf had het over het 'eigen volk eerst'-principe van Gaia. Wat 'eigen volk eerst' met het VB heeft te maken mag je zelf invullen.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2006, 18:30   #19
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Sluit nu Uw ogen maar hé,
Definitief?
Citaat:
ik kan U verzekeren dat de mens niet al te trost moet zijn met zijn omgang met dieren(honden)
Dat klopt.
En daarbovenop, als surplus op het dierenleed, probeert Gaïa de clubkas te spijzen. Ze gaan hysterisch tekeer, alsof zij zelf hoogstpersoonlijk in de reet gereden werden door die hondenneuker.
Welnu, als die tiep een strafbaar feit pleegde, dan moet de schadeloosstelling naar het slachtoffer gaan, en een eventuele boete naar de staat. Niet naar een hysterisch clubje dat op crapuleuze wijze van het aangedane leed probeert te profiteren.

Citaat:
Soms vraag ik mij af wie de hond is
Grrrrr!!!!!!!!!
Woef!!!
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2006, 18:34   #20
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rik47 Bekijk bericht
Wat heeft een politieke partij in godsnaam te maken met dit voorval?
Wat mij betreft:
Hun protest tegen een gerechtelijke uitspraak.
Toen Annemans (VB) zulks waagde was het land te klein, maar van Gaïa wordt dat zomaar aanvaard wegenshun diervriendelijke schaamlapje. Net zoals hun discriminerende actie tegen het Offerfeest.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be